Jump to content
Steady

Mortal Kombat (seria)

Recommended Posts

@Scorpix dzięki za radę, nie wiedziałem że w wieży można dać AI...nawet nie widziałem takiej opcji chyba, trololo. Na pewno przetestuję. Mają jeszcze wydać patcha, który zmniejsza poziom trudności w wieżach, i każdemu graczowi dadzą trochę kryształków.

BTW. Jak zdobyć te sztony które umożliwiają pominięcie jakiejś walki w wieży? w sklepie ich nie ma do kupienia, czyżby krypty? 

 

EDIT: Jak ustawić aby to Si walczyło w wieży?? nigdzie nie mogę zobaczyć takiej opcji..

Edited by konio52
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, konio52 napisał:

BTW. Jak zdobyć te sztony które umożliwiają pominięcie jakiejś walki w wieży? w sklepie ich nie ma do kupienia, czyżby krypty? 

 

EDIT: Jak ustawić aby to Si walczyło w wieży?? nigdzie nie mogę zobaczyć takiej opcji..

Żetony to random drop z krypty i to chyba dopiero, gdy zresetujesz zawartość otwartych skrzyń za pomocą tej kostki.

 

SI ustawiasz w ten sposób:

1. Wybierasz wieże (nie może być to wieża tutorial)

2. Wybierasz postać

3. Gdy włączy się ekran z wyborem stylu na dole pod stylami powinien być napis "AI turned off" klikasz kwadrat (na PS4) lub inny przycisk na PC i włączasz w ten sposób AI, ale wcześniej musisz je ustawić:
W Kombat Card masz zakładkę Zachowanie SI i tam ustawiasz 30 punktów w combo oraz 30 punktów w rushdown i powinno być wszystko ok.

 

Jeśli grasz w wersję PC, to możesz mieć nieco ciężej, bo ta wersja nie dostała hotfixa do wież, który dostała konsola.

Edited by Scorpix
Link to comment
Share on other sites

Co do wież, o tym problemie wspominał NR Geek w swojej recenzji Mortala 11. Przeciwnik co chwilę przywoływał potężnego Shao Kahna, on zaś chwilę musiał poczekać na pomoc. Niestety, na tą chwilę określił tren tryb mianem grywalnego i radził czekać na łatki. A samem recenzją warto pooglądać, oto ona. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Scorpix o ja ślepy, cały czas miałem tę opcję pod nosem. Ok, Shao Kahna pokonałem, następna wieża to kolejny problem, ponieważ Kitane wspomaga jakaś fala wodna, której Sub Zero sterowany przez SI nie potrafi przeskoczyć ( wgl nie skacze, lol ), i tutaj nie rozumiem zupełnie dlaczego zwiększono Kitanie życie...te wieże są naprawdę przegięte. Poczekam na tego patcha. Sterowanie przez Si pokazało mi jakim noobem jestem, Sub Zero tańczył po arenie, kombosy po 9 -10 ciosów, gdzie ja wykręciłem 4 najwięcej, co chwile zamraża przeciwnika i robi długie kombo, eh. Jutro mam wolny dzień więc będę sparował...w sumie samouczków wszystkich także nie skończyłem, nawet i tutaj mam problem, w lekcji doskonały blok + kontratak zatrzymałem się na jednej próbie ze Skarlet. Na online też dostałem w ciry przed chwilą trzy razy pod rząd :/ 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, konio52 napisał:

Jutro mam wolny dzień więc będę sparował...w sumie samouczków wszystkich także nie skończyłem, nawet i tutaj mam problem, w lekcji doskonały blok + kontratak zatrzymałem się na jednej próbie ze Skarlet. Na online też dostałem w ciry przed chwilą trzy razy pod rząd :/ 

Ogólnie samouczków się nie opłaca teraz robić, bo na PC nie wrzucono nawet Day one patcha i po prostu na PC gra się inaczej niż na konsolach, gdzie łatwiej robić combo i blokować ciosy. Wersja PC ma go dostać w przyszłym tygodniu,

Spróbuj pokombinować w ustawieniach swojej AI. Pozostaw to kombo na 30,  ale inne suwaki poustawiaj inaczej, to pewnie w końcu się uda. Możesz tez pokombinować z ciosami, ale na PC jest trudniej, bo na konsolach już obniżyli ilość życia bossów.

