Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

GnC Bohaterowie

Polecane posty

Slee zaproponował, by rozmowy o naszej słodkiej parze main heroes prowadzić w jednym miejscu i w osobnym temacie. Wydaje się to rozsądne, więc tu proszę rozmawiać o wyglądzie, charakterze i co tam wam przyjdzie do głowy. Prosiłbym jednak aby dyskusje stricte o fabule trzymać w osobnym temacie ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jakoś się marzy robot wyglądający jak AT-ST, AT-AT i tym podobne gwiezdno-wojenne twory. Dla czego jednak nie dodamy wyboru robota? Tak naprawdę zmieni to tylko jego wygląd... Można też dodać wybór płci bohaterów, tzn. bohaterka ma robota, a bohater ma robotkę (płeć przeciwna ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak już kwestię płci ustaliliśmy, i jakoś tak łatwiej zmontować fabułę pod konkretną osobowość (nie będziemy w końcu robić wybitnie wielowątkowej z 27 tysiącami zakończeń) niż tworzyć coś osobnego dla osobnego typu postaci.

Co do wyglądu robota, warto poczekać na sygnał gotowości od grafików, zgłosić szereg konceptów i dać rysunkowcom kilka dni. Potem się wybierze metodą demokratyczną najfajniejszego, zaś zwycięzcę odznaczy jako oficjalnego "konstruktora" i jego właśnie zadaniem będzie spełnianie zachcianek programistów i innych, którzy będą sobie życzyć np. animacji poklatkowej chodu, ataku, transformacji... albo wizerunków komponentów, z których będziemy maszynkę składać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś rysownik mógłby zmontować kobiecy szkic ogólny (czyli bez szczegółów), aby każdy chętny mający ideę ale nie mający skilla mógł sobie to wydrukować i pokombinować z wyglądem (ubiór, fryz, dodatki, cechy szczególne etc.). Taki teścik dla zainteresowanych stroną graficzną. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robot mógłby być takim Pudzianem ("robot typu Pudz" :wink: ). Wyglądałby jak typowy/nietypowy (niepotrzebne skreślić) mięśniak, a nasza technoczarodziejka mogłaby mieć miejsce na jego plecach (tak, żeby była osłonięta). Myślałem o czymś na wzór tego robota. Nie dokładnie taki, ale miejsce dla postaci jest fajnie umiejscowione (masło maślane), a przesunięcie go bardziej na plecy dałoby taką osłonę. Ładniejszy kształt, głowa i mamy gotowego robota.

Jeśli chodzi o naszą czarodziejkę to mogłaby mieć strój, który byłby połączeniem typowych szat maga i pancerza przyszłości.

Dałoby to bardzo ciekawy efekt, a nasza postać na pierwszy rzut oka pokazywałaby kim jest :happy:

Jakie są wasze propozycję?

@slee - to jest wykonalne, ale bardzo trudne... no, może nie tak bardzo, ale dużo z tym roboty. Kilka(naście) fryzur, twarzy, stroje, dodatki, blizny i inne znaki szczególne to ładnych kilkadziesiąt osobnych rysunków (i wszystkiej podobnej wielkości, bo muszą pasować do ogólnego zarysu postaci). Wykonanie tego zająć może od kilkunastu minut do kilku godzin. Jeśli ktoś chce to zrobić to musi być pewien, że znajdzie na to czas.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym :

Robot : O wiele większy od bohaterki, najlepiej wykonany ze stali i parowy : http://cache.gawker.com/assets/images/kota...nk_-_Render.jpg

Bohaterka sterowała by nim w środku, coś jak Megazord w Power Rangers (nie oglądam :pokerface:) lub tak jak barto bohaterka za plecami.

Wygląd bohaterki : niższa od robota, długowłosa brunetka itp. Ogólnie musi być ładniejsza od robota :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście myślałem nad czymś w miarę starym i zakurzonym. Dużo warstw blach, wszelkiego rodzaju śrubek, zębatek etc. Duży korpus, małe nóżki, potężne ręce. Coś ala ww. Blitztank, ale nie do końca.

Jeżeli chodzi o stanowisko dla bohaterki - wewnętrznemu siedlisku mówię stanowcze NIE. To nie mech, tylko konstrukt, goddamnit!

