zxcvbnmasdqwe.. Napisano Październik 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 16, 2008 fabuła to też nie baldur, ale gra się bardzo przyjemnie. Nie ma w sumie żadnych takic hprtzestojów że dajmy na to misji nie możesz wykonać za którymśtam podejściem. Gra jest w porządku i bardzo ją lubię. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kathai_Nanjika Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 Spellforce jest świetny, ma niezły klimat, grafika jeszcze ujdzie xD na grę bardzo się napaliłam i, po długich bojach, w końcu ją przeszłam (nawet nie wiem, kiedy to było^^) w dodatki też grałam ^^ Niestety, po jakimś czasie, Spellforce zaczyna przynudzać... W sumie większość gier tak ma... Ale ogólnie warto zakupić Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilverBoy Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 Niestety, po jakimś czasie, Spellforce zaczyna przynudzać... W sumie większość gier tak ma... Ale ogólnie warto zakupić To prawda w połowie kampani, musiałem odłożyć gre na miesiąc, aby wtedy przejść ją do końca po prostu po pewnym czasie staje się nużąca i troche zbyt trudna. Bynajmniej w moim przypadku tak było, ale gre polecam każdemu fanowi RPG i po trochu RTS, w końcu to jest hybryda tych dwóch gatunków Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kathai_Nanjika Napisano Listopad 1, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 1, 2008 W Spellforce przepadałam za "Grą swobodną" ^^ (i po kolei, od pierwszej mapy, do następnej... xD) i nie wiem czemu, ale najbardziej lubiłam rasę elfów... Też tak mieliście? A najlepsze, że można było zajmować po trzy monumenty i tak: krasnoludy szły do ataku, a elfy leczyć i strzelać z dystansu ludzi jakoś nie lubiłam, chociaż mieli dobre jednostki a co do "ciemnych" ras, to podobały mi się trolle ;D mroczne elfy też dają radę ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruddy Napisano Listopad 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2008 Jak na mnie to ze strony "tych złych" podobały mi się tylko Mroczne Elfy^^, wśród "dobrych" prym stanowią Krasnoludy.W SF 1 zawsze bazy broniłem avatarem, a atakowałem tylko jednostkami, gdy kończyły się zasoby na mapie to ruszałem avatarem dobić wroga o ile jeszcze ten istniał Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eddy1 Napisano Grudzień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2008 Mam Spellforce 2 z najnowszego CDA i muszę, przyznać że gra jest świetna.Do tej pory wszystko związane z widokiem z góry mi się brzydziło, ale Spellforce broń bożę gra jest wypaśna bardzo fajne połączenie RPG z RTS to prawdziwy majstersztyk. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaricker Napisano Grudzień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2008 1 przeszlem i jestem bardzo zadowolony 2 mam z cda i tego co mi brakuje to trybu wolnego rpg... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Grudzień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2008 Na szybko - w Spellforce 2 gram już od ponad 2h i gra mi się naprawdę miodnie. Gra jest niesamowita moim zdaniem i wymiata jako hybryda RPG z RTS, po prostu zwala z nóg. Obecnie jestem już w Wodogrzmotach w jakieś tam wiosce i muszę odeprzeć atak orków, ale akcja jest konkretna a bitwy coraz fajniejsze z większymi i potężniejszymi przeciwnikami Grafika też miód, świetnie wygląda i chodzi nawet OK Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eddy1 Napisano Grudzień 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2008 (edytowany) Mam Spellforce 2 z CDA i mam pytanie wysłałem e-mail'a po ten klucz do Multi, czekam już dwa dni i jeszcze go nie otrzymałem.Ile wy musieliście czekać na e-mail. PS.Napisałem prośbę do komentarzy bo moje pytanie do pomocnej dłoni, chyba nie należy. PS2. Pocztę mam na interii. Edytowano Grudzień 6, 2008 przez eddy1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smd87 Napisano Grudzień 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2008 Ja mam pocztę w gmail i kod dostałem w przeciągu paru sekund, więc może to wina interii. Nie mam tam konta, ale może jest tam folder SPAM i klucz błędnie trafił właśnie do tego folderu... Zresztą polecam założenie konta na gmail.com. Bardzo dobre konto i nie ma z nim żadnych problemów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eddy1 Napisano Grudzień 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2008 Wielkie dzięki założyłem tą pocztę i klucz rzeczywiście klucz dotarł w kilka sekund jeszcze raz