Skocz do zawartości
Steady

Mortal Kombat (seria)

Polecane posty

@Kawalorn

Udało mi się wyprowadzić kombinację na standardowym układzie klawiszy. Dzięki za wskazówkę odnośnie czasu. Choć momenty w których trzeba wciskać kombinacje by kontynuować ewentualne kombo, są jak dla mnie dość dziwne. Może za dużo się w Tekkena nagrałem, bo mam wrażenie, że w obydwu grach kombinacje czaruje się inaczej.

Tak czy inaczej, mam kolejny problem, i tu już mi się wydaje, że twórcy nieco znerfili różne postacie, w tym Kruegera. Bo z

filmiku (0:13, po podbiciu) nie jestem w stanie wykonać tego ciosu z ostrzami wyrastającymi spod ziemi. Ale, czy to znowu ja czegoś nie potrafię zrobić na czas, czy też naprawdę znerfili?

Tak czy inaczej, jak znerfili to kombo, to nie będę płakał. Są inne ciosy, a ja już swoje nowe ciut lepsze wymyśliłem.

Żałuję tylko, że w każdym lepszym kombosie musi się znaleźć klawisz kierunkowy :/

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale to też mi się udało zrobić (po 50 próbach...). Ten kawałek ma timing zrypany jak mało gdzie i praktycznie czyni to to kombo bezużytecznym. tongue_prosty.gif

BTW ja po prostu WIEM, że MK nie zmienili przenosząc go na PC. Pilnuję takich rzeczy.

Mortal Kombat ma timing kombosów jak żadna inna gra bo w każdej innej w jaką grałem cansele robi się w momencie uderzenia a tutaj trzeba je robić dużo wcześniej.

Ah i nie ma co porównywac Tekkena i innych bijatyk 3D do tych 2D, bo to jak porównywać strategię turową z RTS'em albo Rainbow Six z Call of Duty. :P Bijatyki 3D mają absolutnie inne fundamenty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w planach kupić najnowszego mortala na pc i mam pytanie czy wyszły jakieś patche poprawiające rozgrywkę? Jest lepsza płynność i nie ma ścin w multi? Zastanawiam się też czy jest jakiś classic mode bez x-ray.

@up może powiesz coś więcej o tym 3d i 2d. Bo ja nie widzę różnicy.

Edit. Czy w ogóle są ludzie w multi? Bo jeżeli nie to nie ma co kupować.

Edytowano przez L1zard
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się orientuję kod sieciowy najnowszego Mortala jak był do niczego tak teraz jest niegrywalny. O żadnych łatkach poprawiających rozgrywkę nie słyszałem, ale jesli byłbyś zainteresowany kupnem tego tytułu to na cdp.pl do jutra trwa promocja na ten tytuł za niecałe 18 zeta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem szczęśliwym nabywcą najnowszego Mortal Kombat i jestem z gry zadowolony, o ile są problemy z uruchomieniem, to sama gra jak dla mnie dorównuje, albo nawet przebija Tekken 6, które również posiadam. Mechanika jest początkowo oporna, lecz już po godzinie można się przyzwyczaić do układy ciosów T/G/U/J. O ile multiplayer szału nie robi to gra z kumplami, lub kampania (w której jedynym minusem jest gra Liu Kang'iem- co nie było niespodzianką) daje zabawę przez kilkanaście godzin. Już jako małe dziecko grałem na automatach w Tekken 3 i Mortal Kombat, i mogę powiedzieć, iż ta gra cały czas cieszy oraz pokazuje nowe niesamowite fatality oraz x-raye.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

John Cage jest najlepszy na początek, mobilna i nie wymagająca postać, która potrafi mocna przywalić. Scorpion jest nieco trudniejszy i wymaga robienia comb, ale jest za to bardziej efektywny, Sector to jedna z moich ulubionych postaci, ale wole tego ludzkiego, jeżeli chodzi o samą postać to prosty damage bez większego wysiłku, lecz brak jakiegokolwiek doskoku jak John (a,d + J) czy złapania typu Scorpion, w skrócie nie zbyt mobilna, ale umie w uderzyć że aż miło wink_prosty.gif. Kano niestety za bardzo nie grywam i się nie znam. Osobiście polecam jeszcze Sub-Zero :) bardzo łatwa i bardzo mobilna postać, którego zamrażaniem można fajnie trolować kumpli, oprócz tego po zrobieniu comba przeciwnikowi trudno się pozbierać :D.

Edytowano przez XTheDragonKnightX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sub-Zero w sumie sprowadza się do freeza i comba 2,1,4,slide. Można jedynie kombinować z różnym początkiem ataku, ale i tak sprowadza się głównie do jednego. Osobiście preferuje 2,2,freeze,2,1,4,slide. Szybkie combo z bliskiego dystansu, miły dmg. Za wadę Sub-Zero uważam skilla zamrażającego ziemie, strasznie powolny jest i chyba nigdy nie udało mi się go skutecznie użyć na multiplayerze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wadę Sub-Zero uważam skilla zamrażającego ziemie, strasznie powolny jest i chyba nigdy nie udało mi się go skutecznie użyć na multiplayerze.