Proponowałbym, żeby bohaterka po prostu jeździła mu na barana / miała zamontowane krzesełko wyżej głowy. <3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: o to chyba nietrudno :)

Ja się co nieco o robocie wypowiadałem - albo modułowy android wzrostu jakichś 2m, albo przysadzista (ale wciąż duża) maszynka zdolna do "przekształceń".

Jeśli chodzi o Oną, Technomaginię, czy jak ją tam będziem zwać, najlepiej zgrabna, długowłosa (może nawet i ruda), w lekko obcisłym kombinezonie koloru niebieskiego, czarnego lub czarnego z niebieskimi wzorkami (plus obowiązkowe obcasy :) ), z niewielkim gadżetem (multitool) na ręce (najlepiej przedramię I ramię, dwa oddzielne układy). Do tego pas narzędziowy, oczywiście komponujący się kolorystycznie z całością.

Możemy też pójść po całości inspiracjami z anime (Asobi ni Iku yo!, jeśli by się ktoś pytał o tytuł konkretny) i dać jej jedynie obcisły Latex Spacesuit we wspomnianej kolorystyce, zaś wszelakie potrzebne podzespoły niejako "przyzywane" z bransolety lub takiego gadżetu, jak miała Jade.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nadal optuję za wariantem Iron-Man'a, czyli robot potrafiący "zamknąć" w sobie jednostkę organiczną, tworząc swoisty pancerz bojowy dla takiego ludzia. W takim wypadku robot, aby nie było nieścisłości, musiałby również zachować pewien konkretny kształt... Hmm... coraz bardziej sam skłaniam się do koncepcji robota jako rumaka. ;]

W każdym razie robot powinien być nowoczesny i wyglądać naprawdę kosmicznie na tle całości. Jak już powiedziałem (chyba przy fabule) mamy do czynienia z jednostką, która przez całą grę będzie sprawiała całej hałastrze wrogów tęgie wciry...

Hmm... mogę dać bardziej konkretny zarys postaci, ale nad tym jeszcze trzeba pomyśleć.

Co do samej bohaterki na chwilę obecną... zgadzam się ogólnie rzecz biorąc z "piotrekenem" - powinna być ładna. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parowy i stalowy, podoba mi się. Ale jak to jest technomagiczka i tchnęła życie w tą maszynę to para wydaje się być zbędna- on przecież żyje. Ale to już kwestia fabularna.

Ja widzę Onę jako drobną, szczupłą, może być wysportowana- żeby miała efektowne "'wskakiwanie" i "zeskakiwanie" z robota. Może dzierżyć wielki klucz francuski żeby jak by co walić nim po łbach. :)

Ale pozostaję przy robocie nie humanoidalnym- w grafice są moje propozycje.

Ona, jak dla mnie, powinna mieć duże spawarskie/ steampunkowe google: http://3.bp.blogspot.com/_5pnIT_xY898/SxRZ...es_ubynd_54.jpg

albo http://1.bp.blogspot.com/_mgyYTW2w19c/SkAo...a_by_ADN_B.jpeg , ale jej strój będzie zależał od fabuły/ świata w jakim będzie umiejscowiona.

I jak najbardziej brunetka. :D

A amulety? Bransolety? I tym podobne bajery?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz... grafika gdzie indziej :7

Ale troszkę cech zewnętrznych można :7

Bohaterka:

Niewysoka nie tylko w porównaniu z robotem, ale też przeciętnymi członkami rebelii. Krótko ścięte kruczoczarne włosy i głębokie zielone oczy :7 Wzrost - 1,50/ 1,60... niewysoka w każdym razie, ale wysportowana. Bronią zajmą się chyba gejmplejowcy :7 Ubrana steampunkowo, znaczy biała, materiałowa koszula, na niej kamizelka, jakieś spodnie, wysokie skórzane buty, gogle (takie jak zaproponowała Rysia), itd.

Skupmy się jednak na charakterze. Jaka powinna być nasza protagonistka? Przede wszystkim Genre Savvy. Bez tego nie ma metahumoru. Jaka jeszcze? Impulsywna, niecierpliwa i złośliwa. Pomimo tego jest niezwykle opiekuńcza (jeszcze trochę a zacznie zmieniać pieluszki tym nieudacznikom z ruchu oporu), zawsze pomoże potrzebującym, nawet jeśli przy okazji trochę ponarzeka.

Przeszłość postaci pozostawię fabułopisarzom :7

Ojej... Imię też trzeba będzie wymyślić!

