Alaknar Napisano Sierpień 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2011 Nie narzekaj. Jak ostatnio robiłem szkic do jednej sesji RPG, robiłem zdjęcie bazgroła o wielkości 3x3 cm, a potem wszystkie kontury poprawiałem w GIMPie na czarno za pomocą myszki. Robota katorżnicza, ale dzięki temu mogłem potem wywalić tło i inne syfy i został sam kontur. : D Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nico Napisano Sierpień 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2011 (edytowany) @Rysia No to muszę przeszperać wszystkie tematy w poszukiwaniu punktów zaczepienia xD Btw, Klocka zostawiam innym. Popaćkam farbą przy lokacjach. Mogę też zaprojektować kilka pomniejszych "itemów". Edytowano Sierpień 5, 2011 przez Nico Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4TEK Napisano Sierpień 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 9, 2011 Najsampierw się przywitam. Więc witam. Po długiej nieobecności na forum, zerknąłem i znalazłem ten temat... Co tu wiele pisać na pw, zrób koncepty Klocka (samowar, para, rurki, tłoki itp). Im więcej tym lepiej, żeby było potem w czym przebierać. Ew lokacje- nie mamy jeszcze żadnych rysunków naszego zdezelowanego świata. ...więc odkurzę mój tablet i spróbuję coś dorysować. Najprawdopodobniej lokacje. Ogarnę fabułę, narysuję, wrzucę. Taki plan, zobaczymy jak wyjdzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GoldMember Napisano Sierpień 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 11, 2011 (edytowany) Też się przyłączam do zabawy. Mogę się przydać jako grafik. Swoje prace odnośnie stylu graficznego i oświetlenia do naszej gry gry, umieściłem w tym dziale. http://forum.cdaction.pl/index.php?showtop...12268&st=20 Mam pytanie: Gdzie znaleść dział o bohaterach. Da ktoś linka. Edytowano Sierpień 11, 2011 przez GoldMember Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0o0o Napisano Sierpień 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 11, 2011 Eeee... Nie możesz znaleźć? Wystarczy wejść na to subforum. A skoro zobaczyłeś temat o grafice, to dlaczego o bohaterach już nie? Przecież są obok siebie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Sierpień 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2011 (edytowany) Radziłbym obecnie spisać wszystkie niezbędne pomysły, bo jeżeli przesadzimy to zrobi się nam taki drugi Duke Nukem Forever - wszak był robiony długo, bo dodawali cały czas nowe pomysły. Edytowano Sierpień 22, 2011 przez RaxusV Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Sierpień 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2011 a macie cokolwiek już? Czy tylko nie spójne koncepcje i pomysły na fabułę? nie chce nikogo obrażać, TYM BARDZIEJ pochwalam waszą działalność, mało was ale i tak dużo z tego co tam gdzieś mi śmigło, pozbyliście się słomianych zapałówców. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Sierpień 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2011 @up - koncepcja na fabułę jest już bardzo spójna. Gorzej ze scenariuszem. : ) Twoja ksywa gdzieś mi mignęła w Grafice tutaj, dobrze pamiętam? Myślisz, że byłbyś w stanie coś-niecoś nas wspomóc? To jest tak, że trzeba sobie zdawać sprawę z faktu, że ta gra nie powstanie raz-dwa. To będzie trwało, wlekło się nawet. Tak to jest, kiedy się ma "open-source'ową" formułę twórców. : ) Dlatego, choć na samym początku, było nas mnóstwo, teraz zostało tak naprawdę z pięć-sześć osób, które cokolwiek robią. Tym bardziej witamy wszelką pomoc z otwartymi ramionami. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orthomyxovirus Napisano Sierpień 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2011 Ja jestem papierowcem, nie mogę przeskoczyć wady tabletu, nie mam siana na najnowszego wacoma dlatego sam mam problemy z teksturowaniem obiektów, mogę wam czasem zrobić jakieś grafiki albo coś doradzić przynajmniej narazie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rysia Napisano Luty 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2012 To co...? Nie robimy gry? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0o0o Napisano Luty 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2012 Ja chciałbym dalej kontynuować projekt, ale czy ktoś jeszcze wyrazi taką chęć? Ewentualnie można powiadomić przez PW te bardziej aktywne w tworzeniu osoby, jeżeli tu nie zajrzą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Luty 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2012 Problem polega na tym, że chętni do pracy są jedynie graficy i scenarzyści... Ci drudzy już w zasadzie swoje zrobili, bo scenariusz jest. Potrzebne są teraz projekty poziomów, tekstury, wyjście z etapu "grafik koncepcyjnych" do grafik gotowych do gry w wersji "beta"... A przede wszystkim przydałby się chociaż jeden programista, który by zrobił choćby poruszający się jako-tako kwadracik po poziomej kresce. Bo tak naprawdę, to nawet gdyby były projekty miliarda poziomów i byłaby zrobiona cała grafika do gry, to bez programisty nic nie zrobimy... : ( Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0o0o Napisano Luty 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2012 A może udało by się sprowadzić programistę z poza forum? Być może ktoś ma takie znajomości. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kreg Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 Witam, serdecznie bardzo ciekawy projekt, chciałbym w nim uczestniczyć. Jak mi się udało zauważyć większość materiału już macie (nie czytałem wszystkich postów bo by mi caly dzien to zajeło ), ale zauważyłem, że potrzebujecie programisty. W tej chwili w swoim dorobku mam proste tekstowe RPG napisane w jezyku Pascala. Niestety nie doszedłem jeszcze do etapu wstawiania grafiki (jak to powyżej jeden z forumowiczów napisał chciażby kwadrata poruszającego się po lini). Jednak mam w planach stworzenie gry w oparciu o taką grafikę. Jak już ogarnę temat na tyle by móc w stanie to zrobić, to na pewno się do was zgłoszę. Tylko, że do tej pory może zlecieć sporo czasu (2-3 miesiące). Nie wiem na ile macie cierpliwości. W każdym razie jeśli do tego czasu nie znajdziecie programisty to chętnie się zaangażuję w ten projekt. