Skocz do zawartości

Dota 2


Bethezer

Polecane posty

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Fajnie, miło ze strony Waszej oraz Muve.

Jest planowany jakiś stream? Przynajmniej z ćwierćfinału, bo Ro16 niekoniecznie będzie należał do najciekawszych (np. trafią polscy kuzyni Na'Vi na drużynę randomów z forum :( ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Na litość... rozowyjelen, tyle razy już mówiłem w tym temacie, że forum to nie newsroom. Chcesz dać link do czegoś, to musisz najpierw stworzyć jakąś treść własną w swoim poście. Dawanie linków z ułomnym zdaniem przyklejonym do niego to nic innego jak stats. I następnym razem dam za to osta, bo widać delikatniejsze próby perswazji nie skutkują.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po nieudanych grach jako Outworld Devourer, postanowiłem poszukać innego bohatera którym mógłbym rozgrywać środkowe linie. Padło na graną już przeze mnie Templar Assassin. I, kurde. Nie wiem jak wcześniej nie dostrzegałem jej potencjału. No po prostu dla mnie ideał. Świetna do harassowania, łatwo się jej farmi, pasyw umożliwiający łatwe atakowanie (ewentualnie zabicie) przeciwnika, stworzona do gankowania mając tylko Phase Boots i ogarnięty zespół na danej linii. A potem już z górki. Ale co by nie zemdliło kogoś od tej słodkości, to jest bardzo podatna na DoT. Granie linii przeciwko takim bohaterom jak Huskar/Phoenix/Viper/Queen of Pain/Pudge to po prostu mała udręka.

A swoją drogą, często odwiedzam stronę i przeglądam odpowiedzi bohaterów. I tak patrzę, że albo strona była dawno nieaktualizowana, albo coś zmienili. Linijka Weavera Don't mind me jest używana wtedy jak zabijemy przeciwnika używając umiejki Shukuchi. Ale linijki Templar Assassin odnośnie używania pierwszej i drugiej umiejętności w ogóle się nie pojawiają. A odzywki Pożeracza gdy używa się Astralnej Pustki pojawiają się wtedy jak się kogoś zabije tuż po tym jak zostanie uwolniony z więzienia. Czy jakieś tego wyjaśnienie jest?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odbiegając od samej gry, dzisiaj wyszedł na steamie film dokumentalny Free To Play, opowiadający historię kilku profesjonalnych graczy DotA2 i tego, jak International zmienił ich życie (i cały e-sport). Dobry film, historie graczy są poruszające a sam film ładnie zrobiony i zmontowany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dobrym "niańczeniu" przez supportów jest IMO nawet lepszy na lane. W połączeniu np. z CM potrafi w miarę sprawnie farmić i zgarniać kolejne kille. Na solo jest dobry do momentu, gdy na przeciwnik nie wystawi przeciw niemu jakiegoś rangeda z escape mechanizmem (patrz Mirana).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie zawsze nie wiem dlaczego ale w Docie jak dostaję jakiegoś ranged championa na lane, to mam z nim problemy, chyba że czasami polecę na chama, żeby go ubić, ale i tak są problemy a patrząc na innych to im to wisi bo i tak tłuką jak mają tłuc sad_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałbym, że Lifestealer lepiej sobie poradzi w lesie niż na linii. Ale to też zależy, z kim będzie na linii i przeciwko komu.

A jeśli chodzi o harassowanie przez bohaterów z atakiem dystansowym: po prostu staraj się trzymać w zasięgu doświadczenia, podchodź wyłącznie bo zbierać last hity. Czasem brak farmy jest najlepszą farmą. Nie warto wystawiać się wrogowi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cwanylis93

Zauważ jeden fakt - jeśli hero jest ranged jest ciut bardziej papierowy do twojego melee bruisera np. Naixa, więc w moment w którym zmniejszasz dystans do minimum, a ranged nie ma escape mechanizmu (Shadow Blade, Leap Mirany, Wave Morpha) to ma problem i to spory.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lifestealer to tylko i wyłącznie jungler? Czy na solo linii, też daje radę?

Taki mały apel: nie chodźcie carrymi do jugnle. To naprawdę nie ma większego sensu.

Jeżeli wysyłacie tego biednego naixa do jungle, to przeciwnicy będą mogli dość łatwo utrudniać mu farmę i życie (przez ganki i blokowanie campów). Przez to będzie miał mniej kasy i XP niż gdyby farmił na linii z suportem/dwoma. A na takiej linii może się nawet udać zdobyć killa.

