Skocz do zawartości

Klatkować czy nie klatkować, czyli problem z komputerem...


Ellusion

Polecane posty

Problem wygląda następująco: podczas grania w niektóre gry np. Kane & Lynch, LoL, Warhammer 40k DoW2 itp. gra po paru minutach zaczyna klatkować na jakiś czas, by po paru chwilach/minutach wrócić do normalego stanu rzeczy. Akcja powtarza się w kółko. Problem nie występuje w grach typu Warcraft 3,GhostBuster itd.

Mój komp:

Windows XP Professional z SP3

Intel® Core2 Duo CPU E4600 @ 2.40GHz (2 CPUs)

2048MB RAM

NVIDIA GeForce 8600 GT

Zasilacz Take Me 400

Jeśli może to wam pomóc to dziś zmieniłem stery do grafki na najnowsze i tak jakby się pogorszyło tzn. szybciej zaczyna klatkować, dłużej trzeba czekać na powrót do normy.

Jeśli coś jeszcze jest wam potrzebne to piszcie. Tylko proszę krok po kroku co, gdzie i jak, bo jeśli chodzi o sprzęt to jestem gorzej niż laikiem...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święta, święta i po świętach. Zrobiłem test temperatur Everestem i oto wyniki:

Dysk Twardy: 46C/46C/46C

Grafika:96C/105C/123C

Kolejno: normalna praca na pulpicie (spoczynek jak kto woli)/normalna gra bez "czkawki"/gra z czkawką

Jakaś nowa diagnoza czy dalej trzymać się zasilacza?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź miernikiem napięcia podawane przez zasilacz. A najlepiej jakbyś wymienił to coś na porządny zasilacz. Winowajcą może być zasilacz lichej jakości. Lepiej już, aby grafa więcej nie musiała znosić tych 126*C, bo choć powinna jeszcze w miarę normalnie znieść to może tego nie wytrzymać. Dla dysku te 46*C to już sporo. Jeszcze kilka stopni i dysk może paść, choć nawet już teraz jest to możliwe. A grafika ma zabójczą temp. jak na idle. Jeszcze nigdy nie widziadłem takiej temp. w idle. Albo sprawdź kompa na porządnym markowym zasilaczu. A jak z temp. procka czy chipsetu płyty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zotac GeForce 8600 GT ZT-86TEH3P-FSR

Tak brzmi dokładny model karty.