Robot:

Pomysłu niestety wyraźnego nie posiadam.

Charakter bardzo zależy od fabuły, ale popieram jazdę na barana :7

Oprócz tego pozostaje jeszcze postać dyktatora, innego podróżnika w czasie, przywódcy rewolucjonistów-nieudaczników, naukowca rewolucjonistów-nieudaczników, zakochanego w bohaterce rewolucjonisty-nieudacznika i dużej liczby innych rewolucjonistów-nieudaczników :7

@DOWN

Dla niej. Robot to będzie Veldrashowy CROCK, naukowiec to Kirył Czechow, o kochasiu myślę od jakiegoś czasu jako o Russelu, a resztę wymyśli się z czasem :7

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoje designy we łbie robię w oparciu o przedstawioną przeze mnie propozycję fabuły, myślę że jutro coś o tym skrobnę.

Ojej... Imię też trzeba będzie wymyślić!

Od początku chodzi mi po głowie imię... Key Bell. :eyes: Jeszcze nie wiem czy dla niej czy dla niego. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie panowie, może przed konkretnymi ustaleniami i szkicami lepiej wybrać jedną wizję fabularną? Bo narobicie szkiców jakiejś postaci, która ostatecznie się w ogóle nie pojawi, lub pojawi, ale inna niż założyliście :P Ogólnie jednak przychylam się do wizji dużego, steampunkowo wyglądającego robota, na grzbiecie którego jechałaby drobna, ładna bohaterka. Związane lub krótkie włosy (prościej będzie animować), najlepiej rude albo czarne, jakiś kombinezon stylistyką przypominający magiczne szaty, na ramieniu lub u pasa techniczne gadżety. I absolutnie konieczne - gogle. Oczywiście googles do nothing, ale za to jak wyglądają :D Można też się właśnie z tego ponabijać i sprawić, że HUD pojawia się dopiero po ich załozeniu/skonstruowaniu, a bohaterka rzuca uwagą "a więc jednak na coś się przydają...". Charakter póki co zakreśliłbym tylko częściowo, powinna być jednak zaradna i genre savvy. Robota widzę jako sarkastycznego cynika, którego jednak da się lubić. Imiona i akcenty nie mogą być rosyjskie, przykro mi Goloman :C

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo, na ten moment czekałem, aż zostaną uzgodnione ogólne założenia i zacznie się prawdziwa praca nad grą :) dobra, bierzemy się do roboty

--------------------------------------

jeśli chodzi o współpracę robot-człowiek, osobiście przychylam się do pomysłu Veldrasha - jednocześnie zbroja a'la Iron Man, ale po wyjściu z niej bohaterki, może się poruszać sam (a bohaterka będzie musiała opuszczać zbroję, żeby np przejść tam, gdzie się, w założeniach, 2,5-metrowy robot nie zmieści). wiem, że to trochę psuje koncept tytułowego "robot ridera", ale za to bardziej pasuje to do pomysłu połączenia magii i techniki, obdarzania maszyn duszą (za chwilę napiszę dlaczego)

pasowałoby do tego założenie fabularne, że robot ma nas zdradzić - my go przez całą grę ulepszamy, by potem z całym tym ustrojstwem walczyć :rolleyes:

charakterystyka:

bohaterka: technomag, potrafi posługiwać się magią jako taką (fajerbole, pole siłowe, te sprawy) i - mus to mus - ożywiać maszyny. i to właśnie ona tchnie życie w robota / zbroję (więcej o tym napiszę w fabule)

- charakter - porywcza, wybuchowa, bez wahania (i często też namysłu) idzie na całość; jako osoba ścigana, nie ma nic do stracenia

robot: znaleziony przez bohaterkę i przez nią ożywiony - pomaga jej w ucieczce i odnalezieniu osoby, która ją ściga.

- charakter:przeciwieństwo jego wyglądu - strachliwy cynik, każdy pomysł jest dla niego zły, jednak jest bohaterce posłuszny, bowiem jest jej wdzięczny za obdarzenie życiem, uważa ją za swoją panią :D

miałem napisać, dlaczego lepiej będzie, jak bohaterka będzie w środku robota, nie na jego grzbiecie: otóż będziemy mieli zdolność - na krótki czas - obdarzenia robota magicznymi zdolnościami, i to on wtedy będzie mógł posłać fajerbola czy użyć innych "magicznych sztuczek", które ma w zanadrzu nasza panna, oczywiście proporcjonalnie silniejszych i skuteczniejszych :)

---------

PS - ktoś mi niech wytłumaczy co to znaczy "genre savvy" i jak mniej więcej przedstawia się metahumor :turned:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS - ktoś mi niech wytłumaczy co to znaczy "genre savvy"

Nie wiem czy to na to miejsce, ale ogólnie Genre Savvy to postać odporna na standardowe zwroty fabularne.

