Skocz do zawartości

Dota 2


Bethezer

Polecane posty

Konkretnie to bym po prostu chciał ją zobaczyć z ultem który jest ulepszany przez Sceptera. Ale jakie to miało by być ulepszenie, to pomysłu nie mam. Czytałem o pomysłach innych graczy nad ulepszeniami dla trójki bohaterów którą wymieniłem we wcześniejszym poście, oto linki:

Templar Assassin -> ja bym po prostu się zadowolił tym, żeby maksymalne spowolnienie było do prędkości 100 jednostek lub by pułapki miały większy obszar widzenia i działania

Phantom Lancer -> spodobała mi się idea tego, żeby zamiast jednej iluzji, były tworzone dwie

Phantom Assassin

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

TA - nie ma większego sensu, nikt by nie robił przedmiotu za 4200g, który doda +10 statów i ulepszy slowa/wizje płapki.

PL - 20 iluzji wystarczy żeby otoczyć nawet 2 cele + nie zawsze osiąga się taką liczbę, więc jak wyżej, 4200 można lepiej spożytkować.

Btw, na tej stronie wydaje mi się, że autorowi pomysłu chodziło o to, żeby móc stworzyć dodatkowe 3 iluzje, czyli 23 w sumie.

PA - 600% oczekujesz? biggrin_prosty.gif

PA raz na 8 ataków ma 100% szansy na zadanie obrażeń krytycznych.

Omg jak często.

Scepter nie jest dobrym wyborem dla większości carry, gdyż to złoto mogą wydać na przedmioty, które dadzą im więcej obrażeń. Aghanim daje wszystko, ale w małych ilościach, a taka PA potrzebuje konkretów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje, jakaś część osób by się skusiła na taki przedmiot przy sensownym ulepszeniu ulta. A pułapki wbrew pozorom to całkiem sensowny skill, dobrze użyty robi za darmowe wardy. A co do Lancera, nie miałem na myśli również podwojenia ilości iluzji, a po prostu tego że każde uderzenie ze Scepterem ma szansę stworzyć dwie iluzje. I to akurat nie był pomysł autora wątku, a innego gracza, poczytaj całość :P

Nie oczekuję 600% od Phantom Assassin. Już teraz jej ult przy pełnym plecaku potrafi wyrządzać srogie obrażenia. Jeśli chodzi o Sceptera... widziałbym ulepszenie które zamienia obrażenia na taki typ, który nie jest redukowany przez ilość pancerza.

I prawda to, carry potrzebują przedmiotów na obrażenia lub aury dające im premie, ale sensowny Scepter może zmienić tę zależność. Popatrz na przykład na Faceless Voida lub Necrophosa który carruje grę. 60 sekund CD i 6 trwania ulta? Ofiara zabita za pomocą ulta nie może się wykupić? Jak na moje, takie właśnie sensowne ulepszenia mogą zmienić stan rzeczy, który na chwilę obecną prezentuje się tak: dla postaci carry nie warto kupować Sceptera nawet jakby było ulepszenie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Laguna Blade Liny ma podobno ignorować niewrażliwość na magię -> cóż, w połączeniu ze Scepterem obrażenia przed którymi nijak się obronić będą dość srogie

Wciąż ochrona przed magią będzie działać, nie będzie to pure, więc nie jest tak źle.

Wreszcie Razor dostanie dogodny przyrost siły (1.7 -> 2.3), i choć nadal brakuje mu wiele do ideału, to wciąż mnie ten fakt cieszy, bo lubię nim grać, a mała pula zdrowia strasznie boli. No i teraz z czystym sumieniem zasłuży na znaczek "durable". Btw Razor kazał przekazać pozdrowienia dla fanów Phantom Assasinki, hihihi biggrin_prosty.gif

Co ciekawe, zabójca Vengefull Spiritki będzie się "cieszył" odwrotnością jej aury, czym zaszczyci także swoich sojuszników. Szkoda, że tylko do odrodzenia. Przynajmniej będzie można bez wyrzutów sumienia poświęcać się ze swapem. Widać chcą z niej zrobić stuprocentowego męczennika.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem "dla większości". Ulti Voida można wykorzystać przy jakichś wombo kombo, np jak wcześniej pisałeś z Liczem, ale dalej jest to, uwaga, aż cała 1 sekunda i to złoto można lepiej użyć. Ulti to nie wszystko ;) .