Już nie mówiąc o tym, że mając carrego w jungle i na linii znacznie osłabia się mid game.

Dlatego też jeżeli chcecie junglera, to dobrymi wyborami są chen i enchantress, gdyż mogą oni łatwo gankować od lvl 1 a do tego są supportami. Względnie może być engima, chociaż tu już jest nieco gorzej (ale też ok).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu był artykuł na dotabuff o klątwie polecanych przedmiotów i lifestealerze:

, w skrócie lepiej jest lifestealerem iść na linię niż do lasu, lepiej kupić phase boots niż power treads, warto kupić drum of endurance.

W jednym z komentarzy pod newsem użytkownik Axelrod777 podał inne przykłady źle zalecanych przedmiotów. Zapraszam do lektury.

a tu zabawny filmik o creepach camperach.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem skazany na to, że będę grał postaciami które są meele, tzw. walą z łapy? Żadną postacią magiczną czy też taką co wali na dystans kompletnie nie potrafię grać i jak jakimś meele przykładowo mam na rundę 14/3/x to rankedową bądź magiem mam 3/14/x :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Alpharadious

dzidziusio W tym artykule nie pisze, że lepiej iść na linię - no chyba, że coś przeoczyłem. Poza tym, ten cały Axelrod777 wspomina, że Lifestealer powinien być oznaczony jako... support? Wut?
Lifestealer is one of the strongest carries in lane.He's more effective as an aggressive hero than a passive farmer

Lifestealer jest bardziej efektywny jako agresywny bohater niż pasywny farmer. Idąc do lasu bardzo wielu graczy farmi,farmi, farmi i nic po za tym nie robi.

While we're at it we need to change some of the roles that Valve assigns the heroes. Necrophos should never be played as a support, Earth Spirit is not a carry, Rubick and Nyx should be labeled as supports, etc.

Nyx to Nyx Assassin. N'aix to Lifestealer.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Earth Spirit is not a carry,

Wnioskuję stworzenie nowej roli: Troll. Trollami byliby m. in. Earth Spirit, Venge, Weaver, eee i w sumie nie wiem, gdzie miałem zamiar isć z tym żartem, w każdym razie zgadzam się z tym, że ES nie jest carry, tylko takim ekstremalnym utility hero ze specjalnością w pozycjonowaniu i disable'ach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://dotabuff.com/matches/587503371

Udało się. Udało mi się wycarrować grę Meduzą (pospołu ze Sniperem, true). Kiedy Sven głupio nabił przeciwnikom 4 kille, po czym ragequitował, myślałem, że gra skończy się szybko i (bez)boleśnie - ale potem Dire zaczęli działać nonsensownie. Antimage rushujący Dagona i Ethereal Blade? Legionka budująca w midgame blademail (na wyniku meczu już go nie widać)?

Mnie nikt nie gankował, miałem de facto wolną farmę, ale też uczestniczyłem w teamfightach jako tank dla snipera i ult-przeszkadzajka (hakujący pudge źle kończył próbując mnie wyłowić), potem miałem split shot, który w ogóle usprawnił masowe farmienie i do czasu, gdy wrogowie zdjęli nam wieże T1 i T2, mogłem już spokojnie swoją obecnością odwracać los walki, zbierać kille i nawet Faceless Void farmiący calutką grę nic Dire nie ratował. Potem Antimage też zrobił ragequit i poszło zupełnie z górki.

Tylko identyczny wynik Ogre Magi deprymuje, ale zwalam to na op gracza i mnóstwo skill castów Vee.gif

Lubię Meduzę. Nie grałem nią nigdy dużo, ze względu na etykietę "słabawego ultra-hard carry", wiem, że 3/4 gry jej dmg output jest śmieszny, ale zarazem jestem świadom tego, że w prawdziwych teamfightach jej dmg nie liczy się jako 70%, a 350%, a i to przy pominięciu efektów ulta i nieprzeciętnej tankowatości.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Medusa jest bardzo fajnym late game carry, ale ma jeden problem - brak farmy w early i midzie wyłącza ją z gry. Niby masz te 350% dmg rozdawane w jakimś mniejszym większym AOE, ale do momentu, gdy nie sfarmisz Skadi/Linkena/Manty jest z tobą cienko, a każdy kto może odciąć cię od niej (np. ogarnięty team) sprawia, że w teamfightach będziesz padać w parę sekund dodatkowo nic nie robiąc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...