Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

CormaC

Crysis (seria)

Polecane posty

Hej, mam małe pytanie a mianowicie co dają poszczególne poziomy restartu kombinezonu? Jakieś skórki do broni, czy tylko nieśmiertelniki? BTW, jak ktoś chce się zgrać, to [ciach]

To nie jest GwS. - Bethezer

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@emqi

W C3 jest bardzo dokładnie wyjaśnione jak kosmici się znaleźli na naszej planecie, dlaczego tyle siedzieli pod ziemią i w jaki sposób funkcjonuje ich rasa, aczkolwiek nie znajdzie się tego w przerywnikach filmowych i ogólnych gadkach bohaterów gry ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dobrze wiedzieć takie rzeczy ;) Czytając różne fora naczytałeś się nieraz takich głupot wyssanych z palca, jakieś domysły i inne prawdy objawione, a wszystko dlatego że ludzie przechodząc grę słuchają tylko głównych dialogów i na postawie tych informacji tworzą swoje domysły. Mało kto szpera w poszukiwaniu ukrytych notatek, nośników z rapotami i tym podobnych rzeczy. Wiele z nich bardzo dosadnie opisuje i wyjaśnia wiele rzeczy w fabule.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda masy tych for nie czytałem, bo sobie C3 spojlerować nie chcę, ale parę odwiedziłem i akurat taką teorię o ciele Alcatraza zmienionym w ciało Proroka, rodem z filmu sci-fi klasy BBB tongue_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu skończyłem Singla, zjechało mi na nim praktycznie 8 godzin na trudności "Soldier", chociaż odkryłem jedynie połowę informacji w grze ;/ Niby się starałem zbierać wszystkie notatki, nagrania, itd. i je czytać/słuchać, ale dobre 50% mi umknęło gdzieś xD Naprawdę masę ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z tych zdobycznych informacji odnośnie całej fabuły Crysis'a i na pewno przejdę jeszcze raz aby znaleźć już wszystkie listy, notatki, nagrania.

Jednego jestem pewien... nie da się przejść C3 poniżej 7h i ogarnąć całą historię opowiedzianą w tej serii. Żeby wszystko zrozumieć, a przynajmniej większość trzeba spędzić w (nie tylko tej części) C3 sporo godzin aby znaleźć wszystkie informacje,które dopiero zebrane tworzą całkowity obraz fabuły tej gry. Ten, kto spędził w tej grze mniej niż 6-7h i twierdzi, że ją przeszedł niema bladego pojęcia, ile tak naprawdę ominął, a Ci, którzy zrobili to w jakieś 5h+ kompletnie zmarnowali pieniądze, bo to tak jak kupić obszerną książkę i przeczytać tylko streszczenie na tylnej okładce <facepalm>

Ta częśc Crysis'a u mnie ma 8+/10, wszystko jedno jest trochę problemów technicznych z SP i MP, które potrafią popsuć frajdę z gry.

Ps. Ahh no i jednak warto przeczekać Credits'y... wręcz podwójne zakończenie hehe biggrin_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale topornie mi się póki co w to gra... Do dwójki się nie umywa póki co (w 4 rozdziale jestem) Pewnie głównie dlatego, że strasznie mi nie podchodzą te ruiny NYC, takich nudnych lokacji to jeszcze nie widziałem. Mam wrażenie, że ciągle chodzę po tym samym, niech coś się zmieni w tej kwestii, bo nie wiem czy ukończę...

Ale biję się w pierś jeśli chodzi o grafikę. Rzeczywiście chyba najlepsza grafika jaką do tej pory widziałem. Na trailerach tego nie było widać. Choć nadal nie rozumiem jakim prawem gra działająca na ps3 nie odpala się na takim 8800 gt.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja gram teraz na supersoldier i gra się świetnie dopiero teraz. Cały czas chodzę z wizjerem otwartym, poszukuję sekretów. Na tym poziomie nie ma celowników więc nauczyłem się strzelać z łuku na duże odległości bez niego. Poza tym gra się naprawdę mocno wydłuża grając na tych wyższych poziomach...

