Jump to content

Rozwiązany: OBLIVION - Crash (przestał działać) - wywala do pulpitu


Guest

Recommended Posts

Wrzuciłem do Obliviona kilka modów, ale nie zrobiłem backupu i podmieniłem czcionki na takie duże i niepasujące. W związku z tym postanowiłem przeinstalować grę. Niestety, po filmiku przy uruchomieniu gra zawsze wywala do pulpitu. Grę usuwałem, dodatkowo czyściłem folder z pozostałości, korzystałem z CCleanera. Reinstalację robiłem z 5 razy, zgrałem też grę z DVD na dysk i zainstalowałem, to samo.

Gra na czysto ma 4,35GB, w wersji bez patcha (próbowałem też z patchem + PL - to samo). Dodaję screeny z katalogu z grą, bo wydaje mi się, że brakuje plików / folderów (np. folderu textures). Dziwne, bo gra zgrywa się na dysk i instaluje bez problemu.

Sprzęt jak w sygnaturce, Windows 7 x64.

ob2zm.th.jpg

ob1sv.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

A próbowałeś kilkanaście (-dziesiąt) razy ją zmaksymalizować?

Ja po updacie sterowników do karty graficznej (Vista) miałem podobny problem, ale po jakiś 5 minutach maksymalizowania udało się i potem już wszystko śmigało normalnie.

Link to comment
Share on other sites

Może to problem z kodekami, zrób tak ( jeśli masz kodeki K-lite Codec Pack):

 Start > K-Lite Codec Pack > Configuration > ffdshow audio decoder i tam w zakładce DirectShow control

( jak na obrazku )

clipboard01jw.jpg

dodaj oblivion.exe, zobaczymy, może pomoże.

( co do porady to pozwoliłem sobie zacytować kolegę xirgan'a, który poradził to rozwiązanie przy grze Fallout 3 : http://forum.cdaction.pl/Fallout-3-GOTY-wy...it-t113013.html :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Owszem, mam te kodeki, ale nie pomogło. Co do tego folderu np. Textures, czemu u licha go niema (jest tylko jakiś plik)? Wcześniej jak dodawałem mody, to był.

UPDATE:

Usunąłem pliki konfiguracyjne z Moje dokumenty/My Games/Oblivion i gra działa. Problem rozwiązany. :)

Link to comment
Share on other sites

Folderu textures nie ma (i chyba meshes też) na "czystej" wersji gry, bo wszystkie pliki gry są popakowane w archiwa z rozszerzeniem .bsa. Jesli gra znajdzie plik "luzem" o takiej samej nazwie jak ten z .bsa, to użyje tego luzem, czyli nowszego. Dzięki temu działają mody na podmianę modeli i tekstur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...