Wiesz, ja nim gram od 10 roku życia i da się to użyć na multi wink_prosty.gif ale fakt, że nie należy to do najwygodniejszych skilli biggrin_prosty.gif

@up

To życzę powodzenia, niestety w graniu Scorpionem nie doradzę, nie zbyt mi nim szło na początku i się zniechęciłem :(

Edytowano przez XTheDragonKnightX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scorpion to sobra postać, która jednak wymaga odpowiednio długiego treningu w graniu nią. Scorpiona ogarnąłem trochę później niż Sub-Zero bo zazwyczaj grałem Subem.

Brat gra Ermaciem i Noobem i raz udało mu się wygrać, bo w moim padzie (mam bezprzewodowe) rozładowały się baterie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o Skorpiona, to ja mogę dodać żebyś uważał z próbami teleportacji. Bardzo łatwo jest to skontrować, a ogarnięci ludzie Ci zasadzą kombosa który być może nawet X-Raya będzie zawierał.

A co do Sub-Zero, całkiem zgrabnie kontrują go ataki dystansowe, ewentualnie podbicia.

@up

Ermac i Noob -> jedne z najbardziej denerwujących postaci w Mortal Kombat. Do szacownego grona dodałbym jeszcze Keno i ten jego cios "z kuli".

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że Kano grałem i całkiem nieźle mi nim ogólnie szło, ale nie ogarniałem nim jakiś większych kombosów. Teraz gdy brat próbuje robić kombosy to ja w niego z teleportacji Scorpiona, a gdy wystrzelić tym promieniem Noob'a wyłączającym umiejętność blokowania to też z teleportacji a potem, jeśli to możliwe X Ray'a Sub-Zero.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do Sub-Zero, całkiem zgrabnie kontrują go ataki dystansowe, ewentualnie podbicia.

strzelasz kulą lodowa i ataki z daleka nagle znikają <zboku słychać przeklinanie kumpla> :D

A tak na poważnie to dystans może i ma znaczenie, ale ja jestem w stanie zrobić unik ślizgiem, albo zamrozić z daleka, w prawdzie wymaga to czasu, ale jak wyczujesz moment to się da. Dodam jeszcze, że ja zazwyczaj nie daje przeciwnikowi odskoczyć, trzymam go blisko siebie i ten zasięg nie zdam mu się zbyt, ale to już zależy jakim stylem grasz Sub-Zero, ja robię z niego kogoś, kto nie daje przeciwnikowi uderzyć, a jak już się mu uda to robię lodowego klona :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niszczenie ataków dystansowych przeciwnika własnymi jest przydatne, aczkolwiek można się wkopać, gdy nasza postać wykonuje taki atak długo. Wtedy dajemy przeciwnikowi czas na kontrę.

Ataki dystansowe bardzo przydają się przy przerwaniu rozpoczęcia X Ray'a wtedy nasz przeciwnik (kiedy gramy z innym graczem oczywiście) zostaje wyprowadzony z równowagi. No i wtedy my jesteśmy na fali ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci, którzy oczekiwali polskiej wersji najnowszego Mortal Kombat mają powody do radośći. Wg sersiwu PlayLoc prace nad fanowskim spolszczeniem są obecnie na finiszu, zostały ostateczne poprawki. Jak dobrze pójdzie to po polsku w Mortala zagramy w drugiej połowie stycznia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na pudełku, czy jest tam napisane, czy tam jest płyta, czy tylko klucz. Lub czy jest piktogram płyty, czy takie strzałeczki w dół, symbolizujące tylko zawartość do pobrania (sam się tak kiedyś naciąłem, ale byłem wtedy młody i głupi! xD).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z premierą spolszczenia do nowego Mortal Kombat wyszła taka sprawa, że nie zajmuję się nim już grupa BDIP, ale jedna osoba, bodajże o ksywce śledziu. W podanym przez mnie linku - http://www.playloc.pl/piec-pytan-mortal-kombat-komplete-edition/ masz wywiad z osobą, która zajmuję się spolszczenie. Do ukończenia fanowskiej polskiej wersji brakuję drugiej korekty tekstu oraz kilka technikalii, jak grafika, czcionka, itp. Nie wiadomo, kiedy premiera, ale być może doczekamy się jej jeszcze w marcu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę szkoda, bo zawsze kiedy gram z bandą młodocianych (kuzyni...) w MKKE, pytają się "A co on powiedział", "Ee, ale co to znaczy" itp.

W każdym razie, to mam nadzieję, że albo prace nad spolszczeniem ruszą z pełną parą, albo dystrybutor w Polsce podjął się zrobienia spolszczenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...