Skocz do zawartości
Steady

Mortal Kombat (seria)

Polecane posty

BTW z ciekawszych wieści Rain i Tanya będą NPC'ami z którymi będzie można walczyć w Story Mode. Będą posklejani z animacji innych postaci ale będą mieli kilka ciekawych efektów w swoich ciosach (np. Rain łapiący przeciwnika w bańkę).

To zła wiadomośćdla osób napalajacych się na Kombat Pack - Tanya jest jego cześcią. No chyba, że będą to dwie różne postaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jaki niby ma być tutaj problem. Po prostu upgrade'ną ją do pełnej postaci jak DLC będzie skończone.

Zrobienie modelu i wciśnięcie jej ruchów innych postaci nie jest szczególnie trudne, więc jeszcze sporo pracy przed nimi. Zobacz tylko mody do Street Fightera. tongue_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mam swoję kopie MKX :) Ale niestety muszę czekać, aż skończę pracę, więc dopiero wieczorem będę mógł podzielić się jakąś konkretną opinie, ale kurcze, dawno się tak nie ekscytowałem na myśl, że będę mógł w coś pograć. :)

Ktoś już grał i może się podzielić jakąś opinią?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka fajna drama jest na Steam. Dzieci chyba się boją, że nie zagrają zanim rodzice wrócą :)

Tym razem Valve zwaliło sprawę koncertowo pozwalając włączyć grę, która ma zainstalowane tylko podstawowe pliki (nawet nie ma zainstalowanych wszystkich ustawień graficznych).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą odpaliłem szybka walkę tylko to było dostępne. Reszta dalej poblokowana. Jeśli optymalizacja się nie poprawi gdy ściągnie się wszystko (bo chyba dalej trochę za mało gra waży) to będzie słabo. Na sprzęcie gdzie niby powinno dać się w miare ok pograć nie da się uzyskac płynności, pomimo tego że gra nie zapiera dechu w piersiach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica między podanym phenomem a moim są minimalne. Do tego to zmodyfikowany ue3 ten silnik nie powinien z racji wieku choćby mieć zbyt wysokiego floora wymagań. Shadow of mordor który miał chyba identyczne wymagania śmigał na średnio-wysokich w full hd. To że musze się zebrać na wymianę procka+ płyty to inna sprawa. Ale mimo wszytko uważam że powinno chociaż dać się zagrać w tych 20fps.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekam z zakupem tak do lipca (to samo GTA czeka). Do tego czasu wymienię w końcu płytę główną i procka, więc może pogram bez problemów. :D

Jestem ciekaw, co też za historię przygotowali w MKX. W MK9 nawet mi się to coś, co nazwali fabułą, podobało. Więc mam wrażenie, że tutaj nie będzie odwrotnie. Ot, takie małe coś w mordobiciu. A cieszy. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kawałek story mode - pojedynek w helikopterze. Wygląda to genialnie, filmowo - postaci są z krwi i kości pomimo swojej komiksowości, śmiem twierdzić że grają na poziomie aktorów z oryginalnego filmu, dla gry akurat to spore wyróżnienie. Wersje na pieca kupie na pewno jeśli będzie śmigać płynnie na średniowysokich ustawieniach na moim lapku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętacie jak mówiłem, że High Voltage spieprzy wersję PC? No to ten...

Również, walnę teraz bombę. Fatality w MKX są okropne. Mówię to jako koleś, który uwielbia SplatterHouse, grę w której wyrywasz potworom flaki przez odbyt.

Jedno jest w porządku, "Here's Johnny!" Cage'a. Mimo że Johnny Cage rozrywający komuś klatkę piersiową na pół to lekkie przegięcie, przynajmniej jest zabawne. Najgorsze są Cassie i Sonyi. Ta pierwsza i jej Nie-Facebook. To nie jest zabawne, NetherRealm. To głupie i spóźnione i kilka lat, kiedy trollface nie był jeszcze symbolem gimbazy. Z kolei dron ostrzeliwujący czaszkę wroga Blade to jest najmocniejsze "przemoc dla przemocy". Strzały drona nie zerwą powoli skóry z głowy oponenta, rozszarpią ją w sekundę.