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 Ojej, projekt jest praktycznie martwy w tym momencie... No i Pascal niewiele nam daje, bo - o ile dobrze pamiętam, ustaliliśmy, że gra będzie w C++... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentor93 Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Szczerze, to jeśli nie macie jeszcze zbyt wiele, radziłbym gruntowną przebudowę projektu Przede wszystkim gra wydaje się zbyt rozbudowana, aby można ją było ukończyć (mówię o jej tworzeniu). Spróbujcie zrobić mniejszy projekt, wywalcie niektóre elementy, a rozgrywkę oprzyjcie na jednym "głównym" pomyśle. Ja tę grę widziałbym jako połączenie gry logicznej i gry akcji (2D, widok z boku, koncepcja platformowa), gdzie bohaterka rozwiązuje zagadki środowiskowe, aby przedostać się na następną planszę albo w jakimś innym celu (np. zdobycie określonego przedmiotu). Robot natomiast służyłby w walce i częściowo w rozwiązywaniu zagadek (ale w sumie najlepiej by było zamienić robota na jakiś kostium/pancerz/zbroję).Oczywiście, jeśli wciąż znaleźliby się ludzie chętni tę grę tworzyć, bo projekt w sumie warto kontynuować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 @mentor - "widziałbyś tę grę" dokładnie tak, jak brzmi oficjalnie jej opis. Ja wiem, że tutaj jest spory bałagan i pierwszy wpis w tym wątku nie był aktualizowany, ale serio - dokładnie to, co napisałeś jest gdzieś tutaj już starannie, na kilku stronach opisane. : )Natomiast sam projekt póki co leży i kwiczy. Scenarzyści co-nieco porobili, ale stracili zapał, graficy (a raczej jedna dziewczyna) ciągnęła to jeszcze przez chwilę. Największy problem to programiści, od których nie pojawiło się kompletnie nic konkretnego, mimo że dało się już nad tym i owym pracować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0o0o Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Tak, jak napisał Alaknar - gra miała być dokładnie taka, jak opisałeś, więc "wywalać" nie trzeba niczego. A jeśli potrafisz programować, to na pewno się przydasz. Według mnie przydałby się ktoś, kto by tutaj rządził, dawał "rozkazy", itp. Z taką osobą nadzorującą z pewnością szło by lepiej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 @0o0o - problem nie jest w szefie projektu, problem jest w tym, że nie ma ludzi do pracy. : ) Lista zadań jest, założenia są. "Szef" i tak niczego by nie osiągnął, bo nikt tutaj nie pracuje za pieniądze, nie siedzi w biurze pod jego okiem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0o0o Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Ludzie to są, gorzej właśnie z tym zapałem do pracy. Można poszukać chętnych gdzieś poza FA. Jeśli trzeba, mogę popytać na różnorakich forach, ktoś by się znalazł. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rysia Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Jak dla mnie to brakuje kogoś, kto to złoży do kupy (nie będę wskazywać palcami, kto w ogóle zaczął ten pomysł...), bo ja mogę narysować, ale nie umiem jeszcze animować, ale i tak, co dalej? Brakuje programistów (kogokolwiek), żeby to jakoś mogło wyglądać...Ale jak by co, to wciąż jestem chętna do projektu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Brakuje jeszcze projektantów poziomów, bo sam z moim słomianym zapałem nie dam rady . I paint dla mnie jest za toporny. Gdybym miał skaner, to rysowałbym projekty na kartkach i wysyłał w internet. Dla mnie o wiele wygodniejsze. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentor93 Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Jak ten projekt ma wyglądać wnioskowałem po przeczytaniu wątku "Założenia projektu" Tak więc przepraszam. W każdym razie, dobrze, jeśli zmieniły się te założenia. Przydałoby się wyczyścić wątek "Założenia projektu" i wstawić tam to, co jest teraz.Przydałby się koordynator projektu. Co do reszty - grafików, programistów - może być ich trochę trudno "zdobyć", bo nie będą marnowali swojego czasu na coś, co może się okazać słomianym zapałem kilku osób albo co może nigdy nie powstać. Dlatego chyba lepiej by było się skupić na samym designie - pomyśleć, a potem opisać, jak ta gra ma wyglądać (ale tak już bardziej "ostatecznie", żeby to miało ręce i nogi), zrobić kilka projektów poziomów, postaci, power-up'ów itp. I dopiero potem zacząć szukać grafików i programistów.@Rysia: Jeśli umiesz rysować (chodziło o programy komputerowe czy rysowanie na kartce? bo to dosyć ważne, jeśli projekt miałby mieć ręcznie rysowaną grafikę), to z animacją chyba większych problemów nie będzie. Kwestia ćwiczeń, praktyki, a nawet jakieś kulawe, szczątkowe animacje mogłyby się przydać, dopóki nie znalazłby się porządny animator. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xaviersun Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 ja mam dość zawiły pomysł na grę action/rpg (80/20) bazującą na "klasykach" z GBA i DS, pomysł na papierze jest praktycznie w 98%, natomiast na UDK... <10%. odkryłem jednak, że do ukończenia potrzeba ZNACZNIE więciej osób niż nasza "trójka indyków", dlatego jeśli chcecie pomóc i/lub się więcej dowiedziećo projektcie zapraszam na skype (tylko tekst) "speedy.xyber" Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0o0o Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 @xaviersun - chciałbym tylko powiedzieć, że to nie temat do reklamowania swoich projektów, a do dyskusji na temat GnC. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.