Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

Zadania - Week 1

Polecane posty

Do wykonania poniższych zadań można zgłaszać się w tym temacie. Efekty pracy proszę pokazywać w odpowiednich tematach dyskusyjnych.

Dokumentacja

- uzupełnianie raportu założeń w miarę pojawiania się konkretnych ustaleń (n) - James

Grafika

- propozycje wyglądu pary głównych bohaterów (*) - Rysia, Qrowsky, Aiden

- przygotowanie concept artów głównych bohaterów na bazie powyższych propozycji i własnych pomysłów (*) - Rysia, Qrowsky

Projektowanie - poor_leno

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję (*) - poor_leno, Demol, RaxusV, Cyrec, Aiden

- szkic fragmentu planszy prezentujący wybrane elementy spośród powyższych (*) - RaxusV

- propozycje konkretnego zestawu zdolności bohaterów (*) - poor_leno, Demol, RaxusV, Cyrec, Aiden

Fabuła

- doprecyzowanie zakończenia/możliwych zakończeń (n) - poor_leno, RaxusV, Aiden

- opis charakteru bohaterów (*) - poor_leno, RaxusV, Goloman, Qrowsky, Aiden

- propozycje przebiegu fabuły w postaci kluczowych wydarzeń (*) - poor_leno, RaxusV, Aiden

Programowanie

- instalacja i uruchomienie biblioteki SFML i napisanie prostych programów np.: - piotrekn

a) wyświetlanie obrazka lub serii obrazków tworzących animację (*)

b) rozszerzenie do powyższego - tworzenie sprite'ów i operacje na nich (*)

c) sczytywanie inputów (*)

- przygotowanie zwięzłego poradnika dotyczącego formatowania kodu i opisywania plików (n)

- stworzenie repozytorium plików z systemem kontroli wersji oraz przygotowanie krótkiego tutoriala jak z niego korzystać - Sevard

- napisać prosty program prezentujący jak biblioteka radzi sobie z różnymi rozdzielczościami i jak skaluje grafiki. Szczegóły w następnym moim poście. - DONE, patrz dział GnC GRafika

Oznaczenia:

n - nad zadaniem powinno wspólnie pracować kilka osób

* - nad zadaniem może pracować niezależnie lub wspólnie kilka osób

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- stworzenie repozytorium plików z systemem kontroli wersji oraz przygotowanie krótkiego tutoriala jak z niego korzystać

Się zgłaszam. Jeśli jednak zostanie wybrany jakiś dziwny system kontroli wersji (tzn. taki, którego ni w ząb nie znam), to wtedy zrezygnuję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika

- propozycje wyglądu pary głównych bohaterów (*)

- przygotowanie concept artów głównych bohaterów na bazie powyższych propozycji i własnych pomysłów (*)

No mogę. Mam już parę pomysłów, ale nie gwarantuję, że się spodobają, dlatego polecam też innym grafikom zgłosić się do zadania, coby była burza mózgów.

- opis charakteru bohaterów (*) byłby pomocny.

Edit: Topic proponuję podpiąć.

Mówisz, masz. ;) - Sevard

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję (*)

- propozycje konkretnego zestawu zdolności bohaterów (*)

Nie wiem czy mogę, ale bym się do tego zgłosił. Nie mam jakoś ostatnio ochoty na concept arty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA:

Dodaję jedno zadanie dla programistów:

- napisać prosty program prezentujący jak biblioteka radzi sobie z różnymi rozdzielczościami i jak skaluje grafiki. Szczególnie ważne jest porównanie zwykłe monitory vs. panoramiczne. Program powinien wczytywać dwa testowe obraz - najlepiej duży (jakieś tło) i mniejszy (dowolny obiekt) i wyświetlać na ekranie. Zmiana rozdzielczości może być wykonywana w samym programie (jakieś guziki) albo poprzez zmianę wartości w pliku tekstowym i ponowne uruchomienie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- uzupełnianie raportu założeń w miarę pojawiania się konkretnych ustaleń (n)

Mogę się tym zająć :)

Będę się starał regularnie uzupełniać raport który stworzyłem

Do tego postaram się zrobić jakieś propozycje bohaterów, ale nie obiecuję :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłbym o umieszczanie wyników w miarę powstawania i w tematach do tego przeznaczonych. Dzięki temu będzie można od razu przedyskutować różne propozycje i opracować ostateczną wizję. Ten temat niech pozostanie tylko do zgłoszeń.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projektowanie

