Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

quiscustodietipsoscustodes

Tworzenie gier

Polecane posty

Chciałbym zacząć tworzyć gry 3D i 2D i chciałbym zacząć od postaw.

Pyt.1. Jaki program byłby do tego najlepszy:

a)do programowania tworzenia gier

b)do tworzenia grafiki (gier)

Pyt.2.

Jeśli już jakiś program do jakie też książki na rozpoczęcie?

PS. Ja myślałem tak ogólnie o C++ , ale jestem jeszcze zielony ;D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BARDZO dużo zależy od tego, jakie gry chcesz robić... RPG,FPS, przygodówki, sportówki... Chyba że ogólnie to najpierw i tak pomyśl czy chcesz być koderem, grafikiem, animatorem... I pamiętaj że tworzenie gier to nie jest sport jednoosobowy od bardzo dawna :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://lmgtfy.com/?q=program+do+tworzenia+gier+fps i tam masz link do early adoptera który jest fajny na początek. Co do rpg to jedyny jaki mi przychodzi do głowy to rpg maker ale za niego trzeba płacić... Chyba że wybierzesz rozwiązanie które nie spodoba się moderatorom ale tu ci linka nie podam:P
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, pytanie które zadałeś, wygląda jak "W czym najlepiej buduje się domy? Bo słyszałem, że najlepsze są cegły". Owszem, są. Ale same cegły Ci nie wystarczą. Potrzeba sporo wiedzy. Można skorzystać "grorobów", jak polecał przedmówca. Jeżeli chcesz stworzyć grę od podstaw... to wiedz, że jeśli jesteś zielony, to ilość wiedzy, którą potrzebujesz, żeby w ogóle zacząć, jest na tyle wielka, że jej zdobycie zajmie Ci kilka lat. Co jest, nawiasem mówiąc, bardzo dobrą rzeczą - jak skończysz, to będziesz miał dobry start na rynku pracy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach