Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

League of Legends v.3

Polecane posty

No tak ta niewidka ssie co z tego, że możemy ignorować wardy i po prostu obok nich przechodzić, co z tego, że możemy wejść w krzaki od strony naszego turreta nie martwiąc się, że zobaczy nas minion, co z tego, że mamy gigantyczny bonus do movment speeda i przeciwnik nawet się nie zorientuje kiedy się pojawiliśmy. Fakt usless pasyw ;_;

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>>UP<<<

Popieram w 100% Nowa Eve jest niesamowita. Na mocny + ten rework im wyszedł. Xin z tego co pograłem też wydaje się być teraz dość mocny.

>>>c00rtka<<<

Niewidka Shaco trfa ~5sec(nie pamiętam), a eve ma cały czas chociaż na pewnych warunkach.

Uaktywnia się dość szybko więc i nie jeden raz ratowała mi tyłek po nieudanym TF.

Do ganków jak najbardziej. Ignoruje podstawowe wardy które to najczęściej są używane(do teraz muahahha). Poza tym bardzo duży movement boost z W pozwala dobiec do przeciwnika nim ten zdąży najechać na nas kursorem.

Stać koło TF i wpaść w opd. momencie? Jak najbardziej, z zaskoczenia w plecy niespodziewających się przeciwników.

Sprawdzanie Nashtoora/Smooka też jest jak najbardziej wskazane. Na nashtorze wystarczy w krzak wejść i już widać czy go ktoś nie bierze, na smoku stanąć naprzeciwko. Powiedziałbym, że do tego nowa Eve jest wręcz idealna.

Po co ci niewidka? Do gry! Naprawdę brawo dla Riotu za tego reworka, nie dość, że ciekawie zmienili postać to jeszcze wprowadzili nową mechanikę niewidzialności, poprawili animacje i wszystko jest teraz super(odn. Eve) :D

Mam pytanko: Jak budujecie Eve? Ja zaczynałem z runkami na AD i dalej budowałem na AP, jednak wydaje mi się, że postać ma większy potencjał i jestem ciekaw jakich buildów używacie? Chętnie bym coś sprawdził.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wardy-tak, napisałem to już. Owszem, użyteczne. Mniej jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że jungler i tak powinien mieć oracla, oraz, że przeciwnicy pewnie kupią fioletowego warda, ale tutaj i tak +.

2. Naprawdę? To daje tak dużą przewagę? Wejście w krzaki od sojuszniczej strony? Zwłaszcza, że jak będziemy chcieli przejść do tych bliżej przeciwnika to i tak nas zobaczy.

3. Co tak naprwdę oferuje Eve? Obrażenia ma dość duże, ale mniejsze od Shaco, czy Twicha(którzy mają lepsze niewidki). CC nie ma (AoE slow na ulcie raz na 60 sec, trudno brać na poważnie). Pada jak mucha. Mimo niewidzialności, jest MASA postaci które mają lepsze ganki(Shaco, Twich, Lee, Skarner, Nc, AListar, Nauti, Mao, Mumu, Rammus, Singed, Jax i inni). MASA postaci które szybciej junglują i mają lepszą counterjungle(chyba nie musze wymieniać). MASA postaci lepszych w lategame. MASA postaci lepszych w TF. I tu nie jest jak z Udyrem, który niczym nie jest najlepszy, ale we wszystkim jest bardzo dobry, albo jak z Mao, który jest we wszystkim średni, ale błyszczy w jednym(ganki)aspekcie.

Chodzi mi o to, że Eve jest postacią słabą, a niewidzialność, która zazwyczaj daje +50 do funu jej nie ratuje. Nie daje żadnej satysfakcji. I to mnie strasznie irytuje, bo jak gram kimś kto jest niewidzialny, to chce z tego korzystać, a nie "ignorować wardy", bo nawet nie wiem kiedy się to dzieje. Źle się wyraziłem, że pasyw jest bezużyteczny, bo nie jest, ale IMO jako niewidka jest beznadziejny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Słaba lub nie(Daz nie pada nią w jungli na neutralach wink_prosty2.gif) , ale według mnie i tak jest lepsza od Shaco, i tak jakby nawet jej late lepiej wygląda. Gdy jest budowana pod AD, bo pod AP nawet nie widziałem. Niewidka jak niewidka, ale mogli oddać jej stuna, albo chociaż dać snare lub slow+silence w ulti zamiast tylko slowa. OP by nie była, ale przydatność już by nieźle wzrosła.

