Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Street Fighter x Tekken

Polecane posty

Jako zapalony gracz bijatyk wszelakich czekam z niecierpliwością. ;) System walki gdzieś pomiędzy SF a Tekken (lekko doprawiony Guilty Gear/BlazBlue) oraz masa ciekawych postaci (a jeszcze całkiem sporo zostało do zapowiedzenia z tego co mówi Capcom).

Mój pierwszy team to bez wahania Vega-Raven (ten pierwszy jeszcze nie zapowiedziany ale teaser go wyraźnie wskazuje) a drugi Juri-Hwoarang (Z Juri tak jak z Vegą). Uwielbiam równie mocno SF i BB, jednak z różnych powodów, ale skoro SFxT mechaniką może być czymś pomiędzy... to ta gra ma szansę być najlepszą bijatyką w jaką zagram.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP:

:trollface:

Thou shall see... Na razie zaczekam na to, jak podadzą wymagania... No, ale że nie mamy praktycznie żadnych bijatyk na PC, to nie ma co pogrymaszać (poza tym - jeszcze nie mamy powodów).

Swoją drogą - pomijając "serię" "Co to za Pokemon?", SFxT ma bardzo fajne trailery. Szczególnie ten z Rufusem i Bobem... Choćby za to bym stworzył taki team... Epic. xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymagania raczej nie będą wiele większe od tych które mogliśmy mieć w SF4 jak i SSF4 :wink: . Cóż no czekam z niecierpliwością aż w końcu zapowiedzą jakąś moją postać(Lee :cat2:). Jak na razie wychodzi na to, że będę musiał się zadowolić Yoshimitsu, Hwoarangiem i Kazuyą, chociaż to i tak pewne nie jest :tongue:.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mówiąc po ludzku, bo nie każdy orientuje się choćby w jednym uniwersum... ? :P

BTW: Czy tylko mi się wydaje... czy oni tyle tych opcji wpakowują do gry? Gemy, paski, crossy, Pandora... Dżiiizas i co jeszcze tam wepchną? Chyba tylko boty pokroju Kawalorna się w tym będą swobodnie orientować. I łoić ludzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Beth

Najwyraźniej... ja o ile będzie taka opcja będę raczej grał bez gemów bo wydają się tylko niepotrzebny udziwnieniem i mogą powodować problemy z balansem. Reszta jest w miarę.

Oh oh i nie zapomnijmy o tym że ta gra posiada co-op'a. ^_^ Taki jak w MK9 i taki jak w Guilty Gear Isuka. Osobiście bardzo mi się to podoba i czekam na stworzenie z kimś zabójczego teamu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia, "czekasz"... :P

Myślę, że nie-wybierać móc będzie można, ale za to inni także będą je brali. Nie znam się, ale może ten "boost" będzie zależy od postaci, np. Zangief dostałby mniejsze wzmocnienie defensywy niż miała by Cammy itd. Oczywiście to spekulacja, no ale... Cóż nam szkodzi.

@n3ro:

Dobra, to powiedz mi, co było w SF, a zostało zmienione? Bo przynajmniej ja się trochę nie orientuję, chociaż "domyślam".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no to będzie trochę dziwne tłumaczenie no ale ok :tongue: . W razie czego pewnie Kawalorn doda coś od siebie, gdybym o czymś nie napisał lub nie miał pewności :tongue: .

Super Charge. Jest to coś w stylu Focus Attack, przyładowane uderzenie, które możemy spokojnie cancelować dashem w przód lub uskokiem do tyłu. Nie mam tylko pewności co do tego czy można w trakcie wykonywania tak jak w SF przyjąć 1 cios na klatę czy też nie.

Ex Special Moves czyli to samo co mieliśmy w SF.

Super Arts czyli po prostu Super Combo.

Cross Arts czyli Ultrasy.

System walki bardziej TekkenowatoBlazBluiltyGearowaty ale jednak stary SF też tam jest zauważalny chociaż raczej w mniejszym stopniu. Czyli mamy jungling, linkowanie...... itp. itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak ten super charge pozwala po 1.5 sekundy ładowania wykonać za darmo wersję Ex danego ciosu a po 3-ech pozwala wykonać Super Art za darmo. Ryu może np ładować swój Hadouken najpierw do wersji EX a potem do Shinku Hadouken, ale TYLKO ten cios. U Kena tym ciosem jest Tatsumaki Senpugen. Dodatkowo jeśli załadujemy go do pierwszej fazy i wykonamy dash to następny nasz cios zawsze będzie Counter Hit'em czyli zada więcej obrażeń i pozwoli na mocniejsze komba. I niestety nie pozwala przyjąć ciosu na klatę.

