Holy.Death Napisano Maj 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2014 W NG+ możesz kupować kule (10 tys. dusz każda). Sam jeszcze nie próbowałem pojedynków - tak naprawdę wystarczyłoby mi tylko pomaganie innym, bez polowania na grzeszników - ale z tego co czytałem, to są tacy, którzy nie mają żadnych problemów z pojedynkowaniem się, więc to nie jest tak, że nikt się nie pojedynkuje. W przeciwnym wypadku nikt nie mógłby się pojedynkować. Podejrzewam, że to może być związane z wyszukiwaniem (spekuluje się nt. wpływu NG+ na PvP). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaCreep Napisano Maj 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2014 Jak narazie system pojedynek->inwazja działa stosunkowo dobrze. Na pojedynek w brotherhood of blood rzadko czekam powyżej minuty (zazwyczaj albo łączy mnie natychmiastowo, albo czekam ok. minuty), ale czy za miesiąc, dwa dalej bęfzie funkcjonował dobrze? Liczba graczy się zmniejszy, będzie ciężej o pojedynek na arenie, w wyniku czego inwazje będą mocno ograniczone. Nie lubię używać red soapstone'a ponieważ zazwyczaj zaraz po sprawnie zostaję zaatakowany przez dwa Phantomy + hosta siedzącego z tyłu i strzelającego sobie z łuku, albo w pełni zbuffowanego przeciwnika z pursuerami (czy jak to się tam teraz nazywa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zecik Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 a ja wam dziala COOP ? zawsze sie laczycie z kim chcecie[chodzi o waszych kumpli] ? czy czasem musicie troche poczekac, bo inni ludzie wzywaja was do swoich swiatow ? i trzeba sie odsylac wczoraj z kumplem chcialem pograc i mozna sie bez problemu laczyc, lecz stawiac trzeba znaki gdzies w dziwnych miejscach, ktorych nikt nie odwiedza ;p dolaczylismy do convenantu way of blue, bo slyszalem ze mozna sie wtedy szybciej laczyc, ale i tak nie moge nadal sie przyzwyczaic do laczenia z poprzedniej czesci hehehe, czasem nawet 40 minut czekalismy zanim sie polaczylismy w jednym swiecie!ogolnie te hitboxy to przesadzone strasznie, poki co pojedynki rzeczywiscie wygrywa ten co trafi w powietrze Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 Można to sobie ułatwić kupując Engraved Ring i wybierając tego samego boga. Wtedy łatwiej jest się łączyć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 Jednak wydaje mnie się, że 10 tysięcy za jedną inwazję (do tego niekoniecznie zakończoną zwycięstwem) to dość spora cena, nawet jak na ng+. Tak samo z pojedynkami, jeden token of spite na pojedynek to też może być problematyczne. Z niebieskimi kulami nie ma problemu natomiast, bo dropią jak cukierki w Heide. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 Ja tam nie bardzo widzę te zwalone hitboxy, czasem tylko jakiś boss majtnął za daleko:pNo i wczoraj ukończyłem DS2! Wrażenia po całej grze są bardzo dobre, mam tylko dwa przemyślenia. Słaby design bossów! Jakoś mam wrażenie, że twórcom zabrakło pomysłu i rozmachu. Ciągle jakieś giganty/giganty rycerze albo umarlaki, ewentualnie typówka z gier fantasy - czyt. rogaty demon, ognisty rogaty demon itd. Gdzie tam im do wielkości i wyglądu gaping dragona, legendarnej już dwójki smokobójców czy innych mocno zapadających w pamięć bossów. Drugie przemyślenie jest takie, że czary tak bardzo silne! Przez jakieś 2/3 gry grałem czystym wojem, szło mi czasem jak krew z nosa. Zacząłem inwestować w wiarę i po zdobyciu błyskawic zrobiło się trochę easy mode, szczególnie na bossach. A ostatni boss to śmiech na sali. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 (edytowany) golnie te hitboxy to przesadzone strasznie, poki co pojedynki rzeczywiscie wygrywa ten co trafi w powietrze Ludziki kochane... to że w pvp ktoś musnął powietrze i wam się oberwało nie oznacza od razu zwalonych hitboxów, bo w przypadku PVP wpływ na to kiedy atak "załączy" ma nie tylko to magiczne słówko którego używacie z braku lepszego na stanie, ale również takie rzeczy jak netcode, wasze połączenie internetowe albo i osoby atakującej/atakowanej. Jeśli boss trafia was z kilometra mimo tego że ataku uniknęliście 10 sekund temu to może być popsuty hitbox, jeśli inny gracz trafia was w podobnym stylu może być to po prostu Brazylijczyk.zaraz pewnie się ktoś oburzy o jakiś "rasizm" czy coś, ale oni mają naprawdę koszmarne połączenia internetowe @KawalornNie tylko to że są po drugiej stronie świata, oni maja naprawdę wolny internet. Jeszcze jakiś czas temu zaledwie 20% dostawców oferowało coś powyżej 2 Mbps, dodaj do tego odległość i bang - masz swojego ulubionego gracza w drużynie Edytowano Maj 8, 2014 przez Abyss Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 To chyba nie nawet kwestia że Brazylijczycy mają kiepski net tylko, że są po drugiej stronie świata. Kilka razy grając w co-op miałem bossa który reagował około 0.5-1 sekundy po uderzeniu, więc to pewnie to samo. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zecik Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 no nie dosc ze lagi to naprawde niektore bronie maja dluzszego hitboxa ile razy sie rolowalem do tylu i heide nawet mnie rycerze dosiegali, a widzialem ze miecz nawet mnei nie dotknal i zaraz pach zdrowie ucieklo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Maj 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2014 Właśnie skończyłem heide na NG+ i nic takiego nie zauważyłem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XanderMorhaime Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 Zebrało mi się na drugie podejście do Dark Souls, być może w nadziei, że coś więcej zdziałam grając prostym rycerzem, zamiast silić się na kombinowanie z łucznikiem. Nawet jako tako mi szło, kontrole nieco lepiej opanowane... aż ni się nie wbił jakiś czerwony typ i mnie nie zabił.To w sumie takie pytanie mi się nasuwa: czy w pierwszym Dark Souls jest jakikolwiek sens przywracania człowieczeństwa? Ma to jakieś mechaniczne efekty oprócz wystawienia flagi PvP? Bo jeżeli nie, to chyba sobie odpuszczę i będę przez resztę gry latał z gębą jak Bezimienny po pogawędce z Panią Bólu. Nie potrzebuję w tej grze dodatkowego zagrożenia w postaci innych graczy... i jeżeli faktycznie w drugiej części jest to już stały element, to sequel absolutnie sobie daruję na tej tylko podstawie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaCreep Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 @upO ile w DkS1 podczas bycia człowiekiem jest się przez cały czas napadanym, to ja w dwójce po około 30 przegranych godzinach zostałem zaatakowany tylko trzy razy. Jeśli chcesz, to możesz też użyć pewnego przedmiotu żeby się odciąć od światów innych graczy. Invaderzy mają też ograniczoną możliwość na padania ze względu na brak odpowiedniego przedmiotu z nieskończoną liczbą użyć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 (edytowany) Nie wiem czy w DS1 jest to możliwe - tzn. z GfWL - ale w DS2 można przełączyć grę w tryb offline i grać czysto PvE lub dołączyć do grupy, która otrzymuje pomoc w razie napaści. Osoby chcące PvP nie mają tak prostego dostępu do możliwości atakowania innych graczy, bo muszą najpierw zmierzyć się z wewnętrzną konkurencją. Moim zdaniem jest to znacznie lepsze rozwiązanie. Prawda jest taka, że jak ktoś chce PvP to może dołączyć do Bractwa Krwi i zwyczajnie się pojedynkować (na to nie ma limitu, niebiescy zaś muszą pomagać innym graczom, żeby zdobyć przedmiot, który umożliwi im pojedynek, w wyniku którego otrzymają swój przedmiot pozwalający na inwazję). Edytowano Maj 9, 2014 przez Holy.Death Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 A właśnie tak odnośnie DS jedynki, czy jest jakiś mod, który poprawia wydajność? Bo przez te spadki wydajności nigdy gry nie ukończyłem. I nie chodzi mi o jakieś drobne popraweczki ale konkretne walnięcie.PS: tak mi się przypomniało, szkoda, że nie ma teraz itemków dodatkowych za odcięcie ogona bossa:< Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 To w sumie takie pytanie mi się nasuwa: czy w pierwszym Dark Souls jest jakikolwiek sens przywracania człowieczeństwa? Ma to jakieś mechaniczne efekty oprócz wystawienia flagi PvP?Nie masz też dostępu do co-op'a, ani pomocników NPC i możesz ominąć trochę bonusowego ekwipunku od NPC Invaderów, jeśli nie masz człowieczeństwa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spyker12 Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 Przegrane już przeszło 40h w Ds2 i gra mi się miodnie;) Jednak nie wiem co z tym królem Vendrickiem, moją wielką pałką na +10 bije go po 20dmg. Wiem, że trzeba zdobyć jakieś dusze, ale jakie, gdzie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 @SpykerPotrzebujesz 5 dusz gigantów. 