Jump to content
Bethezer

League of Legends v.3

Recommended Posts

Biorę go [..]Nasusie bo ten ostatni żre strasznie dużo many samemu mając jej mało, szczególnie na stackowanie Q.

Santus proszę Cię graj sobie na tym jakimś ELO/poziomie jakim jesteś i nie chwal się buildami bo jak ktoś już chyba pisał,jakiś początkujący wejdzie na forum i się zacznie nimi sugerować..

Q nasusa bierze na 5 ranku zawrotne 40 many,a na 1 połowę mniej.

Biorąc pod uwagę TYLKO bazowy mregen Nasusa który na początku wynosi 7 mp/5s stać cię na q na 1 poziomie po 15 s regeneracji/lub 30(biorąc pod uwagę taki mregen jak od początku).

No ale dobrze,załóżmy że chcesz tylko dobijać minionki z q nie używajac zadnego skilla od początku.Czyli masz 245 many co pozwala ci na użycie Siphoning Strike 12 razy.mając 10 % cd reduction z masteriesów możesz użyć tego co 7,2 s co oznacza że bez mregen "wypstrykałbyś " się z many po 86 sekundach.Jednak biorąc pod uwagę manaRegen (7/5s) przez te 86 sekund zregeneruje Ci sie 120 many.To pozwala ci na użycie raz slowa [do ganku] + jeszcze 2 uderzenia z Q.Jeśli weźmiesz na początek HP regen,powinno cię być już stać/prawie stać na Philosophera,co znacznie ułatwia przetrwanie na linii.

Oczywiście do tego dochodzą jeszcze runki i ewentualnie masteriesy.

A z clarity i tak many ci zabraknie,imo clarity przydaje się tylko w krytycznych momentach [dobicie kogoś ze spella,czy coś] ale nie brałbym go zamiast np Teleportu/Ghosta.

Nie mam się za jakiegoś pro [rozegrałem tylko ok 600 meczy] ale po prostu smutno mi się robi jak czytam jakie to Clarity dla nasusa jest fajne bo pozwala mu na super ogromne stackowanie q.

Tak,wiem nie wziąłem pod uwagę E,ale sądzę że trochę racji mam,a nie chce mi się liczyć od nowa ;x

Share this post


Link to post
Share on other sites
@up

Co do ganków to trochę głupie wytłumaczenie dajesz :trollface: Po to masz mieć warda w krzakach, żeby Cię przed gankiem uchronił. Chyba, że wg Ciebie 75/150g>przeżyciu i nieudany gank wroga. Jeśli nie potrafisz patrzeć na mapę to już tylko i wyłącznie Twoja wina, a nie żadnego procesora czy innej karty graficznej.

Wardy to przy okazji. Ale ja piszę o sytuacji kiedy już wpadłem w ten gank i chciałbym z niego wyjść. Jeśli jest to gank tylko 2 osób to jeszcze ujdzie, ale jak wpadnie 3 i więcej to już mi żaden flash nie pomoże bo najczęściej dostaję jakiegoś stuna i tak tnie, że nie jestem w stanie w porę rzucić tego flasha ani cleanse nawet z diablo dobrym refleksem.

A z clarity i tak many ci zabraknie, imo clarity przydaje się tylko w krytycznych momentach [dobicie kogoś ze spella,czy coś] ale nie brałbym go zamiast np Teleportu/Ghosta

Kto powiedział, że zamiast? Obok! Clarity + teleport choć to pierwsze nie jest obligatoryjne i zwykle zastępuje je innym czarem. Jeśli już biorę to tak - właśnie z myślą o tych krytycznych momentach. I nie bierzesz pod uwagę E bo to już całkiem rozwala rachunek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UP

Żeby ci lol zamulał to musisz mieć naprawdę beznadziejny sprzęt w co powątpiewam więc stawiam że net ci nie działa tak jak ma albo nie grzebałeś w opcjach żeby podbić FPS'y

