Skocz do zawartości

Dota 2


Bethezer

Polecane posty

Co do umiejętności ostatecznej Legion Commandera, to wyłącza ona tylko część umiejętności pasywnych. Wyłącza też uniki, ale oślepienie przez np. przez topory Trolla obniży szansę na trafienie u LC.

Nie chodziło przypadkiem o wyłączenie możliwości aktywowania umiejętności (tzn. tych, które trzeba aktywować) przy pozostawieniu pasywnych? Tak przynajmniej ja odczytałem opis umiejętności. Wyłączanie części zdolności pasywnych - jeżeli prawdą jest to, co mówisz - jest moim zdaniem bez sensu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

NIe grałem w Dote z 10 dni, wchodze i nie wiem co sie dzieje. W ekwipunku mialem jakies prezenty (z okazji świat?), bardzo dobre rzeczy wylosowalem (mam nadzieje, ze one sa na stale) i ten nowy tryb gry. Dodany z okazji swiat jak mniema? I może mi ktoś wytlumaczyc o co chodzi z tymi widomowymi kawalkami? Pare dni człowiek nie gra i już sie gubi:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi fragmentami chodzi o to, że się je zbiera poprzez granie w tym trybie Wraith-Night, a potem wymienia je na nagrody. Jest to jako-tako fajny tryb, bo za pół godziny gry (zakładam wygranie tego trybu) dostajemy około 700 kamieni. Trzy takie gry i już mamy prezent, w którym trafiają się różne przedmioty. A skrzynki same z siebie tanie nie są, po około 30 centów chodzą jak ostatnio sprawdzałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do umiejętności ostatecznej Legion Commandera, to wyłącza ona tylko część umiejętności pasywnych. Wyłącza też uniki, ale oślepienie przez np. przez topory Trolla obniży szansę na trafienie u LC.

Uników z pasywów nie wyłącza, z itemów już tak - tak gwoli ścisłości.

Nie chodziło przypadkiem o wyłączenie możliwości aktywowania umiejętności (tzn. tych, które trzeba aktywować) przy pozostawieniu pasywnych? Tak przynajmniej ja odczytałem opis umiejętności. Wyłączanie części zdolności pasywnych - jeżeli prawdą jest to, co mówisz - jest moim zdaniem bez sensu.

No tak właśnie jest. Ulti LC daje efekt mute, a mute to nie to samo co silence i mimo, że banuje pasywne umiejętności to jednak nie wszystkie. Czy ma to sens? Kwestia dyskusyjna.

Ja powiem szczerze, że o mute dowiedziałem się dopiero teraz. Mimo iż już od dawna posługują się nim inni bohateriowie. Lol, fail, ban ShadowNinja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z takimi bonusami jest taki, że póki nikt nie feeduje, to nie jest źle. Ale jeśli taki Pudge dostanie sporo premii na pasywkę (uważam poza tym, że to jest nieco niesprawiedliwe że dostaje ładunki nawet jeśli przeciwnik nie zginie z jego ręki) lub LC, to potem jest bardzo ciężko te postaci zabić. Uważam, że te pasywki powinny zostać osłabione w podobny sposób jak umiejętność Shadow Fiend. Zginąłeś? Pożegnaj się z połową ładunków dla pasywki.

