Jump to content
Bethezer

League of Legends v.3

Recommended Posts

Od kiedy Anivia ma jeden z największych burstów w grze? Chyba, że zakładasz iż przeciwnik będzie stał w twoim ulti do czasu aż skonczy ci się mana -_-

To Ahri ma bardzo silny burst. Trafiając wszystkie skille + ignite, w lane phase może zjechać hp większości oponentów od 100% do 0, czego o Anivi na pewno nie można powiedzieć. No i to ulti, które ma właśnie jeden z najniższych CD wśród casterów (dlatego nerfią).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płaczki z low elo nie umiały jej kontrować, a takiej Anivii tam nie widują.

Boli mnie ten patch - nerfy moich dwóch mainów - własnie Arhi i Kennena. Oba wg mnie nie były niczym zasłużone. Cóż teraz będzie trzeba chyba kupować Ionianki na Kennenie albo częściej podbierać blue junglerowi ^^ No i jeszcze nerf Vlada, którego też zamierzałem kupić... Great...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xidi: Anivia na 6 poziomie ma ok 6-8 sec na Q, podobnie na R i około 3 na E. A combo R+E, chwila przerwy, Stun z Q+E+R zabija. Chyba ze masz tabnka, wtedy dopeiro 3 E zabija. TO jest słaby burst? Ze skila ktorym zaznaczasz championa a nie skillshota przed ktorym mozesz zwiac potrafisz zadac horrendalny dmg. Jej burst leezy w tym że Q i E mogą zadać dmg podówjny(Kulka po przelocie i wysadzeniu tuz po, a e na "zchillowanym" oppie). A to juz miażdży.

A co do niskiego CD na ulti? Anivia 6 sec, Lux 30, LB bodajze 20, Kass <10.

@ Evelyn.

Kochalem tą postać. Placze po niej do dzis. Zrozumiałbym nerfa healingu z ulti, bo to rzeczywiście dawało za duzo. Ale primo że zdjęli za dużo. A secundo- zamiania stuna na slowa po wyjsciu z invi do konca zabiły półwampirzycę;/ Oddajcie stuna i będzie grywalna. Zwiększcie dmg z Q/ heala z R i będzie znów dobra.

Jak pamiętam gdy ją nefrili to zmniejszyli wtedy też czas invi dla niej i Twicha tłumacząc to że zrobią im reworka. A tego jakos nie widać. A że szczur ostatnio odnajduje sie w jugnli boję sie że na rework będę czekał długo:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mundek2512

Jak dla mnie, burst to użycie wszystkich skilli naraz, jednokrotnie. Idąc twym tokiem myślenia, mogę Ahri zrobić takie combo: Q (7sec cd) -> W (5sec cd na 5 ranku) -> chwila przerwy -> R -> R -> W -> E -> Q -> R. Chyba zgodzisz się, że w tym przypadku burst będzie dużo większy niż podany przez ciebie przykład Anivii.

Jeśli chodzi o cd na ulti, to raczej nie ma co porównać ulti Ahri do ulti Kassadina. "Mocne" ulti casterów typu Cassio, Brand, Annie, Karthus, Morg mają większe cooldowny, a ulti Ahri IMO zdecydowanie należy do mocnych ulti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulti Ahri to teleport, a ulti Kassadina to.. Teleport. Faktycznie nie powinno sie ich porównywać..

Różnica jest taka, ze comba przez ciebie wymienionego zwyczajnie nie zrobisz. Bo za dużo skillshotow.

Nikt nie da sie 2krotnie trafić q(właściwe to czterokrotnie) i jeszcze tauntem.

A nawet jeśli(Zakładamy, ze walka trwa 10sec)

Ahri

Q (140+0,33AP)x4

W 350+0,75AP x3

E 180 +0,35AP

R (180+ 0,3AP)x3

Anivia

Q (180+ 0,5AP)x4

W---

E (175+ 0,5AP)x6

R (160+ 0,25AP)x10

Zapomniałem o wynikach:

Ahri-5055

Anivia-7 120

Edited by c00rtka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem, że nie ma sensu porównywać ulti Kassadina i Ahri, bo po prostu ulti Ahri jest dużo lepsze i nie ma tu żadnych "zaburzen balansu".