A Xin jest mocny- po dodaniu obszarowego CC w ulti znacznie zyskuje jako tanky-dps i inicjator. I jungler z niego nienajgorszy, ganki są banalne, z lvlem też nie odstaje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak postać, która ma 1500 tarczy z ulta może padać jak mucha o.O I jeżeli nie wiesz co dają ganki z krzaków to radzę obejrzeć jakiś stream albo najbliższy turniej w Warszawie. Większość ganków na bot lane ( udanych ) to właśnie te z krzaków.

Nie lekceważyłbym również 70% AOE slowa, który ponadto ma duże obrażenia nawet jeśli nie gramy pod AP.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiedziałem, że można aż tak feedować, póki nie zobaczyłem dziś kolesia na Malaphicie w akcji. Na pierwszym levelu próbował wieże tankować i w efekcie skutecznie nabijał nam portfele o_0 Aż sprawdziłem, czy ja na pewno dałem PvP czy "Razem przeciw SI"...

Z drugiej strony, Gankplank wydaje mi się OP, a konkretnie jego skill "Paktujemy?". I nie chodzi mi o dmg, tylko o bonusowy gold za każde zabicie. W dzisiejszym meczu gościu już koło 10. minuty miał K. W. Miecz i zaczął Krwiopijca składać, kiedy ja ledwo zerki kupiłem...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakiś pomysł na skontrowanie Jayce'a? Przecież to tałatajstwo jest nie do złapania. Dzięki swojej tarczy gonienie go ma tyle samo sensu co gonienie Singeda i zawsze w razie czego może odrzucić przeciwnika młotem. Ganku 5 vs 1 nie biorę pod uwagę bo to wiadomo, że wszystko niszczy. Chodzi mi o to jak samemu go skontrować. Przegięta postać. Żeby tarcza była tylko tarczą i nie zadawała obrażeń a młot nie odrzucał tylko najwyżej dawał doskok jak u Jaxa to jeszcze bym zrozumiał.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@santus

Tarcza Jaycego nie blokuje żadnych obrażeń, nie jest to tarcza typu E Janny albo W Shena. Ona jedynie zadaje obrażenia (dość spore, ale tylko bazowe)

Kontrować go najlepiej można Yorickiem (ten to wszystko kontruje), Irelia też się nada. Ogólnie wszystko co może często harrasować i ma jakiś rodzaj sustainu. Raz grałem jako Vlad i do 3-4 lvla Jayce był na równi ze mną, ale później było tylko łatwiej.

@up

dla mnie są 3 wyjścia dla szczurka (tylko nie wiem jak po reworku, nie próbowałem junglować)

-butki + 3 potki

-cloth + 5 potek

-doran blade

runki:

-marki flat ad/arpen

-seale flat armor

-glyphy - tu dowolnie może być mres/lvl, attack speed też jest dobry

-quinty - przynajmnie 2x lifesteal, bo szczurek ma strasznie mało hp i potrzebuje jakiegoś sustainu, a po nefie dorana (jeśli z nim zaczynasz dobry jest 1 quint na flat hp)

masterki:

Wydaje mi się, że najlepsze byłoby 21/9/0 z armorem i mniejszym dmg od minionów w defensie.

