Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

Zadania - Week 2

Polecane posty

Po pierwsze, nie będę się bawił we wpisywanie ksywek przy zadaniach. Po drugie dodam zadaniom priorytety, żeby lepiej było widać czym trzeba się zająć, a czym można ;) Będą trzy - "wysoki", "zwykły" i "niski".

Grafika - był cały tydzień na propozycje i ustalenia, czas podjąć decyzję odnośnie bohaterów.

- wybór ostatecznego wyglądu bohaterów - przygotowanie i przegłosowanie concept artów, które zostaną uznane za "oficjalne" (*, WYSOKI)

- concept arty lokacji (*, NISKI)

- pojawiły się fabularne propozycje NPCów - omówić ich wygląd i przygotować concept arty dla nich (*, NISKI)

Design - tu fabułą nieco nas powstrzymuje przed pracą nad konkretami, ale i tak jest co robić.

- propozycje przeszkód - jakie utrudnienia pojawią się na planszy, jak ich obecność będzie zwiększała trudność gry, jak je pokonywać (w odniesieniu do zaproponowanych mocy bohaterów) (*, ZWYKŁY)

- szkic fragmentu planszy prezentujący wybrane elementy gameplaya - przechodzi z zeszłego tygodnia + uwzględnić przeszkody z powyższego zadania. Chodzi mi o naprawdę proste rysunki typu przeszkoda-sposób jej pokonania. Może być jeden, może być kilka. (*, WYSOKI)

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję - przechodzi z zeszłego tygodnia, nie pojawiła się ani jedna ;] (*, ZWYKŁY)

Fabuła - musimy wyjść z fazy wstępnych ustaleń, żeby nie ograniczać wszystkich innych kategorii...

- opis charakteru bohaterów - przechodzi z zeszłego tygodnia, potrzebujemy ostatecznego ustalenia (*, WYSOKI)

- rozbudowa 3 punktu wydarzeń fabularnych (druga część posta pod linkiem), chodzi o przygotowanie kluczowych wydarzeń w trakcie głównej części rozgrywki (*, ZWYKŁY)

- propozycje NPCów - potrzebujemy czymś zająć grafików w przyszłym tygodniu ;) (*, NISKI)

Programowanie - chciałbym zacząć to co tygryski lubią najbardziej, czyli prototypowanie, ale mamy za mało gameplaya omówionego. Bez designu nie ma sensu nic programować ;)

- propozycje zasad formatowania kodu i plików (*, WYSOKI)

- przygotowanie poradnika na podstawie ustaleń z poprzedniego punktu - to zadanie zacznie się gdy powyższe zostanie zrealizowane, jeśli będą opóźnienia (długa dyskusja), termin wykonania wydłużony zostanie do dwóch tygodni. (*, ZWYKŁY)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...