Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

League of Legends v.3

Polecane posty

Gość Mizaku

Pytanie dla znawców.

Czy mogę zostać zdegradowany ligę niżej?

Pytam, bo zaczynałem na Srebrze 1, spadłem do 2 dywizji. Awansowałem zaś do Srebra 1. Czytałem o systemie ligowym, podobno nie da się już spaść, mimo to bacząc na mój poprzedni spadek mam mieszane uczucia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro poszukam na Elohell.net wykresu dotyczącego banowania postaci na rankedach. Na EUW i NA Kha jest na 2 miejscu. Nocturn ma lepsze CC z W, ale E Kha jest dla mnie bardziej praktyczne (jump za walla).

W swoim ama Alex Ich (GG, dawne M5) tłumaczył przydatność Kha na midzie, którego nie odetniesz od farmy, a po wbiciu 11 poziomu jest nie do zatrzymania. Dlatego też Kha jest tak często banowany, nie przez przydatność w dżungli (w której akurat Nocturne sobie lepiej radzi, ale to moje zdanie) ale świetnie radzi sobie na midzie i ludzie najwyraźniej jeszcze nie nauczyli się przeciwko niemu grać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie grałem, ale byłem na duo cisnąc Tariciem i mając Thresha jako AD carry - w dwóch czy trzech wypadkach totalnie zniszczyliśmy bota, kompozycja okazała się zbyt silna :D Ja waliłem stuna dając tym samym nieruchomy cel dla łańcucha Thresha, ten go łapał, przyciągał się może nawet wcześniej zostawiając mi latarnię, walił tym swoim podrzutem, ja wywalałem W+R a jeśli trzeba było odpalał także swoje ulti ;] Takie duo ma kosmiczną ilość CC i przeciwko niektórym AD carry potrafi naprawdę dać czadu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro poszukam na Elohell.net wykresu dotyczącego banowania postaci na rankedach. Na EUW i NA Kha jest na 2 miejscu.

A czy ja napisałem, że Kha to zła postać? Czytamy uważnie. Kha jest na chwilę obecną postacią broken (czyli naprawdę OP), ale nie jako jungler. Owszem top i mid z niego to pure awesomeness, ale jungla już nie bardzo. Czy częstotliwość banów robi z niego dobrego junglera?

Nocturn ma lepsze CC z W, ale E Kha jest dla mnie bardziej praktyczne (jump za walla).

Nie wiem w jaką grę grasz, że Nocturne ma pod W jakieś CC, a nie spellshield. Dodatkowo jump przez ścianę w przypadku Kha jest możliwy dopiero po 6 lvlu, i to w przypadku gdy ewoluowaliśmy E jako pierwsze. Do dobrego gankowania, jak i gry na midzie radziłbym jednak na 6 lvlu ulepszać W.

Dlaczego uważasz, że Nocturn nie wymaga killi? Pytam się, bo napisałem tylko, że ma gorsze late od Mao i Kha.

Dlatego, że jest w stanie czyścić jungle zdecydowanie szybciej (z czego ma gold + gold z asyst = wystarczająco dużo, przy czym i tak na pewno jednego czy dwa kille zgraniesz) i jeśli w przeciwnej drużynie jest taki Mao czy Amumu, to może jeszcze czyścić jego jungle (counterjunglowanie nie jest takie trudne, uwierz mi, wystarczy dobrze znać przeciwnego champa) + jeśli dobrze to rozegrasz, to kiedy Twój teammate wraca do bazy przy niespushowanej linii (np. z powodu niskiego hp) ty możesz zgarnąć całą farmę dla siebie pushując szybko lane.

Z drugiej strony, nawet jeśli to ty będziesz zgarniał większość fragów to:

a ) dasz swoim kolegm z drużyny czas na spokojną farmę, kiedy przeciwnik jest martwy, ergo uzyskanie przewagi na linii.

b ) sam staniesz się nie do zatrzymania i kiedy tylko włączysz ult wszyscy przeciwnicy na KAŻDYM lane (gwarantuję) będą w popłochu cofać się pod swoją wieżę. To całkiem fajny mechanizm kiedy np. przeciwny jungler gankuje topa, a ty masz zamiar zgankować mida/bota. Jednocześnie wykonujesz gank i utrudniasz/przerywasz go przeciwnemu junglerowi.