Nekro nie jest typowym hard carry, więc nie jest też dobrym przykładem w tej sytuacji.

@PL - widziałem ten wpis, tylko wcześniej słabo go zrozumiałem xd. Jednak dalej upieram się, że można lepiej ten gold użyć.

Ktoś dobrze stwierdził na tym forum, że niektóre umiejętności ostateczne nie będą miały ulepszeń z aganima, bo a) zbyt op b) nie opłaca sie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dwóch grach prawie że zalała mnie krew na widok tego, jak niektórzy przedstawiciele naszego gatunku w grach MoBA potrafią być głupi. Nie nowi, nie niedouczeni, po prostu głupi. Dwie sytuacje:

1) Dragon Knight solo. Na suicide lane, przeciwko Juggowi i Chenowi. Kiepski pomysł, zwłaszcza że Chen nie szczędził sił i wysyłał creepy z ogłuszeniem przeciwko DK. Pomijam fakt tego, że powinien próbować grać bezpiecznie. Ktoś tu mądrze napisał: czasem brak farmy to najlepsza farma.

2) Tu już totalny wnerw. Trzech(!) bohaterów nie potrafiło sobie poradzić przeciwko dwóm. Furion, Tusk, Lina przeciwko Ursie i Toporowi. Ci dwaj zastosowali sztuczkę z przejściem na stronę Dire i blokowania linii creepów. A ci trzej (dla mnie) idioci się rzucili po fragi. Jak dla mnie, sprawę mogli olać i się zająć bronieniem wieży przed wrogimi creepami, lub z nimi walczyć pod wieżą. A oni walczyli z nimi po środku, i ostro ich tuczyli. Jeszcze potem na mnie jadem pluli że nie przyszedłem im z odsieczą. Jasne, Templar Assassin na poziomie 3-4 z trójką idiotów. Tutaj link do wyniku meczu. Pewnie, midder ma pomagać innym linion, ale te tępe jednostki zapomniały o tym, że należy graczowi z tej linii to umożliwić. I jeszcze ten numer którzy oni wywinęli kwalifikuje się pod ganka w pięć osób w early game. Niektórzy idioci naprawdę potrafią napsuć krwi. Ciekaw tylko jestem, co napisali w uzasadnieniu zgłoszenia mnie, bo pisali że tak zrobią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PL - 20 iluzji wystarczy żeby otoczyć nawet 2 cele + nie zawsze osiąga się taką liczbę, więc jak wyżej, 4200 można lepiej spożytkować.(...)

Scepter nie jest dobrym wyborem dla większości carry, gdyż to złoto mogą wydać na przedmioty, które dadzą im więcej obrażeń. Aghanim daje wszystko, ale w małych ilościach, a taka PA potrzebuje konkretów.

A ja bym widział Aghanima na Lancerze, z efektem podobnym do opisanego. Lancer jest raczej słabym carry, cały jego gimmick opiera się na tym, że wrogowie nie dustują i nie wzięli żadnego AoE. Aghanim zwiększający ilość iluzji (ale o konkretną ilość, nie z np. 10 do 11) pozwoliłby Lancerowi znaleźć swoją niszę jako bardzo wredny pusher. Also, wrogi Assshaker miałby wielką frajdę z echo slam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy się dopiero nauczyłem tego po ok. 90 grach, ale zauważyłem, że nawet jak przegrywamy a ja po prostu unikam padania tylko się farmię przez jakiś czas to idzie ugrać? Nie zawsze, ale jest blask nadziei? Ostatnie 7 gier właśnie tak zacząłem robić, linia i zaglądanie do lasu w efekcie nafarmione ścierwo które zabija jak chce, dopiero to zrozumiałem? wallbash.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drużyny na TI3 zostały zapowiedziane:

http://www.dota2.com...l/announcement/

Ostatnio nie mam czasu za bardzo zagłębiać się w turnieje, więc nie wypowiem się o teamach za dużo. Więc tak, nie dziwią mnie zespoły VG, DK, C9 oraz Na'Vi. Nie wiem jak z formą wteraz u Empire, ale fajnie, że są. Widać natomiast, że ciężko z e-sportem Dotowym w USA, bo EG się znalazło w gronie zaproszonych. Może się poprawili i czegoś nie wiem, ale ja pamiętam, że ciężko z nimi było.

