Jump to content
Guest Razomak

Dark Souls (seria)

Recommended Posts

Przejdź najpierw zamek, potem krypty. Odblokujesz znak króla i będziesz mógł zajrzeć do kilku nowych lokacji + wspomnienia gigantów. Dopiero wtedy DLC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 estusów +5 to max, ja mam już 8 +5 :D . Skończyły mi się kukły człowieka, a w sklepach już nie ma :/

Jak dojść do kaplicy Amany?

Edited by Shael

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 to maksimum ale od czego są klejnoty regenerujące życie. Pamiętaj, że zawsze masz naczynie dusz dzięki któremu możesz rozdać wszystko od nowa a tych  naczyń jest sporo w grze. 
Do kapliczki  

Spoiler

Do tej lokacji dostajemy się windą po bossie Lustrzany Rycerz.  http://darksouls2-pl.wiki.fextralife.com/Kapliczka+Amany

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Shael napisał:

Skończyły mi się kukły człowieka

Z tego co czytałem, to można je farmić w tym obszarze, gdzie na płyciźnie czają się jaszczuroludzie (to z nich wypadają kukły właśnie). Nie pamiętam nazwy tej lokacji, ale jak tam trafisz, to będziesz wiedział o co mi chodzi. Jeśli pójdziesz tam właśnie po farmę, to polecam na wejściu użyć zardzewiałej monety, zwiększa ona szansę, że coś poleci. Ja z reguły robiłem trasę od pierwszego, do drugiego ogniska. Czasem leciała jedna kukła, czasem trzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam go, ale wolę inne. Nafarmiłem 10 kukieł, na razie powinno starczyć. Dołączyłem do Dziedziców Słońca, obym nie żałował. Gość mnie przyzwał, i zanim zdążyłem zabić bossa (smoczy jeźdzcy) to se umarł, zamiast trzymać się z boku xD. Dostałem zestaw od Felkina, i ten cudny kostur :D to chyba najlepszy, mam też kostur mądrości, ale wymaga dużo, a ma gorsze skalowanie. Używam teraz wielkiego miecza czarnego rycerza naprzemiennie z ognistym mieczem +10, chyba przejdę na tym grę

Edited by Shael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hym, to nie wiem jaki to chyba. Demon pieśni padł za 1 podejściem, lokacja ogólnie przewalona, jeszcze jakby wody nie było to pół biedy, bo wtedy podbiegam, sprzedaję luja i koniec zabawy. Teraz chyba wezmę się za Kryptę z tym rycerzem Vendricka. Czy są równie potężne zaklęcia jak uroki? Nie chcę się w nie bawić, bo kosztują dusze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są zaklęcia potężne, nie podpowiem Ci jakie one są w stosunku do uroków ale chyba najpotężniejszym czarem jest Kryształowa włócznia dusz (lub Samonaprowadzająca kryształowa materia dusz- ze względu na mobilność, używasz, walczysz a one po pewnym czasie atakują) choć z tego co wyczytałem to jednak najpotężniejszym zaklęciem ze wszystkich w grze jest właśnie Kulminacja. Tak btw.
Najpotężniejszy zaklęcia:
-Urok: Kulminacja
-Cuda: Słoneczna włócznia, Wielka włócznia błyskawic(nie jestem pewny, który jest lepszy)
-Czary:  Kryształowa włócznia dusz
-Piromancja: Wielka kula ognia (tu jest trochę ciężej wybrać )

Edited by Nessill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oki dzięki, piromancja wygląda ciekawie, ale chyba wolę magię. Rydawn padł. Można się jakoś zabezpieczyć przed najazdami graczy? Ogólnie rzadko są, ale już miałem 3 razy tak, że przed bossem akurat :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cytat

Po spaleniu kukły człowieka w ognisku obniża się nasz priorytet bycia zaatakowanym, lecz wciąż jest to możliwe. Uniemożliwia także kooperację z innymi graczami. Działa około godziny. By mieć pomoc z inwazjami możemy dołączyć do Przymierza Drogi Błękitu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korekta odnośnie powyższego fragmentu:

Efekt spalenia kukły działa 30 minut, licznik schodzi tylko podczas obecności w danym obszarze. Blokuje przyzywanie przez wszystkie dostępne znaki, a także inwazje przez czerwone oko (czyli większość inwazji, na jakie się trafia). Nie chroni natomiast przed inwazjami w dzwonnicach, ani przed przyzywaniem na terenach szczurów. Nie ochroni także przed inwazjami przez niebieskie oko, jeśli się na tyle nagrzeszyło, by się do takowych kwalifikować.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, większość bossów z DS2 jest prostych.