A żeby nie robić OT: Po pierwsze primo, mamy podróże w czasie. Oznacza to, że świat będzie steampunkowy, robot prawdopodobnie też, ale sama pannica już nie do końca, pochodząc z przyszłości/przeszłości, szczególnie świetlanej.

Spróbuję też skontrować koncepcję egzoszkieletu (jakim jest pancerz Tony'ego Starka) - robot nie może być tak naprawdę jedynym rozwiązaniem w 90% przypadków. To już podpada pod gejmplej, ale chyba lepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby chodzenie poza maszyną dawało właśnie mocniejsze umiejętności, zaś wewnątrz - większą odporność. Żeby taki pancerz miał sens, nie może być większy niż bohaterka, która ma być raczej filigranowa (spróbuj umiejscowić osobę wzrostu 1,70m wewnątrz androida 2,5m tak, żeby miał zachowane ludzkie proporcje i np. nie złamał jej ręki w połowie ramienia zginając własną w łokciu). Weźcie też pod uwagę to, że trzymając ją ciągle w egzoszkielecie nie dacie graczowi nacieszyć sobie nią oka...

No i chyba pod steampunkową koncepcję nie podpada taki egzoszkielet, tylko bardziej siedzenie na ramieniu tryskającego parą z rur na plecach robota. Dlatego też sam robot będzie największym problemem, ponieważ praktycznie MUSI być fuzją między typowym "futuryzmem", jakim (prawdopodobnie) będzie obdarzona Ona, a steampunkiem, w ramach którego będą zebrane części.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aiden, wypraszam sobie "panowie".

Panie też tu są.

Nie widzę jakoś ożywionego- natchnionego duchem kogośtam egzoszkieletu. Bo jak już ma tą duszę to po co Ona miała by siedzieć w środku? Jak dla mnie wpychanie Jej do robota odpada.

Ale widzę zgodność w małej, szczupłej brunetce z googlami.:) Jak mi się uda to wieczorem wrzucę parę szkiców.

Imię... Dla niej: Rashie. Albo coś na "R", pasuje do Robot Ridera. Rashie, the Robot Rider. Brzmi nieźle. ;)

A jakby zrobić na przekór, że ona będzie wredna, cyniczna i złośliwa- ale z ideą, której będzie bronić, a robot raczej będzie dobry, może ją przekonywać, żeby pomagała innym- jakieś śmieszne dialogi.:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla robienia szybkich projektów bohaterki idealne będzie to narzędzie: Heromachine 2.5. Odpalcie sobie, a jak się wczyta, kliknijcie "Load" (u góry, po prawej, na lewo od obrazka) i wrzućcie ten kod:

2.5b7*f1*Bohaterka*Hair:Feminine,onepony,9C4108,9C4108,100,100,23,Eyebr
ows:Standard,eyebrows4,9C4108,FFFFFF,100,100,21,Eyes:Standard,big,015519,FFFFFF,1
00,100,20,Nose:Standard,thincurve,EFD3C6,EFD3C6,100,100,27,Mouth:Expansion1,smirk
,EF6972,F7A3BD,100,100,18,Beard:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,26,Ears:S
tandard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,19,Skin:Standard,fraBlank,EFD3C6,EFD3C6,10
0,100,6,Mask:Expansion1,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,22,Headgear:Standard,fraBl
ank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,29,Undershirt:Standard,veetank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,7,
Overshirt:Standard,apron,0069B5,181818,100,100,8,Coat:Standard,fraBlank,FFFFFF,FF
FFFF,100,100,25,RightGlove:Standard,capam,724D21,5A3410,100,100,17,LeftGlove:Stan
dard,capam,724D21,5A3410,100,100,16,Insignia:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,
100,9,Neckwear:Collars,priest,000000,000000,100,100,24,Belt:Expansion1,pouches,5A
3410,724D21,100,100,15,Leggings:Socks,stockings,000000,434343,100,100,10,Overlegg
ings:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,11,Pants:Standard,fraBlank,FFFFFF,FF
FFFF,100,100,14,RightFoot:Standard,combatboot,724D21,5A3410,100,100,13,LeftFoot:S
tandard,combatboot,724D21,5A3410,100,100,12,Back:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,
100,100,3,Wings:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,4,Tail:Standard,fraBlank,
FFFFFF,FFFFFF,100,100,5,Aura:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,2,Companion:
Expansion1,fraBlank,FFFFFF,0000FF,100,100,31,Background:New,chipship,8D6531,00557
2,100,100,1,RightHand:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,30,LeftHand:Standar
d,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,28,#