Jestem ciekawy waszych opinii na temat zaproszeń i kwalifikacji. Piszcie tongue_prosty.gif

Zapomniałem dodać, grafika na tej stronie jest przepiękna :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że ostatnio nie interesujesz się sceną e-sportową :) EG i Empire są ostatnio bardzo mocni, liquid bardzo słabo (dlatego są w kwalifikacjach). Dodatkowo C9 i Fnatic idzie ostatnio trochę słabiej, ale dalej są w tierze 1 drużyn. Ja czekam na ogłoszenie na stronie głównej CDA (którego pewnie jak zwykle się nie doczekamy).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cwanylis

Można powiedzieć, że mniej więcej tak to działa. Jeśli cały zespół przegrywa walkę na wieżę, ale mimo to się farmi i unika umierania, to jest szansa że dacie radę coś ugrać, a może nawet i wygrać. Co do farmienia się w dżungli to nie wiem czy to tak działa bo tam zaglądam rzadko bo postacie którymi gram najczęściej (czyt. Azwraith i Lanaya) bez problemu są w stanie wyczyścić falę creepów.

Edit:

Usunięto opóźnienie przy aktywowaniu pułapek Lanayi przez skill związany z ultem. Jak? Poprzez usunięcie animacji. Nie powiem, znacznie bardziej wolałem kiedy to umiejętność była opóźniania przez aktywowanie umiejętności, jak i sama animacja była fajna. Może jeszcze niech usuną opóźnienie przy stawianiu pułapek. </sarkazm>

Czy ktoś zna stronę gdzie można zostawić opinię o danej łatce i zmianach przez nią wprowadzonych? Szukałem przez Google, ale jakoś nie mogłem trafić. Hasła kluczowe których szukałem to feedback i opinion.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cwanylis

Usunięto opóźnienie przy aktywowaniu pułapek Lanayi przez skill związany z ultem. Jak? Poprzez usunięcie animacji. Nie powiem, znacznie bardziej wolałem kiedy to umiejętność była opóźniania przez aktywowanie umiejętności, jak i sama animacja była fajna. Może jeszcze niech usuną opóźnienie przy stawianiu pułapek. </sarkazm>

Chodziło o usunięcie niekonsekwencji. Do tej pory odpalenie pułapki umiejętnością na pasku postaci miało cast time, a zaznaczenie jej i odpalenie z ziemi było instant. Dlatego teraz jest taki sam cast time w obu wypadkach równy 0.

@cwanylis

Czy ktoś zna stronę gdzie można zostawić opinię o danej łatce i zmianach przez nią wprowadzonych? Szukałem przez Google, ale jakoś nie mogłem trafić. Hasła kluczowe których szukałem to feedback i opinion.

reddit.com/r/dota2 ; )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LoginError

Sprawdzałem, i usunięto zarówno animację, jak i opóźnienie. Chyba że ta łatka którą mi pobrało niedawno coś w tej kwestii zmieniła. Ale nadal, mi się ta zmiana nie podoba. Chciano aktywować najbliższą pułapkę bez opóźnienia i zatrzymywania się? Trzeba było ją kliknąć i aktywować. Moim zdaniem, niepotrzebnie ruszali ten system, tak jak było było dobrze.

I, na serio? Spodziewałem się jakieś oficjalnej strony, ale na Reddit?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LoginError

Sprawdzałem, i usunięto zarówno animację, jak i opóźnienie. Chyba że ta łatka którą mi pobrało niedawno coś w tej kwestii zmieniła. Ale nadal, mi się ta zmiana nie podoba. Chciano aktywować najbliższą pułapkę bez opóźnienia i zatrzymywania się? Trzeba było ją kliknąć i aktywować. Moim zdaniem, niepotrzebnie ruszali ten system, tak jak było było dobrze.

I, na serio? Spodziewałem się jakieś oficjalnej strony, ale na Reddit?

Tak, chodziło o to, żeby oba były natychmiastowe (no i w końcu to się nazywa psionic trap, czyli można ją aktywować myślą, bez animacji xD)

A co do reddita, to jest miejsce gdzie ludzie postują bugi i te są naprawiane przez Valve w mgnienu oka (ostatnie przykłady do vengful spirit crash i aghanim abaddona).

