Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

8azyliszek

Jak powinien wyglądać i co powinno się znaleźć w 200-setnym numerze CDA?

Polecane posty

Gość zlociutki

a ja bym prosil o wiecej profesjonalizmu. A co do wygladu 200 numeru, mam to szczerze gdziesc kupuje pismo od numeru 09,1997(fallout 1) i naprawde mam to gdzies jak bedzie wygladalo bo i tak kupie. Chociaz nadal uwazam ze panowie troszke obnizyli loty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przy 100wce. Historia redakcji, 200 najlepszych gier?? (z tego co czytałem przed chwilą już wtedy był problem z selekcją), wszystkie dychy (które pojawiają się niestety coraz rzadziej), zaskakujące pełniaki (ciężko zgadnąć, przy setnym numerze mnie nie zachwyciły). Jedno wiem na pewno, numer jaki by nie był i tak kupię xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 edycje:

zwykła (standardowe pismo) i kolekcjonerska (zapakowana w pudło, w środku CD-Action, gry w jakimś fajnym pudełku, coś jak MW3, fajne pełniaki [Terraria, Portal 2, Trackmania United?], książka z "making off", czyli jak powstaje pismo [stylizowane na artbooku z Skyrim'a], i jakaś koszulka, kubek, a najlepiej szalik, może coś co można postawić na biurko [Logo CDA?], 3-krotnie większa cena [:D], no i oczywiście edycja musi być robiona tylko na zamówienie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up + kupon na frytki w McDonaldzie lub ewentualnie talon na 2l benzyny ;)

Hmm... 200 stron pisma ( ktoś o tym nie marzy ? :P ) - z czego połowa to publicystyka - byłbym wniebowzięty, pełniaki nie są bardzo ważne dla mnie, więc wsio mi jedno, ale na coverze chciałbym ujrzeć/usłyszeć jakąś nagraną recenzję przez redaktorów - szkoda, że ten temat był już wałkowany i sam Smuggler stwierdził, że nie nadają się do tego, gdyż brakuje im lektorskiej dykcji i głosów ;) <- Oj tam, oj tam. Żadnych plakatów ! I fajny gadżet w postaci np. Tipsomaniaka albo czegoś innowacyjnego. Cena - zapewne powyżej 20zł :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:ninja: Hmm to powinien być 100% inny nr nisz zwykle w innej oprawie graficznej jakiego jeszcze nie było i to taki zaskakujący z wyglądu no i trzeba było by tęż dołożyć może jakiś zaskakujący prezent lup naprawdę super grę?? :laugh:
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony mógłbym zaproponować, może niezbyt realne, ale na pewno ciekawe:

- oprócz plakatu/ów jakiś wypaśny artbook z najlepszymi grami :D (jeśli nie to ostatecznie więcej artów w piśmie) - zdaję sobie sprawę jednak, że ciężko byłoby coś takiego załatwić (nie tylko jeśli chodzi o koszty, ale też zgody twórców)

- (wiem, że nie miało być o pełniakach, ale to akurat nie dotyczy nowych pełniaków) może na jednej z płyt DVD kilka najlepszych gier jakie do tej pory pojawiły się w CDA? Na to kładę mniejszy nacisk (bo dla mnie byłoby to fajne, a nie genialne jak powyższy artbook :D)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, jeśli powtórzę pomysły, które już padły,

Nie dałem rady przeczytać wszystkiego, za dużo tego

Ilość postów w tym temacie jest proporcjonalna do popularności CDA, gratuluję:)

Jeśli chodzi o moją wizję nr 200:

1. Widziałem, że pomysł z pudełkiem był. Jest to rewelacyjna opcja. CDA w skrzynce jako nasz skarb. Bo naszym skarbem jest, prawda?

2. Z przyjemnością założyłbym T-Shirt z Waszym logiem i promował CDA na świecie (będzie problem z rozmiarami, ja poproszę XXL..)

3. Oczywiście historia CDA

4. "Kapsuła czasu" czyli wizja nr 300 (ten pomysł też juz widziałem), w 300 numerze będziemy mogli przeczytać o starym pomysłach i się z tego pośmiać.

