Skocz do zawartości

Polecane posty

i zostałem poproszony o zmianę hasła konta na minecraft.net na qwerty, potem sprzedawca w chodzi na nasze konto i kupuje klucz, po chwili koleś pisze, że już kupione, wchodzę na konto, zmieniam z powrotem na swoje hasło i gram.

Ale namieszane. Przecież kupiony klucz może Ci po prostu wysłać i sam go sobie aktywujesz na http://www.minecraft.net/redeem.jsp

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zmieniłem zdanie, co do Builders. To jest okropny mod... narazie. Mam teraz pełno śmieci na mapie i będę musiał zająć się tym osobiście i przywrócić ekosystem do normy.

Poniżej dwa screeny ilustrujące zamieszanie w moim świecie:

20110221215748.th.png

20110221220103.th.png

Czy widzieliście kiedyś szkieleta ujeżdżającego pająka? Ja tak, a żadnych modów na takie coś nie wgrywałem o_O Screen niżej+ zdjęcie mojej doliny:

20110220154023.th.png

20110221220047.th.png

20110221220124.th.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy widzieliście kiedyś szkieleta ujeżdżającego pająka? Ja tak, a żadnych modów na takie coś nie wgrywałem o_O Screen niżej+ zdjęcie mojej doliny:

Taa, jest coś takiego. Sam nigdy nie spotkałem ale Wiki twierdzi że to norma.

A teraz grubsze pytanie dla znawców:

Chcę rozbudować kolejkę, ale to, co już mam działa do bani - wózki z urobkiem toczą się strasznie powoli, a ze mną nie mogą w ogóle wyjechać pod górę.

Jak je przyspieszyć? Zrobiłem jednego boostera, ale nie chce się resetować i daje kopa na bardzo krótko, po podjechaniu jednego klocka znowu staję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z boosterami jest jeden, jak jestes w wagoniku jedzie dłużej, zależy też na jaką odległość wysyłasz wagonik i w jakiej odległości jesteś od boostera, gdyż jak w innym obszarze mapy to po prostu booster zamiera - gra przelicza tylko obszar w którym się znajdujesz.

Jak nie chce jechac po górę, sugeruję zrobić booster podwójny lub potrójny. stawiasz wózek na tory, blokujesz go blokami najlepiej z przodu i z tyłu, dajesz klocek nad wózek, na nim kładziesz tory i na nich wózek, niszczysz klocek a wózek z góry wpada w ten na dole. Takie połączenie sprawia, że booster pcha wózki dalej. Ma też jedną wadę, potrafi się rozłączać, czyli wózki się rozdzielają i trzeba je z powrotem łączyć. Generalnie zrobienie dobrego systemu na małym terenie to pryszcz, metoda prób i błędów wskazana. Dwa posty wyżej jest mój filmik gdzie widać moje metro. Jest dość długie i to był problem, skonstruowałem dwa działające automatyczne systemy na jednej stacji i na drugiej, uruchamiałem system na stacji numer 1, dochodziłem do stacji numer 2 uruchamiałem system, wracałem do 1 i już nie działał, boostery się zatrzymywały gdyż gra już nie obliczała tego obszaru, stacji posiadam cztery więc to już zupełny chaos był. Zastosowałem zwykły "ręczny" system i taki polecam.

Jeszcze jedna uwaga. Długość boostera też ma znaczenie. Oznacza to, iż im dłużej booster napędza wózek tym dalej pojedzie. Lepiej zrobić więc "styk" na 6-7 bloków niż na 4, szczególnie kiedy booster pcha pod górę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minecraft v1.3 BETA wypuszczony!

