Jump to content

Borwol

Forumowicze
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Borwol

  • Rank
    Krasnolud
  • Birthday 05/12/1989

Sposób kontaktu

  • AIM
    Array
  • Strona WWW
    Array
  • ICQ
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array
  1. Eh... Wczoraj doszło, ale jakiś listonosz, który nie skończył przedszkola ( a konkretnie zaspał zabawę w dopasowywanie przedmiotów o różnych kształtach do odpowiednich otworów) wziął za punkt honoru wciśnięcie pisma do mojej skrzynki. Efekt jest taki, że pismo jest połamane i obdarte, a kartonowe opakowanie płyt wygniecione. Dobrze, że choć płyty są całe. Brak słów...
  2. Pierwszy raz taki numer, że tyle trzeba czekać. Do dziś też nie dostałem ostatniego numeru. Zawsze przychodzi chociaż w tygodniu premiery. Dajcie koniecznie znać jak się potoczyły losy waszej dostawy.
  3. @diabolos: wystarczy złożyć preordera w np. gram.pl i masz grę już 10.11.2011 r. Tak właśnie uczyniłem
  4. może jakaś podpowiedź? Czy to treść zagadki jest ważna, czy może jej formuła, budowa? Bo już nic poza wielokrotnie wspomnianymi tytułami do głowy mi nie przychodzi
  5. Co do braku możliwości tworzenia własnych czarów, to mi to nawet pasuje, o ile dzięki temu twórcy bardziej się wysilą w tworzeniu narzuconej palety zaklęć. Np. tworzenia pułapek magicznych chyba w Obku nie było, a w Skyrim będą. Ot taka miła rzecz. Choć jeśli o magię chodzi to gry wideo strasznie cierpią. Nie ma jak porządna księga magii DnD i całkiem ciekawa Warhammera. W grach komputerowych niestety jest to bardzo ograniczone i jeśli chodzi o Skyrim to w rewolucję nie wierzę. Co mi tam. Ważne żeby system skradania się był dopracowany
  6. Mi ten sposób mówienia no i katolickie nawiązanie kojarzy się też z Mount and Blade: Ogniem i mieczem
  7. Myślę jednak, że główna fabuła nie będzie polegała na wędrówkach od smoka do smoka ( choć w gothicu 2 to działało, nie mówiąc o shadow of colossus, gdzie cała gra się na tym opierała ) i będzie wiele ciekawszych rzeczy, ale i tak NIGDY w tES'ach główna fabuła nie stała na 1 miejscu. Otwartość świata i ogrom możliwości to jest to Mam tylko nadzieję, choć w to wątpię, że powróci sprzeczność interesów gildii . Żebym znowu nie został władcą wszystkich możliwych ugrupowań podczas jednego przechodzenia. Choć bycie arcymagiem posiadając tylko podstawowe czary było śmieszne
  8. Ja bym się nie martwił o długość wątku głównego. Ten speedrun trwał tak krótko tylko dlatego, że twórcy znali lokalizację każdego npc, questa, itemu itd. Normalnemu graczowi samo szukanie tych rzeczy zajmie pewnie ponad 2h. Oni nawet nie walczyli. Jeden z nich skończył na 1, a drugi na 4 lvl postaci więc właściwie nie bawili się, tylko biegli na przód. Na korzyść Skyrim przemawia też fakt, że takie same "firmowe" speedruny Obliviona i Fallouta 3 były o godzinę krótsze. Poza tym kto będzie grał w wątek główny, skoro w tej części będzie trudniej ponoć dostać się do gildii(znaczy trzeba będzie spełnić wymagania) i questy z nimi związane mają się nie kończyć nawet po zostaniu szefem gildii Żeby mi tylko złodziei i mrocznego bractwa nie spsuli. Jeśli będzie taki poziom tych gildii jak w Obku, będę bardziej niż zadowolony. btw premiera 11 listopada to chyba fikcja, bo to przecież dzień wolny od pracy. U nas w sklepach gra będzie od 12, co nie?
  9. Ja obstawiam smocze ruiny. To by było logiczne chyba.
  10. A ja jeszcze zwracam uwagę ponownie na krzyżyki widoczne na mapie Skyrim. Ktoś wie może co to takiego?
  11. Eh. Co do włóczni to może jeszcze je wprowadzą w dodatku? Wiem, że to prawie nierealne ale fajnie by było. Nie przepadam za Morrowindem. Wolę Obliviona, ale nie podoba mi się ile umiejętności i rodzajów uzbrojenia z niego wywalili. Czemu np nie mamy kusz? Tego nie rozumiem. Brak włóczni można tłumaczyć brakiem czasu, bo włócznia wymusza nowe animacje i dodatkowy styl walki, ale broń miotana np? Nie rozumiem tej decyzji i smuci mnie brak wyboru broni dystansowej w Obku no i w Skyrim. btw. Zauważyliście, że na tej mapce jest kilka krzyżyków? Np. we wschodniej marchii. Ciekawe co to. Może smocze ruiny.
  12. @Arturano: Jak opcje szybkiej podróży mogą zabijać klimat? To tylko OPCJE. Nie trzeba ich używać. Jeśli chcesz wszędzie chodzić- proszę bardzo. Nie trzeba korzystać z wozów czy łazików. A jeśli chodzi o szybką podróż z Obliviona, to powtarzam: nikt nade mną z toporem nie stał, żebym jej używał, a można jej było używać tylko w miejscach już odkrytych podczas pieszej lub konnej eksploracji, więc argument z zabijaniem ciekawości, co kryje się dalej jest z deka nie trafiony. I tak musiałeś tam dojść z buta zanim użyłeś fast travel, żeby tam się dostać.
  13. eh... kupiłem tę edycje jak tylko wyszła. Kosztowało mnie to trochę grosza, choć nie pamiętam ile, więc nie będę kłamał. Ale nie to jest najśmieszniejsze. Zaraz po zakupie komp mi się rozwalił, więc gry nie przeszedłem, a od kiedy mam nowy sprzęt jeszcze gothica nie ruszyłem... Chyba teraz będę już musiał Dzięki CDA niektóre gry mam podwójne, jak karty pokemon, które zbierałem w podstawówce. Tylko teraz nikt nie chce się wymieniać
  14. Ja miałem przy walce z nią też większy lvl trochę i też kłopoty. Niestety musisz nie dopuścić żeby Cię nawet dotknęła. Yrden + 2 silne ciosy i ucieczka. I z powrotem. Te królowe mają wyjątkowo silne przywiązanie do swojego terytorium - nie będą Cię gonić poza terenem przewidzianym przez twórców
  15. Wszystkiego najlepszego ;)

×
×
  • Create New...