Kawalorn Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 Ale moje pytanie czy ognisko w Bastille liczy się do tej dzwonnicy? Bo nie zdziwiłbym się gdyby obejmowało je tylko to ognisko PO gargulcach.EDIT: Sprawdziłem na wiki i wygląda na to, że to usuwa online kompletnie na godzinę. Warto wiedzieć aczkolwiek ja dużego problemu w dzwonnicy nie miałem a też byłem często atakowany.Also BTW, bardzo się cieszę, że pierścienie negujące stratę dusz i humanity przy śmierci już nie są jednorazowe i można je naprawiać u kowala za jedyne 3000 dusz. Bardzo przydatne jeśli umierasz tylko raz na jakiś czas. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcioM Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 Pokonałem Ostatniego Upadłego Olbrzyma i dostałem klucz. I tu mam pytanko. Tym kluczem otworzyłem drzwi i mogłem dojść przed wrota, gdzie mam użyć Pieczęci Króla (czy jakoś tak) Jest to jedyna ważniejsza odnoga od Kniei Upadłych Olbrzymów? Ostatnie ognisko mam w wiezy, a obok jest ta "babcia" u której można kupić klucz do kuźni w Majuli. I teraz ruszać dalej od Majuli w stronę tych wielkich rycerzy (po prawej tego pierwszego jest kolejne ognisko) czy dalej buszować po Kniei? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 (edytowany) TomcioMskoro masz klucz i otworzyłeś te drzwi, to idąc po schodach trafiasz w końcu do drugiego bossa w tym obszarze, po pokonaniu którego możesz trafić do kolejnej lokacji. Trafisz też do niej trasą przez lokację z wieżą Heide i Przystań. IMO opłaca się zaliczyć obie ścieżki Edytowano Maj 3, 2014 przez R1P Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 Ale moje pytanie czy ognisko w Bastille liczy się do tej dzwonnicy? Bo nie zdziwiłbym się gdyby obejmowało je tylko to ognisko PO gargulcach.O tym samym pomyślałem. Ja miałem o tyle szczęście, że w pewnym momencie dotarłem do bossa przed tym jak ktoś się wtrącił (po kilkunastu próbach) i pokonałem go już za pierwszym razem jak doń dotarłem. Generalnie moje przeczucia co do PvP się sprawdziły i ponownie nie widzę sensu w angażowanie się w to. Za to co-op to świetna rzecz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuniOl Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 (edytowany) Ktoś mi powie, jak w DkS2 sprawują się magowie? Mam ochotę na coś bardziej ekscytującego, aniżeli dwa ciosy z Giant Sworda i po krzyku.PS. Wam też nie działa serwer DkS2? Od dwóch godzin dopadala offline. Edytowano Maj 3, 2014 przez KuniOl Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 (edytowany) Ja powiem. Są bez sensu. Włócznia duszy ma połowę użyć, połowę siły i chyba 5 razy mniejszy zasięg wielkiej słonecznej włóczni, czy jak to się tam nazywa. Jedyny powodów, by inwestować w inteligencję, to miecz dusz, wymagający 27 punktów. Jak masz za dużo punktów, dobij do 50, będziesz mógł założyć najlepszy kostur. Najważniejsza jest wiara, tuż za nią piromancja z genialnym ognistym pokosem. Przez większość gry moim podstawowym zaklęciem była mroczna sfera z uroków.Co do pvp. Kiedy przed dwoma tygodniami żegnałem się z DS2, ciągle było na etapie "wygrywa ten, kto trafi w powietrze, a gra zaliczy uderzenie". Zresztą walki z bossami też przegrywa się głównie przez zepsute hitboxy. Edytowano Maj 3, 2014 przez Paguł Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuniOl Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 Zacząłem kapłanem i pobawię się w dziecko słońca ; DTo jak to jest, też jesteście zmuszeni właśnie grać na offline? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