Lista zmian:

Nowe cieniowanie, jak w modzie MrMessiah (może zostać wyłączone),

Zmodyfikowano ekran opcji. Dodany został przycisk ?opcje grafiki?,

Dodano łóżka. Gdy wszyscy gracze na mapie śpią w swych łóżkach, gra automatycznie ?przewija się? do poranka,

Trzy nowe rodzaje półbloków,

Dodano nowe bloki dla redstone ? repeater (wzmacniacz)/delay (opóźniacz?),

Dodano obsługę whitelist dla serwerów,

Nowy format zapisu (stare mapy muszą zostać skonwertowane, co może chwilę potrwać),

Można mieć więcej niż 5 zapisów gry oraz zmieniać ich nazwy,

Paski przewijania na ekranie wyboru mapy oraz texturepacków,

Zmieniono ekran powitalny,

?oraz kilka innych poprawek i udoskonaleń.

Źródło: http://mycraft.pl

Edytowano przez Skreedi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tylko czekam aż zostanie dodany "silnik" i latające bloki o których wspominał, by wreszcie można było zrobić statek latający. :-]

A czy on czasem nie miał na myśli tego, że blok po usunięcie podpory nie spada? I że tylko obsydian miał mieć takie właściwości a wszystko inne miało spadać jak piasek i żwir?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że nie. Taka zmiana mogłaby niekorzystnie wpłynąć na grę, a z pewnością już napsuć krwi wszystkim, którzy zaczęli grać przed tą łatką. Systemy metra, kopalnie, zamki i wiele innych by po prostu runęło. Aby do tego nie dopuścić, pewnie dodano by klej, lub coś innego, co trzymałoby klocki złączone. Następnie nadszedłby czas na ustalenie masy poszczególnych klocków, później - zapewne kolizji. Suma sumarum dostalibyśmy klona Garry's moda, tyle że z paskudną grafiką i bardziej obciążającego procesor (generowanie świata na bieżąco).

Niech Minecraft zostanie taki jaki jest!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy on czasem nie miał na myśli tego, że blok po usunięcie podpory nie spada? I że tylko obsydian miał mieć takie właściwości a wszystko inne miało spadać jak piasek i żwir?

Jednak musiłaby ograniczyć to w ten sposób, że spadają, jak nie mają żadnej styczności z innymi blokami, bo czy chciałbyś by twój zamek z kamienia się nagle rozpadł, bo go zewsząd nie podparłeś? :laugh:

Edytowano przez Shaker
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym także wolał, żeby nie zrealizowali pomysłu, o którym rozmawiacie. Za to w 1.3 denerwuje mnie to, że deski się spalają :/ Ja rozumiem, realizm realizmem, ale o kominku to mogę teraz pomarzyć... Jak jeszcze Notch wpadnie na pomysł zużywających się pochodni to nie wiem, co zrobię :D.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorrki, źle to napisałem.Oczywiście chodziło mi o całkowite spalanie się. Ale i tak , na poprzedniej wersji deski w kominkach paliły mi się nieskończenie długo... Nie wiem, może jakiś bug czy co ?

Przy okazji,ja Was bardzo proszę, niech ktoś mi łopatologicznie wytłumaczy jak stalowe drzwi otworzyć , bo nie mam pomysłu... :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stalowe drzwi otworzyc można za pomocą przycisku, dźwigni, innych tego typu mechanizmów. Bardziej nie pomogę, funkcjonowania takich rzeczy nie przetłumaczy mi nikt, nawet łopatologicznie. Mnie osobiście drewniane drzwi wystarczają w zupełności. ;)

Co do gry, nie sądziłam że się tak wciągnę, szczególnie, gdy grałam pierwszy raz. Ten nieograniczony świat jest naprawdę..bardzo nieograniczony. Jeśli chodzi o aktualizację - cieszę się z łóżka. Ładnie wygląda i, co najważniejsze, spełnia podstawową funkcję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe , to to ja wiem ;) Np. jak na ścianie obok drzwi postawię tą pochodnię z Red Stone'a , to drzwi się otwierają. Jak ją zniszczę, drzwi się zamykają. Ale ja nie chcę się tak bawić za każdym razem, chcę mieć jakiś guzik, dźwignę, płytkę naciskową czy coś takiego ale nie wiem jak to zrobić :/.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...