To jest jedna moja propozycja.

Dla tych, którym się nie chce zaglądać (nie ładnie!) - szatynka (taka na granicy rudego), niezbyt długie włosy spięte w kucyk, "obróżka" na szyi (nic S/M, zwykła, materiałowa = supersexy), biała koszulka na ramiączkach, do tego poplamione, dżinsowe ogrodniczki (nogawki krótkie, jak w szortach), pas narzędziowy. Na nogach czarne pończochy + jakieś solidne, skórzane trepy, ale wysokie. Trochę jak glany dwudziestki. Rękawice skórzane, coś pomiędzy roboczymi, a jeździeckimi.

Wersja druga:

2.5b7*f1*Bohaterka*Hair:Feminine,onepony,9C4108,9C4108,100,100,23,Eyebr
ows:Standard,eyebrows4,9C4108,FFFFFF,100,100,21,Eyes:Standard,big,015519,FFFFFF,1
00,100,20,Nose:Standard,thincurve,EFD3C6,EFD3C6,100,100,27,Mouth:Expansion1,smirk
,EF6972,F7A3BD,100,100,18,Beard:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,26,Ears:S
tandard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,19,Skin:Standard,fraBlank,EFD3C6,EFD3C6,10
0,100,6,Mask:Expansion1,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,22,Headgear:Aliens,fraBlan
k,FFFFFF,FFFFFF,100,100,29,Undershirt:Standard,veetank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,7,Ov
ershirt:Standard,apron,0069B5,181818,100,100,13,Coat:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFF
FFF,100,100,25,RightGlove:Standard,capam,724D21,5A3410,100,100,17,LeftGlove:Stand
ard,capam,724D21,5A3410,100,100,16,Insignia:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,1
00,8,Neckwear:Collars,priest,000000,000000,100,100,24,Belt:Expansion1,pouches,5A3
410,724D21,100,100,15,Leggings:Socks,stockings,000000,434343,100,100,9,Overleggin
gs:Expansion1,fraBlank,005572,0069B5,100,100,10,Pants:Dresses,buttonsshort,0069B5
,014574,100,100,14,RightFoot:Standard,combatboot,724D21,5A3410,100,100,11,LeftFoo
t:Standard,combatboot,724D21,5A3410,100,100,12,Back:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFF
FF,100,100,3,Wings:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,4,Tail:Standard,fraBla
nk,FFFFFF,FFFFFF,100,100,5,Aura:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,2,Compani
on:Expansion1,fraBlank,FFFFFF,0000FF,100,100,31,Background:New,chipship,8D6531,00
5572,100,100,1,RightHand:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,30,LeftHand:Stan
dard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,28,#

Zasadniczo to samo, ale żeby nikt nie płakał, że pończochy na wierzchu i gorszenie małolatów, to ma spódniczkę dżinsową. : ) Alternatywnie, można jej dać jakieś bojówki i fartuch roboczy zamiast ogrodniczek:

