Skocz do zawartości

Dyskusje ogólne


P_aul

Polecane posty

Nie narzekaj. Jak ostatnio robiłem szkic do jednej sesji RPG, robiłem zdjęcie bazgroła o wielkości 3x3 cm, a potem wszystkie kontury poprawiałem w GIMPie na czarno za pomocą myszki. Robota katorżnicza, ale dzięki temu mogłem potem wywalić tło i inne syfy i został sam kontur. : D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 716
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

@Rysia

No to muszę przeszperać wszystkie tematy w poszukiwaniu punktów zaczepienia xD

Btw, Klocka zostawiam innym. Popaćkam farbą przy lokacjach. Mogę też zaprojektować kilka pomniejszych "itemów".

Edytowano przez Nico
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najsampierw się przywitam. Więc witam.

Po długiej nieobecności na forum, zerknąłem i znalazłem ten temat...

Co tu wiele pisać na pw, zrób koncepty Klocka (samowar, para, rurki, tłoki itp). Im więcej tym lepiej, żeby było potem w czym przebierać. Ew lokacje- nie mamy jeszcze żadnych rysunków naszego zdezelowanego świata. :)

...więc odkurzę mój tablet i spróbuję coś dorysować. Najprawdopodobniej lokacje. Ogarnę fabułę, narysuję, wrzucę. Taki plan, zobaczymy jak wyjdzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się przyłączam do zabawy. Mogę się przydać jako grafik. Swoje prace odnośnie stylu graficznego i oświetlenia do naszej gry gry, umieściłem w tym dziale. http://forum.cdaction.pl/index.php?showtop...12268&st=20

Mam pytanie: Gdzie znaleść dział o bohaterach. Da ktoś linka.

Edytowano przez GoldMember
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Radziłbym obecnie spisać wszystkie niezbędne pomysły, bo jeżeli przesadzimy to zrobi się nam taki drugi Duke Nukem Forever - wszak był robiony długo, bo dodawali cały czas nowe pomysły.

Edytowano przez RaxusV
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a macie cokolwiek już? Czy tylko nie spójne koncepcje i pomysły na fabułę? nie chce nikogo obrażać, TYM BARDZIEJ pochwalam waszą działalność, mało was ale i tak dużo z tego co tam gdzieś mi śmigło, pozbyliście się słomianych zapałówców.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up - koncepcja na fabułę jest już bardzo spójna. Gorzej ze scenariuszem. : )

Twoja ksywa gdzieś mi mignęła w Grafice tutaj, dobrze pamiętam? Myślisz, że byłbyś w stanie coś-niecoś nas wspomóc?

To jest tak, że trzeba sobie zdawać sprawę z faktu, że ta gra nie powstanie raz-dwa. To będzie trwało, wlekło się nawet. Tak to jest, kiedy się ma "open-source'ową" formułę twórców. : ) Dlatego, choć na samym początku, było nas mnóstwo, teraz zostało tak naprawdę z pięć-sześć osób, które cokolwiek robią. Tym bardziej witamy wszelką pomoc z otwartymi ramionami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Problem polega na tym, że chętni do pracy są jedynie graficy i scenarzyści... Ci drudzy już w zasadzie swoje zrobili, bo scenariusz jest. Potrzebne są teraz projekty poziomów, tekstury, wyjście z etapu "grafik koncepcyjnych" do grafik gotowych do gry w wersji "beta"... A przede wszystkim przydałby się chociaż jeden programista, który by zrobił choćby poruszający się jako-tako kwadracik po poziomej kresce.

Bo tak naprawdę, to nawet gdyby były projekty miliarda poziomów i byłaby zrobiona cała grafika do gry, to bez programisty nic nie zrobimy... : (

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Witam, serdecznie :)

bardzo ciekawy projekt, chciałbym w nim uczestniczyć. Jak mi się udało zauważyć większość materiału już macie (nie czytałem wszystkich postów bo by mi caly dzien to zajeło :P), ale zauważyłem, że potrzebujecie programisty. W tej chwili w swoim dorobku mam proste tekstowe RPG napisane w jezyku Pascala. Niestety nie doszedłem jeszcze do etapu wstawiania grafiki (jak to powyżej jeden z forumowiczów napisał chciażby kwadrata poruszającego się po lini). Jednak mam w planach stworzenie gry w oparciu o taką grafikę.

Jak już ogarnę temat na tyle by móc w stanie to zrobić, to na pewno się do was zgłoszę. Tylko, że do tej pory może zlecieć sporo czasu (2-3 miesiące). Nie wiem na ile macie cierpliwości. W każdym razie jeśli do tego czasu nie znajdziecie programisty to chętnie się zaangażuję w ten projekt.