b3rt Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 To jak to jest, też jesteście zmuszeni właśnie grać na offline?Tak, serwery DS2 najwidoczniej padły. Wystarczy sobie zobaczyć shitstorm na Community Hub DS2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuniOl Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 To dobrze, w sensie, to dobrze, bo myślałem, że jakiś ban poleciał czy coś ; PSwoją droga, dzisiaj, grając jako Strażnik Dzwonu, spotkałem godmode, musiałem popełnić harakiri, bo to nie miało sensu ; ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 (edytowany) Co do pvp. Kiedy przed dwoma tygodniami żegnałem się z DS2, ciągle było na etapie "wygrywa ten, kto trafi w powietrze, a gra zaliczy uderzenie". Zresztą walki z bossami też przegrywa się głównie przez zepsute hitboxy.Przyznam, że miałem właśnie takie sytuacje - tzn. przeciwnik mnie trafiał, choć byłem dobre kilkanaście kroków od miejsca uderzenia - choć nie z bossami. Tzn.: przy bossach hitboxy działały dobrze, tylko widać było, że są lagi, bo waliłem w bossa, a ten nie otrzymywał obrażeń, była teleportacja, itp. Nawiasem mówiąc, jak ktoś uważa, że go za mało atakują to NPC oferujący dostęp do Bractwa Krwi sprzedaje coś, co rzekomo ma ściągać uwagę czerwonych fantomów (za 20 tys. dusz).Ku mojemu zaskoczeniu przyjemnie gra się krókim łukiem, który w zamierzeniu miał być tylko tymczasowy, ale żadnego innego nie mogę zdobyć (to samo dotyczy włóczni). Strzela to-to na tyle szybko, że można się poczuć jak Legolas. Nie jest zbyt skuteczne na graczy (większość ma tarcze lub umie unikać, a trujących strzał jeszcze nie mam), ale w kontekście PvE zdecydowanie polecam. Próbowałem kusz - w tym kuszy-tarczy - i niespecjalnie mi się podobały. Gwoździem do trumny - z mojego punktu widzenia - było to, że trzeba zużyć staminę na naładowanie. Edytowano Maj 3, 2014 przez Holy.Death Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuniOl Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 No i gram sobie Klerykiem, Dziecko Słońca i mam za sobą już Knieje Olbrzymów, Przystań, Heide, jestem przed trojaczkami. Póki co, zaledwie 6 zgonów. Stwierdzam, że nawet najsłabsza wersja błyskawicy jest tak mocna, że to głowa mała. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] FaceDancer Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 W końcu się udało pokonać te gargulce. Bodajże za 8-9 razem. Na pewno znacznie ułatwiło mi sprawę to, że serwery nie działają i nikt mi nie wbija noża w plecy jak próbowałem wejść na dach. Musiałem zmienić taktykę i walczyć przy użyciu włóczni i tarczy. Dzięki temu byłem w stanie wytrzymać tę lawinę ciosów, a także wyprowadzać swoje z w miarę dogodnej pozycji. Tego się nawet na czas nie da zrobić, bo pojawianie się kolejnych przeciwników jest uzależnione od ogólnych obrażeń "bossa". Do tego te mocniej uszkodzone zachowują się dość inteligentnie i stoją z tyłu rażąć ogniem. Jak na razie najtrudniejszy przeciwnik jakiego spotkałem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaCreep Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 Zostałem dzisiaj przyzwany (z czerwonego soapstonea) do PvP w Iron Keep. Oczywiście trafiłem na dwóch honorowych gankerów. Ale wiecie co było w tym najzabawniejsze? Host miał nick: 'Tomasz Kirski', czyli obstawiam że był to Polak. Najlepsze było to, że mieszaniną skilla i szczęścia wygrałem: phantom używał zbuffowanego claymora (albo bastard sworda) i łuku, a host jakiegoś sejmitaru. Starali się mnie okrążyć z podniesionymi tarczami (co było przyczyną ich zguby ). Host trzymał się z przodu, phantom usiłował wsadzić backstaba. Zrobiłem unik w przód, drugi w bok i znalazłem się za hostem, spróbowałem go zbackstabować, ale cwaniak niestety zrollował w lewo. Rozpocząłem więc 'taktyczny odwrót' poprzez most przy pierwszym ognisku. I tu popełnili największy błąd; zaczęli sprintować za mną z podniesionymi tarczami. Obróciłem się i użyłem running attacku (sorry za mieszaninę Polskiego i Angielksiego, gram po Angielsku i siedzę na zagranicznych forach i nie chcę kaleczyć tego posta moim marnym tłumaczeniem). Trafiłem obu, hostowi zabrakło staminy, a phantom dalej trzymał tarczę uniesioną, wiec użyłem guardbreaka... który wszedł idealnie Szybki krytyk i phantoma nie ma Host