bartexsz Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Prezentacja zaraz, najpierw najważniejsze: Szukam kogoś znającego bibliotekę allegro( i c++ oczywiście) do współpracy nad tym projektem. Z większością rzeczy sobie radze, ale dzięki komuś takiemu pracę pójdą znacznie szybciej oraz nie będę po raz n-ty zastanawiał się nad przyszłością projektu z powodu jakiegoś prawie nierozwiązywalnego problemu ( 2 głowy na pewno prędzej wymyślą coś prędzej niż jedna). Posiadam prywatne repo. A teraz mała prezentacja i bardzo wczesna wersja. Living planet (tytuł roboczy, możecie pisać swoje propozycje na pw). Gra polega na sterowaniu różnymi czynnikami(warunkami atmosferycznymi, opadami meteorytów, biologicznymi, geologicznymi, czy cywilizacyjnymi) na ziemii. Mają one wpływ na krajobraz i życie. Gra jest remake'iem gry SimEarth: The Living Planet z 1990 roku od studia Maxis. http://pl.wikipedia.org/wiki/SimEarth:_The_Living_Planet. Bazową funkcjonalność gry zamierzam poszerzyć o więcej różnych zjawisk form życia itp. oraz bardziej skomplikować(każde żyjątko mutuje i ma oddzielne statystyki). Aktualna grafika jest tymczasowa( robione tylko do testów dzieło moje i mojego brata). Screenshot ze starej wersji. Jak bakterie nie będą już zmieniać teksturki to wstawie nowego. Docelowo gra będzie posiadała oddzielne grafiki dla różnych rozdzielczości . Sterownie: strzałki - ruszamy kamerą F1 - ustawienia geo Lewy CTRL - zmiana trybu mapy Esc - pauza Wymaga rozdzielczości min. 800x600 i directx'a i microsoft vc++ redistributable pack Link: Living_Planet.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matixsz Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Jakby komuś wywalało błędy .dll pobrać to: http://www.freewarefiles.com/Microsoft-Vis...gram_39486.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
drakkarrudy Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Tworzysz wciąż tą grę..? Bo chętnie zobaczyłbym efekty pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...