Link to comment
Share on other sites

Przyznam, ze ciekawie sie czyta Wasze posty. Ostatnim Mortalem, w ktory gralem, byl MK3, ostatnim, w ktorego sie zagrywalem miesiacami, byl MK2. Choc pominalem wiele odslon, to zawsze staralem sie byc na biezaco z seria i jej fabula. Przedpremierowe zajawki MK11 wygladaly na tyle zachecajaco, ze postanowilem wrocic do serii. Dobor postaci jak najbardziej mi pasuje (aczkolwiek troche szkoda, ze zabraklo Reptile), oprawa takze, a fatality sa tak przesadzone, jak oczekuje tego po serii. Mimo to po zapoznaniu sie z Waszymi opiniami i problemami, dochodze do wniosku, ze chyba najrozsadniej bedzie sie wstrzymac z zakupem gry przez przynajmniej kilka tygodni i dac czas tworcom na jej polatanie i zbalansowanie na PC. Albo moze wstrzymac sie zupelnie i kupic dopiero wersje GOTY/Komplete?

Link to comment
Share on other sites

@Tesu to zależy. Story mode możesz ogrywać bez problemów. Chcesz bić się online? nie ma problemu. Problemem są wieże i wychodzi na to, że wersja PC musi jeszcze czekać na patcha zmniejszającego hp bossów ( dziwne że nie wydali go razem z patchem konsolowym ). Jeżeli chcesz sobie odblokować nowe ciuszki to musisz przechodzić wieże, ja sobie nie daje w nich rady, głównie przez modyfikatory np. Shao Kahn miał zwiększone hp, i Kotal Kahna na zawołanie, który wyprowadzał kombosy i specjale co chwilę, teraz Kitana ma również zwiększone hp, i jeszcze co chwilkę przez arenę przelewa się dziwna fala która zadaje mi dmg i przewraca za każdym razem. Całkiem fajnym dodatkiem są bitwy SI. Jeżeli nie masz w co grać, a fanem jesteś to polecam kupić tak czy siak teraz :P jeżeli masz w co grać to możesz poczekać na łatki. 

 

Co do postaci, ja do końca zadowolony nie jestem...dalej się zastanawiam, po co jest Cassie Cage, skoro jest i Sonya i Johnny, to samo z córką Jaxa. Na miejsce którejś postaci z tej piątki mógł wejśc Reptile i Ermac, których brakuje. 

Edited by konio52
Link to comment
Share on other sites

@konio52

Tyle ze wieze sa IMO dosc istotnym elementem zabawy w MK, a nie chcialbym ich sobie odpuszczac i zrezygnowac ze zdobycia nowych strojow dla postaci przez ich obecny stan. Na razie mam w co grac. Rozpoczetego jeszcze w lutym AC Odyssey przez rozleglosc swiata dalej nie ukonczylem i spokojnie wystarczy mi jeszcze na kolejne 2-3 tygodnie. A przeciez po nim w kolejce czeka juz Frostpunk, The Council, Beholder 2, chce tez wrocic do theHunter: Call of the Wild. MK11 mial byc jedynie odstresowujacym odmozdzaczem, ktory bym odpalal w miedzyczasie, kiedy nie bede mial ochoty na sledzenie fabuly gdzie indziej albo gdy czasu na posiedzenie przy kompie starczy mi na rozegranie tylko kilku niezobowiazujacych walk. 

Link to comment
Share on other sites

Ograłem trochę wieżę i są fajne, DO PÓKI nie zaczną pojawiać się modyfikacje, które mogą nas po prostu wykończyć. Walka z Cetrion na hardzie razem z modyfikacjami trzęsienie ziemi oraz pole spowalniające to jakiś żart. Wygrałem za 4 razem, ale tej jednej próby, gdzie trzęsienie mnie wykończyło, kiedy miałem zadać ostatni cios w uścisku bossowi zapadnie mi w pamięci na długo.

Zobaczymy co zmieni patch, który będzie jutro lub pojutrze.

EDIT: Patch właśnie wyszedł. Wprowadza zmiany w balansie wież, aby było można je zrobić nie rzucając padem w telewizor oraz nieco zwiększono nagrody. 

Powyższy patch na razie graczy PC nie dotyczy. Wyszedł tylko na PS4 i XBOX ONE.