Trafienie z Q i E Ahri jest dość proste z ulti. Masz 3 szanse, żeby odpowiednio skorygować swoją pozycję na E, a potem już bez problemu Q (pomijam to, że ktoś może uciec flashem, bo w przypadku Anivii może być tak samo)

No i tak jak pisałem, założyłeś, że przez 10 sekund ktoś będzie stał w twoim ulti, co jest po prostu niemożliwe, chyba, że ktoś ma DC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nikt nie da sie 2krotnie trafić q(właściwe to czterokrotnie) i jeszcze tauntem.

A w odwrotnej kolejności? Jak już trafisz tauntem, to wysłanie za nim kulki jest banalne, bo cel przez chwilę przestaje unikać, ba, sam do ciebie lezie. W międzyczasie nawala też Fox Fire oraz prawdopodobnie ulti z Ignitem. Jak masz trochę CDR (blue, poty, jakieś przedmioty), to umiejkami można całkiem ładnie spamować. Ale poza tym nie staram się udowodnić, że Ahri jest mocniejsza niż Anivia, bo obiema grałem za mało, żeby sobie wyrobić na ten temat konkretne zdanie.

Ulti Ahri to teleport, a ulti Kassadina to.. Teleport

Ale Ahri może dashnąć trzy razy w ciągu jakichś trzech sekund, a Kass musi swoje odczekać, co czasami go zabija/pozwala uciec celowi :P No i ulti Ahri zadaje więcej obrażeń (nie liczę stacków u Kassadina, za które jednak trzeba zapłacić kosztem many).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie kolejną [ciach] teorię widzę. Na lane to można sobie missować skillshoty. Przecież w TF w 70-90 % trafisz skillshotami Q_Q. Twój Inicjator zakłada CC na przeciwnika, więc nie widzę jakokolwiek problemu trafiać w nieruchomy cel/slowowany - następnie dołożenie własnego CC w tym przypadku taunta co powinno być bezproblemowe po dashu z ulti i wsadzenie reszty comba. No chyba, że to ELO hell i nuker jest inicjatorem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lubię czytać te rady C00rtka rodem z 800 elo. Słaby taunt Ahri, którym trudno trafić? W00t? Skilshot jak każdy inny, a jak stauntujesz nie ma absolutnie żadnego problemu wpakować resztę skilli. I nikt nie powie, że Ahri nie jest b. mocna. Czy wymagała nerfa? Nie wiem, AP Casterem nie jestem najlepszym, właściwie zerowym, ale jak mus to mus.

1s cooldownu na q Kennena. OVERNERFED. Teraz trzeba składać 40% cdr, żeby coś zdziałać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mówię o dość abstrakcyjnej sytuacji 1v1. Kiedy trafisz tauntem (ktory faktycznie nie jest slaby. Pomylilo mi sie i myslalem, ze to 1 sec zamiast 2)to jedno Q wejdzie bez problemu, natomiast 2 raz? Niezbyt. Wiem, ze nikt nie będzie stał przez 10 sec w moim ulcie, ale nawet jeżeli będziesz stał przez 5sec to burst Anivi będzie wyższy (zapomniałem dodać-wartości obliczane dla 500AP na postać).

Wiem, ze ulti Ahri jest silniejsze od Kassadina, co nie zmienia faktu, ze porównywać je mozna. Częsty teleport może sie okazać w wielu sytuacjach lepszy niż jeden(no dobra-3),raz na długi czas.

@Kasahara, nie wiem jak chcesz porównywać burst dwóch postaci w TFie, gdzie dochodzi tryliard innych czynników jak np. kompozycja obu drużyn.

Tak samo nie rozumiem w jaki sposób runy na mana regen to zły pomysł na castera...

Nie twierdze, ze Ahri jest słaba, ja sie tylko zastanawiam dlaczego Anivia to Tier2..

Mój wywód był tylko po to, żeby pokazać, ze combo Anivi>combo Ahri pod względem obrażeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mógłby ktoś podąć dokładnego nerfa kennen'a?