W poniedziałek miałem przez cały dzień ping 500+ (4 przegrane pod rząd) wczoraj już normalnie i od razu 5win streak... w tym dwie wygrane 4v5 bo nasze oba ezreale sobie wyszły z gry... (mumu irelia alistar xerath vs ez sona udyr fed brand nocturne) :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clarity. Biore go w jednym przypadku. Gdy gram Lux. Gdy gram nia na "normalnych buildach" nie wycigam nia epickich statow. Ale gdy gram na Clarity+TP na midzie wygrywam wszytsko spamujac E+Q;p Do tego zaczynam buty +2 hp potion i jeden mana, jak sie konczy mama uzywam clarity, potem potiona, znow clarity- w tym momencie najczesciej wbijam ok 6 lv i zbieram kile na ulti;p no ale mowie- to jest troll build, na full AP, bez many, bez survi. Radze sobie bez flasha dzieki zasiegowi z E i Q. A jak juz gine to od jakiegos stuna/snera. Ale wtedy i Flash by nie pomogl;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UP

Może na 10 poziomie dajesz radę TP i Clarity lux... Zrozum że pickowanie takich SS'ów jest bezsensowne ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Many mi raczej nie brakuje, junglerzy z reguły chętnie oddają blue. Problem jest wtedy, gdy gram ad carry. Jednak na bocie jest ze mną przeważnie support, więc mam zwykle manę od takiej Soraki.

Gdy gracie Suppprtem, jaki bierzecie build na start? Ja zaczynam od Manipulatora Many - cały bot ma z niego korzyści. Wardy kupuję dopiero po pierwszym recallu, jungler przez pierwsze 3 minuty zwykle nie gankuje, a mój carry poharasuje przez ten czas przeciwnika (nie zapominając o last hitowaniu).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale gdy gram na Clarity+TP na midzie wygrywam wszytsko spamujac E+Q;p

Rozumiem, ze to byla prowokacja? Na jednej z najbardziej wrazliwych postaci w grze nie bierzesz flasha, ani ghosta, a ta postac sama nie ma zadnego escape. Dodatkowo bierzesz Teleport, kiedy idziesz na mida, co jest dosc dziwnym pomyslem zwazywszy na fakt, ze dojscie od nexusa do centrum mapy zajmuje bardzo malo czasu, wiec Teleport nie jest zbyt uzyteczny (zas baron/dragon sa bardzo blisko mida, wiec nie trzeba marnowac na nie teleportu). Do tego skillset Lux bardzo dobrze czysci miniony, wiec wyczyszczenie calej fali zajmuje sekundy. Mozna wrocic na linie przed kolejna fala minionow nawet nie uzywajac TP... Bez obrazy, ale widze tutaj totalny brak jakiejkolwiek logiki.

Odnosnie spamowania skillami - skillshoty Lux sa wyjatkowo latwe do unikniecia i mowie to, jako osoba grajaca Lux i czesto grajaca przeciwko niej. Dodatkowo niemal kazdy caster moze znacznie mocniej 'oddac', jesli nie trafimy z Q. Naprawde nie rozumiem Twojej taktyki.

Po kupnie dwoch dorans ringow faktycznie, spamowanie E moze sie przydac, bo bardzo ogranicza farme wroga. Tyle, ze majac 2 dorany praktycznie nie ma problemow z mana, wiec nie ma tez miejsca na clarity. To sprawia, ze Clarity pomaga nam tak do ok. 8 levelu. Znowu musze przyznac, ze nie widze najmniejszego sensu w braniu Clarity. To po prostu nie ma zadnego dobrego uzasadnienia.

