krzys242 Napisano Lipiec 31, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 31, 2015 A oto moja dziesiątka seriali.1.Miodowe Lata2.Mc.Gaywer.3.Kobra odział specjalny.4.Detektyw Monk.5.Rodzina Zastępcza.6.Słoneczny patrol.7.Kryminalni.8.Komisarz Rex / Alex.9. Dr. House.10. W11 Wydział Śledczy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scarf Napisano Październik 3, 2015 Zgłoś Share Napisano Październik 3, 2015 Kolejność NIE przypadkowa.1. Death Note - za najlepszy pojedynek "złoczyńca" - detektyw ever. Jedyne anime jakie mi się podobało, rewelacyjna fabuła i zwroty akcji. Bliski ideału, jednak drugi sezon dużo słabszy, aniżeli pierwszy.2. The Walking Dead - pierwszy i drugi sezon REWELACYJNY, za idealne ukazanie emocji i natury człowieka, w świecie gdzie wbrew pozorom nie zombie jest zagrożeniem, a druga osoba. Niestety, z sezonu na sezon poziom spada.3. Battlestar Galactica - za świetną fabułę, ciekawą obsadę i fajny klimat. Za zakończenie, chociaż kontrowersyjne.4. Breaking Bad - za rewelacyjnego Bryana Cranstona (Walter White), za świetną trzymającą do końca fabułę, ze jedną z niewielu bardzo dobrych zakończeń seriali, za ciekawy temat.5. Friends - bo od nich się zaczeło oglądać seriale. Za rewelacyjny klimat, dzięki któremu samemu się czujesz, jakbyś był jednym z ich przyjaciół. Za duet Joey-Chandler. Za trzymanie wysokiego poziomu przez 10 sezonów.6. Sherlock - za duet Freeman i Cumberbatch. Za inne spojrzenie na Scherlocka Holmesa, za fajny klimat Londynu, za fabułę. Za rewelacyjnego głównego złego - Moriartego - Andrew Scott.7. Dr House - za postać pierwszoplanową, głównego bohatera, za humor.8. Game of Thrones - za całokształt.9. How i meet your Mother - za humor i Barneya.10. Vikings - za pierwszy sezon i przybliżenie tematów wikingów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miko565 Napisano Październik 28, 2015 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2015 Dla mnie nr 1 to Gosspi Girl, potem Supernaturals, Czas Honoru, Wikingowie, Czysta Krew, ostatnio bardzo lubie aż po sufit. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glovis Napisano Grudzień 5, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2015 1. Suits 2. Daredevil 3. Gotham 4. Vikings 5. Gra o Tron 6. Black Sails 7. The Wire 8. Tajemnica Twierdzy Szyfrów Trzeba było zmodyfikować, bo sporo się pozmieniało! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...