Cała reszta jest albo przeciętna i nieciekawa, albo obrzydliwa i głupia. Jax "wciskający" ręce wroga do jego ciała, po czym rozrywa mu czaszkę na pół i gasi papieros o jego wnętrzności. Ermac wyrywający wrogowi cały kręgosłup z żebrami i trzymający go w powietrzu, kiedy ten powoli kona w agonii. Uczeń Scorpiona Jakkolwiek-By-Nie-Miał-Na-Imię wyciągający łańcuchem jego wnętrzności przez gardło. Są dużo wolniejsze niż w poprzednich częściach, z kamerą skupiającą się na ukazaniu powolnej agonii i cierpienia ofiar, przegięte, obrzydliwe, wcale nie zabawne i w pewnym momencie trochę fetyszystyczne.

Edytowano przez zoldator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Nic nowego, a do tego Steam dorzucił swoje 3 grosze. Na szczęście powoli wszystko poprawiają.

Mi wszystko działa całkiem dobrze i powiem tylko, że nowy MK jest świetny. Na razie bawiłem się trochę wieżami i nawet wygrałem jeden pojedynek online (Ermac rządzi) zakończony pięknym Fatality. Kod sieciowy też powinien otrzymać jakąś poprawkę, bo czasem laguje u niektórych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dzisiaj wersję pudełkową i proszę, dostałem darmowego Goro i nawet nie musiałem pre-orderowac. tongue_prosty.gif Kolejny argument dlaczego ta praktyka nie ma sensu. Nie żebym się spodziewał czego innego, bo WB Games dorzuca pre-orderowe bonusy do pudełek praktycznie od Arkham City.

Ale ci co liczą że nie będą musieli tyle ściągać się zawiodą. Na płycie są całe 3GB danych czyli to niesławne menu główne.

Co do początkowych problemów z instalacją, to w tym jednym przypadku, to raczej nie High Voltage schrzanił co wina ma większe szanse leżeć po stronie Steam, bo to pierwsza gra na tej platformie z tym eksperymentalnym systemem.

Fatality rozumiem że mogą się nie podobać. Na pewno tutaj są przeciętnie 2 razy bardziej... kreatywne... niż te w MK9. Praktycznie wszystkie są klasy Fatality Nooba z tamtej gry, a trochę bólu odczuwam patrząc na nie. Tutaj jednak się przy nich (głównie) śmieję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem kilkanaście meczy. Jest różnie ale dla mnie znośnie. Czasem muszę zamieniać kombosy na prostsze warianty jak opóźnienie jest za duże ale ogólnie jestem zadowolony. O dziwo jeśli gra wyświetli minimum jeden pasek na jakości połączenia to gra działa świetnie. Z polakami zawsze gra się bezproblemowo, tak więc polecam szukać znajomych. Aczkolwiek wydaje się, że jest więcej graczy niż się spodziewali i czasem serwery są problematyczne.

A przy okazji we frakcjach Lin Kuei miażdży wszystkich bo jest ich po prostu więcej. tongue_prosty.gif

Co do samej gry IMO pod każdym względem lepsza od MK9 i pod względem całokształtu od Injustice. Mam sporo zabawy z niej na razie.

Przyznam też że Story Mode poszło w nieoczekiwanym przeze mnie kierunku. Było przyjemnie acz szkoda że nie dali spotlighta większej ilości postaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem story mode, i ciekawe jestem, czy takie a nie inne zakończenie to po prostu jawny zwiastun kolejnej części, czy po prostu, znając polityką Netherrealm, zapowiedź płatnego, fabularnego dlc, kompletnie bym się nie zdziwił. Szkoda że nie dali spotlightu Erronowi, jak dla mnie najfajniejsza nowa postać.

Dobra, poprzeanalizowywałem sobie troszkę zakończenie (dobre, swoją drogą), i doszedłem do paru wniosków:

"Powrót" Dark Raidena, to bardzo fajna rzecz, troszkę mnie irytował absurdalnie wprost dobry Raiden.

Deadly Alliance idzie w zapomnienie w nowym uniwersum.

Liu Kang i Kitana władcami Netherrealm? Nadal są pod wpływem zaklęcia Quan Chi, pomimo tego, że on sam nieżyje. Sama obecność Shinnoka jest na tyle silna, by czar działał?

Nie wiem czy czegoś nie przegapiłem, ale gdzie do cholery podział się Smoke?

Kotal Khan nadal rządzi Outworldem, aczkolwiek wojna oraz zgrzyty pomiędzy Earthrealmem były by w kolejnej odsłonie dość mocno naciągane. W między czasie, Ermac chyba nadal jest w "posiadaniu" duszy Shao Khana?

Ktoś tam narzekał na Lore w Mortalu, jak dla mnie Netherrealm genialnie rozegrali fabułę, i autentycznie czekam na kolejną część, by zobaczyć, co będzie dalej. Czekam na bijatykę, ze względu na fabułę. Heh... hehe...