@DoxtraduS - ja kupowalem manipulatora, kiedy mialem ok. 20 level. Kiedy dojdziesz do wyzszego poziomu to okaze sie to bardzo zlym pomyslem. Wardy sa wazne od samego startu w grze. Do tego przydadza sie Faerie Charm, bo znacznie przyspiesza czas kupna Philo stone, ktory z kolei przyspiesza dalszy przyplyw gotowki. Wiekszosc supportow kupuje standardowy zestaw:

Faerie Charm + 3 wardy + health pot

Kombinacje czasem sie roznia np. jeden zwykly ward i jeden pink ward (slepsze kontrola dragona). 3 zwykle wardy przydaja sie, jesli mamy w przeciwnym teamie agresywnego junglera i chcemy wardowac wejscie do naszej jungli, zeby taka Shyvana nie zaskoczyla Sejuani. Health potki mozna tez nie brac na niektorych champach np. Taricu, ktory leczy nie tylko AD carry, ale takze siebie. Chociaz dla bezpieczenstwa lepiej miec ta potke, bo na pierwszym levelu najczesciej bierze sie nim stuna, a nie Q.

EDIT: Jesli chodzi o spamowanie Q i E Lux - rozumiem, jesli robimy to po kupnie tych dwoch doranow, kiedy mamy dodatkowe 200HP i mana rege. W innym wypadku moze ograniczymy farme wroga, ale kazde pudlo z Q moze zakonczyc sie praktycznie smiercia. Szczegolnie, jesli sami nie mamy flasha, a zamiast Ignite bierzemy TP. Z takiej okazji skorzysta kazdy bardziej doswiadczony gracz. Tym bardziej, ze snare to nie to, co stun i wielu casterow z mida nawet po walnieciu Q stanowi zagrozenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DoxtraduS

Jungler przeważnie gankuje w pierwsze 3 min, im wczesniej tym większe szanse na FB. Mana manipulator bad item. 2x ward, 1 vision + 1 potion i charm do mana regenu z którego rushujemy filozofera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś pomysł jak dostać 73 RP ? ;> Brakuje mi do 975, czyli skórki/champa... Pisałem emiala do supportu, ale bez skutku.

@Lux

Zasadniczo to ciężko trafić jej skillshoty, jest to bardziej postać umożliwiająca dobre ganki. Wystawia się na cel, po czym klatkuje przeciwnika. Flash/kill pewne.

Z innej beczki - chce ktoś dobrego solo topera do dobrego ranked teamu ? ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gdy gracie Suppprtem, jaki bierzecie build na start? Ja zaczynam od Manipulatora Many - cały bot ma z niego korzyści. Wardy kupuję dopiero po pierwszym recallu, jungler przez pierwsze 3 minuty zwykle nie gankuje, a mój carry poharasuje przez ten czas przeciwnika (nie zapominając o last hitowaniu).

Faerie charm + 4 wardy i hp potka lub 3 wardy i 3 hp potki w ponad 90% gier, inne które mogą działać to buty ward potka, regrowth i ward, przy czym te tylko z ad carry którego zna się i gra od dłuższego czasu i przy założeniu, że chcemy zdominować linie od 1 lvl

Ogólnie mana manipulator, a potem soul shroud nie jest najlepszym itemem

Panowie, jakie runki dla Trynda kupić ?

Z góry dzięki :)

Armor pen

Armor

AS/Mres

Armor pen/ Mspeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wreszcie ogarnąłem Nautilusa na solo top. Wcześniej nie wiedziałem jak nim grać. Teraz to już zupełnie inna sprawa. Jak na razie wygrywam większość meczy i to przy pozytywnych statach więc moim zdaniem jest super. Im dłużej nim gram tym lepiej mi idzie. Wiadomo że do Swaina mu daleko ale może wymasteruję go w takim samym stopniu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Żeby ci lol zamulał to musisz mieć naprawdę beznadziejny sprzęt w co powątpiewam więc stawiam że net ci nie działa tak jak ma albo nie grzebałeś w opcjach żeby podbić FPS'y

Nie mam dwurdzeniowego procesora tylko jednordzeniowy celeron 2,66, w opcjach powyłączałem różne bzdury i zmniejszyłem jakość tekstur i da się komfortowo grać. Tylko jak wpadnę w gank 3 osób to się robi źle i użycie flashy, cleanse czy innych wynalazków nie wchodzi w grę. Wtedy już po mnie. W każdym razie o szybkości jak na filmikach z YT czy streamów można u mnie zapomnieć. Kolega ma dwurdzeniowy i chodzi mu o wiele lepiej.

