P_aul Napisano Listopad 28, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2010 W tym temacie umieszczone są wszystkie ustalenia dotyczące projektu, opisane w zwięzły sposób. Tu mają być TYLKO założenia, dyskusje proszę prowadzić w osobnym temacie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Listopad 28, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2010 (edytowany) Okej, kolejny raport skończony. Znów nie bawiłem się w czytanie wszystkiego, ale przerabiałem posty o Robot Raiderce od postu Paula, jeśli coś ominąłem to piszcie, jednak trochę informacji było RAPORT Gatunek: Platformówka Gra przygodowa-logiczna/akcja Tytuł roboczy: Robot Raider Elementy rozgrywki: Realistyczna fizykaRealistyczne, lecz uproszczone uszkodzenia przeciwnikówRozwiązywanie łamigłówek za pomocą umiejętności bohateraCoś w stylu Bullet Time ? do obgadaniaModyfikowanie robotaOżywianie rożnych maszyn Sterowanie: Klawiatura + myszka Gameplay Raport stworzony od czasu powstania nowego działu na forum. Gameplay jest podzielony na dwa podpunkty, na pomysły zaakceptowane, czyli takie które się podobają kilku osobą, oraz na resztę pomysłów, czyli pomysły poparte przez jedną, lub względnie małą ilość osób. Do każdego pomysłu jest link wyjaśniający szczegółowo o co w tym chodzi. Także przy każdym pomyśle, jeśli był ona poparty przez innego usera, będzie ?+?, także zlinkowany do posta(są od tej zasady wyjątki, kiedy widać w temacie ogólną akceptację pomysłu). UWAGA! To jest stosowane tylko przy Gameplayu, ponieważ tą część raportu robiłem osobiście( a w Programowaniu nie ma sensu tego robić) Pomysły zaakceptowane:Zamienianie wody w lód +Telekineza +Walka wręcz +Brak ?czystej? magii i zastąpenie jej gadżetami + +Przyciąganie(powiązane z telekinezą) +Robot uzbrojony w karabinPodział umiejętności robota i bohaterki - bohaterka wolniejsza i zwinniejsza, robot szybszy, ale mniej zwinnyBohaterka - Naprawa robota +Bohaterka - parkour +Pomysły na Technomagiczne moceBohaterka zajmuję się zadaniami logicznymi, robot walką +Każdą plansze można przejść na kilka sposobówRealistyczna fizyka Reszta pomysłów: System obrażeń Destrukcja - Umiejętność dla robota"Skradankowa" postawa bohaterki w walce Sterowanie bohaterką WASD + myszkaPodstawowa broń to 6-strzałowiec Robot może wykonywać akcje, tylko jak "dosiada" do bohaterkaDwa paski obrażeń - Jeden klasyczny HP, drugi spada cały czas(pomysł podobny, lecz różniący się kilkoma szczegółami, jak ten Alaknara)Na robocie zamontowany minigunDrzewko talentów Edytowano Grudzień 5, 2010 przez P_aul Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Grudzień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2010 (edytowany) Fabuła 1. Bohaterka pochodzi z zaawansowanej przeszłości, a w wyniku jakiegoś wypadku przenosi się do przyszłości. Wszystko tam jest mocno podupadłe i steampunkowe, mamy ruch oporu walczący z dyktaturą. 2. Bohaterka jest technomaginią, czyli używa magii skupiającej się na maszynach. Powinna być raczej drobna, ale wysportowana i ładna, strój łączący cechy magiczne z techniczno-roboczymi, po przeniesieniu się w czasie prawdopodobnie zamieniony na steampunkowy, aby się zbytnio nie wyróżniać. Konieczne gogle, być może słuchawki (zdjęcie wyłącza muzykę) ;] Charakter póki co niesprecyzowany, ale musi sobie zdawać sprawę z popularnych zabiegów narracyjnych, łamać czwartą ścianę itd. 3. Konstrukt jest dość duży i pełni rolę "mięśnia". Nie jest jednak głupi. Tak naprawdę to on zaplanował wszystko, albo przynajmniej większość tego, co spotkało bohaterkę i chce ją do czegoś wykorzystać niby to się sprzymierzając. Bohaterka powinna siedzieć na jego ramieniu lub plecach, wygląd ze steampunkowymi elementami lub całkowicie steampunkowy. 4. Konflikt tyczy się bohaterki i tyrana lub dowolnej inną wrogiej jej oraz rebelii siły, następnie rozszerza się na robota, który zdradza swoje prawdziwe intencje. 5. Trzecią siłą jest konstrukt i jego tajne plany, a dodatkową ruch oporu i ewentualnie jakieś istoty wyższe. Z powyższego wyłaniają się też najważniejsze wydarzenia fabuły: 1. Początek, bohaterka zostaje wprowadzona, zapoznajemy się ze światem i przenosimy w czasie. 2. Bohaterka rozeznaje się w sytuacji w przyszłości i sprzymierza z ruchem oporu. Dołącza do niej konstrukt, ewentualnie robi to już w punkcie pierwszym. 3. Misje dla rebelii. 4. Walka z "głównym złym". 5. Po wygranej robot ujawnia swoje prawdziwe intencje i różne machinacje. Kilka możliwych zakończeń, tzn. przyłączenie się do robota, walka z nim i rozmaite warianty wcześniejszych. 6. W punktach wcześniejszych możliwa jest ingerencja dodatkowych sił, na które możemy wpaść w trakcie wymyślania szczegółów.by Aiden Edytowano Grudzień 5, 2010 przez JamesVoo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Grudzień 5, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2010 Bohaterowie Ona: Niewysoka, ładna, szczupła, wysportowana- akrobacje. Brunetka bądź ruda, ale więcej chyba było za ciemną. Co do fryzury: krótkie/ kucyk/ półdługie rozpuszczone. I coś, co budziło największe kontrowersje... strój. Wychodzi pomieszanie szaty maga- żeby to jako tako wyglądało, z wygodnym i użytkowym ubraniem roboczym- w końcu ma skakać, naprawiać robota i ogólnie majsterkować. Najlepszym rozwiązaniem byłby płaszcz, jak już wyżej pisano. Robo: Z nim było znacznie mniej problemów. Z tego, co widziałam pada na parowego olbrzyma, znacznie większego od Niej. Trybiki, zębatki, nity, śrubki.Ożywiony. Gada. I para. Para... Nie będę pisać na razie więcej o robocie bo zależy od jego gamepleja jak będzie biegał, czym będzie strzelał i tym podobne.by Rysia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Grudzień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2010 Programowanie Język programowania: C++ Biblioteka: SFML IDE: dowolne Projekt będzie tworzony na serwisie Assembla. Aby dołączyć do projektu należy zarejestrować się na tym serwisie i wysłać PW do Sevarda z nickiem na tym serwisie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...