Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

marcin1821

Unreal development kit

Polecane posty

Witam, z tego co wiem program Unreal development kit jest do tworzenia gier i mam kilka pytań co do niego

1.- czy jest to program darmowy ?(legalny)

-jeśli tak to gdzie można go ściągnąć, ile jest do ściągnięcia

2.-czy jest wersja PL ,czy jest łatwy w obsłudze (jeśli wersja eng. to czy jest poradnik PL?)

3.-czy ogółem jest to dobry program ? Czy polecacie inny program do tworzenia gier na początek (jeszcze żadnego nie miałem więc jestem początkujący ...)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Game Maker, na klockach nie warto tam robić ale jego jezyk skryptowy GML to świetny wstęp do nauki programowania. Opanowanie GML nie powinno być problemem a jego składnia przypomina języki C, dlatego po opanowaniu GML mozna probowac uczyc sie programować gry zamiast je robić : )

1. Płatny, około 40 zł (jednak wersja simple jest nieograniczona czasowo a prawie wszystkie przydatne funkcje mozna zastapić innym sposobem)

2. Wersja Eng, ale łatwy w obsludze, na www.gmclan.org dużo artykułów po polsku, całe forum to duża baza wiedzy na temat GML.

3. Polecam, dobry dla początkujacego i chcacego sie rozwijać "przyszłego programisty" :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile do ściągnięcia jest ? giga? masz jaką instrukcje? gry chce tworzyć na PC :D

@EDIT

znajomy mi mówił ,że jak się Idze na studia kierunek-programistki i chce się iść"na praktyki do CD-projekt"[nie wiem czy to prawda] to trzeba stworzyć grę w najlepiej w Unreal development kit , i że on tworzył tą grę 2 lata. :gra::mellow:

Prawda?

mógł bym prosić o linka do tej wersji simple ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link do oficjalnej strony: Yoyogames

link do downloadu: GM 8.0