Swoją drogą, czy istnieją jakieś programy wspomagające dla Doty? Nie pytam po to by używać, ale dlatego że podejrzewam spotkanie z oszustem. Bo dość szybko rzucił dwa ulti pod rząd (nie wiem czy odświeżyło mu się, sprawdzę powtórkę) jako Legion Commander. A nie trafiłem na wzmiankę o tym że działa ono podobnie do ulti Topora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się zupełnie. Porównujesz pasywki Pudge'a i LC do Shadow Fienda, a przecież SF może z łatwością po śmierci nabić z powrotem statystykę, wystarczy, że zabije odpowiednią ilość creepów. Pudge z kolei dostaje za konkretne kille, ale nie jest to aż taki przesadzony skill, żeby go osłabiać. Jakby LC zerować dmg po każdym zgonie to musieliby całkowicie zmienić jej ulti, bo byłaby bezużyteczna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ nie mówię o zupełnym zerowaniu, tylko tak jak w przypadku Fienda, zmniejszać o połowę. Albo chociaż w przypadku Pudge'a chciałbym, by skill został zmieniony z działania podobnego do Urny Cieni na taki, gdzie wyłącznie kille nabite przez Pudge'a będą liczyły się do tej pasywki. Bo obecnie wystarczy że będzie w pobliżu sieki drużynowej. On nawet nie musi zabić całego zespołu, wystarczy że będzie w pobliżu a już dostanie ładunki do pasywki. A co do LC, rzeczywiście nie mam racji. Ale, cóż. Chciałbym chociażby by było jej ulti zrobione tak, że żaden bohater nie może się wtrącać w walkę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego że podejrzewam spotkanie z oszustem. Bo dość szybko rzucił dwa ulti pod rząd (nie wiem czy odświeżyło mu się, sprawdzę powtórkę) jako Legion Commander.

Jest taki przedmiot co się nazywa w skrócie Refresher, za jego pomocą możesz resetować cooldown wszystkich umiejętności i przedmiotów. Jest bardzo przydatny dla Zeusa albo Warlocka (2 ulti albo 4 golemy na raz :>), ale nie wiem czy miałby zastosowanie dla LC. Co wcale nie znaczy że go nie miał :). W każdym razie ja się jeszcze z cheatami w D2 nie spotkałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według dotabuff Refresher był dotąd budowany koło 500 razy na legionce. Niby jest to bardzo niewiele, ale też statystyki podają winrate ponad 80% dla tego itema. Czy to znaczy, że jak jest kompletny stomp to legionka czasem buduje refreshera dla jaj, czy też może jest to część jakiejś zaawansowanej strategii - ciężko powiedzieć, niemniej trafienie na takiego bohatera jest jak najbardziej możliwe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@b3rt

Wziąłem pod uwagę Refreshera (aż takim newbie nie jestem by tego nie kojarzyć :P), ale nie miał go. Niemniej, pomyliłem się, o żadnym oszustwie nie było mowy, przejrzałem powtórkę. I już kilka razy się spotkałem z Refresherem na Zeusie, bardzo wkurzające jest obrywać z ulti dwa razy pod rząd :P

@Rankin

Ja uważam, że zamiast Refreshera lepiej jest Legionkę budować pod BKB i do tego coś na życie. Grałem jedną grę z takim graczem i pokonanie go było cholernie trudne (ja jako Phantom Assassin pod obrażenia, czyli Helm of Dominator, Phase Boots i do tego Abyssal Blade). Wymagało to od naszego zespołu zgrania wszystkich tylko po to by ubić jednego bohatera (a mieli też Rikimaru który wiedział jak używać zasłon dymnych), niemniej jak na totalny pub z bodajże jednym zespołem dwuosobowym po każdej stronie i do tego jeszcze Broodmother która wiedziała jak pchać wieże (szczęście że wrogowie nie używali w ogóle przedmiotów na anulowanie niewidzialności) to była to całkiem udana gra. I chyba też to że ich Warlock lubił samotne schadzki (a nie muszę chyba mówić, jakim zagrożeniem dla Warlocka jest Zabójczyni :D) nam pomogło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broodmother która wiedziała jak pchać wieże

Jezus maria, jakie to niesamowicie jest wkurzające. Walczyliśmy niedawno przeciw takiej broodmother i generalnie albo widzieliśmy hordę jej pająków pchającą lane, albo jak wyłazi poza mapę, gdy tylko ktokolwiek z nas jest w pobliżu. I mimo, że trzech z nas mogło jej pchanie z łatwością kontrować AoE, to w pojedynkę dopchała lane aż do baraków (na szczęście udało nam się grę zakończyć, zanim baraki zniszczyła). Aż na sand kingu boots of travel zmontowałem, takie to było denerwujące.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Dota2wiki:

Both Tresdin and her opponent are muted while under the effect of Duel: They cannot cast spells, use items, and some passive abilities are disabled. Moment of Courage works during the duration of Duel.

