Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Assassin's Creed

Polecane posty

Trailer zaiste świetny. Jak na tą faze tworzenia gry, to dużo elementów jest praktycznie zamkniętych i dopracowanych. Świetny system walki, interaktywny tłum, do tego śliczna grafika. Teraz o tym co mi się nie podobało.

Skok na wóz z sianem jest jeszcze nie dopracowany (mam nadzieje, że to poprawią). Siano ani drgnęło, postać po prostu zapadła się w głąb czegoś żółtego (już pomijam fakt, że powinien zostać na wierzchu). Do tego po sekundzie już był na nogach. Licze tu na poprawke, choć sam pomysł jest bardzo dobry.

Takie sobie jest też to skakanie bo rurkach nad drogą. Jeśli już, to powinno być to rozwiązane podobnie jak w TR, bo teraz wygląda zdeczka nienaturalnie.

I wad by było na tyle :)

Nie da się ukryć, że gra będzie przednia. Czekajta więc :!:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... AC gra powiem ze ciekawa bo w koncu ktos ambitny próbuje robic gre ktora nie jest tylka glupia krawa siekanina :)

Z tego co widzialem na filmikach gra prezentuje sie swietnie ale to wkoncu tylko filmiki ;] AC i tak zakupie zeby sprawdic z czym to sie je a to tylko dlatego ze akrobatyka tez sie zajmuje :P

Wiec czekam az sie pojawi i wtedy dodam szerszy komentarz :]

PS: czy AC bedzie jeszcze na PS2 czy juz tylko na PS3 ??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iii tam.... w Stalkerze też wszystko miało żyć swoim życiem i w ogóle, a jednordzeniowe procesory dawały radę bezproblemowo. No chyba, że tak nam grę zoptymalizują, że się będą dusić... Wteeedy to lipa :P

Tak czy inaczej mam nadzieję, że

Athlon 64 3200+, GeForce7900GT256MB i 2GB RAMu na pokładzie dadzą radę wyświetlić chociaż te 25-30 fpsów po wyłączeniu tego i owego... Trzeba czekać na official requirements :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duży świat czyli rpg XD lolzzzzz

na temat; grafika jednak nie tak topowa jak miałą być po tym co widzieliśmy w 2005 roku. Animacja skokowa, i to razi najmocniej, brak w niej płynnych przejść. Potrącanie przechodniów wygląda przez to sredniawo (a to jak im się 'zbijają garnki' to już wogóle krok w tył). Skok na siano biedny.

Przeciwnicy jak było widac na demku ustawiają się grzecznie w kółeczku atakując po kolei by dać się zabić. Zwłoki zawisły w powietrzu zamiast spaść.

chciałbym żeby to była przełomowa gra, narazie na taką się nie zapowiada

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezbyt ciekawy termin, bo trzeba go to school, ale warto było czekać na taka wyczesaną gierkę. Jeszcze tylko czekam na ogłoszenie wymagań sprzętowych, żeby walnąć na glebę i wypić pół litra. Potem się "wywietrzę",poszukam dobrej pracy, sprzedam psa komputer i kupię nowy i można śmigać w Assassyna... :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja się trochę poczepiam na podstawie dwóch gameplay z poprzedniej strony :P Przeciwnicy nie atakowali wszyscy na raz ale grzecznie czekali aż zostaną zabici, Altar w tłumie wszedł na budynek, nie wiem jak wy ale ja gdybym był strażnikiem to na taką osobę zwracałbym szczególną uwagę, poza tym jak bym kogoś ochraniał to bym nie patrzył że ktoś spadł z dachu tylko patrzył czy ktoś mu nie pomógł (no chyba ze to byli kiepscy strażnicy) zwłaszcza jak by ktoś wszedł na budynek w miejscu publicznym (poza tym przechodnie też powinni jakoś to zauważyć i zainteresować się tym przecież niecodziennie widzi się jak ktoś wchodzi na dach) może za dużo wymagam ale po tym co nasłuchałem się w zapowiedziach chyba mam prawo ;)

PS. Mój pierwszy post na tym forum :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciwnicy nie atakowali wszyscy na raz ale grzecznie czekali aż zostaną zabici

Przyznaję mnie to też zirytowało, ale rozumiem twórców bo widziałem filmiki (polecam Gametrailers.com) na których wielu strażników na raz atakowało biednego Altara (na prezentacjach najczęściej tak ginęli prezentujący) , co tu dużo mówić. Przeciętny gracz w takiej sytuacji nie ma szans... ale podejrzewam, że jeżeli będą jakieś możliwości w kwestii ustawienia poziomu trudności to na "trudnym" atakować będzie więcej przeciwników (vel kroniki riddicka)

