Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

poor_leno

Gdzie bohaterów nogi poniosły

Polecane posty

Obozy z Gothic 1, mapka z trzema lokacjami w jednej z UT 3, szczególnie świetna była część z wodospadem, Wyzima, Zona ze Stalkera, sama elektrownia, bo grając z modem na freeplay możemy obejrzeć jej świetne odwzorowanie, praktycznie to samo, co jest w realnym świecie, metro z Metro 2033, Rosja na nowej mapie do Euro Truck Simulator, czuć sowiecki klimat ;), wyspa Oahu, scenerie z Flight Gear, jeśli takowe zainstalujemy, bo pierwotne miejscówki to tylko zdjęcia satelitarne odbite na ziemi oprócz świetnie zrobionych lotnisk.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obóz na bagnie z Gothic 1.. Kto widział ten wie o czym mowa, kto nie ten i tak nie zrozumie. Co tu dużo mówić po prostu klimat intensywny jak woń bagiennego ziela ;) . Z serii Gothic mógłbym wymienić przynajmniej kilkanaście takich miejsc, ale wystarczy, że powiem: NOC! Ktoś widział inną grę, w której klimat nocy i obawa przed wychodzeniem po ciemku z bezpiecznego miasta są tak prawdziwe? No właśnie :) .

Baza-grobowiec Protheans z Mass Effect 1.. Miejsce aż kipi EPICKOŚCIĄ i klimatem. Trzeba poczuć, zobaczyć i usłyszeć po prostu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo trudne pytanie, ale znam takie jedno miejsce, które zapamiętam już na zawsze.

The Nut House z gry Redneck Rampage. Wariatkowo. Grałem w to pierwszy raz pod koniec lat 90-tych, a ten level zapisał się trwale w mojej głowie - być może także dzięki muzyczce, która leciała w nieskończoność. LINK

Ten etap przypomina troszeczkę jedną z plansz w Painkiller 1, ale wg mnie jest dużo bardziej ponury, brudny i straszny. To na mnie nadal działa podobnie jak jeszcze dwa inne etapy z RR - The Mansion i The Mortuary jak dobrze pamiętam.

Mam tego dużo więcej, musiałbym się zastanowić, ale te powyżej przychodzą mi od razu na myśl.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Opuszczony" statek Zbieraczy - Mass Effect 2 = klimat, klimat i to zaskoczenie pod koniec (

pułapka

)

Wyzima - Wiedźmin = pięęękne odwzorowanie stolicy Temerii z książek

Vice City - GTA: Vice City = jeżdzenie po mieście bez celu nigdy się nie nudzi...

Słoneczne Pustkowia - Fallout 3 = :happy: nie ważne gdzie, zawsze jest coś SUPER na każdym kawałku mapy

Jarkendar i Górnicza Dolina - Gothic i Gothic 2 NK = klimat wylewa mi się z monitora...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyspa Khorinis z Gothica, w tamtym czasie było to coś pięknego. Wyspa na której toczy się akcja Far Cry'a. Ale dla mnie najpiękniejsza zostanie Dolina Lodowego Wichru z pierwszego i drugiego Icewind Dale'a. Ręcznie rysowane mapy potrafiły oddać ten mroźny klimat, czasami aż się zimno robiło podczas gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beregost sąsiedni wysoki żywopłot z Baldur's Gate tak właśnie sobie wyobrażam miasteczko w RPG zdarzało się że zmęczony skończonym questem szłem do wesołego żonglera tak po prostu odpocząć.

Dom publiczny w Fable wspaniałe miejsce na rozkręcenie takiego biznesu :D i znowu można odpocząć jw.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...

Fable - Las (ten w którym tłuczemy wilkołaka - nigdy go nielubiłem, tzn. lasu)

Painkiller BooH - Sierociniec

DMC4 - walka z Saviorem - świetne widoki i skakanie po olbrzymich platformach

Thief (ostatnia część) - przez całą grę siedziałem jak na szpilkach, nie z powodu strachu, tylko z powodu dokładności:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuldahar w Icewind Dale

Cała wyspa Morrowind - nie zgadzam się ze stwierdzeniem że pusta i nudna. Dwemerowe bądź daedryczne ruiny, czy miasta takie jak Ald'Ruhn (architektura i projekty ubrań) i piorunujące wrażenie po wyjściu z niewolniczego statku to rzeczy których nie zapomnę.

"Kartonowe Miasto" w Max Payne 2

Podziemia i tajne laboratoria w Return To Caslte Wolfenstein

Kino w Nocturne

Świątynia Pierwotnego Zła w Świątyni Pierwotnego Zła

Las w Blair Witch Project : Rustin Parr

Wiele miejsc z Might & Magic VI (zwłaszcza na tamte lata), zbyt wiele by wymieniać.

Opuszczone miasto w AvP II

Black Mesa i inny wymiar w Half Life

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beregost w Baldur's Gate- Miałam wielką frajdę w przeszukiwaniu każdej karczmy, a było ich tam sporo.

W pierwszej części Mass Effecta, pierwszą lokacją na którą poleciałam był księżyc. Jazda po jego powierzchni i spojrzenie na Ziemię wbiło mnie w fotel.

Valadilene z Syberii - tak sobie wyobrażałam miasteczko w Alpach (?). I jeszcze ta muzyka :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crysis - w zasadzie wszystko. Za piękną grafikę.

Doom 3 - pierwsza wizyta w piekle.

Amnesia - Cały zamek. Niesamowita gra z niesamowitym klimatem. Bardzo podobało mi się budowanie nastroju dźwiękiem.

FarCry 1 i 2 - w pierwszej części była to po prostu piękna wyspa. W drugiej świetny, rozległy świat, który wydawał mi się bardzo realistyczny. Właśnie tak widziałem Afrykę oczami wyobraźni.