Mao ma lepsze ganki ze względu na stuna i sloweda. Noc ma tylko feara, którego da się przerwać, zwykły flash/dash.

Dla mnie kiedy przeciwnik zmarnuje flasha przy ganku to już całkiem niezły sukces. Za 20-30 sekund, lub nawet po fake'owym powrocie do jungli możemy spróbować go złapać ponownie. Co do CC Mao, kiedy przeciwnik flashnie się pod swoją wieżę, a ty lecisz do niego z Roota (Mao ma roota nie stuna!) np. na 5 lvlu, to życzę powodzenia. Dodatkowo jeśli partner z lane'a nie zrozumie Twoich intencji lub będzie zwyczajnym ziemniakiem i nagle okaże się, że zostałeś sam to... Oj może być cięzko, bo sam dmg raczej nie masz, a przeciwnik pewnie o tym wie.

A w nowej jungli campy czyszczę na tyle szybko Kha, że jestem w stanie na spokojnie zrobić 2-3 ganki, zanim top wbije, powiedzmy, 5 lvl.

Jasne, ale nie znaczy to, że Nocturne nie może tego zrobić szybciej.

Tak więc IMO Nocturn jest najsłabszy z tej trójki. A mój build dla niego to: MoM, BT, FM, RO, Aegis - kolejność kupowana sytuacyjnie. Nowych itemów z S3 na nim nie testowałem.

Wybacz, ale MoM jest aktualnie totalnie zbędnym itemem, kiedy możesz złożyć Runic Bulwark (a support skałada tylko Aegis by aury się łączyły i by wydał mniej kasy) dający tyle MagRes, że każdy inny item z tą statystką jest dla junglera totalnie zbędny.

BT też nie jest zbyt dobrym pomysłem, Noc nie potrzebuje lifetseal'a. W to miejsce proponowałbym Black Cleavera czy Ghostblade'a (aktyw pomoże Ci szybko wykończyć wrogiego ADC), a zamiast MoMa Warmog lub ewentualnie jeśli przeciwnik ma dużo CC Mercurial Scimitara (który jest 100x lepszy niż MoM).

W late się nie nagankujesz za dużo. A ulti Noca to tylko do dobinania przeciwników w późniejszym etapie gry. Skok na twarz adc? Ez robi shifta, Graves czy Corki mają escape mechanism. A reszta teamu przeciwnika robi Ci z tyłka jesień średniowiecza.

Wybacz, ale takimi wypowiedziami pokazujesz, że jeszcze dużo nauki przed Tobą na temat LoLa. Dobiajania przeciwników? Dobre sobie, i kto Ci każe inicjować walkę ze swojego ulta wskakując 1v5? Ulti używasz by wskoczyć na przeciwnego ADC, gdy walka już TRWA. Po prostu inicjujecie walkę i nagle ni z gruchy ni z pietruchy BOOOM! Nocturne siedzie na twarzy ADC.

Dodatkowo z trzech wymienionych przez Ciebie ADC ostatnio pickowany jest tylko Ez. Corki osłabł bardzo w związku ze zmianami na Sezon 3, a Graves jeśli w early nie dostanie feeda to w late ma praktycznie zerowy dmg. Częściej za to widuje się Caitlyn (pseudo-escape mechanizm, który przy dobrym timingu W da Ci tylko dodatkowy attack speed na Nocu) oraz Miss Fortune (absolutny brak takiego mechanizmu).

Żeby nie było, Noc nie jest zły, ale IMO Kha jest lepszy pod każdym względem poza gankami po 6 lvlu. Ale to tylko wtedy, gdy Noc ma ulti.

Problem z Kha jest taki, że jeśli pickujemy go do jungli, to musimy uważać na picki przeciwnika. Na bocie mamy Leonę i MF/Ezreala? Życzę powodzenia, by nasz gank nie skończył się dla nas śmiercią.

Dodam może jeszcze, że ja patrzę na ganki z troszkę innej perspektywy, gdyż nie mainuję jungli tylko top i supporta. Na tych dwóch pozycjach trzeba bardzo dobrze znać system junglowania przeciwnych junglerów (dobrze grany mid nie jest podatny na ganki). Tak więc kiedy gram w jungli, to opieram się głównie na countergankach. Szczególnie w przypadku gdy gram Yi, często gank przeciwnego junglera na bot kończy się wymianą 3:0 dla mojej drużyny.

na nocturne'a mam trochę inną taktykę - ult, jak na coś globalnego, ma bardzo mały zasięg, (lol) więc jeśli postawisz warda np. przy baronie czy gdzieś w okolicy tribushu (na bocie) to masz większe szanse wyłapać go wystarczająco wcześnie.

