Jump to content
Chimaira

Na Luzie II

Recommended Posts

Święta się zbliżają, to coś w takich klimatach

http://www.joemonster.org/filmy/6357/Termi...-polskie-napisy

"Przestań zabijać Judasza" xD .Omg. Świetne(widziałem to wcześniej, ale i tak jest świetne ^^).

A jak już jesteśmy przy świętach to (wszystkie odcinki South Parku są za free w sieci http://www.southparkstudios.com/ ) obejrzyjcie pilotażowy odcinek South Parku(dla tych co nie wiedzą co to SP to nabijanie się z wszystkiego, dużo wulgaryzmów, i przemoc) http://pl.youtube.com/watch?v=T4O-34s8QfE&...feature=related

Link to comment
Share on other sites

Być może znane już co poniektórym. A ci co jeszcze nie oglądali recenzji gier Kominka mogą sie nieźle uchachać. :D

Fallout 3

Far Cry 2

Dead Space

Call of Duty WaW

GTA IV

"HaHaHa... żartowałem"

Świetne. Naprawdę super. Aż dziw że tego wcześniej nie widziałem.

"Jeśli to jest moment gdy przed śmiercią widzimy cale swoje życie w zwolnionym tempie to ja nic ciekawego nie widzę" :D :lol:

Link to comment
Share on other sites

filmik z F3 rzadzi :D powodow kilka:

"pan z tluczkiem do miesa, pan z tluczkiem do miesa, pan...oou... z maszynka do mielenia miesa"

"i twoja laske tez"

"to sa lowcy niewolnikow, grzeja sie przy kurczaczku"

"no to na lewa nozke mu"

"zostaw mi cooo...jasne, to se postrzelalem"

i moje ukochane "taak jeeeeeeest!" :D :D

stawiam na opcje nr 2, chociaz czy, i jak bardzo, jest nadziany, musialby on sam zweryfikowac :)

ogolnie to jeszcze mam czasami wrazenie ze Kominek gra na kodach, ale moge sie mylic

Link to comment
Share on other sites

Nie nie. Nie gra na kodach. To widać od razu. A tak w ogóle to gość jest dość znany. Przez wielu kojarzony tekst o budyniu oetkera to jego. I wiele podobnych, które często się pojawiają na joemonsterach itp.

"i po Miecugowie" :D

Link to comment
Share on other sites

daj mistrzu Arnoldzie linki do wspomnianych tworow :) dla mnie Kominek stal sie znany dopiero po zobaczeniu filmiku z Fallouta 3, znalezionego na JM

z innej beczki - jesli macie kota, koniecznie obejrzyjcie te (1, 2, 3) 3 filmiki :)

(jesli to juz tutaj bylo, bo to deczko stare jest, to oczywiscie wybaczcie. i obejrzyjcie jeszcze raz :P)

Link to comment
Share on other sites

Tutaj są różne tego typu teksty. Pewnie też inne, które nie raz były przytaczane na forach nie wyłączając rzeczonego, w dziale humor.

A co do kotów to one faktycznie takie są! Miałem kiedyś to coś o tym wiem :)

"Cooo? Nie ma wieśmaków?"

Edited by Arnoldo
Link to comment
Share on other sites

wiem ze koty takie sa, Arnoldo! przeciez gdyby bylo inaczej, te filmiki nie smieszylyby tak bardzo :D

moj kot ma to jednak szczescie, ze ja szybciej reaguje na jego zawolania. a ja mam to szczescie ze dzieki temu nie bije mnie kijem po glowie i nie tlucze mi szyb :D

Link to comment
Share on other sites

Kominek to niezwykle znany kolo w kręgach internetowych. Jego blog jest bodajże najczęściej oglądanym w Polsce, a sam ma bardzo ciekawe podejście do różnych spraw. Zainteresowanych odsyłam TUTAJ.

Edited by PRIVAT
Link to comment
Share on other sites

Widocznie za mało w necie siedzę, bo poraz pierwszy usłyszałem o nim na JM. Na kodach może nie gra, ale w przypadku CoDa ewidentnie grał na najłatwiejszym poziomie trudności. Na hardened nie ma szans, żeby sobie przebiec planszę, więc niepotrzebnie tak pocisnął. Ale mniejsza. Generalnie nudny jest koleś, ale polubiłem go za dwa teksty. O kinie domowym w przypadku FC 2 i za Kuzaja w GTA IV. Może nie powinienem się śmiać z tego drugiego, ale jak boga kocham (?), gdy to usłyszałem to zaplułem cały monitor.

Link to comment
Share on other sites

Ale przyznasz, że co do CoDa to ma rację. Ta gra naprawdę jest strasznie prostacka (nie mylić z prosta). Od części 4 tak jest. Sytuację ratuje tylko multi. Po co w takim razie ta gra chce udawać, że jest czymś więcej to nie wiem. Dla grania w multiplayer to mam UT3. I nawet tam "kampania" jest dłuższa niż w CoD. :blink:

Rzeczywiście na dłuższą metę to jest nudny. Nie sposób się nie zgodzić. Nudny i monotematyczny. Ale w małych dawkach raz na jakiś czas potrafi śmieszyć. Jeszcze jeden filmik Zielony pasek. Zwróćcie uwagę na nazwy folderów. ;)

Link to comment
Share on other sites

Co do kwestii kominka: Przyznam, ze jego recenzje oglada sie z wyjatkowa przyjemnoscia i z bananem na twarzy. Co prawda czasami jego poczucie humoru bywa ciut... hmm, prostackie. Nie zrozumcie mnie zle, ale np. przy recenzji Far Cry'a 2: Jedzie dzip z dwoma najemnikami, a kominek na to "O! Co to? Dwoch gejow". Srednio smieszne i na niskim poziomie.

O, i jeszcze tekst z recenzii Dead Space, w ktorym stwierdzil, ze "Po 6 godzinach gry dochodzisz do wniosku, że ciekawsze od niej jest nawet czytanie książek". No i jak tu nie odniesc wrazenia, ze ogolnie to kominek sprawia wrazenie takiego glupawego aroganta, ktorego iloraz inteligencji...

Powiedzmy, ze zostawie troche miejsca na dyskusje :) Niemniej - tak jak juz wspominalem - musze przyznac, ze ogladajac kominka ubawilem sie calkiem niezle.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...