Edited by Scorpix
Link to comment
Share on other sites

Mortal Kombat 11 to najlepiej sprzedająca się gra w 2019 roku w USA

Sukces MK 11 zależy od:
- Hype (prezentacje przed premierą)
- e-sport (przez dobrze przemyślane w grze zawarte tryby rozgrywki nastawione na cyfrowy sport)
- grafika (najlepsza pośród dostępnych bijatyk na tej generacji)
- brak wersji pirackich (ciągłe połączenie do internetu gwarantuje brak nielegalnych kopii)
- fabuła (żadna z bijatyk nie posiada dobrej fabuły ale ta jest najlepsza i długa)
- krypta (prawie jak inna gra zawarta w grze)
- typowa gra na typowego gracza z Ameryki (krwawa i mroczna estetyka lepiej się prezentuje niż kolorowe epilepsyjne inne bijatyki)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Terminator w wersji T-800 zostanie dodany w październiku. Postać wzorowana jest z części piątej filmowej odsłony czyli podstarzały Arnold Schwarzenegger dla porównania:

 

 

mortal-kombat-11-kombat-pack-plotka_17ai5.jpg

thumb2-terminator-5-the-termthor-the-genesis-terminator-genisys-t-800-arnold-schwarzenegger.jpg

Edited by cali
Link to comment
Share on other sites

Arnold nie użyczy głosu ponieważ podpisał w Kalifornii zakaz sprzedaży brutalnych gier nieletnim (MK 11 od 17+) - zapis o zaostrzonej karze w przypadku nierespektowania prawa owa kara więzienia więc promocja MK jest dla niego nie na miejscu. Warner ma prawa tylko na postawie filmu Terminatora i tylko w tej postaci - ciuszki też będą ograniczone.

Dnia 31.03.2015 o 20:37, Topork1112 napisał:

Może wyjdę na zacofanego,ale w DLC pogramy Predatorem xD

Nie wizerunek postaci jest w innych objęciach.

-------------------------------------------------------------------

Od dzisiaj a właściwie od teraz można zacząć pobierać MK 11 za darmo wersję standardową. Zajmuje 45 GB i można grać do końca tygodnia. Dotyczy wszystkim trybów jak kampania czy gra wieloosobowa. Załóżmy że ktoś jeszcze dzisiaj zdąży pobrać to spokojnie powinien ukończyć kampanię. Działa też opcja uruchomienia gry w czasie pobierania. Gdzie w czasie 1/3 instalacji można zacząć grać.

Oferta przewidziana wyłącznie na konsole Xbox One i Playstation 4 oraz włącznie  X i Pro tychże konsol.

Edited by cali
Link to comment
Share on other sites

Dnia 19.10.2019 o 13:00, Wezyr napisał:

Mi jakoś kiepsko się gra Terminatorem, wydaje mi się, że strasznie uboga jest ta postać jeżeli chodzi o ciosy i combo- chociaż może to kwestia wprawy. 

Zgadzam się tak jakby na siłę nie chcieli więcej, może ta postać dostała wytyczne co do warunków użycia (cenzura). Wynika to również z braku głosu ale prawa użycia wizerunku nie należą wyłącznie do wydawcy ale i samego zainteresowanego. Stąd pewnie zostały nałożone ograniczenia.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rozwój serii pomiędzy wydawcą a studiem (NetherRealm) oraz jego głównym projektantem/założycielem Ed Boonem:

Warner Bros stawia wszystkim podległym studiom warunek, uzyskania większych wpływów niż wyłącznie ze sprzedaży kopii gry. Od Mortal Kombat X po najnowszą odsłonę (MK 11) system ten jest rozwijany coraz bardziej jako gra usługa. NetherRealm też ma swój wkład za sprawą ograniczania każdej odsłony o kilka istotnych brakujących postaci, a które w DLC nie powrócą. Dla porównania w MK X - brakowało Baracka i Kabala a powrócili w MK 11. Z kolei w MK 11 - brakuje Quan Chi, Triborga, Reptile. W MK 12 na nową generację również zabraknie kilku kluczowych postaci, którzy nie wrócą w DLC a dopiero zawitają w MK 13, w czasie trwania tej samej generacji konsol (około 2 gry z serii na generację). Zabieg celowy dla przyciągnięcia wszystkich, a szczególnie tych niedzielnych graczy zaznajomionych z serią.

Edited by cali
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...