Będzie odczuwalny ten nerf i czemu go wgl nerfia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mana regen runy na castera to zły pomysł bo:

1) Jeśli nie walisz skilli w miniony i nimi nie farmisz, to raczej mana problemem być nie powinna

2) 4 mana regenu na 5 sekund daje nam 12*4 = 50 many, dla wielu postaci oznacza to tylko jeden dodatkowy cast skilla co 2 minuty, miniony wchodza na lane około 2 minuty około 10 powiniśmy mieć kasę na catalista, który załatwia problemy z maną na każdej postaci lub drugiego blue buffa w 7 minucie.

Nie ma sensu posiadania run dających nam cokolwiek przez 5 minut do pierwszego blue buffa a dokładnie zooferuje nam to około 3 dodatkowe użycie skilli. AP per level runki mają przekład na cała grę.

Z CDR runami sprawa ma się tak, że mało casterów polega na własnym CDR, masz wpaść w TF odpalić co masz i tyle, sprawą drugorzedną jest to czy gdy jest już po najwazniejszej fazie będziesz mógl użyć skilla 1-1,5 sekundy później czy wcześniej.

Można oczywiście używać tych run są vaible, tak samo jak hp per level na casteracn w żółtych runach, jednak najskuteczniejszy jest zestaw mpene, ap per lv, ap per lv, flat ap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno na serverach US Kennen uchodz ostatnio za OP. Zreszta w pewnym sensie sie z tym zgodze. To nie jestpoziom insta-win, ale faktem jest, ze mam trudnosci przypomniec sobie np. ostatnie mecze turniejowe, w ktorych Kennen nie bral udzialu (jesli nie byl zbanowany). To dosc archaiczna sytuacja, bo kiedy dana postac pojawia sie w prawie kazdym meczu takiej rangi mozna pomyslec, ze cos jest nie tak. Chociaz moge sie mylic, bo nie jestem szczegolnym pasjonatem ogladania streamow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ban Kassasin, Morgana, Ahri, Cassio w 90 % gier, wiec kolejny jest Kennen, który musi być picknięte jesli najsilniejsi AP carry są banowani. Nerf Q bez znaczenia, nie ma co rozpaczać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak w ogóle to dziwię się, że dziwi was nerf Ahri. Słyszałem już nieraz, że to 'trudny champ, bo w 100% opiera się na skillshotach'. A że tak się wyrażę - kupa prawda. Nie trafiać skillshotami to może ktoś, kto w LoLa gra niedługo, każdy normalny, grający dłużej osobnik nie ma z tym wielkich problemów. Tym bardziej, że konieczność trafienia rekompensuje bardzo duży zasięg. U Ahri to już w ogóle jest na granicy absurdu, bo to champion, przed którym uciec jest chyba najtrudniej w grze. Kassadin musi odczekać, Akali jest już bardziej podobna, ale jednak musi trafić cię 'z łapy'. A Ahri rzucasz do przodu Q, którym trafić jest banalnie łatwo, wciskasz R, odpalasz Fox Fire i jazda na przeciwnika, w międzyczasie jeszcze trafiając z E. Co w tym ciężkiego? Grałem nią i naprawdę, trudność obsługi ma na poziomie Ryze. Jeszcze jak trafi się jej mało mobilny przeciwnik to w ogóle, hulaj dusza, rób co chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahri to autoplay i autofarm, jedyny skill w graniu nią polega na wycelowaniu taunta, reszta robi się sama. Gdy trafiłeś E, rzucenie Q to bułka z masłem, a W i R celowania nie wymagają bo są to skille typu autoaim missile. Jest to caster oferujący najwięcej przy najmniejszym wkładzie gracza. Wcale się nie dziwię, że dostaje nerfa, chociaż sam nad tym ubolewam, bo ostatnio grałem nią dość często, jest to zdecydowanie najbardziej fun2play caster w grze. Nie dośc, że włącznie z Flashem na poczwórny (!) blink, to jeszcze taunta, aż dwa skille autoaim missile i bardzo dobry sustain.

@ Evelyn.

Kochalem tą postać. Placze po niej do dzis. Zrozumiałbym nerfa healingu z ulti, bo to rzeczywiście dawało za duzo. Ale primo że zdjęli za dużo. A secundo- zamiania stuna na slowa po wyjsciu z invi do konca zabiły półwampirzycę;/ Oddajcie stuna i będzie grywalna. Zwiększcie dmg z Q/ heala z R i będzie znów dobra.