Altar w tłumie wszedł na budynek, nie wiem jak wy ale ja gdybym był strażnikiem to na taką osobę zwracałbym szczególną uwagę

Na kilku wcześniej obejrzanych filmikach z Gameplaya twórcy pokazują, że nienaturalne (społecznie) zachowania są przez ludzi spostrzegane. Kilka razy pokazywano, że kiedy Altar wchodził na budynek ludzie gapili się na niego z wyrazem twarzy mówiącym "ocb?!", ba! Czasami biegli szybko do strażników (jeżeli gracz im się wcześniej czymś naraził) albo nawet ściągali go ze ściany (to widziałem tylko w jednym filmiku na you-tube z 2006, wydaje mi się że już z tego zrezygnowano)

właszcza jak by ktoś wszedł na budynek w miejscu publicznym (poza tym przechodnie też powinni jakoś to zauważyć i zainteresować się tym przecież niecodziennie widzi się jak ktoś wchodzi na dach)

j.w, a co do tego dachu to nie był bym taki pewien "a może zdolny robotnik?"

Poza tym czy gdybyś ty widział jak jakiś podejrzany człowiek porusza się w podejrzany sposób (przypominam że jesteś pod okupacją) pobiegł byś do strażników? No cóż... większość ludzi stawia swój interes na pierwsze miejsce ("A jak się dowie i mnie zabije?"

poza tym jak bym kogoś ochraniał to bym nie patrzył że ktoś spadł z dachu tylko patrzył czy ktoś mu nie pomógł (no chyba ze to byli kiepscy strażnicy)

Mnie to też się nie do końca spodobało, można to co prawda narzucić na kark tego, gracz specjalnie po to się przekradał żeby dokonać dywersji i przekraść się za wrogiem (gdyby go zauważyli w podejrzanym miejscu to pewno była by kiszka :P [tak jak to że w większości skradanek przeciwnicy nie zwracają uwagi na twój cień, bo to było by po prostu za trudne]) .

Ale najbardziej w tej sytuacji nie spodobało to że koledzy strażnicy tylko stali jak kołki i gapili się na ciało... ja rozumiem "szok" ale mogli chociaż spróbować pomóc koledze (jakaś pierwsza pomoc, albo chociaż pobiec po medyka). A oni nic... "o jeej spadł, jak mi szkoda. Pomilczmy w jego pamięci przez 35 minut" :/

zmoże za dużo wymagam ale po tym co nasłuchałem się w zapowiedziach chyba mam prawo ;)

Ależ skąd, właśnie po to istnieje dział "komentarze" żeby można było wyrazić swoją opinię.

Mnie osobiście najbardziej ze wszystkie w filmiku z E3 wkurzyło jedno... PASEK ŻYCIA!

Czy AC nie miał być przypadkiem grą typu "one hit dead"?

:/ Ja oczywiście rozumiem, że graczy mogło by irytować to, że na końcu misji (podczas których jak sądzę nie będzie można swobodnie zapisywać gry) zostaje cięty mieczem zza kamery :/ no ale żeby chociaż to był pasek na 3 ciosy a nie 20... Tym sposobem Altar zamienił się z "Akrobatycznego Predatora o Normalnej Wytrzymałości" w "Akrobatycznego Madafaka z Ołowianą Klatą i Żelaznymi" ... Erm... No wiecie czym.

Mam nadzieję na to, iż pasek życia padnie ofiarą morderstwa dokonanego przez informatyków (albo że chociaż wyjdą mody które go usuną :P)

ps. Tak w ogóle to cały interfejs mi się nie podoba. Wolałem jak go nie było (gra nabierała takiego filmowego klimatu).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście pasek życia w takiej grze, to nie jest najlepszy pomysł. Wolałbym, żeby postawiono na realizm rozgrywki. Niestety, z drugiej strony może to niekorzystnie wpłynąć na poziom trudności, i gra stanie się zbyt frustrująca...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Kocham scenę pościgu za celem z E3 07. Zwłaszcza jak skacze po belkach cały czas patrząc sie na gościa :). Przypomina mi sie Gears of War gdzie wciskając Y cały czas ma się na oku dany obiekt. I świetne efekty rozmazania ekranu, zachowania ludzkiego oka (Kiedy Altair patrzy na cos on sam staje sie rozmazany) naprawdę takie smaczki nadają grze "tempa" :D

http://youtube.com/watch?v=09YWtgtkDg0 - link do tego cudeńka. I moja mało omówionko :P :

00 - 0:22 - świetny efekt cieni chmur.

0:34 - nogi nie stoja idealnie na belce... Trochę to psuje widok ale kto na to zwraca uwagę.

0:46 - 0:51 - fajne świst podczas lotu, lecz chciałoby sie zobaczyc podskakujące siano, a nie lekki kurzyk.