World of Warcraft - wiele, wiele lokacji posiadających własną historię. Szczególnie upodobałem sobie Black Temple i widok na Azeroth przez dach.

Rune- w zasadzie wszystkie lokacje z piekłem na czele.

Oblivion- w pełnych detalach po wyjściu z lochów poszedłem pozwiedzać i pooglądać krajobrazy.

Painkiller - psychiatryk ;)

Vampire the Masquerade: Bloodlines - miasto nocą. Ze szczególnym wskazaniem na klub Asylum.

Overlord - Twój zamek ;)

I pewnie jeszcze wiele, wiele innych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baldur's Gate - Wrota Baldura - to uczucie, gdy wreszcie po kilkunastu długich wędrówkach wreszcie można było wejść i swobodnie poruszać sie i zwiedzać to piękne miasto...

Oblivion - Piekło, a najlepsze te wieże z których trzeba zwinąć kule.

NWN 2 - Zniszczona rodzinna wioska

Fable - w zasadzie wszystkie miejsca

STALKER - Kordon

Worms 3D - wszystkie mapki :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gothic- wyspa Khorinis- Nigdy nie zapomnę przechadzek po mieście, Górniczej Dolinie i lasach.

Oblivion- 1. Cesarskie Miasto-olbrzymie i piękne. 2. Iglica Mrożnych Szczytów- magiczne miejsce z widokiem na całą krainę.

GTA 4- Liberty City- Duże, zaludnione i naprawdę dopracowane miasto.

Fallout 3- Megatona- "miasto w dziórze" wybudowane dookoła bomby atomowej, blaszane domy, szeryf, knajpa i klimatyczna muzyczka.

I oczywiście nie można zapomnieć o San Andreas z GTA o takim podtytule.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Just Cause?

Na full detalach (nie wiem czy komuś nie pójdzie na medium) jest przepiękna. Jak porobię kilka ss'ów to wrzucę.

No i sieciówka. BF:H Cud miód.

Na marginesie: Znacie jakiś prosty program do robienia screenów? Chodzi mi tylko o funkcję ja podaję folder i klikam dany przycisk a program tam zapisuje moje fotki. Nie chcę żadnych płatnych z mini fotoshopem itp.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odmęty z Wiedźmina - cud i miód. W wysokiej rozdzielczości i na maksymalnych detalach jest wprost przepięknie.

Wszystkie lokacje z Tormenta, a szczególnie Forteca Żalu - cały czas poczucie zagrożenia, niepokój i po prostu smutek - żadna gra takich emocji u mnie nie wywołała

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beyond Good & Evil - wszystkie miejsca są powalające i tak klimatyczne, że... że... że nie da się tego nawet opisać. :) Zgodzam się też w pełni co do Jarkendaru z G2 i Statku Zbieraczy z ME2. Od siebie dodałbym jeszcze w ME2 planetę, na której wykonujemy misję lojalnościową dla Jacoba z wielkim opuszczonym statkiem, poezja. No i Prince of Persia, widoki nie do opisania, zresztą kto grał, ten wie najlepiej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny temat bo właśnie szykuję tekst o, moim zdaniem, najbardziej charakterystycznych miejscówkach z gier. Oczywiście podpisuję się pod Silent Hill, Zoną, miastach z serii GTA oraz krainach z serii Gothic. Chciałbym też dodać swoje, o których, jak mi się wydaje nikt jeszcze nie wspomniał.

1. Ravenholm z Half-life 2 - przerażające, z dusznym klimatem, świetne - mój ulubiony rozdział z gry.

2. Zakład psychiatryczny a następnie klub dla masochistów z gry Manhunt 2 - do bólu zakręcone!

3. Kraina czarów z American McGee's Alice - śliczna psychodeliczno-ekspresjonistyczna wizja autora.

4. Oczywiście Los Angeles z Bad Day L.A. tego samego twórcy, a także L.A. z Vampire The Masquerade - Bloodlines

5. Miasteczko Insmouth z Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - aż śmierdziało rybami.

6. Atlantyda z GoW: Ghost of Sparta na PSP - tłumaczyć chyba nie trzeba :tongue:

7. Syberia z No One Lives Forever 2 - zwłaszcza ze względu na tańczących Rosjan!

8. I last but not the least świat z gry Sacrifice - za całokształt!

Jak jeszcze coś przyjdzie mi do głowy to dodam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Khorinis (miasto) - niewielkie ale ma to coś, zawsze jest coś do roboty, uwielbiam po prostu.

Titan Quest - Grecja, kolorowo, słonecznie, klimatycznie,

Gothic 3 - Faring - ciągle pod górkę, ciekawa konstrukcja i do tego wrota do Nordmaru,

Wiedźmin - Odmęty - co tu dużo pisać...

Lionheart - Barcelona, za klimat, za wielkość,

Stalker - matko, no całość po prostu, jedna wielka wspaniała lokacja we wszystkich 3 częściach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTA Vice City, tytułowe miasto(mogło być większe ale i tak jest OK) i ten klimacik :D

Metal Gear Solid Shadow Moses :P, Może i dziwne ale lubię ten kompleks bardziej od Black Messy, Najbardziej mi zapadł w pamięci pokój z Psycho mantisem

Morrowind a dokładniej Suran :D pewnie ci co tam byli wiedzą czemu.

Left 4 dead 2 Centrum Handlowe :P, te długie walki o karnistry

Hitman 2 Zamek (nie pamiętam nazwy) Cudne miejsce wrzędzie pełno wojowników ninja którzy pilniją Hiyamota Seniora.

Taliak Np Fraps

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...