Teoretycznie masz rację, ale jungler to osoba myśląca raczej kreatywnie. Dla przykładu jeśli Nocturne znajduje się w drużynie purpurowej, a ty akurat pushujesz bota, to może wyskoczyć z zatoczki, która znajduje się na lewo od wieży.

i ostatnie pytanie - na shyvanę locket of iron solari czy aegis? ostatnio wszyscy chwalą ten pierwszy, a ja jakoś nie jestem przekonany.

Zdecydowanie Runic Bulwark (ulepszona wersja Aegis, gdyż to właśnie jungler powinien ją kupować). A czemu? Locket może złożyć support i wycastować wam tarczę już na starcie walki, gdyż jest on zazwyczaj najbardziej papierowy w teamie (szczególnie, że teraz nawet na ADC buduje się warmoga) i "złoży się" jako pierwszy nawet od samego AoE czy przy inicjacji (oraz zabija się go, gdy ma aury). Ty jako tank będziesz stał najdłużej, a Twoja drużyna będzie potrzebować aury z Runica, którą straci w momencie gdyby miał ją support i zginął.

Pytanie dla znawców.

Czy mogę zostać zdegradowany ligę niżej?

Pytam, bo zaczynałem na Srebrze 1, spadłem do 2 dywizji. Awansowałem zaś do Srebra 1. Czytałem o systemie ligowym, podobno nie da się już spaść, mimo to bacząc na mój poprzedni spadek mam mieszane uczucia.

Możesz spaść do najniższej dywizji, czyli nr 5, ale spadek między tierami jest niemożliwy (czyli np. ze srebra na brąz).

Uff... Koniec tyrady, swoją drogą ponownie zapraszam na portal How2Play, gdzie możecie m.in. poczytać moje teksty (MissingHalf). Aktualnie trwa konkursowy tydzień i codziennie do zgarnięcia na naszym facebooku jest kod na skina Full Metal Rammus (jeśli nie macie championa, to taki kod odblokuje wam i skórkę i champa), a już niedługo, bo w Walentynki, będzie do zgarnięcia m.in. czapka Teemo.

Znane w LoLowym światku osoby zapraszają na How2Play!

Dodatkowo mam dla was dwie ciekawostki:

Zobacz jak będzie wyglądać League of Legends za 10 lat!

(film ma 37 minut, ale naprawdę warto obejrzeć!)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thresha testowałem na top-tanka (no, może nie do końca, ale takie założenie było: Blackcleaver+Frozen Mallet+Warmog+Sunfire+Aegis(ulepszenie)+butki jakieś tam). Nawet się sprawdzał. Autoatack na ADC przeciwne (albo AP) slowa z malleta i łańcuszek i reszta drużyny kończyła z nim. Także nie widzę go tylko jako supporta. Może się sprawdzić na wielu liniach. ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj udało się wyjść na prostą winstreakiem i dostać się do promotion series. Yea.

Poza tym zacząłem na supporcie budować locket of iron solari zamiast aegisa, polecam - mało popularny, a silny item, którego nikt nie buduje, a aegisy są często po dwa w teamie.

