Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

bartexsz

[Praca w toku/WIP]Living planet - remake SimEarth z snes'a

Polecane posty

Prezentacja zaraz, najpierw najważniejsze:

Szukam kogoś znającego bibliotekę allegro( i c++ oczywiście) do współpracy nad tym projektem. Z większością rzeczy sobie radze, ale dzięki komuś takiemu pracę pójdą znacznie szybciej oraz nie będę po raz n-ty zastanawiał się nad przyszłością projektu z powodu jakiegoś prawie nierozwiązywalnego problemu ( 2 głowy na pewno prędzej wymyślą coś prędzej niż jedna). Posiadam prywatne repo.

A teraz mała prezentacja i bardzo wczesna wersja.

Living planet (tytuł roboczy, możecie pisać swoje propozycje na pw).

Gra polega na sterowaniu różnymi czynnikami(warunkami atmosferycznymi, opadami meteorytów, biologicznymi, geologicznymi, czy cywilizacyjnymi) na ziemii. Mają one wpływ na krajobraz i życie.

Gra jest remake'iem gry SimEarth: The Living Planet z 1990 roku od studia Maxis.

http://pl.wikipedia.org/wiki/SimEarth:_The_Living_Planet.

Bazową funkcjonalność gry zamierzam poszerzyć o więcej różnych zjawisk form życia itp. oraz bardziej skomplikować(każde żyjątko mutuje i ma oddzielne statystyki).

Aktualna grafika jest tymczasowa( robione tylko do testów dzieło moje i mojego brata).

post-92034-1306686312_thumb.jpg

Screenshot ze starej wersji. Jak bakterie nie będą już zmieniać teksturki to wstawie nowego.

Docelowo gra będzie posiadała oddzielne grafiki dla różnych rozdzielczości .

Sterownie:

strzałki - ruszamy kamerą

F1 - ustawienia geo

Lewy CTRL - zmiana trybu mapy

Esc - pauza

Wymaga rozdzielczości min. 800x600 i directx'a i microsoft vc++ redistributable pack

Link: Living_Planet.zip

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...