zaczął się wycofywać (już z opuszczoną tarczą), a następnie spróbował się uleczyć estusem. Leaping attack elektrycznym greatswordem +10 z nałożonym sunlight blade'em wybił mu ten pomysł z głowy. Potem tylko ciężki atak i po zabawie. Zapomniałem już, jak wielkie emocje daje multiplayer w tej grze I dowiedziałem się, że nie jestem najgorszym PvP'owcem w Polsce, jest jeszcze mój nowy przyjaciel Tomasz. Jeśli jest na tym forum, to chętnie nauczę go kilku sztuczek (ale mi ego urosło).P.S: Jest jakiś sposób aby uleczyć się podczas inwazji poza cudami?P.P.S: Dzięki wspaniałej opcji ukrywania huda zacząłem bawić się w robienie screenów, dajcie znać czy się podoba:http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=256063226 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msip Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 @KuniOlTeż zacząłem klerykiem, bardzo szybko i bezproblemowo idzie.Właśnie przeszedłem Black Gulch, do tego dotarłem do drugiego ogniska w iron keep (i pokonałem pursuera).Chwilę przed tym poszedłem w końcu na gargulce z jakimś losowym Sun Bro. Po drodze na górę (pierwsze wejście, więc jeszcze szczyt) miałem 3 inwazje. A same gargulce udało się za pierwszym.Ja korzystam z lightning spear + emit force (x2). W zwarciu tarcza i mace +5 (od chwili lightning infused).Do tej pory poległem chyba tylko przy Smelterze, reszta przy pierwszym podejściu. Chyba z 8h na liczniku i 90SL.Kleryk jest przegięty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Postrach22 Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 Dzisiaj udało mi się załatwić tego skurczybyka Ancient Dragona . Jeden z najtrudniejszych przeciwników w Dark Soulsach, każdy atak zabija na strzała, a obszarówka ma ogromny zasięg. Ogólnie wydaje mi się, że opcjonalni bossowie są trudniejsi od tych wymaganych do przejścia dalej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 Ktos mi powie jak rzucać zaklęcia? Nie mogę ich w ogóle zapisać... Ciągle mam komunikat "za mało miejsc na zaklęcia" i zonk. Mam kupione zaklęcie pod wiarę - mam 22 wiary, mam ten dzwonek katalizator i ciągle wyskakuje ten komunikat. O co chodzi? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuniOl Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 Inwestuj w dostrojenie, bo to zwiększa ilość slotów na zaklęcia, cudy i uroki. Wszystkie je przypisujesz podczas używania ogniska. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kebubibbo Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 (edytowany) Dzisiaj udało mi się załatwić tego skurczybyka Ancient Dragona . Jeden z najtrudniejszych przeciwników w Dark Soulsach, każdy atak zabija na strzała, a obszarówka ma ogromny zasięg. Ogólnie wydaje mi się, że opcjonalni bossowie są trudniejsi od tych wymaganych do przejścia dalej.Jedyny boss który sprawił mi więcej problemu niż Ancient Dragon to był Demon Kuźni . Aczkolwiek na tego smoka jest trik polegający na staniu między pazurami i nawalaniu w nie, bo wtedy on ma tylko dwa ataki które wykonuje. Albo się pochyla pod siebie i zieje ogniem, więc odskakujemy obok niego, albo podnosi stopę żeby nas zmiażdzyć więc wtedy odskakujemy pod drugą stopę. Co nie zmienia faktu że to był dla mnie najbardziej irytujący boss, bo ginięcie przy jednej pomyłce jest dosyć denerwujące.Odnośnie magii, że jest słaba to głupoty gadacie. W późniejszej części gry mag jest najmocniejszą postacią do pvp, zabija 1-2 spellami praktycznie. Cuda są dobre do pve, bossowie po zdobyciu great sun speara nie sprawiają żadnych problemów, szczególnie dwóch ostatnich. Moim zdaniem przechodzenie priestem fabuły to jest easy mode w porównaniu do czystego wojownika bez żadnych czarów. Edytowano Maj 5, 2014 przez Kebubibbo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sehaniaxi Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 A ja tu chciałem dać takie info podchodzące pod mit Czytał ktoś z was