Obejrzałem też (póki co tylko połowę) jungleology saintviciousa, w który mówi jak jungle'ować xinem. Budował na nim właśnie locketa, a potem runic bulwark i maxował e, bo zmniejsza cooldown i zwiększa slowa. Powiem szczerze że tak xinem jeszcze nie grałem, muszę to wypróbować na normalach, a potem uderzyć na rankedy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki polacacie bulid fiddlestickiem do jungli? Bo ostatnio zaczałem grać drafty i z reguły nie ma chętnych na jungle i muszę robić to ja. A z tych junglujących to mam tylko mastera yi i warwicka (który jak dla mnie junglerm jest tragicznym). A fiddle jest dośc tani i wydaję się w mairę dobry. No chyba że lepszy jest amumu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, źe Mumu jest lepszy. OP late game, ganki są bardzo ciężkie bo jeśli nie trafisz skillshotem to jest po ganku. Jednak warto go banować/pickować ze względu na late.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amumu jest 10 kroć lepszy overall od fiddla ale jak draft to i mumu ban więc zależy czy się do niego dopchasz bo jeśli nie jest banowany to często gęsto jest 1 pickiem. Fiddla w jungle budujesz tak jak każdego innego carry ap z uwzględnieniem cleartime'u i tyle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem Ci tak. Z mojego małego doświadczenia w rankedach to Amumu jest ok. Nie wiem czy teraz się coś zmieniło ale on zaczął słabnąć jak odeszła era stricte tanków. Chociaż przyznam, że raz widziałem mumię robioną pod ap+hp i miał duże obrażenia i przeżywalność, także większe zagrożenie overall. Z amumu jest tylko ten problem, że poza banami jest łatwy do skontrowania. Nie mówię o jungli ale właśnie o tf. Skillshotowa inicjacja TF nie jest jakoś specjalnie super. Jego ULTI to taki buff dla ulti kennego z tym, że masz mniejszą szansę na błąd. Tragedia się zaczyna jak złapiesz jedynie dwie mało ważne postacie, albo nie daj boże, tylko jedną. Wtedy masz pozamiatana bo Amumu poza ulti to taki siege minion z sunfire capem. Z drugiej strony jest bardzo tankowy. Chociaż nie wygląda ;P I najważniejsze - bez zgranego teamu i koordynacji nawet nie wchodź mumią do TF. Zginiesz marnie nawet jako tank. NIKT nie przeżyje focus 5 postaci a nie stanowisz tak wielkiego zagrożenia aby się Ciebie bano.

Teraz fiddle. Jest silny, mało osób umie go skontrować. Wygrasz dowolną wymianę jeżeli nie mają możliwości Ci przerwania draina. Nie możesz przegrać. Masz strasznie silną obecność w TF, duże obrażenia i chyba najpotężniejsze CC w całym lolu, na jeden cel jak i na grupę. Porównywalny jest tylko Cho z Tobą IMO. Największa różnica między tymi dwoma bohaterami to to, że jako Amumu stwarzasz okazję dla swojego teamu - jak jej nie wykorzystają to [beeep] blada. Jako Fiddle to Ty czekasz na okazję aby wejść i pozamiatać. To nie Ulti mumu sprawia, że drużyna podkula ogon. To Fiddle wskakujący ze śmiechem w sam środek chaosu, ze swoim. Pamiętaj aby po ulcie OD RAZU rzucić najpierw ptaszka w carry, OD RAZU ZANIM KRUK DOLECI walnąć mu fearem i dopiero wtedy draina. Nigdy nie wpadaj i nie odpalaj draina bo masz dużą szansę na zgon. Najpierw CC, pamiętaj - CC wygrywa tą grę. I ostatnia rada - Fiddle to worek patyczków - pamiętaj o tym jak Ci przerwą draina... :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amumu jest teraz imo jednym z najsilniejszych junglerów...Łatwy do skontrowania w TF ? Q+R i masz 5 w ulti, jak nie trafisz Q to flash. Super minion z sunfire ? Maska + Rylai i mumia robi taki DPS że aż się miło patrzy a przy tym jest tankowa.

Fiddle bez Zhonyi jest kompletnie useless, jak wskoczy to dostanie focus i w sekunde zniknie, banalny do countergankowania bez flash+ult rzadko może coś zrobić na gankach bo tylko ślepi ludzie bez wardów pozwolą mu dojść na zasięg feara. No i Ignite :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie polecam ogólnie junglerów pure ap, chyba że mid jest bez many, inaczej mogą się pojawić wąty o blue buffa. amumu naprawdę często banują. ww nie jest złym junglerem - ma super ganki na 6, przed 6 jest zależny od reda, ale z dobrej pozycji czy przy mniej niż połowie życia przeciwnika też może dać radę. no i w miarę szybko robisz campy, biegasz na full hp od początku.

rozumiem że szukasz junglera w kategorii cenowej ok. 1350 ip, więc najbardziej poleciłbym Ci jaxa. świetne ganki od 2 lvla, dobrze ciśnie przez całą grę, daję radę budowany na wiele sposobów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super minion z sunfire ? Maska + Rylai i mumia robi taki DPS że aż się miło patrzy a przy tym jest tankowa.