1:10 - Nieźle! Ciekawe czy można zmylić tak strażników, wbiegając za róg w tłum i szybko siadając.

1:25 - 1:40 - świetna akcja. Ciekawe czy to jest jeden z tych NPC ktorym jak sie pomoże to pomogą ci uciec. Chmury przesuwają sie ciut za szybko wg. mnie.

2:00 - Interaktywna praca kamery.

2:20 - Świetne textury okien i okiennic.

2:35 - Zwalił gościa z dachu by odwrócić uwagę straznika. Mam nadzieję że można sie tam dostac na inny sposób.

3:02 - Około tego momentu widac jakby się potknął. Realistyczniej byłoby gdyby nie wyszystkie triki sie Altairowi udawały.

3:17 - "Help me! Save me" czy jakoś tak :P

3:41 do 4:40 - walka - wiele już o niej było napisane, że walczy sie tylko z jednym wrogiem. Ja zwórciłem uwagę na braki w klatkach pomiędzy poszczególnymi animacjami - Altair sie turla lecz od razy wstaje.

Jestem ciekaw czy mozna zabić cel tylko tak - przez ten skrypt czy inaczej.

5:10 - ja bym biegł okrężną drogą. Nie zwróciłem uwagi na żyrandole. :). No i skrypcik. A szkoda.

5:23 - przed tym jest świetny blur (czy jakoś tak).

5:30 - ciekawe co by było jakby dostał z łuku.

5:35 - koniec. Świetna scena. Rozmazania bohatera i moment gdy biegnie po belkach jak wspomniałem - poezja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, że też chciało ci się tak szczegółowo opisać trailer :P to tylko świadczy o tym, że gra ma w sobie to coś :)

Wiadomo, że jak większość gier również i ta będzie miała kilka ww. niedociągnięć, no ale coooooooo z tego, jeżeli całość będzie sprawiała, że gra będzie po prostu grywalna :) Oby obyy... jeszcze tylko mogliby jakieś wymagania sprzętowe zarzucić... ewentualnie demko? :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demko? O taaakkkk... (rozmarzył się)

Jak ja chciał bym żeby wypuścili do AC demko :P

Ale obawiam się że tego nie zrobią :( , po prostu świat jest za duży i nawet jeżeli chcieli by umieścić je w jakimś mieście to z tego co mówią wynika, że miasta są "ciut ciut" za duże na to by wstawić je w demo :P pewnie musieli by stamtąd wywalić część questów pobocznych (jeśli nie wszystkie) i zamknąć to wszystko w niewidzialnych ścianach, przez co spadła by popularność bo ludzie stwierdzili by "ocb?! Niewidzialne ściany? Brak questów? Nie kupuję tego (U%&(@&(%_@)" (a przynajmniej ci o IQ przeciętnego posła LPR [czyli niestety jakieś 40% populacji ziemi :( ] bo to przecież oczywiste że demo musi być tak mocno pocięte żeby pokazywać coś bez pokazywania niczego)

Niemniej cieszył bym się z dema :), przynajmniej po to by sprawdzić czy AC działał by na moim kompie ^^.

Rzeczywiście pasek życia w takiej grze, to nie jest najlepszy pomysł. Wolałbym, żeby postawiono na realizm rozgrywki. Niestety, z drugiej strony może to niekorzystnie wpłynąć na poziom trudności, i gra stanie się zbyt frustrująca...

Frustrująca czy nie. Paskowi życia mówimy GIŃ! :P

No a przynajmniej mam nadzieję że cały interfejs będzie wyglądał tak jak na tym filmiku pokazanym nam przez Pafła (filmowy obraz bez interfejsu) tak by mi się to najbardziej spodobało :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,34960;core.html Witam. Oto link do pewnej nowinki o AC. Przy okazji, jeśli ktoś z was jest zalogowany na tej stronie to niech poprawi autora nowinki że źle napisał nazwisko producentki. Powinno być Jade Raymond, a sami zobaczycie jak jest. Sprawa dość pilna ;)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe raczej nie to jest najważniejsze w tym newsie...

Zapewne nie tylko mnie martwi zdanie:

posiadacze komputerów klasy PC do płynnego działania aplikacji potrzebują komputera, o którym przeciętny polak może jedynie pomarzyć.

no nie brzmi to zbyt fajnie, ale to tylko news. Z marudzeniem poczekam gdy zostaną podane oficjalne wymagania sprzętowe..

No a poza tym przecież nie może być tak źle... Ja np nie muszę grać na AAx4 i Anistropic Filtering x16 ...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a poza tym przecież nie może być tak źle... Ja np nie muszę grać na AAx4 i Anistropic Filtering x16 ...