2.5b7*f1*Bohaterka*Hair:Feminine,onepony,9C4108,9C4108,100,100,23,Eyebr
ows:Standard,eyebrows4,9C4108,FFFFFF,100,100,21,Eyes:Standard,big,015519,FFFFFF,1
00,100,20,Nose:Standard,thincurve,EFD3C6,EFD3C6,100,100,27,Mouth:Expansion1,smirk
,EF6972,F7A3BD,100,100,18,Beard:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,26,Ears:S
tandard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,19,Skin:Standard,fraBlank,EFD3C6,EFD3C6,10
0,100,6,Mask:Expansion1,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,22,Headgear:Aliens,fraBlan
k,FFFFFF,FFFFFF,100,100,29,Undershirt:Standard,veetank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,7,Ov
ershirt:Standard,apron,0069B5,181818,100,100,14,Coat:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFF
FFF,100,100,25,RightGlove:Standard,capam,724D21,5A3410,100,100,17,LeftGlove:Stand
ard,capam,724D21,5A3410,100,100,16,Insignia:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,1
00,8,Neckwear:Collars,priest,000000,000000,100,100,24,Belt:Expansion1,pouches,5A3
410,724D21,100,100,15,Leggings:Socks,stockings,000000,434343,100,100,9,Overleggin
gs:Expansion1,fraBlank,005572,0069B5,100,100,10,Pants:Standard,bdu,395C08,5A3410,
100,100,13,RightFoot:Standard,combatboot,724D21,5A3410,100,100,11,LeftFoot:Standa
rd,combatboot,724D21,5A3410,100,100,12,Back:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,1
00,3,Wings:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,4,Tail:Standard,fraBlank,FFFFF
F,FFFFFF,100,100,5,Aura:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,2,Companion:Expan
sion1,fraBlank,FFFFFF,0000FF,100,100,31,Background:New,chipship,8D6531,005572,100
,100,1,RightHand:Standard,fraBlank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,30,LeftHand:Standard,fra
Blank,FFFFFF,FFFFFF,100,100,28,#

Narzędzie, jak widać, doskonałe nie jest, ale do szybkich "szkiców" powinno być idealne.

Co do robota - tutaj już Heromachine nie pomoże, trzeba robić "ręcznie". : ) Chyba, że ktoś znajdzie jakąś aplikację w tym stylu.

Nie bardzo podoba mi się patent z egzoszkieletem, czy pancerzem. Pancerz i egzoszkielet to nie są roboty i potrzebują kogoś, kto by nimi sterował. Ja bym naszego robota widział raczej z tych większych - tak, żeby bohaterka się musiała trochę wspiąć na niego (czyt. niech ma tak ze dwa-trzy metry) i z jakimś wygodnym miejscem siedzącym dla niej (w końcu ona sama go skonstruowała - raczej by pomyślała o wygodnym siedzeniu, a nie "na barana"). A ponieważ ona będzie drobna i gibka, on powinien być jej przeciwieństwem - niech to będzie wizualny kuzyn The Incredible Hulka, który jednak potrafi też poruszać na czterech kończynach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się buty, rękawice i pas z narzędziami. Pas najbardziej. :) Ale nie wydaje mi się, żeby to było dość pomocne, przecież ona i tak ma być mała, całkiem innej budowy ciała itp.

Nie wiem jak innych rysownikom, ale mi takie coś nie pomoże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moja propozycja, taki szybki concept art: http://img815.imageshack.us/i/onakopia.jpg/

Nie jestem pewna, czy powinnam wklejać to tu, czy do grafiki, ale dyskusja na razie toczy się tu.:)

Chodzi o fryzurę, ubranko; styl, w jakim będzie grafika tworzona pewnie będzie później ustalony i dopracowany, ale tak wstępnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to małe demko tego, co siedzi w mojej głowie. Na wstępie zaznaczam, że w designie nawiązuję do przedstawionej przeze mnie linii fabularnej: KLIK.

Nie chciałem zbytnio korzystać z kreatorów gotowych ze względu na ich ubogość w możliwości. Większość rzeczy, które sobie wyobrażam, zwyczajnie nie ma w żadnych opcjach, ustawieniach. Chciałbym wyraźnie zaznaczyć, iż jest to niesamowicie pobieżny obraz podglądowy, który nie należy brać za finalną wersję ani generalnie oceniać jej detali. Można za to pytać jak konkretne rzeczy chciałbym rozwiązać. Jest to oczywiste, ale jak to zwykle bywa z rzeczami oczywistymi: wszyscy je pomijają. :P

A więc korzystając z HeroMachine 2.5 podlinkowanego wyżej:

zzz1092.png

Strasznie limitowały mnie te opcje.

Fryzura: ciasno plecione multum warkoczyków, srebrny kolor włosów. Alternatywny wariant to krótkie do ramion, aczkolwiek warkoczyki jakoś bardziej mi pasują do s-f. Kolor swobodnie może być inny, bo tu raczej do otoczenia trzeba podpasować, aczkolwie zdaje mi się że właśnie ten się najbardziej będzie wyróżniał.