Tak na marginesie, gdyby Duel nie wyłączał umiejętności pasywnych, to po co dodawano by zdanie o Moment of Courage?

Taka ciekawostka, że Duel rzucony przez Rubicka nie da bonusowych obrażeń.

@TimeX

Gdyby Pudge dostawał bonus do pasywki tylko, gdy to on jest zabójcą, to straciła by ta umiejętność dużo sensu. W późniejszej fazie nie ma on prawa bycia, poza inicjacją - z łatwością zostaje zmieciony przez każdego sfarmionego carry. Poza niewyrównanymi pubami ciężko mu cokolwiek zdziałać w late game, dlatego jeśli tylko uda się mu wzmocnić pasywką, to może pełnić rolę semi-tanka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Facem - te skille nie są takie potężne, bo wszystko sprowadza się do tego, czy przeciwnik jest nafeedowany czy nie. Że nie za swoje kille? O ile pamiętam ostatnie gry, to zdarzyło mi się dostać złoto za przeciwnika, którego nawet nie dotknąłem palcem. So why, I didn't earn it?

Welcome to Dota. I tak to można określić w zasadzie. Pudge dostanie stacki, LC wyjdą duele <dzięki teamowi>, to będą mocni. Jak wszyscy, którzy się farmią. Chodzi o to, żeby im nie dać szansy na to.

@Rankin:

Nie mówiąc o tym, że całkiem sporo osób zabiła w tych okolicach, po czym znikała w lesie... do czasu, muahaha! :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to znaczy, że jak jest kompletny stomp to legionka czasem buduje refreshera dla jaj, czy też może jest to część jakiejś zaawansowanej strategii - ciężko powiedzieć, niemniej trafienie na takiego bohatera jest jak najbardziej możliwe.

Mnie ciekawi kombinacja Blademaila z Heart of Tarrasque przeciwko bohaterom zadającym duże obrażenia w walce wręcz, bo tylko tacy w sumie mogą coś zrobić podczas Duela. Poza tym Black King Bar, żeby nie można było cały czas ogłuszać i w przypadku drużyn mocno nastawionych na magię (ci w walce w zwarciu nie powinni mieć szans). Refresher jest chyba tylko po to, żeby bardzo szybko odnowić ulti i tym samym zbierać większe premie za zabicia oraz przeszkadzać w rzucaniu zaklęć, ale nie jestem przekonany do tej strategii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rankin

Jedyne co jest bardziej wkurzające od hordy jej pajączków pchającej linię to Lancer pchający linię zbudowany z Diffusal Blade i HoT. Nie masz pojęcia w którego walić, a jak się na Ciebie zaczai prawdziwy, to w pojedynkę praktycznie nie ma szans tego wygrać bez hexa, stuna lub wyciszenia.

I szczerze powiem, że nie doczytałem tego że ta pasywka działa podczas tej umiejętności. Ale może dodali to w którymś patchu. To teraz jest jasne że lepiej będzie LC ostro harrasować lub też w late game srogo zabijać, byleby tylko kogoś z ulti nie dopadła.

@Bethezer

Wystarczy że któryś z nich zginie z rąk Twoich creepów, a dostaje się złoto. Jeśli się nie mylę. Swoją drogą, może mi ktoś wyjaśnić jak działa klejnot runiczny Asyst? Bo w statystykach meczów mi wyświetla asysty przy zabiciach, ale kamień ani myśli o tym by zmieniać statystyki.