Są powolni,tylko że zadają dość duże obrażenia. Do trudności bossów z jedynki daleko im, a i bossowie w trójce też mi się trudniejsi wydawali przykładowo Bezimienny Król czy jakoś tak.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Dark Souls 2 bossowie są niestety słabi, bo postawiono na ilość, a nie jakość (czego najlepszymi przykładami są gargulce, walka ze szczurami i zbiorowisko paru mobków, które tytuł bossa znalazły chyba na śmietniku). Dopiero w DLC są dobrzy bossowie.

Dark Souls 3 ma o wiele lepiej zaprojektowanych bossów i bardzo stopniowo dozuje ich poziom trudności, dzięki czemu ludzie mogą się przygotować na niszczycieli nowicjuszy - Pontyfika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak samo myślę. W DS1 niekiedy tak się denerwowałem podczas walki z niektórymi gdzie nie pomagała mobilność ani dobra zbroja a w DSII to nawet w secie lwa było bardzo łatwo. Chyba nie powtarzałem żadnego bossa więcej niż 5 razy. Trudniej się zrobiło dopiero w dlc przy dochodzeniu do bossów. Lokacje, w pierwszej części, bardziej mi się podobały, historię postaci również, nawet same modele bossów tez wydają mi się ciekawsze niż w drugie części. 

Edited by Nessill

Share this post


Link to post
Share on other sites

W DS1 grałem chwilę, ale gra była tak toporna i źle zoptymalizowana, że odpuściłem. To jakoś po premierze chyba było... Dobra, mam duszę Lorda olbrzymów i duszę olbrzyma, obie się wliczają do walki z Vendrickiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W starciu z Vendrickiem pomaga tylko dusza olbrzyma, a najlepiej 4-5 sztuk tychże. Duszę lorda olbrzymów możesz zjeść albo oddać w zamian za... już sam nie pamiętam, zaklęcie czy broń. W każdym razie możesz przehandlować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeszcze mała uwaga do DS1; są dwa fajne mody do niego, które bardzo poprawiają rozgrywkę DSfix, mousefix. Dzięki nim gra bardzo zyskuje.

Edited by Nessill
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przejdę II to się wezmę za I :D . Jeśli przejdę... Zacząłem DLC z Starym żelaznym królem, i o kurna, ale wkurzające :D. Zadaję im mało dmg, próbowałem paru broni ale nie wiem, mam 37 siły... A tym dużym rycerzom (podobnym do tych z wieży Heide) to już w ogóle... tak samo tym takim z łukiem i mieczem, chyba wezmę się za inne DLC bo tu nie daję rady na razie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w DS III jest jakaś możliwość przywrócenia człowieczeństwa? Na początku miałem wrażenie że kolejne zgony nie sprawiają że nasza postać wygląda jak wysuszony trup a teraz zdjąłem hełm i zauważyłem że tak właśnie wyglądam. Nie jest to żaden wielki problem oczywiście ale zastanawia mnie dlaczego wcześniej było ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, ElTabasco napisał:

Czy w DS III jest jakaś możliwość przywrócenia człowieczeństwa? Na początku miałem wrażenie że kolejne zgony nie sprawiają że nasza postać wygląda jak wysuszony trup a teraz zdjąłem hełm i zauważyłem że tak właśnie wyglądam. Nie jest to żaden wielki problem oczywiście ale zastanawia mnie dlaczego wcześniej było ok.

Od tego jest żar. Chyba, że od Yoel of Londor użyłeś darmowych poziomów. Wtedy dostajesz Dark Sigil i wyglądasz jak zasuszony trup.

Leczy się u Fire Keeper lub w kapliczce w kanałach w wiosce robotników.
 

Edited by leon.33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...