Myślę, że pomogłem smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zagrałem Jaycem. Nie jest taki trudny, ale w [ciach] silny. Teraz lepiej rozumiem jego mechanikę i już wiem, że tak tarcza nie blokuje obrażeń tylko je zadaje. A szkoda bo mogłoby być odwrotnie. A doskok i odrzut młotem to 2 osobne skille. Co jednak nie zmienia tego, że jest lekko przegięty i właściwie nie do złapanie przez 1 gracza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@c00rtka

Nie jesteś świadom jakie brednie głosisz. Evelynn to nie jest teraz "moving ward", bo o to chodziło Riotowi, by ŻADEN champion nie mógł latać przez tak długi czas zupełnie niezauważalnym. Kompletnie nie dostrzegasz potencjału tego pasywa, który jest aktualnie jednym z najmocniejszych w grze. Stealtha można wykorzystać na wiele różnych sposobów by zachodzić wroga na gankach od tyłu, a od tego jest W żeby szybko dobiec do wroga, kiedy ten cię już widzi. Bo jaka jest różnica między Shaco pojawiającym ci się za plecami znikąd, a Eve pojawiającą się znikąd dwa metry od ciebie i sprintującą na ciebie z 2k MS? Naprawdę niewielka. Damage jest także porównywalny, a Shaco jest bardzo sytuacyjnym champem. Mam wrażenie że oceniasz tego champa na podstawie twojej nieumiejętności grania nim, a nie realnego potencjału, jaki może z niego wycisnąć dobry gracz. Eve nie jest jakaś super świetna, ale na pewno nie jest słaba. Jest po prostu viable, dobrym championem, który nadal daje dużo funu i na normale nadaje się jak każdy inny champ.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ zmiana nastawienia do Evelynn. Kiedyś badziew teraz w porządku. Nie wiem tylko co właściwie brakowało Xinowi do tej pory. Pasyw ok, Q denerwujące, okrzyk bojowy poprawiający AS, wpadnięcie ze spowolnieniem też bardzo denerwujące i fajne do ganków oraz całkiem fajne ulti. Zdecydowanie jednak postać do jungli niż na top.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stało się drodzy Państwo, Zyra wkroczyła (a może wyrosła?) na Fields of Justice. I tu pytanie do tych z was którzy już kupili i przetestowali. Co możecie o niej powiedzieć? Czy jest tak dobra jak zachwalał ją Phreak? Zastanawiam się nad zakupieniem jej, a nie wiem czy warto.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie: czy tylko mi się wydaje, że Warwick jest trochę zbyt potężny i łatwy w obsłudze?Gram jakieś 2-3 tygodnie, a Warwickiem jeszcze nie miałem nigdy słabego wyniku. Szybki, dość silny, wykrywa ukrytych wrogów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WW wg. mnie nie jest za mocny. Po prostu spotykasz ludzi nie umiejących cię zkontrować. Imo słaby też nie jest i potrafi dopiec.

Co do Zyry, spotkałem w przeciwnym pare razy, u siebie ani razu. Średni wynik 2/9, feed niesamowity. Ale mnie to nie interesuje skoro jest w przeciwnym biggrin_prosty.gif Wardy wydają się być bardzo fajne, po przekształceniu jakoś nie tłuką strasznie mocno. Rot to chyba jej najlepszy skill. Ult z tego co widziałem raczej defensywne niż ofensywne, przynajmniej w wykonaniu tych gości. Pasyw wcale nie jest taki piękny jak na spotlighcie. Ledwo zadaje dmg. Nie wiem na co to ma przelicznik i czy go ma, ale Zyra z Czapą i Klepsydrą zadała Cait bez survi na tym samym lvlu jakieś 1/10 hp. Więc szału nie ma ale wypowiem się więcej jak ją kupie.

>>>UP<<<

Oba dobre. Hecarim i Nauti w sumie troszkę podobni, obaj mają aoe skille ofensywne. Nauti może być dość przydatny ze względu na liczne cc. Hecarim w sumie offtank z dużym Dmg i dość łatwą junglą(nauti nie grywam). Ja bym polecał Hecarima, powinien być łatwiejszy do ogarnięcia i osobiście go preferuje, choć może dlatego, że nie podoba mi się Nauti tongue_prosty.gif

>>>Down<<<

Missclick, sry za minusa, jak ktoś może niech mu doda + :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Zyrę razem ze skinem. Poszedłem na solo top przeciwko Jaycowi. Ogólnie masa kombosów daje dużo funu z gry. Mnie najbardziej odpowiada kombinacja 2xW potem na jednej używamy Q, na przeciwniku używamy E, dmg zadamy spore. W TFie sprawdza się świetnie, zwłaszcza dzięki skillowi E. Ja jestem zadowolony.

