Thaarael Napisano Kwiecień 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2012 Nowe rzeczy dla 1.2.5 (z Minecraft Wiki): New Features: Added shift-clicking support in furnaces. Added method to easily acquire blocks you have selected in the world in Creative mode using the ?Pick block? key. Made the Direct Connect dialog remember the last IP for the current session. Made cats less eager to sit on things and less patient. Made using a stack of bowls on Mooshrooms not consume the whole stack of bowls. Made punching a TNT block with flint and steel in hand destroy and drop a TNT block (right-clicking will activate the TNT). Inside the META-INF folder in Minecraft.jar, the digital signature files (MOJANG_C.DSA, MOJANG_C.SF) have been renamed CODESIGN.RSA and CODESIGN.SF; their function remains the same. Bug Fixes: Fixed issues detected certain links in chat. Fixed wild ocelots behaving like tamed cats. Fixed various chat crashes. Fixed world generation failing under certain circumstances. Fixed issues turning off sound under certain circumstances. Fixed ghost entities in multiplayer. Fixed crash when pasting certain characters in chat. Fixed slash (/) key not behaving correctly in certain environments. Fixed command matching being too greedy (for example: typing ?/stophammertime? no longer stops a server). Fixed not being able to click coloured links. Fixed potential issue with village door detection (which could cause too many villagers to spawn). Fixed ?+Q shortcut not quitting the app on OS X. Notable bugs: Various "Pick Block" bugs, to sum up: Gives the block's drop rather than the block itself. Gives technical blocks or other items that we shouldn't use. "Never open links from people that you don't trust!" should be red, it's 1% red and 99% white instead. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Kwiecień 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2012 Zależy jak będzie przebiegał handel. Jak dostaniemy jakieś pieniądze, to to głupie. Wolałbym klocki za klocki - że my im dajemy powiedzmy ileś cobla, oni nam ileś drewna, czy coś w tym stylu. Pieniądze w MC to by była przesada. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tirdaw Napisano Kwiecień 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2012 @fergiX Co do modów, to Mojang zapowiadał parę dni temu przycisk w opcjach, który mógłby włączać/wyłączać zainstalowane mody. Nie mam pojęcia, jakby mieli to zrobić, ale zważając na to, że Jeb stara się dotrzymywać obietnic - to kto wie? Funkcja byłaby z pewnością przydatna. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thaarael Napisano Kwiecień 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2012 @UP Wpisanie tego bezpośrednio w kod gry nie byłoby chyba aż tak trudne, skoro MyCraft Mod Manager już od jakiegoś czasu oferuje taką opcję. A samo włączanie/wyłączanie modów nie powinno być chyba trudne od strony technicznej, skoro sprowadza się do ustalenia, czy program ma ignorować pliki/kod danego moda, czy nie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Kwiecień 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 6, 2012 Chciałem sobie zrobić Normandię z ME2 w MC i chciałem wam zaprezentować efekty mojej pracy. Teraz widzę, że trochę za mała skala, dlatego w przyszłości chyba zrobię większą wersję. http://zapodaj.net/782f4ae66516.png.html http://zapodaj.net/1655b1aa3645.png.html Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karton20 Napisano Kwiecień 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2012 Mam prośbę, wręcz błagam o pomoc. Mam Minecrafta 1.2.4 i chciałem się zapytać, czy ma ktoś jakiś program do robienia map? Kiedyś był Cartographer, ale niedawno wróciłem do grania i nie mam pojęcia skąd wziąć. Szukałem na polskiej i angielskiej minecraftwiki, ale znalazłem albo programy niepasujące do mojej wersji minecrafta, programy na linuxa lub maca, albo stronki z uploadowaniem całego świata, co chwilę zajmuje (nie mówiąc o rejestrowaniu się). Gram tylko w single. Z góry dzięki, ktokolwiek mi jest w stanie pomóc. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cris23 Napisano Kwiecień 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2012 McEdit ściągnij . Na początku trudny w obsłudze, ale szybko się przyzwyczaisz . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cris23 Napisano Kwiecień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2012 Mam tutaj jednego naprawde ciekawego seeda : seed: ni wersja: 1.2.5 Spawnujesz się na jedne malutkiej wysepce, aby zobaczyć przeogromny ocean. Uwaga! Brak jakichkolwiek drzew! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baldnerd Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 Hmm, mam problem które z tych tekstur wybrać, możecie pomóc? http://adf.ly/7uQCW - no są ładne, ale podobno bardzo zabugowane... http://adf.ly/7wSFS - nie wiem, czy długo pociągnę na tych teksturach, z komputerem takim jak mój... (patrz na xfire, na dole strony) http://adf.ly/7wT6s - kilku znajomych na tym gra i chwalą, ale one jakieś takie... szpetne... Pomoże ktoś? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abuk96 Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 Nie wiem kto ci nagadał że john jest zabugowany... Stawiałbym na nume 1 lub 3 albo grac tak jak ja na shaderach . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheEquinoxe Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 Hmm, mam problem które z tych tekstur wybrać, możecie pomóc? http://adf.ly/7uQCW - no są ładne, ale podobno bardzo zabugowane... Osobiście mój faworyt z tych trzech i ogólnie mój ulubiony TP. Bardzo zabugowane? Nie bardzo, jedyny bug jakiego ja doświadczyłem to psuła się tekstura bloku dirba z boku, jednak nie szczególnie to przeszkadzało. Ze swojej strony polecam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruizer Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 No, dodali możliwość pisania w książkach, więc nie trzeba będzie mieć setki tabliczek by coś przekazać . Ciekawe czy w przyszłośći można je będzie kłaść do biblioteczki, niby nic wielkiego ale będzie to miłe ze strony Jeba. Co do tego, że Jeb nie chce dać schodków w innych odcieniach to go nie rozumiem, skoro już dał nam w ostatnim snapshocie półbloki w innych odcieniach drewna. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 (edytowany) No, dodali możliwość pisania w książkach[...] Serio? O, to fajnie, bardzo fajnie. Teraz do Minecrafta będzie można zrobić ciekawego moda czy mapę na podstawie jakiegoś TESa. Ciekawe czy w przyszłośći można je będzie kłaść do biblioteczki, niby nic wielkiego ale będzie to miłe ze strony Jeba. Popieram, to by była bardzo fajna opcja. Edytowano Kwiecień 29, 2012 przez fergiX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thaarael Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 (edytowany) Może za jakiś czas, jak dużo ludzi będzie chciało, jednak dodadzą schody z różnych rodzajów drewna... Natomiast mogliby w końcu ogarnąć wsparcie dla modów - musiałem zrezygnować z NatureOverhaula dla 1.2.5 (który ledwo co ściągnąłem po jego nieoficjalnym update), bo okazało się, że przez niego gra myli tekstury drewna i sadzonek drzew dżunglowych z tymi ze zwykłych drzew (oak)... I to nie jest problem z tylko tym modem, w googlach znalazłem też info nt. Ropes+ (niby winny jest ModLoader, ale ściągałem go z oficjalnego tematu, więc nie wiem, gdzie mam niby znaleźć "właściwą" wersję...). No i dodali możliwość używania komend w SSP po zaznaczeniu odpowiedniej opcji przy kreacji świata. Fajny bajer, ale moim zdaniem ludzie, którzy chcą czitować, będą raczej używali moda Single Player Commands, ze względu na to, że ma znacznie więcej opcji... A na marginesie - przydałaby się możliwość generowania świata "superflat" ale z gruntem na poziomie 64 albo 96 - dzięki formatowi Anvil mamy teraz niebo dwa razy wyżej, czyli przy gruncie na poziomie 64 można i tak postawić wyżej niż w starszych wersjach na superflat, a taka opcja pozwoliłaby na tworzenie znacznie ciekawszych miejscówek w Creative (podziemne miasta, piwnice, kanały...). Swoją drogą, zna ktoś jakiś mod, który powiększałby mapę na wysokość, nie ruszając jednocześnie tego, co na niej jest (tzn. żeby Y mogło być na -, widziałem taki mod dla 1.8.1 ale nie pamiętam, jak się nazywał) ? Bo stawiałem jakiś czas temu miasto w Creative (olbrzymie w planach), ale projekt porzuciłem przez ograniczenie głębokości na mapach typu superflat - ani kanału poprowadzić, ani nic... Edytowano Kwiecień 29, 2012 przez Thaarael Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abuk96 Napisano Kwiecień 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2012 Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak ciężko jest wprowadzić wsparcie dla modów. Cała taka operacja zabrała by dużo czasu i dużo mb. Więc ja podziękuję bo dlamnie niema problemu żeby ściągnąć i zainstalować moda które w 95 % są zbędne i nie wnoszą niczego sensownego do rozgrywki.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thaarael Napisano Kwiecień 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2012 Wprowadzenie jedynego słusznego API dla modów przez Mojang ma sens o tyle, że obecnie mamy sporo różnych modów służących jedynie za bazę (Forge, ModLoader, GUIAPI, Mod Options API...), często ze sobą konfliktowych ze względu na używanie tych samych plików; wprowadzenie "jedynego słusznego" wyeliminowałoby przynajmniej część konfliktów. To raz. Dwa - oficjalne wsparcie dla modów to mniejsze ryzyko różnych problemów (przekłamania w kodzie, mylące się tekstury... pamiętacie, że przez 1.7 otwarcie skrzyni w której były przedmioty z usuniętego moda, nie mające już ID, kończyło się crashem?). Zresztą, oficjalne API nie musiałoby być integralną częścią kodu gry, prędzej nakładką dla chętnych. No i teza o dużej liczbie megabajtów raczej odpada - ModLoader w .zip zajmuje ok. 100 kilobajtów, po rozpakowaniu 198, a bezproblemowo (no, prawie) obsługuje większość modów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Kwiecień 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2012 Chcą to wprowadzić łącząc z Bukkitem Multi, który moim zdaniem ssie. Wciąż rozwijane Canary jest przyjemniejszym środowiskiem dla modów, jak i tych którzy stawiają serwery. Bardziej intuicyjne i estetyczniejsze, ale Mojang już zadecydowali, że załączą bukkita, przez co twórcy Canary mod podchodzą do tego z niechęcią, bo jeśli wejdzie ten pomysł w życie to najprawdopodobniej zablokuje to rozwój CM. ;/ Będzie to obowiązujące, dlatego tak sceptycznie do tego podchodzę :C Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komedyja Napisano Maj 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2012 No cóż, pomimo legend o magii Minecrafta, ta gra nie potrafiła mnie zauroczyć. Brat zakupił, zaczął grać. Potem przy każdym posiłku opowiadał co stworzył, jaką ma kryjówkę etc. Spróbowałam, gram. Rozglądam się, przeszukuję jaskinie, próbuję zbudować jakiś naprawdę dobry dom... I niby mi wychodzi, ale satysfakcja zerowa. Nocne potwory też mi niestraszne były. Owszem, przeszkadzały, ale "grozy w sercu nie budziły". Tryb creative jeszcze się u mnie obronił, na 3, może 4 godziny wciągnął, jednak po tym czasie się znudził. Jednakowóż, szanuję twórcę za wkład pracy w tę grę i nie skreślam jej - może kiedyś się do niej przekonam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edwin20 Napisano Maj 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2012 @komedyja: Z początku też nie miałem satysfakcji, ale się przekonałem i dałem drugą szansę. Gra miodzio. Fajnie jest mieć swój świat . Tylko pomału już nie mam co robić, gram na survival. Mam diamenty, teleport do Piekła, fajny dom, ogród, psa, kopalnie z kolejką. Co można jeszcze zrobić? Oraz - na jakim TexturePacku gracie (o ile gracie)? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanaka Napisano Maj 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2012 No cóż, pomimo legend o magii Minecrafta, ta gra nie potrafiła mnie zauroczyć. Brat zakupił, zaczął grać. Potem przy każdym posiłku opowiadał co stworzył, jaką ma kryjówkę etc. Spróbowałam, gram. Rozglądam się, przeszukuję jaskinie, próbuję zbudować jakiś naprawdę dobry dom... I niby mi wychodzi, ale satysfakcja zerowa. Nocne potwory też mi niestraszne były. Owszem, przeszkadzały, ale "grozy w sercu nie budziły". Tryb creative jeszcze się u mnie obronił, na 3, może 4 godziny wciągnął, jednak po tym czasie się znudził. Jednakowóż, szanuję twórcę za wkład pracy w tę grę i nie skreślam jej - może kiedyś się do niej przekonam. Zaproś kolegów/koleżanki do wspólnej zabawy, załóżcie serwer na Hamachi (jest pełno poradników w necie jak to zrobić)a możliwe że minecraft wciągnie cię na 2 razy dłużej niż dopiero ps. sprawcie poprawnie pisowni słowa minecraft jaką podpowiada komputer Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benek0698 Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 @edwin20 - Można jeszcze pokonać smoka kresu, zbudować coś w piekle lub stworzyć coś wielkiego. Gram na paczce tekstur AlinatorCraft HD 64x64 1.2.5. Świetna paczka tekstur - polecam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edwin20 Napisano Maj 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2012 @Benek0698: O takie odpowiedzi właśnie mi chodzi, niech jeszcze inni się wypowiedzą. A gdzie jest ten cały kres, to coś podobnego jak z piekłem? Ja gram na lb photo realism x128 - fajny texture pack. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raphaelos Napisano Maj 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2012 coraz bardziej zaczyna mnie wkurwiaaaać ta gra [beeep] dzisiaj sobie [beeep] kopałem i mi sie [ciach]kilof no ja [ciach]! Widzę, że niczego się nie nauczyłeś od ostatniego urlopu. W takim razie znów odpoczniesz sobie od forum przez trzy tygodnie i jak wrócisz to zostaniesz wzbogacony o moderację postów.-mateusz(stefan) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abuk96 Napisano Maj 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2012 ja polecam świetne shaderki no naprawdę aż tchu brak . Przy czym gra wygląda bardzo nowocześnie i nie odczuwa się tak pikselozy. http://adf.ly/8B3zs amazing Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheEquinoxe Napisano Maj 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2012 (edytowany) coraz bardziej zaczyna mnie wkurwiaaaać ta gra [beeep] dzisiaj sobie [beeep] kopałem i mi sie [ciach]kilof no ja [ciach]! Ale masz problemy... zabieraj ze sobą dwa i się nie wkurzaj bo nie ma o co, taka jest mechanika gry. @UP: Cookie to wygląda ciekawie, powiedz jeszcze jak to zainstalować (tak prosto jakoś, wiesz, że nigdy nie szło mi z instalowaniem modów do MC ). Edytowano Maj 5, 2012 przez Krex Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.