Pierro Napisano Maj 29, 2006 Zgłoś Share Napisano Maj 29, 2006 Witam, sorry, że piszę tego posta tak późno tak późno, ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Chodzi o patcha PL, który został umieszczony na DVD razem z pełną wersją Splinter Cella w numerze 04/2006. Ponieważ kupiłem CDA z CD chciałbym się dowiedzieć, czy ten patch uaktualnia wersję gry (poprawia jakieś błędy), czy jest to ten sam patch, który został zamieszczony w nr 05/2006? Jeśli jest to patch poprawiający błędy, to skąd mógłbym go ściągnąć? Z góry dziękuję za odpowiedź. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arclite Napisano Maj 30, 2006 Zgłoś Share Napisano Maj 30, 2006 To ja mam chyba inny problem niż poprzednicy...Misja w Birmie. Gadam z tym gościem, który miał znajdować się pod czerwonym znakiem (na dachu za bilboardami). Po rozmowie schodzę po linie z tego dachu. Ląduję na ziemi pod budynkiem i zaczyna wczytywać się nowa lokacja tej misji. No i właśnie, zaczyna, ale nie kończy. Oto błąd, który się wyświetla:ReadFile failed: Count=0 BufferCount=-315991147 Error=Nieprawidłowy dostęp do komórki pamięci.History: ULinkerLoad::Serialize <- UStaticMesh::Serialize <- LoadObject <- (StaticMesh 4_1Myanmar_obj.4_1_Detail.bushes02_mya 318767104==318767104/2775957 1759791 11134) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel 4_1_2ChineseEmbassy) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoopA mój sprzęt to: AMD Athlon 1 GHz, GeForce MX 400, 256 MB RAM Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek1004 Napisano Czerwiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2006 A ja mam taki problem że jak w treningu jest początkowy filmik to Lambert wchodzi przez drzwi i stoi w biurze za samem i tak może w nieskończoność :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: co na to poradzić plizz o szybką odp Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Callahan Napisano Czerwiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2006 A ja mam taki problem że jak w treningu jest początkowy filmik to Lambert wchodzi przez drzwi i stoi w biurze za samem i tak może w nieskończoność :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: co na to poradzić plizz o szybką odpale ossohozi??? Możesz dokładniej zdefiniowac pytanie? :? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek1004 Napisano Czerwiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2006 jak po zrobieniu profilu wchodzimy do biura gdzie na początku lambert wpisuje kod i wchodzi do pomieszczenia to wtedy gra stoi na tzw chama nic nie można zrobić jak wlazłem przez alt tab do wina i tam coś porobiłem to lambert przesunał się do środka stołu jak by ktoś mugł mi przesłać save jak jest już w samym terningu plizz piotrek1004@buziaczek.pl a i poza tym gdyby można było jakoś tak zrobić żeby później można było zrobić normalniej trening Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Callahan Napisano Czerwiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2006 Zaistaluj grę jeszcze raz i zainstaluj też patcha do SC. Wpisz w google patch do wersji PL i powinno znaleść. Jeśli to nie pomoże to podaj konfig kompa i może coś się poradzi... Bo mi to wygląda na porządną zawiechę... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek1004 Napisano Czerwiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2006 a mógłbyś dać stronę z której bo w google tylko werszyn inglisz a ty napisałeś że ma być werszyn pl reinstalka to co wszystki czyli general poradziłem se ale wciąż później to samo grrrrrrrrrrr dajcie mi zardzewiały sekator to powycinam sobie na płytkach ładne szlaczki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek1004 Napisano Czerwiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2006 Plizz kto ma patch do splinter cella to niech da mi adres bo nie mam w co grać bardzo proszę bo czytać 18 stron to dziękuję bardzo ja lubię czytać tylko książki papierowe lub czasopisma takie jak CD-Action Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Callahan Napisano Czerwiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 26, 2006 http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x...366,4266#igbody. - ściągnij ten patch, a jak nie pomoże to podaj konfig kompa, bo bez tego to niewiele możemy zrobić... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek1004 Napisano Czerwiec 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 27, 2006 niestety ten pacz nie instaluje się bo mówi że nie może odczytać numeru itp. itd. mój konfig to amd athlon 1700+ karta graficzna to gforce2 mx400 choć porzyczonym radku 9600pro tak samo było, ram 512 dźwiękówka ForteMedia801. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arclite Napisano Czerwiec 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2006 No przepraszam, że się narzucam, ale czy naprawdę nie da się nic z moim problemem zrobić? Nie wiem, czy mam czekać na rozwiązanie, czy za pomocą kodów pominąć tą misję...To ja mam chyba inny problem niż poprzednicy...Misja w Birmie. Gadam z tym gościem, który miał znajdować się pod czerwonym znakiem (na dachu za bilboardami). Po rozmowie schodzę po linie z tego dachu. Ląduję na ziemi pod budynkiem i zaczyna wczytywać się nowa lokacja tej misji. No i właśnie, zaczyna, ale nie kończy. Oto błąd, który się wyświetla:ReadFile failed: Count=0 BufferCount=-315991147 Error=Nieprawidłowy dostęp do komórki pamięci.History: ULinkerLoad::Serialize <- UStaticMesh::Serialize <- LoadObject <- (StaticMesh 4_1Myanmar_obj.4_1_Detail.bushes02_mya 318767104==318767104/2775957 1759791 11134) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel 4_1_2ChineseEmbassy) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoopA mój sprzęt to: AMD Athlon 1 GHz, GeForce MX 400, 256 MB RAMGdyby to był pirat, to nawet bym tu nie pisał, bo pirat, jak często u niego bywa, miewa błędy. Ale gra jest kupiona wraz z CD-Action... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pafeł Napisano Czerwiec 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2006 Z tego co tu piszesz wynika że najprawdopodobniej brakuje jakiejs tam częsci danego levelu i wyskakuje error jak ładujesz.Rozwiązanie:Najlepiej kopia save i reinstalacja gry. Po co sie męczyc z szukaniem jednego pliku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek1004 Napisano Lipiec 14, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2006 help help help nic nie mogę zrobić wciąż się tak dzieje help help :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Symoon Napisano Lipiec 25, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2006 Witam. Posiadam Celerona 2.53, 256 ramu, GeForce'a 5500 256 mb ddr firmy palit a gra o której mowa w temacie przy rozdzielczosci 1024 x 768 na niskich detalach chodzi tragicznie... nie wiem czym jest to spowodowane wiec prosze o pomoc! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firekage Napisano Lipiec 25, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2006 Witam. Posiadam Celerona 2.53, 256 ramu, GeForce'a 5500 256 mb ddr firmy palit a gra o której mowa w temacie przy rozdzielczosci 1024 x 768 na niskich detalach chodzi tragicznie... nie wiem czym jest to spowodowane wiec prosze o pomoc!Jest to spowodowane posiadaniem tragicznej karty graficznej,ktora jest duzo slabsza niz zjechany przez kazdego FX5200U(ten jest szybszy od 5500),oraz zatrwazajaca ilosc ramow jaka masz w kompie.Wydaje mi sie ze do 1 minimum to 512,bo ja swego czasu gralem w to na 800*600 na tym 5200U(300/600) bez problemu.Wylacz cienie,daj na 640*480 to sobie pograsz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toshi Napisano Lipiec 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 26, 2006 zatrwazajaca ilosc ramow jaka masz w kompie.Wydaje mi sie ze do 1 minimum to 512:lol: A toś specu palnął... W SC1 grałem bez zaciachów w 1024x768 na GF 4 MX i 256 MB RAMu...Do SC: PT i SC:CT zmieniłem jedynie kartę na Radka 9550 (wiadomo dlaczego...) ale ilość RAMu pozostała niezmieniona. Mimo to nie można było narzekać na płynność. Dodam, że nie zauważyłem żadnej różnicy w płynności Splinter Cella między 256 MB a 512 MB.Akurat tutaj ważniejsza jest raczej moc karty niż wielkość RAM... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlkaloID Napisano Sierpień 11, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 11, 2006 Ja mam GeForce 2MX i 256 RAM i chodziło bezproblemowo,co innego SplinterCell:Pandora Tommorow,w którego nie mogę grać.A co dopiero w najnowszego SC. :cry: :cry: :cry: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:Dj:.. Napisano Sierpień 12, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 12, 2006 A ja mam taki problem. Bodaj w trzeciej misji gdy trzeba podsluchac tych dwoch kolesi w windzie. Wchodzo do tej windy ja sie wtedy kampie gdzies w kszakach i co? Lipa dojada gdzies mniej wiecej do polowy i odwracaja sie w moja strone . Wtedy Lambert mowi cos takiego "Co ty do cholery robisz Fisher ! Misja skonczona! " I faktycznie wyskakuje napis "misja nieudana " . Bardzo prosze o szybki kontakt Konfig kompa to : P2 500 , 256 ram , G2 MX 64 mb Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość DMS Napisano Sierpień 12, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 12, 2006 Musisz wybrać z ekwipunku mikrofon laserowy i użyć go (chyba klawiszem E, albo innym) na windzie. Ma naprawdę duży zasięg, nie musisz wyłazić z krzaków. Kiedy wskaźnik robi się czerwony, oznacza to, że rozmowa jest nagrywana. Trzymaj go na tych dwóch facetach, aż winda dojedzie do góry. Wtedy cel misji jest zaliczony. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:Dj:.. Napisano Sierpień 12, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 12, 2006 Facet ja wiem jak to zrobic mi chodzi o to ze wlasnie podczas nagrywania sie tak dzieje . I tak sie dzieje tez jak nie nagrywam . Normalnie tak jak bym zaczal strzelac do nich :x nawet probowalem z kodami , ale tez nie wyszlo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firekage Napisano Sierpień 12, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 12, 2006 :Dj:..+-->(..:Dj:..)Facet ja wiem jak to zrobic mi chodzi o to ze wlasnie podczas nagrywania sie tak dzieje . I tak sie dzieje tez jak nie nagrywam . Normalnie tak jak bym zaczal strzelac do nich :x nawet probowalem z kodami , ale tez nie wyszloTakie cos pojawia sie gdy ilosc alarmow na misje zostala przekroczona.Czeste sejwy i ostroznosc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:Dj:.. Napisano Sierpień 13, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 13, 2006 tyle ze ja zadnego alarmu nie wywolalem Coś jest z tą gra chyba Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SensejPiotrek Napisano Sierpień 14, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2006 z grą nic nie ma przeszłem całą bez żadnych kodów itd. Nie bardzo pamiętam jak trzeba przejść tą misje ale najlepiej zbij wszystkie lampy dookoła i nagrywaj rozmowe w cieniu PS. Sprawdż czy obok Ciebie nie ma żadnej kamery bo może ona włancza alarm Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gracz PC Napisano Sierpień 17, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 17, 2006 Ja też przeszedłem bez kodów i nie miałem problemów z tą misją. Wiesz gdzie jest chyba błąd ..:DK:..? Nie chodzi o żadne wskażniki alarmu, ani bugi w grze. Tam zanim wpadniesz na ten plac gdzie masz rozmowę podsłuchać musisz wyłączyć specjalne alarmy któe wykrywają każdego na tym placu, ldatego masz misje skończoną Idź to wyłącz (masz na panelu OPSAT wszystko) i potem kopnij się na plac. A nagrywasz jak juz jest napisane, odpowiednim klawiszem używasz mikrofonu i śledzisz ruch windą. Jak skończysz rozmowę bedzie coś fajnego, ale nie napisze co, żeby nie spoilerować Pozdro! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MP5 Napisano Sierpień 17, 2006 Zgłoś Share Napisano Sierpień 17, 2006 Szczerze to nie wydaje mi się... Jeżeli by nie wyłączył tych laserów to nie znalazłby się na tym placu. Gra jest tak liniowa że trzeba wszystko po kolei robić co ten panel OPSAT wskazuje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.