To, że Amumu potrafi zrobić damage a jednocześnie mieć trochę z wytrzymałości pokazał wczorajszy stream Wingsa gdzie właśnie smutna mumia robiła całkiem niezłe zamieszanie i np. dawała sobie radę 1 na 1 z Nidalee :) Co prawda ostatecznie i tak mecz wygrał a przy okazji dał radę zrobić kilka wsadów lecz ta gra potwierdziła tylko twoje słowa. Jasne, można go grać na full tanka, raz sobie nim junglowałem, ale budowałem go w ten sposób, bo akurat team wymagał kogoś do przyjmowania obrażeń, oni z kolei mieli je zadawać ;]
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem raz dziwną sytuację: rozgrywka się zaczyna, i nasz Kha'Zix z niewyjaśnionych powodów znajduje się przy inhibitorze wrogiej drużyny. :D na szczęście była to gra z botami, bo by first blood szybko poleciał.

Jak już rozmawialiście o junglowaniu: sam bym chciał pojunglować, jednak nie do końca wiem co mam robić. :D I jakie byłyby runy na np. Jaxa(jungla oczywiście)?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lunatyx Polecam oglądać stream TheOddOne. Jungler TSM, chociaż on gra głównie Mao, Hecarim, Cho i Noc. Ale można kilka ciekawych technik jungli podpatrzeć. ;] A co Do samego Jaxa: dobry jungler, a także solo toper (głównie gram nim na topie, ale na jungli też źle mi nim nie szło (ale nadal wole mojego Centaura w jungli)). ;]

Kocham nowy system rankingowy. W rankedach nie trafiły mi się jeszcze żadne osoby, które by 'flrjmiły, hejtowały, itp.' KOCCHHHAM!! ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem, że Amumu może wycisnąć niezły dmg i punkty życia. Sam z takim grałem. I uwierzcie, że łatwiej uniknąć Ulti Amumu niż Kennego czy Fidla. Jeden rusza się jak nomen omen błyskawica a drugi wpada w środek na gotowca. Mumia musi trafić, flash nic nie da, chyba, że da radę się w środek grupy zflashować. Dobry team wybije Cię zanim zdążysz podejść na taką odległość. I dlatego jej ulti jest tak mocne i wymaga współdziałania całego teamu. Podobnie kennego, Fiddla już mniej. Czemu blitz jest taki fajny i jednocześnie znienawidzony przez te same osoby? Bo daje możliwość dokładnie odwrotną niż mumia. Niszczy nasze wyobrażenie o TF gdzie dwie drużyny zderzają się z chrzęstem miażdzonych kości. Wyciąga jedną postać w sam środek wroga, zdana na siebie i martwa w momencie trafienia rękawicą. Team ruszający jej na pomoc jest przeważnie na mniej lub bardziej straconej pozycji. Przy równym poz umiejętności 4 vs 5 - ten drugi prawie zawsze wygra. Co więcej temu manewrowi bardzo ciężko przeciwdziałać, zasięg jest tak wielki, że może ściągać za ścianę z połowy linii.

O co mi chodzi? Że każdy jest przydatny, nie ma sensu wyrzucać fiddla z teamu "bo biedny midder bez blue od początku gry zrobi rage quita", podobnie jak np Siona już na tym forum czytałem, że nie ma sensu bo ma dwa dobre skille i tyle. Do cholery blitzz ma jeden świetny skill, ulti ok a resztę meh. Ba jestem pewien, że gdyby nie miał podrzutu ani speed buffa ludzie by dalej nim grali tak jak grają i nic by nie stracił ze swojej popularności.

Jeden skill, nawet nie ulti, a przeważnie dlatego, że to nie ulti, może całkowicie zdominować styl gry zarówno swojej drużyny jak i przeciwnej. Powoduje, że z postaci meh robi się top ban/pick albo best AD carry czy tam best Tank.

I żeby nie było :P Amumu to mój ulubiony inicjator jakiejkolwiek walki a ganki przy trafieniu skill shotem ma morderczo mocne. Chociaż SAM nie ma możliwości kogoś zabić przeważnie jak większość junglerów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiddle, wcale nie potrzebuje flasha na ganki... Wystarczy dobrze użyte ulti + fear i drain i przeciwnik ma pozamiatane.