opis tarczy z duszy Looking Glass Knighta ? Konkretniej: The Looking Glass at the castle is said to have been a passage to another world. Ktoś może szukał, znalazł ? A może to tylko mit ? Sam nie szukałem, jednak już odpalam konsolę i zacznę latać po zamku. Może trzeba przystawić tarczę do jakiegoś lustra, dunno. Tak mi to wierci dziurę w brzuchu... Może ktoś z was odnalazł jakieś ciekawe sekrety lub nawiązania do dark/demon's souls ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaCreep Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 (edytowany) @SehaniaxiWydaje mi się, że chodzi o wychodzące z niej fantomy podczas walki z bossem, a nie o jakąś ukrytą lokację. W DkS2 wszystkie sekrety już odkryte, ciekawie mnie czy wydają więcej niż jedno DLC.Wiecie jak odbija się tą tarczą zaklęcia? Bo jeśli to faktycznie działa, to mam nową zabawkę do PvP. Edytowano Maj 5, 2014 przez DaCreep Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 Konkretniej: The Looking Glass at the castle is said to have been a passage to another world. Wydaje mi się, że chodzi o wychodzące z niej fantomy podczas walki z bossem, a nie o jakąś ukrytą lokację.Why not both? Ja chyba znalazłem w miarę sensowne wyjaśnienie Jeżeli ktoś z was odkrył convenant Pilgrims of Dark i udał się na czyszczenie lokacji, które otwiera nam dziadziuś na wózku powinien zauważyć, że fantomy z tych bonusowych lokacji wyglądają dokładnie tak jak te przyzywane przez Mirror Knighta. Wniosek: inny świat może być po prostu otchłanią po której wędrujemy jako dark pilgrim i to właśnie z niej rycerz przyzywa swoje sługi. Ktoś powie, że może to być po prostu zbieżność kolorów fantomów, ale dlaczego w takim razie w Twierdzy Aldii, w której przeprowadzano liczne eksperymenty na duszach znajduje się cała sala z tymi lustrami? A i tak najzabawniej jest gdy ciekawie mnie czy wydają więcej niż jedno DLCPrzed premierą ogłaszali, że podobno nie planują żadnych DLC, Z drugiej zaś strony przy "jedynce" też ich nie planowali, a jednak wypuścili jedno (świetne!) DLC. Zobaczymy... Cuda są dobre do pveSay that to my sunlight spear, I dare you! I double dare you! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Postrach22 Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 Co do dlc to w wywiadzie na Rock Paper Shotgun Tak Miyazoe nie skomentował pytania na temat dlc. http://www.rockpapershotgun.com/2014/04/24/dark-souls-2-cheating-mod-support/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sehaniaxi Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 W sumie teoria Abyssa ma sens. Poszukam jeszcze tam Ja mam nadzieję, że DLC jakieś wyjdzie. Czuję niedosyt. I jestem ciekaw jak by wpletli w ten świat kolejne lokacje. Teleportacje ? Może inny wymiar ? Nowa odnoga gdzieś w Majuli ? No i przede wszystkim bossowie... I believe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 Zanim wydadzą jakiekolwiek dlc to niech poprawią najpierw grę, bo w niektórych miejscach jest nieco... irytująca, nawet pomijając walki kończące się po dwóch uderzeniach zwykłych przeciwników. Szczególnie wnerwiający jest fakt, że wielkie bronie są teraz takie szybkie; odbiera to sporą część przewagi broniom mniejszym. (ciekawa sprawa, kiedy czyściłem pierwszy loch od Pilgrims of Dark Havel ze swoim smoczym zębem atakował szybciej niż ja z uchigataną... dodajmy do tego brak możliwości ogłuszenia go i wychodzi nieco irytująca walka) Poza tymi dwoma zarzutami chyba jakiś większych wad Dark Souls 2 nie zauważyłem, a jestem nieco powyżej połowy gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaCreep Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 @upMoże mniejsze bronie gorzej sprawdzają się w PvE, ale ze względu na 'zepsutą' mechanikę poise w PvP niszczą każdego w power stance (nawet z gigantyczną ilością poise można zarobić stunlocka dwoma sztyletami (!)). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.