inzaghi89 Napisano Luty 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2011 i zostałem poproszony o zmianę hasła konta na minecraft.net na qwerty, potem sprzedawca w chodzi na nasze konto i kupuje klucz, po chwili koleś pisze, że już kupione, wchodzę na konto, zmieniam z powrotem na swoje hasło i gram. Ale namieszane. Przecież kupiony klucz może Ci po prostu wysłać i sam go sobie aktywujesz na http://www.minecraft.net/redeem.jsp Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Luty 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2011 W sumie racja ale co to za różnica...? Mi tam obojętne to było i jest... passy i tak zmieniamy zaraz po zakupieniu przez sprzedawcę klucza tak więc nic on nam namieszać nie może... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petron92 Napisano Luty 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2011 Minecraft jest genialny grałem u kolegi i ciężko mi się od niego było oderwać Nie pogardziłbym gdyby dodano go do CDA. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Luty 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2011 Eeeee... Minecraft kosztuje 60 zł(potem 80). Jest to nowa gra i nie sądzę, by Notch chciał sprzedać licencję jeszcze nie skończonej gry do jakiegoś pisma, które sprzedają za 15 zł xD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inzaghi89 Napisano Luty 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2011 Eeeee... Minecraft kosztuje 60 zł(potem 80). Jest to nowa gra i nie sądzę, by Notch chciał sprzedać licencję jeszcze nie skończonej gry do jakiegoś pisma, które sprzedają za 15 zł xD Tia, ale gra ta będzie "OpenSource" jeśli sprzedaż spadnie :]. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Luty 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2011 Jednak zmieniłem zdanie, co do Builders. To jest okropny mod... narazie. Mam teraz pełno śmieci na mapie i będę musiał zająć się tym osobiście i przywrócić ekosystem do normy. Poniżej dwa screeny ilustrujące zamieszanie w moim świecie: Czy widzieliście kiedyś szkieleta ujeżdżającego pająka? Ja tak, a żadnych modów na takie coś nie wgrywałem Screen niżej+ zdjęcie mojej doliny: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fop Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Youtube Video ->Oryginalne wideoMapa singleplayer, bez czitów i modów, ogromny zamek, bardzo długa linia metra itp. Cztery miechy roboty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Czy widzieliście kiedyś szkieleta ujeżdżającego pająka? Ja tak, a żadnych modów na takie coś nie wgrywałem Screen niżej+ zdjęcie mojej doliny: Taa, jest coś takiego. Sam nigdy nie spotkałem ale Wiki twierdzi że to norma. A teraz grubsze pytanie dla znawców: Chcę rozbudować kolejkę, ale to, co już mam działa do bani - wózki z urobkiem toczą się strasznie powoli, a ze mną nie mogą w ogóle wyjechać pod górę. Jak je przyspieszyć? Zrobiłem jednego boostera, ale nie chce się resetować i daje kopa na bardzo krótko, po podjechaniu jednego klocka znowu staję. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inzaghi89 Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Boostery z tego co zauważyłem działają tylko na wagony w których jesteśmy, ewentualnie puste. Nie udało mi się z nich dobrze skorzystać ze skrzynią. Żeby wracały da się zrobic bardzo prosto. Masz wszystko na wiki ładnie omówione. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fop Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Problem z boosterami jest jeden, jak jestes w wagoniku jedzie dłużej, zależy też na jaką odległość wysyłasz wagonik i w jakiej odległości jesteś od boostera, gdyż jak w innym obszarze mapy to po prostu booster zamiera - gra przelicza tylko obszar w którym się znajdujesz. Jak nie chce jechac po górę, sugeruję zrobić booster podwójny lub potrójny. stawiasz wózek na tory, blokujesz go blokami najlepiej z przodu i z tyłu, dajesz klocek nad wózek, na nim kładziesz tory i na nich wózek, niszczysz klocek a wózek z góry wpada w ten na dole. Takie połączenie sprawia, że booster pcha wózki dalej. Ma też jedną wadę, potrafi się rozłączać, czyli wózki się rozdzielają i trzeba je z powrotem łączyć. Generalnie zrobienie dobrego systemu na małym terenie to pryszcz, metoda prób i błędów wskazana. Dwa posty wyżej jest mój filmik gdzie widać moje metro. Jest dość długie i to był problem, skonstruowałem dwa działające automatyczne systemy na jednej stacji i na drugiej, uruchamiałem system na stacji numer 1, dochodziłem do stacji numer 2 uruchamiałem system, wracałem do 1 i już nie działał, boostery się zatrzymywały gdyż gra już nie obliczała tego obszaru, stacji posiadam cztery więc to już zupełny chaos był. Zastosowałem zwykły "ręczny" system i taki polecam. Jeszcze jedna uwaga. Długość boostera też ma znaczenie. Oznacza to, iż im dłużej booster napędza wózek tym dalej pojedzie. Lepiej zrobić więc "styk" na 6-7 bloków niż na 4, szczególnie kiedy booster pcha pod górę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 (edytowany) Minecraft v1.3 BETA wypuszczony! Lista zmian: Nowe cieniowanie, jak w modzie MrMessiah (może zostać wyłączone), Zmodyfikowano ekran opcji. Dodany został przycisk ?opcje grafiki?, Dodano łóżka. Gdy wszyscy gracze na mapie śpią w swych łóżkach, gra automatycznie ?przewija się? do poranka, Trzy nowe rodzaje półbloków, Dodano nowe bloki dla redstone ? repeater (wzmacniacz)/delay (opóźniacz?), Dodano obsługę whitelist dla serwerów, Nowy format zapisu (stare mapy muszą zostać skonwertowane, co może chwilę potrwać), Można mieć więcej niż 5 zapisów gry oraz zmieniać ich nazwy, Paski przewijania na ekranie wyboru mapy oraz texturepacków, Zmieniono ekran powitalny, ?oraz kilka innych poprawek i udoskonaleń. Źródło: http://mycraft.pl Edytowano Luty 22, 2011 przez Skreedi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 (edytowany) Dodam jeszcze, jak zrobić łóżeczko : http://www.minecraftwiki.net/wiki/Bed PS. Porada dla wszystkich, którzy grali na modach. Uważajcie i lepiej nie grajcie na tych save, ponieważ możecie mieć crashe... Edytowano Luty 22, 2011 przez Shaker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aroniusz Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Wiecie co wam powiem? Najbardziej przerażającą grą of my life był Portal. Dopóki go nie przeszedłem. Teraz mam problem. ON jest wszędzie! Minecrafta przecież nie przejdę! Co teraz, mądrale?! To przez was wpisałem JEGO imię w YouTuba. Wy... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skreedi Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Well, well, well... widzę, że ktoś tu się chyba troszkę naczytał o Herobrine... Mwah, teraz cierp... Tak serio to ponoć go nie ma jednak... ;> Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aroniusz Napisano Luty 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2011 Tak więc tamte filmiki to tylko mody ?! Jezus, to uczucie obserwowania, szczególnie przez coś nieszkodliwego, jest przerażające. Oglądając pewien filmik z dramatyczną muzyką nieomal się zesrałem . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noobirus Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Dobrze że Notch wysłuchaj jęków graczy i wreszcie dał możliwość spania. Teraz tylko czekam aż zostanie dodany "silnik" i latające bloki o których wspominał, by wreszcie można było zrobić statek latający. :-] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Teraz tylko czekam aż zostanie dodany "silnik" i latające bloki o których wspominał, by wreszcie można było zrobić statek latający. :-] A czy on czasem nie miał na myśli tego, że blok po usunięcie podpory nie spada? I że tylko obsydian miał mieć takie właściwości a wszystko inne miało spadać jak piasek i żwir? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yeenzoo Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Miejmy nadzieję, że nie. Taka zmiana mogłaby niekorzystnie wpłynąć na grę, a z pewnością już napsuć krwi wszystkim, którzy zaczęli grać przed tą łatką. Systemy metra, kopalnie, zamki i wiele innych by po prostu runęło. Aby do tego nie dopuścić, pewnie dodano by klej, lub coś innego, co trzymałoby klocki złączone. Następnie nadszedłby czas na ustalenie masy poszczególnych klocków, później - zapewne kolizji. Suma sumarum dostalibyśmy klona Garry's moda, tyle że z paskudną grafiką i bardziej obciążającego procesor (generowanie świata na bieżąco). Niech Minecraft zostanie taki jaki jest! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 (edytowany) A czy on czasem nie miał na myśli tego, że blok po usunięcie podpory nie spada? I że tylko obsydian miał mieć takie właściwości a wszystko inne miało spadać jak piasek i żwir? Jednak musiłaby ograniczyć to w ten sposób, że spadają, jak nie mają żadnej styczności z innymi blokami, bo czy chciałbyś by twój zamek z kamienia się nagle rozpadł, bo go zewsząd nie podparłeś? Edytowano Luty 23, 2011 przez Shaker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Ja tylko przytoczyłem cytat, który kończył się stwierdzeniem, że Notch "przestał tak myśleć, choć nie wie, dlaczego". Faktycznie, lepiej niech zostanie po staremu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mazzakollo Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 Ja bym także wolał, żeby nie zrealizowali pomysłu, o którym rozmawiacie. Za to w 1.3 denerwuje mnie to, że deski się spalają Ja rozumiem, realizm realizmem, ale o kominku to mogę teraz pomarzyć... Jak jeszcze Notch wpadnie na pomysł zużywających się pochodni to nie wiem, co zrobię . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inzaghi89 Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 Deski to się akurat zawsze spalały. Pnie się paliły bez końca (choć mi się zawsze wypalały). Prosty sposób na kominek to http://www.minecraftwiki.net/wiki/Netherrack, który się pali i nie wypala. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mazzakollo Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 Sorrki, źle to napisałem.Oczywiście chodziło mi o całkowite spalanie się. Ale i tak , na poprzedniej wersji deski w kominkach paliły mi się nieskończenie długo... Nie wiem, może jakiś bug czy co ? Przy okazji,ja Was bardzo proszę, niech ktoś mi łopatologicznie wytłumaczy jak stalowe drzwi otworzyć , bo nie mam pomysłu... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MyLoginIsFaint Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 Stalowe drzwi otworzyc można za pomocą przycisku, dźwigni, innych tego typu mechanizmów. Bardziej nie pomogę, funkcjonowania takich rzeczy nie przetłumaczy mi nikt, nawet łopatologicznie. Mnie osobiście drewniane drzwi wystarczają w zupełności. Co do gry, nie sądziłam że się tak wciągnę, szczególnie, gdy grałam pierwszy raz. Ten nieograniczony świat jest naprawdę..bardzo nieograniczony. Jeśli chodzi o aktualizację - cieszę się z łóżka. Ładnie wygląda i, co najważniejsze, spełnia podstawową funkcję. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mazzakollo Napisano Luty 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2011 Hehe , to to ja wiem Np. jak na ścianie obok drzwi postawię tą pochodnię z Red Stone'a , to drzwi się otwierają. Jak ją zniszczę, drzwi się zamykają. Ale ja nie chcę się tak bawić za każdym razem, chcę mieć jakiś guzik, dźwignę, płytkę naciskową czy coś takiego ale nie wiem jak to zrobić . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...