Skocz do zawartości
P_aul

Założenia Projektu

Polecane posty

Okej, kolejny raport skończony. Znów nie bawiłem się w czytanie wszystkiego, ale przerabiałem posty o Robot Raiderce od postu Paula, jeśli coś ominąłem to piszcie, jednak trochę informacji było :)

RAPORT

Gatunek:

Platformówka

Gra przygodowa-logiczna/akcja

Tytuł roboczy: Robot Raider

Elementy rozgrywki:

  • Realistyczna fizyka
  • Realistyczne, lecz uproszczone uszkodzenia przeciwników
  • Rozwiązywanie łamigłówek za pomocą umiejętności bohatera
  • Coś w stylu Bullet Time ? do obgadania
  • Modyfikowanie robota
  • Ożywianie rożnych maszyn

Sterowanie:

Klawiatura + myszka

Gameplay

Raport stworzony od czasu powstania nowego działu na forum.

Gameplay jest podzielony na dwa podpunkty, na pomysły zaakceptowane, czyli takie które się podobają kilku osobą, oraz na resztę pomysłów, czyli pomysły poparte przez jedną, lub względnie małą ilość osób.

Do każdego pomysłu jest link wyjaśniający szczegółowo o co w tym chodzi.

Także przy każdym pomyśle, jeśli był ona poparty przez innego usera, będzie ?+?, także zlinkowany do posta(są od tej zasady wyjątki, kiedy widać w temacie ogólną akceptację pomysłu).

UWAGA! To jest stosowane tylko przy Gameplayu, ponieważ tą część raportu robiłem osobiście( a w Programowaniu nie ma sensu tego robić)

Pomysły zaakceptowane:
Zamienianie wody w lód +Telekineza +Walka wręcz +Brak ?czystej? magii i zastąpenie jej gadżetami + +Przyciąganie(powiązane z telekinezą) +Robot uzbrojony w karabinPodział umiejętności robota i bohaterki - bohaterka wolniejsza i zwinniejsza, robot szybszy, ale mniej zwinnyBohaterka - Naprawa robota +Bohaterka - parkour +Pomysły na Technomagiczne moceBohaterka zajmuję się zadaniami logicznymi, robot walką +Każdą plansze można przejść na kilka sposobówRealistyczna fizyka

Reszta pomysłów:

Edytowano przez P_aul
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła


1. Bohaterka pochodzi z zaawansowanej przeszłości, a w wyniku jakiegoś wypadku przenosi się do przyszłości. Wszystko tam jest mocno podupadłe i steampunkowe, mamy ruch oporu walczący z dyktaturą.
2. Bohaterka jest technomaginią, czyli używa magii skupiającej się na maszynach. Powinna być raczej drobna, ale wysportowana i ładna, strój łączący cechy magiczne z techniczno-roboczymi, po przeniesieniu się w czasie prawdopodobnie zamieniony na steampunkowy, aby się zbytnio nie wyróżniać. Konieczne gogle, być może słuchawki (zdjęcie wyłącza muzykę) ;] Charakter póki co niesprecyzowany, ale musi sobie zdawać sprawę z popularnych zabiegów narracyjnych, łamać czwartą ścianę itd.
3. Konstrukt jest dość duży i pełni rolę "mięśnia". Nie jest jednak głupi. Tak naprawdę to on zaplanował wszystko, albo przynajmniej większość tego, co spotkało bohaterkę i chce ją do czegoś wykorzystać niby to się sprzymierzając. Bohaterka powinna siedzieć na jego ramieniu lub plecach, wygląd ze steampunkowymi elementami lub całkowicie steampunkowy.
4. Konflikt tyczy się bohaterki i tyrana lub dowolnej inną wrogiej jej oraz rebelii siły, następnie rozszerza się na robota, który zdradza swoje prawdziwe intencje.
5. Trzecią siłą jest konstrukt i jego tajne plany, a dodatkową ruch oporu i ewentualnie jakieś istoty wyższe.

Z powyższego wyłaniają się też najważniejsze wydarzenia fabuły:
1. Początek, bohaterka zostaje wprowadzona, zapoznajemy się ze światem i przenosimy w czasie.
2. Bohaterka rozeznaje się w sytuacji w przyszłości i sprzymierza z ruchem oporu. Dołącza do niej konstrukt, ewentualnie robi to już w punkcie pierwszym.
3. Misje dla rebelii.
4. Walka z "głównym złym".
5. Po wygranej robot ujawnia swoje prawdziwe intencje i różne machinacje. Kilka możliwych zakończeń, tzn. przyłączenie się do robota, walka z nim i rozmaite warianty wcześniejszych.
6. W punktach wcześniejszych możliwa jest ingerencja dodatkowych sił, na które możemy wpaść w trakcie wymyślania szczegółów.
by Aiden
Edytowano przez JamesVoo
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bohaterowie

Ona:
Niewysoka, ładna, szczupła, wysportowana- akrobacje. Brunetka bądź ruda, ale więcej chyba było za ciemną. Co do fryzury: krótkie/ kucyk/ półdługie rozpuszczone. I coś, co budziło największe kontrowersje... strój. Wychodzi pomieszanie szaty maga- żeby to jako tako wyglądało, z wygodnym i użytkowym ubraniem roboczym- w końcu ma skakać, naprawiać robota i ogólnie majsterkować. Najlepszym rozwiązaniem byłby płaszcz, jak już wyżej pisano.

Robo:
Z nim było znacznie mniej problemów. Z tego, co widziałam pada na parowego olbrzyma, znacznie większego od Niej. Trybiki, zębatki, nity, śrubki.Ożywiony. Gada. I para. Para...
Nie będę pisać na razie więcej o robocie bo zależy od jego gamepleja jak będzie biegał, czym będzie strzelał i tym podobne.

by Rysia
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...