Akurat Super i Cross Art działa tu trochę inaczej bo oba korzystają z paska EX a nie jak Ultra combo z osobnego. Super Art wymaga 2 segmentów paska a Cross Art 3 (maksimum można mieć 3). Miłym plusem jest to, że Cross Art usuwa też "szare HP" z wroga, czyli to HP które może zregenerować kiedy będziesz walczył inną postacią.

W walce zestaw ruchów jest typowo SF-owy ale można jugglowac przeciwników jak w BB i Tekkenie oraz kombosy nie bazują już na linkowaniu ciosów jak w SFIV tylko na chainach jak w BlazBlue. Choć podobno linkowanie w jakimś stopniu nadal istnieje. Dodatkowo postacie od Tekkena mają się różnić tym jak się nimi gra od postaci SF. Nie wiem dokładnie na czym to polega.

No nie można tez zapomnieć o Pandora Mode... Na 8 sekund stajesz się niezwyciężonym ale jeśli nie pokonasz przeciwnika przez te 8 sekund... przegrywasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Beth jak ja ci lubię coś tłumaczyć po raz kolejny. XD

Linkowanie - Po zakończeniu ciosu można czasem wyprowadzić drugi cios jeśli jego animacja się skończy zanim wróg się z niego "otrząśnie". Zwykle czas na to jest mocno ograniczony i prawie wszystkie komba w SFIV na nich polegają.

Chain - On jest obecny w BlazBlue i pozwala przerwać animację poprzedniego ciosu w momencie uderzenia i wyprowadzić kolejny. Zwykle są to ataki typu lekki > średni > silny. Juri po aktywacji Ultra 1 działa w ten sposób.

Juggle - Uderzenie przeciwnika gdy ten jest wybity w powietrze. Często widziane w BlazBlue i bardzo rzadkie w SFIV. W tym drugi juggling był obecny np. gdy grając Ryu uderzyłeś wroga w powietrzu lekkim SHoryukenem a potem gdy spadał trafiałeś go Ex-Hadoukenem lub Ultra. Przykładem też może być Juri która może zrobić kombo Ex-Dive Kick > Ultra 2.

Gra najprawdopodobniej będzie korzystać z Live. Wygląda na to, że to po prostu linia najmniejszego oporu dla Capcomu. I owszem Super Charge wydaje się być bezużyteczny poza naładowaniem sobie Counter Hita.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z GFWL już mają umowę oraz doświadczenie do budowania pod niego. Nie mówiąc już o tym, że przecież jak wydają grę na X360 to i tak muszą go zaimplementować więc skoro mogą to samo zrobić dla PC to czemu nie. IMO preferował bym Steamwork bo ostatnio coś mnie zawodzi GFWL. Ale szanse IMO są małe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z każdym obejrzanym gameplayem ta gra mi się coraz bardziej podoba(mam nadzieje że wyjdzie prędzej niż sstIVae na PC w porównaniu do sstIV na konsolach),naszło mnie takie pytanie kto? lub co? będzie głównym złym? Oraz jak wyglądać będzie ostatnia walka, 2na1 czy 2na2? Jak myślicie zobaczymy kogoś nowego czy powrócą starzy znajomi?Co jest mało prawdopodobne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

CAPCOM potwierdził, że premiera SFxT będzie miala mniejsze opóźnienie niż w przypadku SSFIV:AE KONSOLE i SSFIV:AE PC.

Co do głównego złego - pewnie zrobią nowego bossa (do kupienia kurde w DLC jako postać -_-) albo będzie tak: jeśli nasza pierwsza postać wybrana to ktoś ekipy SF to walczymy z Kazuya & Nina, jeśli nasz pierwszy wybrany z ekipy Tekken to walczymy z Ryu & Ken. Ale czas pokaże, może nas CAPCOM pozytywnie zaskoczy.

Ogółem: Ostateczna walka może być i 2vs.2 i 2vs.1 . . .

Nowego nikogo nie wprowadzą, twórcy crossoverów nigdy tak nie robią, to IMO bezsens wprowadzac kogoś nowego zamiast flagowych postaci dla danych serii.

Ja po cichu liczę na:

TEKKEN:

- Jack-6 (7?) - fajna postać, mogłaby zaprezentować ciekawy styl walki

- Lars Alexandersson - tego gościa po prostu lubię ;]

- Asuka Kazama - "prawie" potwierdzona, ktoś ją na screenie jakimś widział :3

PS: Raczej nie będzie Anny, bo to prawie taki sam styl walki jak Nina, ale kto wie...