Edytowano przez BlitzKritz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Kitany i Liu Kanga to w Story co chwilę bębnili że Raiden potrzebuje żywego Quan Chi żeby odwrócić zaklęcie. Dlatego nadal są tacy i możliwe że na zawsze, choć może Raiden jako nowy władca Netherrealm by mógł ich uwolnić. No i raczej nie ma szans na fabularne DLC. Netherrealms tego nie robi. Za to pewnie będzie więcej niż 4 postacie DLC bo już coś przebąkują o następnym Kombat Packu.

Co do gry, to o dziwo, mimo tego jak dużym fanem Sub-Zero jestem, to musiałem go porzucić na rzecz Erron Blacka bo jego po prostu "czuję" a z Sub-Zero mam problemy. Dodatkowo mam sporo zabawy z Ferra/Torr i u nich też dużo rzeczy udało mi się znaleźć. biggrin_prosty.gif

Będę musiał znaleźć jakiś mod który da Erronowi jego kapelusz w każdej wariacji, bo preferuję go z nim a Gunslingerem raczej nie będę grał bo nie wydaje się zbyt użyteczny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście również skończyłem Story Mode i jestem mega zaskoczony poziomem fabuły. Czekam, co będzie dalej

Dark Raiden będzie atakował inne wymiary wraz z ziemskimi wojownikami? A może trzeba będzie go powstrzymać? Raiden zaatakuje Pradawnych Bogów za to, że mimo, iż ich broni nie za bardzo są skłonni mu pomagać? A może już na początku kolejnego Mortala się opamięta i będzie szukał sposobu na uratowanie Liu Kanga i Kitany?

Generalnie nowy Mortal Kombat X jak najbardziej na +, jeśli spodobało się komuś MK9, może najnowszą część kupować w ciemno. A co do Fatality - cóż, na tyle części wymyślać coraz to nowe Fatality to i tak bardzo dobrze im idzie smile_prosty.gif Ja nie narzekam - są mega krwawe i mega brutalne i moim zdaniem przede wszystkim o to w nich chodzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie kupiłem kolejnej części MK, pozwoliłem sobie obejrzeć ten

Aż się zdziwiłem, bo kurde blaszka, jakby wyciąć wszystkie elementy bijatyki ze Story Mode to możemy mieć wrażenie że oglądamy film akcji. Fabułę było czuć, podobała mi się. Troszkę trąci oklepanymi schematami, ale

zdrada D'vorah na rzecz Quan Chi nie była oczywista póki nie zobaczyłem sceny w lesie. Na plus zaliczam też fakt że Reptile w końcu coś mówi. Zanosiło się ciut na współpracę między dwoma światami, ale cóż, nie spełniło się. I, czy może ktoś mi powiedzieć co oznacza ewentualny powrót Dark Raidena? Swoją przygodę z fabułą Mortal Kombat zacząłem, cóż. Od 9. Więc zdrowo wszystkiego mi brakuje. A Sonya litości Quan Chi nie podarowała, oj nie.

I małe pytanie do wyjadaczy serii: czy w historii gier Mortal Kombat gracz stawał po drugiej stronie barykady?

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe MK X bardzo mnie zaskoczyło. Pozytywnie i niestety negatywnie.

Negatywnie ze względu na problemy techniczne, które są powoli eliminowane, ale niesmak pozostał.

Pozytywnie, bo żadna bijatyka nie sprawiła mi tyle przyjemności (oprócz MK 2, ale to stare dzieje). Nowe postacie całkiem dobrze wpasowały się w uniwersum i nie mam wrażenia, że jakąś wepchnięto tam na siłę. Fabuła, jak na bijatykę, całkiem fajna, a parę rzeczy mnie zaskoczyło (cieszy również obecność niektórych postaci z części 5).

Krypta doczekała się fajnego rozwinięcia, a wizytę w pajęczej jaskini długo nie zapomnę, bardzo fajny dodatek,

PS. Jak ktoś jest chętny do gry online i w wieże wyzwań, to chętnie się na to piszę. Piszcie więc na priva lub na konto Steam Scorpix (portret Tali'Zorah). Jestem raczej nowicjuszem, którego rekordowe kombo przekracza najwyżej 8 ciosów, więc nie bójcie się mnie. Gra mi chodzi idealnie i net też mam dobry, więc lagów nie powinno być. No to dawać na ring :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...