Żeby ci lol zamulał to musisz mieć naprawdę beznadziejny sprzęt w co powątpiewam więc stawiam że net ci nie działa tak jak ma albo nie grzebałeś w opcjach żeby podbić FPS'y

Nie mam dwurdzeniowego procesora tylko jednordzeniowy celeron 2,66, w opcjach powyłączałem różne bzdury i zmniejszyłem jakość tekstur i da się komfortowo grać. Tylko jak wpadnę w gank 3 osób to się robi źle i użycie flashy, cleanse czy innych wynalazków nie wchodzi w grę. Wtedy już po mnie. W każdym razie o szybkości jak na filmikach z YT czy streamów można u mnie zapomnieć. Kolega ma dwurdzeniowy i chodzi mu o wiele lepiej.

Wpadłem na pewien pomysł. Jak wrócę do domu ze stolicy to wypróbuję jak sprawuje się Deathfire na Kassadinie. Teraz piszę z komputera siostry więc jak się pojawią się 2 moje posty pod sobą pod rząd to proszę o scalenie bo nie wiem czemu, ale przycisk edycji u niej nie działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panowie, jakie runki dla Trynda kupić ?

Z góry dzięki :)

Marki Flat AD, Flat armor Seals, Mres per lvl Glyphs, Armor Pene Quints.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie może jakieś rady jak w miarę przyzwoicie grać Leoną i jakie itemy dla niej kupować? Swoją drogą próbował ktoś z was zrobić Twisted Fate-a na AP? Muszę przyznać, że daje całkiem dużo radochy kiedy jego Q zadaje potężne obrażenia przeciwnikom. Ogólnie TF jest całkiem niezłą postacią a jego W jest bardzo przydatne w team fight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UP:

Próbuje właśnie zacząć nią grać, na pewno philo + Hog obowiązkowe, następnie poszedłbym w Shurelie, żeby zwiększyć możliwości do inicjowania, później to co team chce. Oczywiście jest to build na support

Gram TF tylko pod AP, jego przewaga leży w łatwości pushowania i w jego ultimie. Fajna postać, ale nie jest prosta, na dobrą sprawę wszystko może go kontrować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt TF nie jest łatwą postacią do grania ale jeśli już w jakimś stopniu się go ogarnie potrafi dać dużo dobrej zabawy. Mimo wszystko jakoś łatwiej gra mi się jako TF niż Leona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TF był moją ulubioną postacią dopóty jakiś #@%$#$%$% nie wpadł na pomysł wyłączenia auto atacku jego karty i teraz trzeba klikać żeby znowu zaczął atakować przez co traci czas i jest dużo słabszy.

@Leona

Support bot lane. Filozofa butki Hog'a wardy shurelie czytaj tanky support ;>.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy champ wygląda ciekawie, choć ma się wrażenie, że to zlepek kilku innych :P.

Mam nadzieję, że to support, bo na razie dają same carry/offtanki, a supportow jest jak na lekarstwo.

Edited by laress

Share this post


Link to post
Share on other sites
Her polymorph ability will slow down enemies by 15% and prevent them from taking any action other than movement and summoner spells.

Mały slow połączony z silencem, na AP Carry jak znalazł.

Also the targets size will be decreased for the duration of the skill. However the hitbox will not be affected.

Co to ma za sens? :o

Swoją drogą, słodko wygląda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się wydaje, że ona będzie po prostu zamieniać wrogów w żaby/świnie/owce/cokolwiek nieszkodliwego. Stąd slow, silence (ale niepełny) i zmniejszenie rozmiaru. Cóż, wreszcie coś takiego się w LoL pojawia, z tego co wiem w DotA jest od dawna :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cóż, wreszcie coś takiego się w LoL pojawia, z tego co wiem w DotA jest od dawna :P

Tak zwany Hex - klątwa postać zmienia się np. w owce i traci się nad nią kontrolę na czas określony - tak było w Docie.