Otóż to ;)

To według mnie jest najczęstszy problem popełniany przez takich "zapowiadaczy".

Ja zazwyczaj kupuję gierkę po to żeby cieszyć się jej graficzną cudnością po kilku latach (np Morrowind albo Oblivion :)) bo żeby podziwiać je w pełnej okazałości musiał bym niestety posiadać porządne źródło pieniędzy.

W końcu technologia teraz tak skacze, że równie dobrze za tydzień najnowszy Radeon może kosztować 200 złotych (a bo to wyszedł nowszy/ zainwestowano w prostsze metody produkcji itp) i być przez ludzi nazywany "przestarzałym"...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bleh aż musiałem zalogowac się na forum.

Nie czytajcie newsów tych lamerów z wp.pl. Gość nie dość, że przeinacza nazwiska to jeszcze widac, ze nie siedzi w temacie gry tylko coś gdzies przeczytał na anglojęzycznym newsie i odrazu bezpodstawnie wypisuje bzdury w stylu "posiadacze komputerów klasy PC do płynnego działania aplikacji potrzebują komputera, o którym przeciętny polak może jedynie pomarzyć" byle by tylko news był. Już nieraz były takie sytuacje i w komentarzach besztano newsmanów.

Ciekawe na jakiej podstawie to napisał? Ogladnął filmik i stwierdził, że gra płynnie pójdzie tylko na kompie za 4tysPLN? Narazie nie podano wymagań na PC, również Jade Raymond (Raynolds buhaha ;)) nic nie wspominała o wymaganiach PC.

Poczekamy zobaczymy, zreszta podzielam wasze zdanie, że będzie można grę zoptymalizować na PC tak aby wilk był syty i owca cała i być może przeciętny Polak będzie cieszył się grą na niskich ustawieniach ale za to z płynna grafiką.

Polecam stronkę o AC http://www.assassinscreed.bfme.pl/ac_e32007.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będzie wyglądała polonizacja AC. Osobiście wolałbym wersję dwujęzyczną, ale jeśli tłumacze staną na wysokości zadania tak jak w przypadku np. cyklu Prince Of Persia to można spać spokojnie i nie obawiać się o jej jakość :)

JA NIE CHCĘ POLONIZACJI! :P

Nie wiem dlaczego ale większość gier po spolonizowaniu brzmi jak Star Wars (nowa trylogia) z polskim dubbingu... (kto widział ten wie co mam na myśli).

Wolał bym już mieć wersję z polskimi napisami (boże błagam) ale angielskim audio. A najlepiej jeżeli była by do kupienia wersja zwyczajna (tak jak oblivion z cenegi) bez "tłumaczowych" udziwnień.

Ps. O właśnie, kto w polsce wydaje AC?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc w NAJLEPSZYM przypadku będą dwie wersje do wyboru: Angielska + patch polonizujący, bądź polska od kopa. Chyba, że rozwiązanie będzie podobne jak w serii Splinter Cell (CT i DA) - "używaj ojczystego języka postaci" i tyla :wink:

I oby tak było :)

Swoją drogą szykują nam się na prawdę tłuste święta ;) "I lllove it!" ^^

Dzit-Edit: wiem, że AC wyjdzie przed świętami (tak zakłada plan) ale ja pewnie kupię go na święta... dla mojej dziewczyny... co za czasy :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam wklepac w YouTubie "assassins creed e3 extended".

Według mnie hud jest ... klasyczny. :) Pasek życia - lewa góra, trochę za duży. Podoba mi się wskaźnik zaarmowania strażników - trójkąt mnieniający kolor. Jest kompas - a szkoda bo trzeba by troche kombinować by znaleźć cel. No i znane z 360 opisy przycisków co mi przypomina ... hitmana :).

Co do polinizajcji to sie nie martwię - na 360 żądko kto zamierza tak zrobic, lecz na PC nie wiem czy pasowałoby mi grał jakiegoś łysego dresa czy inego w roli Altaira.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra, była, jest i będzie extra i exlusive.

(Była extra kiedy ją widziałem pierwszy raz, jest extra z tego co widziałem ostatnio, i będzie extra jak już będę grał. A gra będzie exlusive, bo żeby wycisnąć z niej to co najlepsze trzeba będzię mieć dość drogiego PieCyka. :) )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba. :D

Mam nadzieję, że tych "dróg" do celu, będzie naprawde sporo.

Wchodzisz cichcem jedną, mordujesz, i uciekasz jakąś inną uliczką, którą sobie wcześniej oblookałeś i jest pozornie czysta.

Albo schować się za róg i wskoczyć na jakiś budynek i dalej skakać po dachach.

Czekam od roku.... :roll:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...