dzięki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Grudzień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2008 Już 13h ostrego tyrania za mną, według Xfire Zatrzymałem się na razie na Żelaznych Polach, już po ataku Cieni i Paktu a teraz muszę po prostu wyciąć ich w pień i ocalić ojczyznę. Problemem jest to, że jak na razie to najtrudniejsze zadanie jakie przede mną stoi (niby gram na easy, ale ataki niewidzialnych cieni zabójców a także otwarte natarcie małych oddziałów) skutecznie wiążą moją - na razie - skromną obronę a surowców wokół nie ma za dużo. Dodatkowo sama gra na dłuższe momenty może się znudzić jednak. Sądzę, że niedługo sobie ją odstawię. Gra bynajmniej nie jest zła. Jest świetna jak na taką hybrydę i zapewnia DUŻO grywalności i fun'u z rozgrywki. Przygoda jest zaiste epicka w bardzo ładnej oprawie graficznej z sporą ilością questów. Same zalety, no poza tym, że jednak może się znudzić i odrzucić coraz trudniejszymi zadaniami, ale jest super Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smd87 Napisano Grudzień 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 29, 2008 Obie części Spellforce są niesamowitymi grami. Pamiętam jak grałem w jedynkę... zakończenie totalnie mnie zaskoczyło, natomiast gdy ujrzałem zakończenie Spellforce 2: Władca Smoków( dodatek do Spellforca 2) autentycznie się wzruszyłem. I jeszcze ta fenomenalna muzyka(utwór Dun Mora theme-amazing!!). Ach... te gry to dzieła sztuki (mało jest takich, oj mało). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karis Napisano Grudzień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2008 Mnie zakończenia zarówno podstawki jak i dodatku do dwójki rozczarowały Liczyłem że końcówka będzie trudniejsza a tu niemal z marszu pokonałem ostatniego przeciwnika i filmik końcowy sugerujący w obu przypadkach ciąg dalszy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Styczeń 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2009 Liczyłem że końcówka będzie trudniejsza a tu niemal z marszu pokonałem ostatniego przeciwnika Ja niestety mimo, że gra bardzo mnie wciągnęła i ma ogromne pokłady grywalności (a bitwy w potyczkach mogą trwać naprawdę bardzo długo) to jednak na dobre zaciąłem się w Kuźni Ognia, gdzie wraz z Barbarzyńcami i Orkami mamy zniszczyć obozy potworów i dobrać się do samej Kuźni. No, pierwszy obóz rozwaliłem szybko dosyć - bohaterowie + kilku toporników, ale w tym samym czasie z drugiego zaatakowały stwory, głównie latające, które zmiażdżyły moją obronę (nic nie zostało) a potem ruszyły do mnie, bo spróbowałem wybudować drugi obóz Nic to nie dało. Na razie grę odłożyłem, ale zapewne jeszcze do niej wrócę Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foris Napisano Styczeń 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2009 E tam gra jest łatwa jeśli się pamięta o 2 rzeczach 1) Wieżyczki są podstawą obrony, im więcej tym lepiej 2) W większości misji wszystkie jednostki oprócz bohaterów powinno się zostawić z bazie by broniły jej, a wszystko (łącznie z bazami wroga) rozwalać samymi bohaterami, jeśli każdym z bohaterów się pójdzie chociaż trochę w leczenie to tylko kilka baz było dość mocno broniona bym musiał brać dodatkowe wojsko. Poza tym powinieneś zwracać uwagę czego więcej wróg wysyła (czy latających czy zwykłych) i pod te jednostko ustawiać obronę. Chociaż przyznaje że w tej misji miałem lekkie problemy, ale tylko dlatego że mi szybko wieżyczki padały i musiałem je ciągle odbudowywać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tratata Napisano Styczeń 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2009 (edytowany) Do elementów wymienionych przez forisa dodałbym jeszcze jeden: 3) Niszczenie bazy rozpoczynać od zabijania...budowniczych wroga. To IMO najgorsze jednostki, pozostawione bez "opieki" potrafią przemknąć na tyły i zbudować koszary lub bazę nieprzyjaciela, a w konsekwencji doprowadzić do walki w końcowych szeregach naszego wojska, gdzie najczęściej znajdują się łucznicy, magowie etc. To chyba jedyna tak poważna wada tej gry, ale w ogólnym rozrachunku wychodzi całkiem sprawnie zrealizowana produkcja, która jest chyba najlepszym połączeniem komputerowego role-playa i strategii (a już na pewno lepszym od trzeciego Warcrafta). Edytowano Styczeń 2, 2009 przez Tratata Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Styczeń 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2009 3) Niszczenie bazy rozpoczynać od zabijania...budowniczych wroga. Yo, thx za porady - i do tego trzeciego punktu. Wim, wim Szczególnie dają się we znaki w potyczkach z