1 jest ukryta w Black Gultch i broniona przez 2-4 gigantów, 1 należy do Ancient Dragona i 3 znajdziesz we wspomnieniach do których będziesz mógł wejść po rozmowie z owym Ancient Dragonem. Vendrick standardowo ma 16x więcej obrony i każda dusza zmniejsza to dwukrotnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Postrach22 Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 Żeby zadawać normalne obrażenia Vendrickowi musisz mieć w ekwipunku 5 dusz olbrzymów, ale już z 4 spokojnie go pokonasz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karwasz10 Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 Jeżeli ktoś gra w 2 na PC klawiaturą i myszą to niech użyje tego modahttp://www.nexusmods.com/darksouls2/mods/30/? 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Maj 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2014 @Kawalorn a nie miał on przypadkiem 32x większą obronę? Z jedną duszą 16, z dwiema 8, trzema 4, czterema 2 i z pięcioma ma normalnąStwierdziłem że walka mieczem w DS2 nie ma sensu kiedy walczymy z bossami w późniejszej części gry. Dla przykładu, jeden soul vortex zbijał starożytnemu smokowi około 3x więcej niż dwie katany w power stance jednocześnie kosztując mniej staminy i umożliwiając ucieczkę. Z Vendrickiem podobnie, gdybym się męczył mieczem to nie wiem ile czasu by mi to zajęło, ostatecznie użyłem samych czarów. A żeby coś powiedzieć o mniej opcjonalnych bossach, gdybym nie używał czarów to nie byłoby szans na to, żeby Benhart przeżył spotkanie z Giant Lordem. A Strażnik i Opiekun Tronu też byliby masakrą z ich zabijaniem dwoma uderzeniami gdybym miał być blisko. Mniejsze ryzyko, mniejsza strata staminy, większe obrażenia. Na ng+ chyba faktycznie zrobię respec i zostanę albo czystym intem albo int-faith żeby móc się hexami pobawić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Maj 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2014 @BrokenAss A widać tak. Na wiki kiedyś przeczytałem 16x i nigdy sam nie policzyłem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestplayer98 Napisano Maj 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2014 Zacząłem grać od nowa- tym razem przy użyciu kilku pro tipów. Jestem piromantą, mam 29 level i Halabardę z Czarnego Rycerza na +2. Bron na blisko 300 dmg, zywy Kowal, tak to moge grac ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matt3rs Napisano Maj 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2014 (edytowany) Polećcie jakąś lekką szatę (ciężarem podobną do Szaty Sądu, ew. ciut cięższą). Gram ng+ i zacząłem używać dwóch olbrzymich mieczy (konkretnie Wielki Miecz +9 i Miecz Demona Kuźni +5) w Dual Wieldingu, ale nie chcę tracić szybkich rolli więc noszę szatę. Mam Szatę Sądu, ale być może ktoś z was znalazł jakąś konkretną, dobrą szatę? Edytowano Maj 10, 2014 przez Koksiarz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Maj 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2014 Wkurzyłem się na Vendricka i używając Bonfire Ascetic wyfarmiłem sobie dodatkowe 2 dusze olbrzymów w Black Gultch (jedną zużyłem wcześniej bo opis mówił że nie można jej do niczego innego wykorzystać. ) I tym razem gościa załatwiłem. W sumie chyba nawet bym ich teraz nie potrzebował a jedynie dużo cierpliwości bo wreszcie zrozumiałem jak unikać jego ataków. Potem z jego duszy zrobiłem King's Shield, zapowiada się że może być najbardziej zbalansowaną tarczą w grze pod względem ochrony. Chętnie spróbuję ją podlevelować w NG+ bo już mi się skończyły Petrified Dragon Bone. Chyba też skończyłem wreszcie przygotowania do NG+ (Ancient Dragona raczej sobie odpuszczę). Czekam aż wreszcie zdobędę Moonlight Greatsword. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcioM Napisano Maj 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2014 Powie mi ktoś, gdzie mam iść, aby użyć Trassowego Klucza? Pokonałem przerośniętego pająka i szczura. Latam jak głupi po tych lokacjach i kręcę się w kółko, albo trafiam na ślepy tor.Już chyba drugą godzinę mi zaczynam tego szukać i ciągle nic. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.