Stun ze stealtha był zdecydowanie OP i gracze abusowali go na potęgę, sprawiając że Eve była niesamowicie toksyczna dla rozgrywki i psuła właściwie wszystko. Eve u przeciwnika oznaczała tulenie wieży, a co za tym idzie mało expa i kasy. Wardy i oracle nic tu nie zmieniały, nie usuwały jej przecież stuna ani nic, lol. Po prostu 60-sekundowa niewidzialność kosztująca tylko 60 many (oraz fakt, że musiałeś wydać 400 golda, żeby ją zobaczyć, na dodatek traciłeś ta "widkę" po śmierci) i półtora sekundowy stun W JEDNYM SKILLU to było zdecydowanie za dużo. Ten nerf był przegięty nie przez usunięcie stuna, ale przez osłabienie ulti. Zmniejszyli pasywny heal i aktywne buffy do AS i MS o ponad połowę. To bolało najbardziej.

Edited by Wardi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfffff.... Mwhahahahaha :D

Wybaczcie, ale musiałem dać upust emocjom. Gra, która trwała ponad 40 minut - od samego początku graliśmy 4v5. Przepiękny start Vayne, bardzo szybko wbita legenda i farma ponad 300 creepów w ~35 minucie (mecz przeciągał się z powodu ogarniającej Poppy, która ładnie mnie focusowała w tf'ach). Finałowy Ace (ja padłem po triple killu) i koledzy z drużyny kończą mecz - jedna wieża, inhibitor, druga wieża, drugi inhibitor, obie wieże na Nexusie -> zaczynają bić Nexus, zjechali 1/3 hp i jakiś lag mnie dopadł. Myślę sobie zapewne znów coś z moim internetem i przymula, ale nie, po chwili wyskakuje mi stosowny komunikat o rozłączeniu z gry.

RIOT WYŁĄCZYŁ SERWER BY WGRAĆ PATCH! Awwrrr... Czy ich przypadkiem nie #$%^%@*?! Czy nie mogą pozwolić skończyć gier, które już trwają...?

Przy okazji pytanie - jak zostanie sklasyfikowana ta gra? Defeat? Leave? Czy w ogóle zostanie wymazana i potraktowana jakby nigdy jej nie było?

Edited by Iskier

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UP: Wiem że jest coś takiego jak Loss Forgiven, czyli pewnie takie coś dostaniesz.

Za to ja miałem jeszcze lepszą grę. Lux i GP padli w 3 minucie, rage i leave. Zostało nas 3 (byliśmy premade), jeden kumpel miał staty 0/12, za to ja twitchem 30/11, a kumpel poppy 28/6, przeciwny team próbował pushować, ale poppy wszystko tankowała a ja klepałem jak oszalały, co w efekcie przyniosło nam wina. Przeciwny team pogratulował bardzo dobrego teamplayu i jeszcze przeprosili za to że nasi leavnęli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta gra zostanie potraktowana jakby jej nigdy nie było. Co do samej sytuacji to buttony w kliencie pojawiały się sporo czasu wcześniej, więc jeżeli próbujesz rozegrać grę to robisz to zdecydowanie na własną odpowiedzialność i bierzesz pod uwagę to, że możesz nie zdążyć. Poza tym nie ma opcji coby pozwolili Ci rozegrać tą grę do końca. Powód? Jest bardzo prosty, wyobraź sobie, że akurat Ty grę swoją właśnie kończyłeś, natomiast sporo innych osób mogło mieć np. 20 minutę, im też Riot powinien pozwolić skończyć grać? W ten sposób mogło by to sie ładnie przedłużyć, a niech będą jeszcze jakieś problemy z samym patchem (chociaż ostatnio jest z tym całkiem dobrze)... Także radzę następnym razem nie wyklinać na Riot, a czytać informacje, które zamieszczają :tongue:

@Koksiarz- w sumie, naturalnie niczego wam nie ujmując, trafiliście na słaby przeciwny team :tongue: . Jeśli by wykazali odrobinę sprytu to rozciągnęli by was splitpushem, a tego w trójkę nie dało by się ogarnąć (szczególnie jeśli jeden z Twoich kolegów był nie dofarmiony). W każdym razie gratuluje tego, że walczyliście do końca i wygraliście :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niekoniecznie. Taka dobrze wyfarmiona i nafeedowany Poppy potrafi być w kilku miejscach praktycznie na raz ; P Sam kiedyś pociągnąłem grę nafeedowanym Twitchem z kumplem jako Sion ( miał 2 Warmogi i 2 PD : D ).