Mam nadzieję, ze w ekipie STREET FIGHTER pojawią się jeszcze:

- E. Honda - dość charakterystyczna postać. Poza tym myślałem, że go nie dali jeszcze, o on się nie nadaje, gra ma być szybka itd. Ale jak zobaczyłem Dhalsima to zmieniam zdanie. Gdzie jest mój ulubiony zapaśnik? W SFxT na razie nikt nie walczy w stylu sumo :[

- Blanka - kolejny zawodnik, który miałby czym się wykazać, do tego IMO bardzo interesujący styl walki, taki trochę "inny"

*fanfary* - Balrog (a.k.a. M.arian Bison xD) - skoro jest Steve Fox to pojedynek tych bokserów byłby czymś niesmowitym, przy znów zwracam uwagę na nieco odmienne style walki.

NIE WIERZĘ, ŻE W EKIPIE SF POJAWI SIĘ: Vega - czuję, że CAPCOm go tu mocno pominie, z resztą nie widzi mi się on w walkach partnerskich

Zapraszam do dalszej dyskusji ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vega i Balrog mieli już swoje teaser trailery więc będą. (link dla niedowiarków http://www.eventhubs.com/news/2011/oct/08/...-trailers-bgs/) Asuka Kazama to też praktycznie pewniak. No i team Vega-Balrog ma sens bo są dwoma najwyżej postawionymi wojownikami w Shadaloo poza Bisonem. Chętnie bym popatrzył na ich wymuszoną współpracę bo wyraźnie siebie nawzajem nie lubią. ^_^

Głównego producenta raz zapytano kogo na 100% nie będzie. Powiedział, że nie będzie Dana i Anny.

Na pewno nie będzie z bossami tej wersji Kazuya & Nina oraz Ryu & Ken bo były pokazane screeny, że te pary mają wzajemnie ze sobą Rival Battle więc to wyklucza ich jako bossów.

Moim zdaniem to będzie albo coś w stylu Akuma + Jinpachi (czy inna para typowo bossowa... możliwe, że wzmocniona/zakażona Pandorą) albo jakieś nieobecne do tej pory monstrum związane z Pandorą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te teasery to żadne potwiedzenie, prawdopodobnie CAPCOM umieścił w nich trzy postacie - jedną, która będzie w grze i... dwie dla podpuchy :huh: Z resztą Na tym teaserze Vega i Balrog sa na tłach z SF4, a trzecia postać na innym :ohmy:

Co do Dana. CAPCOM w tym crossoverze chce go uśmiercić, czyli esencja nieskończonej [beeep]istości tej gry została nam okrutnie odebrana :tongue: Czas pokaże jakie postacie dojdą, mam nadzieję, że będzie coś w stylu Marvel vs. Capcom 2 - 56 postaci! Ahh, marzenie... :cool:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale fajnie było by zawalczyć z np. Evil Ryu i powiedzmy w parze z Devil Jin'em,(fajnie by było),potem z Jimpachi i Oni ( moja znajomość fabuły zaczyna się i kończy na ST IV z Tekkenem jest lepiej)

a na końcu powiedzmy z Seth i boss z Tekkena 6(wiem, niektórzy nie żyją itp.).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś co było napisane w tym linku? :P Po pierwsze Capcom jest znany z tego, że teasery ZAWSZE coś znaczą.

W każdym teaserze pokazano po 3 postaci z czego 1 była wyraźnie dominująca, więc owszem 2 w każdej to podpuchy. Vega i Balrog nie są na arenach z SFIV a właśnie te podpuchy z każdego trailera są. Różnica jest wyraźnie widoczna.

No i jeszcze chamska obecność w poszczególnych trailerach aren Vegi, Balroga (z SF2) i Juri (Korean Stage z SSFIV).

Zapomniałem też dodać że dla Tekkena były identyczne teasery z których wynikają Paul, Law i Xiaoyu (mogłem pokręcić ostatnią postać).

Biorąc też pod uwagę że SFxT ma długą przerwę w wyjawianiu postaci, gra wychodzi stosunkowo niedługo, a Capcom potwierdził, że jest jeszcze tona postaci do wyjawienia to nie zdziwiłbym się na wyjawienie minimum 6 nowych w niedługim czasie (Zdaje się w jeszcze w grudniu będą na jakieś imprezie na której będą nowe informacje).

Po prostu przy tym wszystkim odmawianie, że te postacie będą w grze to już ignorancja. (no offence)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...