Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Ghost

Pełne wersje gier załączanych do CD-Action 11/2011

Polecane posty

Ta jedna gra mi wystarcza i pewnie ze wszystkich trzech, to ta dla mnie będzie najlepsza. Fajnie by było jakby w którymś z następnych numerów (bo raczej nie dadzą w tym samym) dali drugą część. Od długiego czasu wreszcie zainstaluję coś z płyty. Mam numer z CDA gdzie był Post Mortem a teraz będę miał ze Still Life.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Still life, dreamfall, Syberia 1 oraz 2 i jeszcze black mirror [może jeszcze ze 2 gry by się załapały] jedyne te gry zasługują na miano przygodowych. Przy nich nie musisz ładować drabin do kieszeni, przekręcać 200 dźwigni, żeby dostać się do pomieszczenia C w którym znajduje się łamigłówka 1000 i jednej nocy bez rozwiązania której nie dostaniesz się do pomieszczenia B w którym znajduje się także absurdalna zagadka typu: przepiłuj piłą do drewna diamentową kłódkę skrzyni; piłę oczywiście znalazłeś 6h wcześniej koło stawu daleko daleko od miejsca pomieszczenia B. Piła oczywiście leżała w błocie, a żeby ją wydostać z tego błota musiałeś wymyślić jak połączyć patyk [nie byle jaki bo wykręcony w kształt litery G] z haczykiem do łowienia ryb. Po 8h zastanawiania się zaglądając do poradnika twój umysł dostaje olśnienia i wracasz się do początkowej lokacji, by wziąć roztopiony wosk ze świecy, oczywiście w bardziej pokręconych przygodówkach masz limit czasu i możesz użyć wosku tylko przy lokacji staw... itd aż do zagadkowego pokoju A ;D

Ps. Przygodówkom 1000 i jednej nocy [bo tyle potrzebujesz żeby je przejść] mówię stanowcze NIE ; ] Twórcy siedzą i wymyślają jak najgłupsze zagadki tylko po to abyś siedział przed nimi godzinami ; ]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygodówki różnie mnie kręcą, i zazwyczaj kończą się przechodzeniem na równi z solucją, cóż nie mam kreatywności twórców. Grając w post mortem miałem poczucie tego klimatu zagadki i jest jedną z nielicznych, która mnie wciągnęła, Dlatego cieszę się z Still life.

Do narzekaczy : Gra było nie było jest grą uznaną więc jej pozycja jako trzeciego pełniaka jest zaskakująca(bo prędzej bym ją widział jako 1 lub 2) więc można się cieszyć, ze zapowiadany nr pod względem pełnych wersji może być bardzo dobry. Trzeba jednak pamiętać ze jeszcze był w tym roku bodaj nr(z gothic 3?) w którym dla wielu był najlepszą grą

Gratuluję i czekam na kolejne wersje

Ile ma był pełniaków? 3?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj są trzy. Nie lubię przygodówek, ale poczytałam trochę. Dosyć łądna ocena, wielu graczy wprost zachwala tą grę. Myślę, że spróbuję sobie w to zagrać :D Tylko jestem ciakawa jakie następne pełniaki będą... Czytałam w tym dziale o odgadnięciu pełniaka i jakiemuś forumowiczowi się skojażyło z Dragon Age. Hm.. to by było coś! :D Ale jak to jest "cieszmy się z małych rzeczy!" :wub:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Still Life kupiłem dawno temu w premierowej edycji i dawno temu skończyłem ale ci którzy nie mieli okazji....Naprawdę polecam! Niesamowity klimat! Porównania ze świetnym Post Mortem jak najbardziej na miejscu. Jeśli to jest trzeci pełniak to dwa pozostałe chyba urwą jaja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taak, Still Life. Jedyna chyba taka gra przygodowa która słynie z mocnego języka i mrocznej klimatycznej fabuły. Nie brakuje jej także czarnego charakteru który nosi w sobie cechy legendarnego Kuby Rozpruwacza. Gra z mocnym akcentem którego w dwójce brakowało, a fabuła została potraktowana po macoszemu a moim zdaniem można było z niej wycisnąć znacznie więcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mam nastrój do narzekania więc napiszę tak...

Znowu kolejna przygodówka? Sprawdzają się moje przewidywania sprzed 2 miesięcy. Dlaczego w takich pakietach kupujecie tylko przygodówki? A nie np. RTS czy RPG w co drugim numerze przez 3 kwartały? Powiecie, że są tańsze od innych gatunków. No jasne bo mało osób w to gra. Ale sam Smugg kiedyś pisał, że nawet jeśli coś jest najtańsze nie znaczy to, że zawsze należy to kupić.

Jakbym miał lepszy humor to bym skrobną coś takiego...

Stil Life? Kolejny mocny przedstawiciel gatunku. Brawo, obyście dalej trzymali tak wysoki poziom. Ja sam nie gram w przygodówki ale na pewno wielu czytelników ucieszy ten tytuł. No i EGM napisał jej świetną recenzję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, a ile wychodzi przygodówek na rok a ile RTSów i cRPG?! cRPG wychodzi może 3 na rok o ile te udające cRPG gry można tak nazwać! Co mają niby dać jak NIE MA CO DAĆ?! RTS? Jaki RTS?! Bo od czasów Emperor: Battle for Dune nie widziałem sensownej gry w tym gatunku; inna sprawa że niewiele też tego było. Ogólnie ten gatunek prawie nie istnieje! Ok, mogą dać tytuły bardzo stare ale wystarczy zerknąć do bardzo starych postów sprzed dwóch lat i zobaczyć komentarze na to że dali Imperium Galactica z 1997! Że gra (wtedy) 12 letnia to przegięcie! Kij z tym że to jeden z najwybitniejszych przedstawicieli kosmicznych strategii w historii - dzieci i casuale zaczęli jęczeć że dali staroć! Dają staroć - źle bo stare. Dają nowość - też źle bo wszyscy już kupili. Dają przygodówkę - źle, bo same przygodówki! Dadzą coś innego - łeeeee nie lubie tych głupich strategii/strzelanek/ścigałek (niepotrzebne skreślić).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Iselorze skoro Ty uważasz Battle fo Dune za ostatni RTS który nadaje się do gry to nie znaczy, że taki jest stan faktyczny dla ogółu. Bo dobre RTS'y dalej żyją (fakt, że gatunek ogólnie jak gdyby wymiera) ot choćby seria Total War ale tu nie spodziewam się oczywiście jej na cover.

A przygodowek w moim odczuciu rzeczywiście jest za dużo. Przydałby się jakiś RTS. Nawet takie średniaki jak Imperial Glory dawały radoche było zresztą wiele innych.

8azyliszek: nie zazdroszczę Ci wahań nastrojów

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...