Kupiłem Zyrę razem ze skinem. Poszedłem na solo top przeciwko Jaycowi. Ogólnie masa kombosów daje dużo funu z gry. Mnie najbardziej odpowiada kombinacja 2xW potem na jednej używamy Q, na przeciwniku używamy E, dmg zadamy spore. W TFie sprawdza się świetnie, zwłaszcza dzięki skillowi E. Ja jestem zadowolony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mumia

Co do pasywa. On może zadać wiele więcej obrażeń niż normalne skille. Trzeba uwzględnić, że jest to TRUE dmg, który dla każdego trafionego przeciwnika jest taki sam. Bardziej szczegółowo jest to 99 + 25x lvl Zyry o zasięgu 1500 jednostek i możemy go wykorzystać nawet ponad 7 sekund po śmierci. Dodatkowo aktywuje 15% slowa, jeżeli mamy Rylai i może zostać zablokowane przez spell shieldy.

Jeszcze co do kwiatków. Dopiero po obejrzeniu spotlighta dowiedziałem się ze W ma w sobie CDr. Dość dużo CDr. Wystarczy, że kupimy DfG i weźmiemy 4% z masterek i mamy 39%.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki to troszkę mi rozjaśniło sytuację. Zaraz dobijam ten 1 IP i kupuję Zyrę, więc później sam się wypowiem. Ale po tym co mówisz 99+25x18= 549 true dmg. Całkiem sporo, jednak bez rewelacji(w porównaniu np. z takim Olafem).

Słyszał ktoś coś więcej na temat reworka Heimera? Bo znajomy dzisiaj coś wspomniał i wydaje się, że ma być to przegięty rework, jednak nie będę tworzył plotek niech wypowie się ktoś kto wie więcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

ocb? przecież true dmg Olafa zadaje 340 na max levelu, no, ale jest co pare sekund. Poza tym Zyra po śmierci może uderzyć kilku wrogów w linii naraz, a olaf tylko jednego, więc coś za coś.

co do reworka Heime to chyba tylko tyle info co tu: http://www.surrenderat20.net/2012/07/tenative-heimerdinger-rework-leaked.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz zagralem Zyra 3 mecze i strasznie ciezko mi ja ogarnac. Jak na razie 3 loosy, z czego jeden przez moje noobienie. Ciagle gralem na midzie przeciwko Zyrze. W pierwszym meczu totalnie nie wiedzialem, jak ja grac(2 kille), w drugim juz szlo lepiej, fakt faktem tylko 7 killi, ale juz jakos idzie, podobnie ostatni mecz.

Ogolnie to pierwsza moja postac ap, ciagle ciskalem ad, i nie mam w ogole run do tej Zyry.

Postac sama w sobie jest niezla, patent z nasionami jest niezly i mozna kleic calkiem niezle akcje. Posadzisz 4 nasionka+Q+E dobijesz R+calkiem fajne combo

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zyra warta jest bundla za 1.4k RP? Zdobyłem RPki po promocji (bonusowy kod psc) i chcę je wykorzystać, a wyprzedaże jak na razie ssają. Ciekawa jest w gameplayu? Nie nudzi się za szybko? Potrafi carrować gry?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym i jedynym meczu po patchu udało mi się trafić na ogarniętą w moim teamie. Z Ahri wygrywała, jak uciekałem Xinem(jungle) przed trzema przeciwkami gdzie każdy miał ok 50% hp to swoim combo zdobyła triple i mnie uratowała. CC w teamie nigdy nie za wiele, wydaje mi się też że wpisuje się w obecne wymagnia odnośnie AP Carry, czyli potrafi zadawać w miarę ciągły dmg. No i chyba nudna nie jest. Nie spodoba sie jedynie tym, którzy wymagają od postaci pewnej mobilności, ale chyba żaden AP carry z wyjątkiem Kennena, Ahri i Kassadina jej nie posiada.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...