Ale jest też oficjalne forum do zgłaszani bugów - dev.dota2.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompendium :3

http://www.dota2.com/international/compendium/

Na stronie są podane wszystkie cele, więc nie będę ich przepisywał.

Najbardziej mi się spodobał kurier - mini pudż. Mam nadzieję, że dobijemy do 4 mln $$ :)

Dość ciekawy system levelowania compendium, przyznawanie punktów za różne cele, np. wygraj każdą z 10 wylosowanych przez książkę postacią.

Bardzo dużo funkcji, dodatków, bonusów, itemów itp powinno zachęcić wielu graczy do zakupu. Przy dobrych wiatrach cały koszt może się zwrócić, a nawet trochę zyskać ;)

Mógłby mi ktoś przy okazji wytłumaczyć o co chodzi z fantasy league? Jak to działa, co trzeba zrobić żeby dołączyć itp. ? Jest to jeden z punktów w compendium, ale nie mam możliwości założenia/przyłączenia się :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fantasy league chodzi o to, że dołączasz do jakiejś ligi (maksymalnie może być chyba 5 osób), kapitan umawia dzień i godzinę na którą wszyscy musicie być w Docie, i w czasie rzeczywistym wybieracie osoby (pro playerów którzy grają w danym turnieju) do swoich drużyn. W zależności od tego jak tym pro playerom pójdzie w danym turnieju (tu akurat The International 4), to dostają jakąś ilość punktów za mecz i ten kto będzie miał "najlepszą drużynę" wygrywa. Nie mam pojęcia, czy są jakieś nagrody za pierwsze miejsce, pierwsze fantasy league jeszcze się nie skończył (dreamleague).

A pula nagród jest już powiększona praktycznie o $900 000 tylko w 11 godzin. W tym roku myślę, że prize pool może spokojnie dobić do 5 milionów :) Kupujcie kompendium, bo się opłaca! ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cwanylis za te 7 euro dostajesz takie bonusy, że ci się zwraca parokrotnie (sam miałem kompedium rok temu, kupię i w tym). Pewnie będzie można wymienić itemy na klucze, a klucze na gry (dota2louge.com). Polecam :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pominę fakt że księga ta jest bardzo zbugowana. Obstawiłem rzeczy w tej księdze, i zadania mi nie zaliczyło. Na plus mogę zaliczyć to, że dostaje się troszku tych punktów jako nagrodę pod koniec meczu. A jeśli osiągnę dany poziom księgi, to otrzymam jakąś nagrodę za to? Widziałem, że na jakimś poziomie jest custom Blink effect, na innym jest teleportation custom effect, na jeszcze innym chyba się dostaje kuriera? Jak osiągnę dany poziom, to to się dostaje? Chcę mieć pewność.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX rok temu też były bugi na początku, ale były łatane na bieżąco. Co do levelowania kompedium to maksymalny poziom to 50. Za każde 100 punktów masz level, a za każdy level dostajesz skrzynkę do otwarcia, customowe efekty gry, ekrany ładowania oraz zwiększasz poziom boostera punktów bojowych. W dodatku następny cel, który raczej na pewno zostanie osiągnięty powoduje to, że co 10 leveli kompedium dostaniesz skrzynkę z immortalami specjalnie zrobionymi do kompedium.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie, jak ma się sprawa ze skrzynkami na obecną chwilę? Coś tam w Internecie poczytałem, i na chwilę obecną wychodzi na to że jedyne aktywne skrzynki skarbów to te skarby Świetlistych, Mrocznych i te cztery do kupienia, bez potrzeby posiadania klucza. Wszystkie inne chyba są dezaktywowane. Dwie mi zniknęły z ekwipunku nawet. A przy okazji, ciekawa sprawa ma się z Doomem i Sercem Tarrasque. Cooldown wynosi 6 sekund. A tyle wynosi dla bohatera zasięgowego. Więc ciekaw jestem, jak Doom jest rozpoznawany przez grę przy takich przedmiotach jak: Quelling Blade, Heaven's Halberd, szanse procentowe z przedmiotów na ogłuszenie i tak dalej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...