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję (*)

- szkic fragmentu planszy prezentujący wybrane elementy spośród powyższych (*)

- propozycje konkretnego zestawu zdolności bohaterów (*)

Fabuła

- doprecyzowanie zakończenia/możliwych zakończeń (n)

- opis charakteru bohaterów (*)

- propozycje przebiegu fabuły w postaci kluczowych wydarzeń (*)

Biorę się do roboty, jednak jest mały problem. Nie mam skanera, więc szkice będę robił w paincie :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie się zgłaszam do poniższych

- propozycje przebiegu fabuły w postaci kluczowych wydarzeń

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję

- propozycje konkretnego zestawu zdolności bohaterów

Postaram się jak najszybciej, lecz ostatnio nie mam dużo czasu ;/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projektowanie

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję (*)

- szkic fragmentu planszy prezentujący wybrane elementy spośród powyższych (*) (w ostateczności) ;)

- propozycje konkretnego zestawu zdolności bohaterów (*)

Fabuła

- doprecyzowanie zakończenia/możliwych zakończeń (n)

- opis charakteru bohaterów (*)

- propozycje przebiegu fabuły w postaci kluczowych wydarzeń (*)

nad tym będę pracował. nad fabułą pomyślę w pracy, mam pewien koncept, ale muszę jakoś weń wplątać choć część elementów z Założeń Projektu :turned:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- propozycje wyglądu pary głównych bohaterów (*)

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję (*)

- propozycje konkretnego zestawu zdolności bohaterów (*)

- doprecyzowanie zakończenia/możliwych zakończeń (n)

- opis charakteru bohaterów (*)

- propozycje przebiegu fabuły w postaci kluczowych wydarzeń (*)

Mogę zająć się tym wszystkim, to tak żeby nie było wątpliwości :]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zadanie:

- przygotowanie zwięzłego poradnika dotyczącego formatowania kodu i opisywania plików (n)

To tu przydałoby się, żeby uczestniczyli w tym wszyscy programiści, którzy zamierzają się udzielać w projekcie. Lepiej chyba będzie najpierw opracować jakieś wspólne standardy i dopiero potem to spisać w formie poradnika.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika

- propozycje wyglądu pary głównych bohaterów

Projektowanie

- propozycje konkretnych elementów planszy i sposobu w jaki gracz może z nimi wchodzić w interakcję

- propozycje konkretnego zestawu zdolności bohaterów

Fabuła

- doprecyzowanie zakończenia/możliwych zakończeń

- opis charakteru bohaterów

- propozycje przebiegu fabuły w postaci kluczowych wydarzeń

To chyba wszystko, czym zajmowałem się do tej pory? : ) Ale skoro ma być ordnung, to zgłaszam się do tych punktów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie:

Dokumentacja - James zgłosił się na stałe do pracy nad dokumentacją, więc to zadanie już nie będzie się pojawiało, zwłaszcza, że ma wsparcie kierowników ;)

Grafika - pojawiły się pomysły, ale żadnych konkretów. Starajmy się, żeby jednak z tygodnia na tydzień pojawiały się kolejne ustalenia i rzeczy, które można wpisać do "Założeń". Samo dyskutowanie i rzucanie kolejnymi pomysłami zabije szybko projekt, podczas gdy namacalne efekty działają motywująco.

Projektowanie - pojawiło się stanowczo za mało szkiców plansz. A są one mi bardzo potrzebne, żeby zwizualizować pomysły na gameplay oraz dać pracę programistom ;) Nie było też ani jednego "elementu planszy" poza pomysłami że jakieś będą przy okazji pomysłów na zdolności bohaterów. Rozumiem, że ostatecznie będzie to częściowo zależało od fabuły ale ja nie proszę o opis każdej pułapki skrzynki i elementu tła a raczej wypisanie co konkretnie na planszy ma się znaleźć. To też jest kluczowe aby zatrudnić programistów, ale też dla pisarzy - jeśli będą wiedzieli, ze na planszy mają być przepaście bez dna to mogą tak zmodyfikować fabułę by wyjaśnić ich istnienie!

Fabuła - gdyby nie interwencja Aidena tu też niewiele by było, ale nie jest tragicznie. W sumie w największym stopniu wykonane zadania.

Programowanie - nudzimy się, póki nie powstaną jakiekolwiek konkrety na temat designu... No i jakoś mało programistów się ogólnie wypowiada, a od tygodnia jest do przedyskutowania kwestia formatowania ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...