@Holy.Death

No powiem, że z tym BKB masz rację, bo nasza drużyna była raczej nastawiona pod magię. Ale jedna postać rzadko może prowadzić całą grę jak jest jeden ogarnięty z nieogarniętymi kontra średnio ogarnięci. Chyba że jest Pusherem jak Lancer lub Broodmother i szybko przepcha linię.

I czy jest jakiś sposób by odnowić ładunki na Diffusal Blade drugiego poziomu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, może mi ktoś wyjaśnić jak działa klejnot runiczny Asyst? Bo w statystykach meczów mi wyświetla asysty przy zabiciach, ale kamień ani myśli o tym by zmieniać statystyki.

Wielu graczy (w tym ja) zgłasza identyczny błąd. Powinno być to wkrótce naprawione, przy czym "wkrótce" może znaczyć tydzień, jak i miesiąc, jeśli chodzi o Valve sad_prosty.gif

Złoto przy śmierci wrogiego bohatera można otrzymać po prostu stojąc w pewnej odległości od niego, nawet nie trzeba go tykać (Co mnie tykasz? - chyba prawidłowo tongue_prosty.gif ), czyli nie potrzeba asysty, by zostać nagrodzonym. Bloodstone też daje XP, złoto i wizję po śmierci, tak jakbyś nadal tam stał. Śmierć bohatera z rąk Świetlistych/Mrocznych daje złoto wszystkim bohaterom.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pięknie. Wmontowałem sobie w broń pięć kamieni runicznych: za zabójstwa, za asysty, za zniszczone wieże, za zabite Roshany, za zwycięstwa. I wszystko by się pięknie komponowało, gdyby nie to że po ewentualnej naprawie zacznie mi liczyć asysty. Prędzej to już dobiję do 300 zabójstw. Choć pozostaje mieć nadzieję, że naprawią to w taki sposób, że każdy z kamieni zmieni statystyki na takie, jakie powinny być, gdyby nie ten błąd. Pewnie marzenie ściętej głowy.

Tak swoją drogą, wybitnie denerwuje mnie coś takiego: jest sobie gracz, który opuści rozgrywkę. I na koniec gry dostaje przedmiot. No naprawdę?

I, może mi ktoś powiedzieć, co oznacza liczba w nawiasie przy liczbie opuszczonych gier?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem żywy obraz tego, że Boskie Miecze nie są warte ryzyka ich noszenia. Mieliśmy Bristlebacka, który nosił ze sobą aż trzy sztuki. Z trudem, ale jednak, położyliśmy go. ja jako Lancer zabrałem miecze, no i się zaczęła sieczka. Niemniej, gra została przegrana, bo dwóch z naszych wyszło i zniszczyli Starożytnego nim ja to zrobiłem. Ale ... przez chwilę miałem w głowie to heroiczne zwycięstwo spowodowane błędem wroga, ale by było fajnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Was pytanie, bo ciągle się meczę z w miarę poprawnym ogarnianiem carrych. Wiem, że to banał - pilnowanie cs, napadać ile się da i uczestniczenie w walkach drużynowych jak często się da. Jednak ja zawsze coś spartolę.

Co jest Waszym zdaniem lepszym rozwiązaniem - dobierać carrego do kontrowania drużyny przeciwnej, powoli ogarniając dużą grupę wyboru, czy skupiać się na kilku i uczyć sobie radzić nawet w najtrudniejszych sytuacjach?

Często spotykałem graczy, którzy grali każdym bohaterem dobrze i również takich, które typy ograniczali dosłownie do kilku bohaterów. Powtórzę - co jest według Was lepszym podejściem?

Ja chyba mam jakieś naturalne predyspozycje do grania tylko supportami. Dziś w pubie all random, jako CM, na koniec meczu miałem największy poziom z drużyny. Byłem większym utrapieniem dla drużyny przeciwnej niż moi raczej marni carry (carrzy? carrierzy? te wyrazy obce czasami doprowadzają mnie do szału). Świetnie też sobie radzę Dazzlem i Lockiem. Chodź z drugiej strony granie supportem to banał, wbrew powszechnej opinii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...