JacQ13

Nie polecam wybierać się Jaxem do jungli. Nie jest jakoś wybitnie zły, ale ta postać zdecydowanie potrzebuje farmy, by się wykazać w mid/late, więc dla niego jak najbardziej solo top.

Jeśli Amumu jest firstpickiem to bardzo łatwo go skontrować, bo Mumu ma bardzo wolną junglę i do 6 lvlu jest strasznie podatny na counterjungling szybszych junglerów, jak np. Nocturne, Master Yi. Więc jeśli zepsujemy mu junglę i nasz team będzie uważał na jego ganki, to będzie on tylko mógł płakać swoim W, bo taki będzie nieprzydatny. Z drugiej strony Amumu, który wcześnie złapie fraga lub polega na countergankach może być cierniem w tyłku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jax może łatwo podłapać parę killi i wtedy iść pure dmg, jeśli nie podłapię killi to może iść bardziej w wytrzymałość, przy czym w takiej sytuacji to team ma kille i go carruje - nie wyobrażam sobie gry, w której jax nie zrobiłby paru naprawdę dobrych ganków.

co do jungle ad polecam runy:

- quinty pod ad

- marki pod armor pen

- seale flat armor

- glyphy mres

dobry balans między dmg a wytrzymałością, plus dobre na innych pozycjach - solo topie czy adc. inne możliwe runy to więcej ad w markach (6-3), attack speed, movement speed.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spike217

Z tym, ze na niższym eloczynormalach ludzie nie stawiają wardów (poza botem), więc tam ganki to żadna filozofiai junglować może nawet Soraka. Ja już nie raz miałem, że do 15 minuty nie było nawet FB i w tej sytuacji junglujący jax pozostaje bez farmy, killi oraz jego drużyna też nie ma fragów.

Co do run do ad/hybrid jungli to ja polecam:

- quinty pod AD

- marki pod AD (armor pene na junglerze nie jest tak sensownym wyborem*)

- seale flat armor

- glyphy MagRes/lvl

Tego samego zestawu zresztą używam na Solo Top (AD) i AD Carry... : >

* żeby to zrozumieć trzeba naprawdę wiedzieć jak działa Armor, Magic Resist i ich penetracje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

no to jest takie mówienie, siedząc na odpowiedniku 1250 elo co drugą grę spotykam się z ludźmi którzy zaczynają grę z wardem, dokupując je przy każdym powrocie do bazy. a jak ktoś tego nie robi to robię to za niego ja, grając na dżungli kupuję po 10 wardów na grę.

co do armor pena to popraw mnie jeśli się mylę, ale 12 armor pen z run i 8% z masteries pozwala mi ignorować 8% i potem 12 pkt armoru przeciwnika. dla zjawy będzie to:

(0.92 * 15) - 12 = 1.8 i tak moja postać traktuje armor biednej zjawy. mniej od zjawy armora ma wolf (6) jemu biję true dmg i trochę na tym tracę, bo połowa moich marków jest bezużyteczna, ale jak się bawię na koszty nie patrzę i imo zwraca się to przy innych campach.

co do flat ad na solo top/ad carry na markach to nie jest to aż tak super, wszyscy mają flat armor seale, a Ty je w ten sposób omijasz. te marki pod penetrację (i magiczną i fizyczną [podwójna penetracja, lol]) naprawdę się przydają.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, zwracam honor. Nie wziąłem pod uwagę penetracji z masterek (+8% i + flat 5) - lol... No cóż, człowiek uczy się przez całe życie. Dobrze, że mam kupione bardzo wiele run, już sobie zmieniam (thx ^^")!

BTW ja nie gram na wysokim elo, więc wiem jak sprawa wygląda z kupowaniem wardów. Oczywiście zdarzają się gry, gdzie WSZYSCY (nawet adc) kupują jakieś pojedyncze wardy, ale to odosobnione przypadki. Widzisz, ty czy ja staramy się wdrażać dobre zachowania na niskim elo, ale np. przed chwilą miałem Ezrealem ~240 farmy podczas, gdy przeciwny adc kończył ze... 120 XD

I choć ja miałem 4/7/14, a on 10/6/4, to miałem więcej golda o ponad 2k...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...