Pozdrawiam serdecznie. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Szczerze, to jeśli nie macie jeszcze zbyt wiele, radziłbym gruntowną przebudowę projektu ;) Przede wszystkim gra wydaje się zbyt rozbudowana, aby można ją było ukończyć (mówię o jej tworzeniu). Spróbujcie zrobić mniejszy projekt, wywalcie niektóre elementy, a rozgrywkę oprzyjcie na jednym "głównym" pomyśle. Ja tę grę widziałbym jako połączenie gry logicznej i gry akcji (2D, widok z boku, koncepcja platformowa), gdzie bohaterka rozwiązuje zagadki środowiskowe, aby przedostać się na następną planszę albo w jakimś innym celu (np. zdobycie określonego przedmiotu). Robot natomiast służyłby w walce i częściowo w rozwiązywaniu zagadek (ale w sumie najlepiej by było zamienić robota na jakiś kostium/pancerz/zbroję).

Oczywiście, jeśli wciąż znaleźliby się ludzie chętni tę grę tworzyć, bo projekt w sumie warto kontynuować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mentor - "widziałbyś tę grę" dokładnie tak, jak brzmi oficjalnie jej opis. Ja wiem, że tutaj jest spory bałagan i pierwszy wpis w tym wątku nie był aktualizowany, ale serio - dokładnie to, co napisałeś jest gdzieś tutaj już starannie, na kilku stronach opisane. : )

Natomiast sam projekt póki co leży i kwiczy. Scenarzyści co-nieco porobili, ale stracili zapał, graficy (a raczej jedna dziewczyna) ciągnęła to jeszcze przez chwilę. Największy problem to programiści, od których nie pojawiło się kompletnie nic konkretnego, mimo że dało się już nad tym i owym pracować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak napisał Alaknar - gra miała być dokładnie taka, jak opisałeś, więc "wywalać" nie trzeba niczego. A jeśli potrafisz programować, to na pewno się przydasz. Według mnie przydałby się ktoś, kto by tutaj rządził, dawał "rozkazy", itp. Z taką osobą nadzorującą z pewnością szło by lepiej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to brakuje kogoś, kto to złoży do kupy (nie będę wskazywać palcami, kto w ogóle zaczął ten pomysł...), bo ja mogę narysować, ale nie umiem jeszcze animować, ale i tak, co dalej? Brakuje programistów (kogokolwiek), żeby to jakoś mogło wyglądać...

Ale jak by co, to wciąż jestem chętna do projektu. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje jeszcze projektantów poziomów, bo sam z moim słomianym zapałem nie dam rady :). I paint dla mnie jest za toporny. Gdybym miał skaner, to rysowałbym projekty na kartkach i wysyłał w internet. Dla mnie o wiele wygodniejsze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ten projekt ma wyglądać wnioskowałem po przeczytaniu wątku "Założenia projektu" ;) Tak więc przepraszam. W każdym razie, dobrze, jeśli zmieniły się te założenia. Przydałoby się wyczyścić wątek "Założenia projektu" i wstawić tam to, co jest teraz.

Przydałby się koordynator projektu. Co do reszty - grafików, programistów - może być ich trochę trudno "zdobyć", bo nie będą marnowali swojego czasu na coś, co może się okazać słomianym zapałem kilku osób albo co może nigdy nie powstać. Dlatego chyba lepiej by było się skupić na samym designie - pomyśleć, a potem opisać, jak ta gra ma wyglądać (ale tak już bardziej "ostatecznie", żeby to miało ręce i nogi), zrobić kilka projektów poziomów, postaci, power-up'ów itp. I dopiero potem zacząć szukać grafików i programistów.

@Rysia: Jeśli umiesz rysować (chodziło o programy komputerowe czy rysowanie na kartce? bo to dosyć ważne, jeśli projekt miałby mieć ręcznie rysowaną grafikę), to z animacją chyba większych problemów nie będzie. Kwestia ćwiczeń, praktyki, a nawet jakieś kulawe, szczątkowe animacje mogłyby się przydać, dopóki nie znalazłby się porządny animator.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam dość zawiły pomysł na grę action/rpg (80/20) bazującą na "klasykach" z GBA i DS, pomysł na papierze jest praktycznie w 98%, natomiast na UDK... <10%. odkryłem jednak, że do ukończenia potrzeba ZNACZNIE więciej osób niż nasza "trójka indyków", dlatego jeśli chcecie pomóc i/lub się więcej dowiedziećo projektcie zapraszam na skype (tylko tekst) "speedy.xyber"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...