Poza TF'em i 2 czy 3 postaciami reszta jest żywcem zerżnięta z Doty. Choćby Fiora = Yurnero... Więc to całkiem podobne że dostaniemy coś na wzór rasty.

Edited by Abuk96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi brakuje w LoLu support debuffera. Mam pomysł na jego skillset. Nazwijmy bohatera "Szaman"

Pasyw - Każdy skill Szamana, który dotknie przeciwnika odemuje tenacity (4+1 x lv postaci (5,6,7... 22), stackuje się do 2 razy. Efekt utrzymuje się jedynie przez 3 sekundy.

18 lv shamana:

Gdy ktoś ma mercury jego tenacity, spadnie do -6 * co sprawi, że:

1 sekundowe CC = zamiast 0,65 sekundy będzie trwało 1,06 sek

1,5 sekundowe CC = zamiast 0,92 sekundy będzie trwało 1,59 sek

2 sekundowe CC = zamiast 1,4 sekundy będzie trwało 2,12 sek

2,5 sekundowe CC = zamiast 1,63 sekundy będzie trwało 2,65 sek

3 sekundowe CC = zamiat 1,95 sekundy będzie trwało 3,18 sek

Osoba bez tancity itemów dostanie - 44 co sprawi, że

1 sekundowe CC = będzie trwało 1,44 sek

1,5 sekundowe CC = będzie trwało 2,16 sek

2 sekundowe CC = będzie trwało 2,88 sek

2,5 sekundowe CC = będzie trwało 3,6 sek

3 sekundowe CC = będzie trwało 4,32 sek

Q - Shaman nakłada klątwę na 1 przeciwnika zadając 60/80/120/160/200 magic dmg (0,4 AP Ratio) odejmując przeciwnikowi 5,10,15,20,25 AD i 10,20,30,40,50 AP na 3 sekundy. Cooldown 12,11,10,9,8. Zasięg 500 range.

W - Shaman kłazie na ziemi totem posiada on 250,300,350,400,500 życia (+0,25 AP Ratio), posiada ono 75 armora i mresist. Każdy kto je zaatakuje (taką możliwość mają sojusznicy oraz wrogowie) leczy się za połowę zadanych w nie obrazeń. Totem nie jest przeszkodą stała jak skała trundle lub ściana Anivi. Cooldown 20,18,16,14,12 sek.

E -

Pasywnie - Aura. Każda wroga jednostka w obliżu 750 range od Shamana traci 0,5/0,75/1/1,25/1,5 % maksymalnej jeśli znajdzie się w jej zasięgu przez 5 sekund. Utrata many przeciwka nie jest natychmiastowa, jest rozłożona na kolejne 5 sekund Aura się nie stackuje.

Aktywnie - Shaman łączy dwie jednostki paktem krwi. Posiada on 18,17,16,15,14 cooldownu. Pakt posiada 750 zasięgu i może zostać zerwany.

Gdy złączy dwie sojusznicze to obie zyskują 6,7,8,9,10 % szybszej regeneracji HP oraz 1,2,3,4,5 % Spellvampa i Lifesteala. (czas trwania 6-10 sekund w zależności od lv)

Gdy złączy dwie wrogie jednostki to obie dostają 45,65,100,125,150 magic dmg (0,5 AP Ratio) oraz dostają klątwę redukującą regenerację HP. W przypadku tego zastowania pakt trwa o połowę krócej. (czas trwania 3-5 sekund w zależności od lv)

Gdy złączy wrogą jednostkę ze sprzymierzoną. Przeciwnik zostaje spowolniony 10 % movement speeda naszego sojusznika a sojusznik zyskuje 10 % movement speeda przeciwnika. (czas trwania od 2 do 3,5 sekundy)

R - Shaman uderza laską w ziemię zadając 125/200/300 magic dmg (0,5 AP Ratio) w zasięgu 400 range). sojusznicy w zasięgu 1000 range zyskują 5/10/15 flat magical i psychical penetracji na 100 sekund. Przeciwnik, który doznał obrażeń traci tą wartość penetracji na połowę czasu. (5 sekund). Cooldown 150/120/90 sekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...