Nie grałem Sejuani, ale jeśli gra się nią tak samo jak Nautilusem, to dziwie się, że jeszcze nią nie grałem. Nurek bardzo mi się podoba, prawdziwe chodzące CC. Trzecia gra - 10/3/11 : )

Edited by Artemis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam do was pytanie: Obecnie na AD i Junglerów mam Marki i quinty na armor pene, flat armor seals, flat magic res glyphs. Wymienić marki na ad i glyphy na mres per lvl? Czy zostawić jak teraz?

Edited by laress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sesja mnie jeszcze męczy więc chwilowo nie mam czasu na grę. Nowy champ wygląda ok. Dmg może nie nie wyciągnie wielkiego(chooociaż, nieco AP jak np. Rylai by nie było złe, AP ratio nie są takie straszne 0,75 na Q, 0,4 i 0,5 na dwóch AoE, i ulti z 0,8 na końcowej eksplozji), ale CC ma fajne. Snare on hit w pasywie, AoE slow, AoE knockup + stun.

Sprawdzał ktoś dokładnie Shena po zmianach? O niebo lepiej niż wcześniej? OP/zbalansowany?

@UP

Przynajmniej na junglerów brałbym marki na AD. Neutrale mają niewiele armora, więc większość penetracji(zwłaszcza jeśli masz jeszcze penetracje z masteries) ci się marnuje nijak nie wpływając na szybkość jungli.

Edited by Pewker

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wojtek2320 - To brzmi latwo w teaori, ale same staty Twitcha z tej gry (30/11) i Poppy (28/6) sugeruja, ze w przeciwnym teamie nie bylo wystarczajaco zyjacych graczy do split pusha.;)

@laress - Glyphy na MR per level beda najlepszym rozwiazaniem. Przed 6 levelem jedyne spotkanie z AP carry to ganki, w ktorych Ciebie raczej nie zabije. A po szostym levelu MR per level zaczyna przebijac flat.

Jezeli chodzi o flat AD to zalezy od tego kim grasz i co kupujesz. Ja kontruje Armor zawsze Last Whisperem, wiec biore teraz AD. Ale jesli mialbym kupowac Brutalizera to wybralbym runki na Armor penetration.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poza tym nie ma opcji coby pozwolili Ci rozegrać tą grę do końca. Powód? Jest bardzo prosty, wyobraź sobie, że akurat Ty grę swoją właśnie kończyłeś, natomiast sporo innych osób mogło mieć np. 20 minutę, im też Riot powinien pozwolić skończyć grać? W ten sposób mogło by to sie ładnie przedłużyć, a niech będą jeszcze jakieś problemy z samym patchem (chociaż ostatnio jest z tym całkiem dobrze)... Także radzę następnym razem nie wyklinać na Riot, a czytać informacje, które zamieszczają :tongue:

A to niby czemu Twoim zdaniem? O godzinie np. 1:30 powinien być zamknięty dostęp do startowania meczy, ale wszystkie, które do tej pory się rozpoczęły powinny zostać dokończone. Ile będą trwać te najdłuższe? Siedemdziesiąt minut? Osiemdziesiąt? Więc po zakończeniu tych meczy serwery mogą zostać wyłączone. Zaraz wspomnisz o tym, że trolle mogą specjalnie przedłużać mecz, by zablokować patch... Dla normalnych meczy pula 80 minut 100% wystarczy, więc na 80 minut przed zamknięciem serwerów powinna być zablokowana możliwość wyszukiwania gry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki build na Nautilusa? Myslicie, ze build na Ryze'a bylby dobry? Nadal zastanawiam sie nad jego kupnem, ale narazie nie gralbym w dzungli- movement speed 300... To chyba nieuniknione, ze postac dostanie buffa na ms, aktualnie wyglada to naprawde slabo (chyba, ze bedziemy brali quinty na ms, dobry pomysl?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...