No ale muszę przyznać rację, że dwójka miała więcej "niezwykłych wydarzeń" i lokacje jakby ciekawsze były w II właśnie, pomimo tego, że były dużo mniejsze. Tu mimo, że poziom szczegółowości absolutnie zachwyca, to samo otoczenie już niekoniecznie. Wszystko jest jakieś ciemne, jak nie przymierzając w GTA III

I może mi ktoś wytłumaczyć jak sie wczytuje te ulepszenia kombinezonu? Bo mam większość odblokowanych, ale tam są jakieś trzy rządki które mam wrażenie że wczytują się i zapisują jak chcą, tak jakby nie można było wybrać pojedynczych elementów. Weź ktoś wytłumacz bo serio nie kminię tego...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie lokacje nie były takie ciekawsze niżeli rozwalone ruiny miasta i miejska dżungla bo niby co jest ciekawego w poziomach w C2 gdzie owy poziom składa się z wąskiej ulicy i kilku rusztowań? C3 ma o wiele bardziej interesujące już nie mówiąc o tym że cudnie wyglądające środowisko gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wrrr

Czerwona Supernowa to określenie kodowe (jak np. czerwony alarm; supernowa brzmi groźniej, nieprawdaż?) uwolnienia się Cepida Alfa - czyli rozpoczęcia Fazy Trzeciej Cepidów/końca świata.

I tyle. Wszystko jest w Informacjach Fabularnych czy coś takiego.

BTW: Odszyfrował ktoś informacje z Poczty D.R.P.?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Pograłem trochę, i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to to, że już było coś podobnego. Nie przeczę, grafika ładna, ale wtedy, w 2003 roku też zachwycano się grafiką Chroma. I tam i tu mamy te same rozwiązania nanoskafander- implanty, chwilowa niewidzialność, superbronie, tylko lokacja jest inna. Nie czytałem całego wątku, może ktoś dostrzegł już podobieństwo. Moim zdaniem gra dobra, bez bardzo. Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Pograłem trochę, i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to to, że już było coś podobnego.

Gra ma IDENTYCZNY schemat jak jedynka, walka z ludźmi, wielkie bum, walka z kosmitami, nawet

w identycznym momencie można sobie polatać

oczywiście wszystko od jedynki o klasę gorszę, która do kopalni była kapitalnym shooterem z wielką dawką swobody (w trójce tylko mapa

gdzie niszczymy działa przeciwlotnicze posiada taką dawkę swobody jak etapy z jedynki

, jeszcze większą niż w pierwszym Far Cry

podejście liniowe też było kapitalne w dwójce, gra była przepełniona emocjami, podniosłymi momentami i akcja zmieniała się jak w kalejdoskopie

Tutaj to wszystko jest strasznie mętne, płytkie, cieszę się że ostatni poziom przede mną.

Może nie rozczarowanie, ale wrażenie, że gra zrobiona w parę tygodni, gdzie więcej myślano o benchmarkowaniu niż przygotowanie głębokiej i emocjonującej rozgrywki. Naciągane 7/10. Zalety to grafika, długość gry i przyzwoity poziom trudności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wrrr

Czerwona Supernowa to określenie kodowe (jak np. czerwony alarm; supernowa brzmi groźniej, nieprawdaż?) uwolnienia się Cepida Alfa - czyli rozpoczęcia Fazy Trzeciej Cepidów/końca świata.

I tyle. Wszystko jest w Informacjach Fabularnych czy coś takiego.

NOPE.

"Czerwona Supernowa" to . . .

nazwa kodowa satelity na orbicie ziemi, która ma uczynić Alfa Ceph'a kaput. W grze w końcu udane się powstrzymać ten atak satelity zmniejszając ilość energii użytej do ataku.

Poza tym....

Uwolnienie Alpha Ceph'a w ogóle nie miało żadnej nazwy kodowej bo nie było przewidziane, aczkolwiek istnieje nazwa "Stage 3", która referuje do trzeciego stadium inwazji, które zaczęło się kiedy Alpha Ceph się uwolnił i został wysłany sygnał do inwazji na ziemię poprzez wysłanie statku z macierzystej planety obcych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skomentowałby ktoś fizykę i interakcję z otoczeniem w porównaniu z jedynką? W dwójkę nie grałem, ale z tego co kojarzę, to nastąpił w niej wręcz regres w tych dziedzinach, w których jedynka zaraz po grafice zasłynęła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zauważyłem nic nadzwyczajnego w tej kwestii... właściwie to nic nie zauważyłem, parę fajnych animacji było i tyle (np. niektóre osłony mogą przeciwnicy zniszczyć)... Gdzie to niszczenie domków na plaży kawałek po kawałeczku po włączeniu maximum strength...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...