Gogle: cycklopowe wybrane z braku laku dla efektu, raczej celuję w zaawansowany półprzezroczysty visor, chociażby na jedno oko.

Elementy zbroi: zapożyczone od pierwszego żołdaka pokonanego w linii fabularnej nałożone na posiadany oryginalny ubiór. Oczywiście rozwinąłbym na bardziej fikuśne rzeczy, np. zdecydowanie naramiennik ręki z rękawicą skillową byłby bardziej zróżnicowany i rozwinięty (nie było opcji, więc zrobiłem równe).

TechKonsola na lewej ręce: bajer pomagający bohaterce łączyć znalezione elementy by móc je później po ożywieniu wykorzystać. Przykładowo można będzie sobie stworzyć minicrawler, którego będzie można wysłać korytarzem po suficie w przód aby poznać teren, ustawienie rywali. Dołożyć do niego dodatkowo jakiś ładunek wybuchowy, który będzie mógł albo ranić albo odwracać uwagę. Konsola pomaga w ogarnięciu połączeń (kataloguje, rozpoznaje etc.). W łapie trzymany pistolet.

Charakter: zimna, oschła, generalnie nie wdaje się w skomplikowane rozmowy a raczej stara się wszystko wyrażać treściwie, krótko puentować. Ma jednak od czasu do czasu napady tzw. wnerwa, gdzie potrafi w dosadny sposób postawić na swoim. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rysia:

Trochę jak pirat za bardzo, IMO, szczególnie z tym pasem. Brakuje mi tutaj takiego typowego pasa narzędziowego, bo w końcu laska ma grzebać w robotach, prawda? A skoro ma grzebać w robotach, to przydałby się jej jakiś fartuch roboczy do plamienia. : )

Gorset jest super, ale też nie wiem, czy do takiej "mechaniczki" pasuje, a na nogach bym widział coś bardziej obcisłego do takich "większych" butów. Ale poczekajmy wypowiedzi innych.

@Slee

Jakoś... Nie wiem, jakaś taka za zimna. Od zimnych klimatów jest robot, niech ona będzie bardziej żywotna. : )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, Slee, twoja wygląda mi trochę zbyt nowocześnie, ale też cała twoja koncepcja wydaje mi się zbyt ukierunkowana na sci-fi, więc nic dziwnego :P Sam do swojego pomysłu widziałbym coś nieco bardziej kojarzącego się z magami skrzyżowane z nowocześniejszą wersją tego, co dała Rysia (wybacz tamto przeoczenie ^^ ) i Alaknar. Przeniosła się w czasie w trakcie eksperymentu, a pochodzi z dość zaawansowanego okresu, więc pewnie ma jakiś roboczy kombinezon, gogle, narzędzia przy pasie, może jakąś specjalną rękawicę lub coś w tym stylu. Ogółem chodzi o naukowca z doktoratem z inżynierii magicznej i projektowania artefaktów ;] Gdzieś w zalinkowanym przez sleeskiego temacie dałem chyba wytłumaczenie o co chodzi z technomagią.

Konstrukt (taką oficjalną nazwę ustaliliśmy, pamiętajcie)... konstrukt ma być duży i nowoczesny. Żadna tam zbroja, Iron Man, egzoszkielet ani nic w tym guście. W mojej koncepcji konstrukt pochodzi z przeszłości, z tego samego czasu co bohaterka. Jednak do tej nowoczesności trzeba by było dodać sporo uszkodzeń. Brakujące elementy, dziury, zadrapania, sypiące się iskry itd. Uszkodzenia te naprawiony zostałyby typowo steampunkową technologią, co sprawiłoby, że nowoczesny byłby tylko szkielet, podstawa, a reszta to już czysty steampunk i chałupnicza robota :D Bohaterka siedziałaby gdzieś na plecach, bez specjalnego miejsca, bo jednak sama tego konstruktu nie zrobiła i nie miał on mieć miejsca dla pasażera.

Charaktery już wcześniej pokrótce omówiłem. Widzę bohaterkę jako zadziorną, pyskatą, raczej wesołą i mimo wszystko opiekuńczą. O świadomości gatunkowej i okazyjnym łamaniu czwartej ściany wspominać nie trzeba ;] Robot poważniejszy, lubiący czarny humor i sarkazm, cyniczny, momentami wydający się być zmęczonym życiem i tym wszystkim dookoła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...