Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Smuggler

Crimsonland

Recommended Posts

Guest Ertai_D

Oj Smuggler coś mało osób chciało skoro żadnego postu nie ma:P A co do samej gry, wypasiona bo za darmo, gdyby coś kosztowała to bym raczej nie kupił. Wspaniały oddstressowywowicz (można się wyżyć czyli:).

Link to comment
Share on other sites

Guest Termi

eee tam dla odstresowania wole "tłóc" gości w HULKA niz w Crimsonland no ale w sumie i tak se mozna było chwile w to pograc...

Link to comment
Share on other sites

Guest X-fenek

Najlepszy odstresowywacz jaki znam. Bije pod tym względem Quake, Unreala itp. itd. Wspaniałą sieczkę się robi Plasma Shotgunem i Ion Minigunem! :D

Może nikt nie dyskutuje o grze, bo jej nawet nie wypróbowało. Wiem że kiedyś Crimsonland był na CD w CDA. :) Najnowszą wersję (shareware :() można ściągnąć z www.crimsonland.com. Ja odżałowałem sobie trochę kasy i kupiłem, ale nie mam czego żałować. :D Doskonały relaks a gra mi się nie znudzi chyba do śmierci. :D Najlepsze jest to, że Survival i Rush nie można przejść :D:D:D.

Link to comment
Share on other sites

No proszę, jest wątek, o który prosiłem :twisted: Glory, glory, alleluja. A gra jest super. Grać można non stop, zwłaszcza gdy się nie chce specjalnie przemęczać. Survival jest chyba the best. A w płatnej wersji jest nawet quest mode :!:

Link to comment
Share on other sites

Guest -ender-
eee tam dla odstresowania wole "tłóc" gości w HULKA niz w Crimsonland no ale w sumie i tak se mozna było chwile w to pograc...

Masz rację - CHWILĘ - bo po jakimś czasię bardziej krótszym niż dłuższym, cię zabiją :)) Crimsonland ruleZZ

Link to comment
Share on other sites

Guest X-fenek

Coś mało postów w tym topicu, to może podam jakiś temat. Co powiecie na małe głosowanko na temat: Jaka broń jest najlepsza/najgorsza(oprócz pistoletu ;))?

Ja obstawiam tak:

-Plasma Shotgun najlepszy :D

-Plasma Gun najgorszy :D

Link to comment
Share on other sites

Plasma shotgun jest rzeczywiście najlepszy, zwłaszcza w survival. Ale w quest mode to wszystko zależy od danej misji. A jakie perki? Dla mnie: telecinetic i bonus magnet to absolutna podstawa :!:

Link to comment
Share on other sites

Guest Żuber

Najgorsza bronia jest blowtorch

Ciekawa bronia, zwlaczsza jak jest duzo przeciwnikow, jest Splitter Gun. Trzeba tylko uwazac, zeby przypadkiem siebie nie zabic.

Link to comment
Share on other sites

Guest Termi

przydała by sie zarejstrowana wersja :P aa co do broni to najlepsza w 1 czy 2?!? w 1 to plasma shotgun i minigun aaa w 2 (z tych co sa w niezarejstrowanej) to uzik :]

Link to comment
Share on other sites

Na survivalu ubilem cos kolo 250 tys.

Poluje glownie na Jackhammera, a perki jakie do tego dorzucam to: "Lean Mean Exp Machine", "Fastshot", "Fastloader", "Barrel Gesaer", "Uranium Filled Bullets", "Telekinetic", "Bonus Magnet", "Bonus Economic", "(Greater)Regeneration", "Dodger/Ninja" no a potem co uznam za stosowne, bo to co wymienilem to taki "niezbednik podroznika".

Strategie... no przedewszystkim nalezy strzelac :D. A tak na sero to nie kozrzystam z zadnej strategi robie to co uwazam za stosowne.

Teraz sam jestem na etapie Questow, jestem w 2.10 na Hardcorze :D ( Dla niewtajemniczonych Hardcore uruchamia sie gdy juz raz sie przejdzie sie wszystkie questy )

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem też coś koło 250 tys, ale bliżej 200 :) Widziałem za to jak kumpel nabił 1,2 mln :!: To dopiero była jatka. Zestaw perków mam podobny tylko dla mnie podstawa to Telekinetic i Bonus Magnet. A broń to plasma shotgun i bronie Ion 8)

Link to comment
Share on other sites

Z broni Ion tylko Ion Rifle przejdzie, Ion Cannon strzela za wolno, a Ion Minigun ma zbyt slaba moc energii uwalnianej po trafieniu. Co do Plasma Shotgun jak dla mnie ma zbyt dlugi czas przeladowania.

1,2 Mln :shock: ostro... przy 200 tys gdzie nie strzelisz to trafiasz, a przy 1 mln ciekawe jak to wszystko wyglada :D

Ja wczoraj ugralem swoj kolejny rekord - 295748 :D do tego "zestawu podroznika" zapomnialem dorzucic perka "Final Revenge", bez tego to ani rusz :), kilkanascie tysiecy mozna dostac za sama smierc :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Termi

theheheh ciekawi mnie jak on to przezył znaczy tą totalna nwazje jak sie zabije takiego czerwonego giganta to potem wylęgają sie tysiące ufosow tylko takich mini :D

P.S: ja zrobilem max cos ponad 400 tys.

Link to comment
Share on other sites

Tak szczerze to sam nie wiem jak to zrobił. Patrzałem, ale nie widziałem :) A jatka była niemiłosierna. Ja na razie nie gram, bo mam kłopoty z kartą, ale po wypłacie kupuję nową, więc pilnujcie swych rekordów :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest Sactam

W grałem tylko wtego na cd w cda i to dawno więc dużo ni pamiętam:) ale bardzo mi sie spodobał i zawsze gdy włączałem kompa to najpierw grałem w crimsonlanda!MIODZIO!

Link to comment
Share on other sites

Guest Termi

nie 2 tylko 3 ale mniejsza o to... aa co do perkow to ja jeszcze biore (oprocz tych tore wymieniliscie) na poczatku radioactiwe (te ufoki na poczatku nawet do ciebie nie dojdą , fastloader (do plasma shotgun) iii fast shot :D

Link to comment
Share on other sites

Nagroda "Buraka Roku" w kategorii "Crimsonland najgorszy perk" idzie dla... ( chwila napiecia )...

- Fatal Lottery ( istnieje mozliwosc ze zgine - nie ma mowy )

Pozostali nominowani to:

- Infernal Contract ( 3 perki za zdrowko... ktos sobie zartuje )

- Grim Deal ( za duzo zdrowka tracimy, zyskujemy zbyt malo )

Nagrode "Buraka Roku" w kategorii "Crimsonland najgorsza bron" otrzymuje jednoglosnie... ( chwila napiecia choc juz nie taka mocna jak ostatnim razem)...

- Blowtorch ( to jest jakis kiepski psikus programistow )

Drugim nominowanym byl:

- Mean Minigun (bron nawet dobra do momentu w ktorym trzeba ja przeladowac)

- Flamethrower ( taki ciut lepszy Blowtorch )

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...