SI na zwykłych mapkach gdzie bitwy mogą trwać bardzo długo, dłużej niż do wyczerpania wszelkich dostępnych surowców na mapie. A jeszcze jak się gra z żywym graczem... możliwości strategicznych jest od diabła i zwycięstwo może być bardzo wymęczone Anyway, gra i tak rządzi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChosenOne Napisano Marzec 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 4, 2009 Heh widzę, że temat uśpiony:D A ja właśnie gram w spellforce 2 i uważam to za jedną z najlepszych gier RTS. RPG też dobre, ale nie to co Gothic. A co do porad dodatkowych - nie stawiaj wyłącznie na strzelców lub mieczników:D możesz się szybko przykonac o swoim szybkim błędzie jak ja przy Dolinie Krasnoludów czy jak jej tam:D po ataku 10 harpii miałem ledwo 100 srebra bo wszystko poszło na robienie kuszników za zabitych żołnierzy:D PS Za Balladynę jako pannę Nightsong pewnie ktoś opiep**ył kochanych lokalizatorów:D Ale mimo tego "ciekawego" tłumaczenia lepsza Balladyna niż Nocnapieśń, bo to też głupie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] fearon Napisano Marzec 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 4, 2009 Ale mimo tego "ciekawego" tłumaczenia lepsza Balladyna niż Nocnapieśń, bo to też głupie. A jeszcze lepsze od Balladyny, czy Nocnej pieśni, jest oryginalne Nightsong. Jeśli chodzi o tworzenie jednostek, to i tak zawsze biegałem samymi bohaterami, a świeżo produkowane jednostki siedziały w bazie, czekając na wroga. Taka kilkuosobowa drużyna bohaterów z dwoma postaciami leczącymi potrafi sobie sama świetnie poradzić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Marzec 5, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 5, 2009 Właśnie wróciłem do SpellForca i powiem wam, że wg mnie nie ma lepszego połączenia RTS i RPG. Nawet leciwa już grafika w pierwszej części może się podobać, ponieważ od takiej gry wymaga się bardziej wciągającej fabuły, niż graficznych fajerwerków. Zaplanowałem sobie cały repertuar: pierwsza część+dodatk i druga. Nie ma to jak powracać co jakiś cas na Eo. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karis Napisano Marzec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 8, 2009 Balladyna to jest postać w dwójce a nie dodatek - swoją drogą do końca gry nie mogłem się przyzwyczaić do tego tłumaczenia - moim zdaniem podium dla idiotycznych (ciekawych) tłumaczeń. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Athrael Napisano Maj 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2009 Nie było aż tak źle. Mógłbym ci wiele innych znacznie gorszych wskazać. Co do samego SF to odrobinę przyłatwy ale jednak niesamowicie przyjemny. Nic tylko na trzecią część czekać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grok Napisano Maj 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2009 (edytowany) Ach, grałem sobie za swojego czasu w Spelforce II. Gra świetna. Niezła grafa, fajne frakcje. Szczgólnie w pamięci zapadło mi z dodatku te latające miasto (nazwy nie pamiętam). Ogólnie bardzo dobra podstawka i równie dobry dodatek. Ciekawe, kiedy będzie część trzecia (jeśli w ogóle będzie, a mam taką nadzieję). Edytowano Maj 15, 2009 przez Grok Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczupakabra Napisano Maj 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2009 @Gork, jak grałeś tylko w Spella 2, to spróbuj SF1. Ta gra jest moim zdaniem lepsza od 2. No i nadmienię, że Spellforce jest jedną z moich ulubionych gier (ta muzyka... miodzio ). Trzyma klimat, fabuła wciąga, rozwój postaci jest (w 1 jest lepszy niż w 2, bo bardziej skomplikowany, nie zawsze upreszczenia działają na korzyść gry...). Ogólnie to oceny: SF1 9+/10 (ze znaczkiem jakości, ale nie weim, czy nie 10...), Oddech Zimy (dodatek do SF1) jakieś 8, lub 8+/10, Cień Feniksa myślę, że koło 8/10 albo 7+/10, jest zbyt monotonna. SF2 kolo 8+/10 a dodatek (lepszy niż podstawka! drażni jedynie Balladyna, która stała się postacią jakoby poboczną) 9/10. Ogółem seria jest wspaniała . Ciekawostka: Balladyna istniała już w SF1, występowała na którejś z pojedynczych map. Określana była jako drowi (mrocznoelfi ) bard (o ile się nie mylę to mamy genezę imienia Nightsong), córka Craiga Unshalaha (na pewno zrobiłem błąd w tym nazwisku, może całe przekręciłem?). No i tłumaczenie, Balladyna jest OK! Przynajmniej imię nie jest szablonowe, kojarzy się z zabójczynią Balladyną, jak również z balladą, co nawiązuje do agnielskiej wersji imienia. Ale podtytuł dodatku skaszanili . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...