5. Plakaty, ale nie tylko te wydrukowane. Błagam Was, dajcie na płycie pliki z odpowiednimi rozdzielczościami do wydrukowania w większych formatach! Mam dostęp do takiej drukarki i chciałbym sam sobie wybrać to, co wydrukuję.. Mogłaby być też ankieta na 3 plakaty, które się fizycznie w czasopiśmie pojawią.

6. Jakiś przedmiot, który będzie miał codzienne zastosowanie. Ale nie smyczka, tylko na przykład latarka z logo CDA, portfel, otwieracza do... oranżady jako brelok ;) I piłka golfowa.

Więcej grzechów nie pamiętam, może coś doskrobię. Jak któryś z moich pomysłów się ukaże, pojadę do Wrocka ucałować śmierdzące stopy Smugglera. Może być w stalowej masce podczas tej czynności. Smuggler, postaraj się :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najmniej 49.(9)% gra w minecrafta, może by zrobić taki całkiem sześcienny numer, wiele osób by się ucieszyło, że ich najsuperulubieńsza gra jest tematem ich najsuperulubieńszej gazety? ;]

P.S.

A co do gry, to demówka od PCGamer

Oczywiście to jest dodatek, nie pełniak, którym się wszyscy napawają

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zbyt dużo marzę ale 200 CDA to w moich oczach:

1. 3 płyt z grami ( wiadomo licencja na rozpowszechnianie gry kosztuje ale chciałbym żeby znalazły się tam produkcje warte uwagi, nawet większym kosztem specjalnie na ten numer)

2. Musowo historia redakcji to nie podlega dyskusji :)

3. Plakacik jakiś z gry która jest na topie ( może to śmieszne ale ciekawe co byłoby gdybyśmy plakat z Minecrafta dostali :) )

4. Mega konkurs. Jaki dokładnie? Nie wiem, jednak mam propozycje. CDA dogada się z jakąś polską wytwórnia gier i razem ogłoszą konkurs na najlepszy pomysł na grę. Pomysł miałby być szczegółowy pod względem fabularnym.

Wiem że ten ostatni pkt to tylko marzenia ale inicjatywa gry stworzonej przez graczy dla graczy zawsze była ciekawa

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tam wyżej napisał po co wracać do przeszłości i historii skoro była już przedstawiona w 100 numerze. A no po to, że przez tyle lat przybyło wielu nowych czytelników którzy nie mają/nie czytali numeru sprzed sześciu lat.

W sumie jak tak sobie myślę to fajnie by było w 200 numerze dodać gry poziomu Planescape Torment które swoim klimatem i fabułą absolutnie niszczy prawie każdy obecny tytuł, całkowity pogrom obecnych gier. Oczywiście szanuje osoby które lubią dobrą grafike i te nowe gry, trzeba iść wraz z postępem technologicznym to fakt, ale warto czasami pograć w stare gry które niszczą te obecne, bo taki Planescape Torment nie zabłysnął z tego że tekstu w niej było więcej niż w książce (miał z 5000 kartek tekstu z tego co pamiętam) tylko dzięki temu że było to niesamowicie ciekawe. Jak walnąć jakąś grę do 200 numeru to właśnie podobnego kalibru co ta, jak szaleć to na całego :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tam wyżej napisał po co wracać do przeszłości i historii skoro była już przedstawiona w 100 numerze. A no po to, że przez tyle lat przybyło wielu nowych czytelników którzy nie mają/nie czytali numeru sprzed sześciu lat.

Dlatego powtarzam - wejdź tutaj http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1...5739&type=1 i masz skany wszystkich tekstów historycznych jakie dotąd się ukazały w CDA. Wiem, że niektórzy kupowali CDA w dwóch egzemplarzach, bo tak je uwielbiali, że czytali każdy numer po dwa razy :) No ale bez przesady - nie wszyscy tacy są :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'mrzik'

"Jeśli chodzi o moją wizję nr 200:

1. Widziałem, że pomysł z pudełkiem był. Jest to rewelacyjna opcja. CDA w skrzynce jako nasz skarb. Bo naszym skarbem jest, prawda?"

Popieram pomysł.

A ode mnie:

- jakiś gadżet możliwy do codziennego użytku (wiem, że już było)

- koniecznie plakat ale taki jak żaden inny :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...