Jump to content

titusid

Forumowicze
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About titusid

  • Birthday 04/04/1996

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array
  1. Ja let's playów nie oglądam lecz są wyjątki. CTSG oglądam tylko dlatego że tylko jego całe odcinki trawie i czasem Gimpera. Od Rocków i Rojów wieje komerchą lecz ten drugi prowadzi ciekawsze tematycznie filmy (charytatywne tarcze roja? czy jakoś tam, nauka rysowania, paintball - nie tylko darcie ryja ). Najbardziej rozśmiesza mnie ten cały Rock aż się dziwie że ludzie oglądają jego materiały (Materiały z BF3 niszczą - o pokampie w krzakach 10 min i palne coś nudnego w stylu "pójdę na dach", "wzieli mi kampe", "ŁAŁAŁĄ"), o wonziu i arhn.eu nie muszę wspominać jedne z niewielu sensownych kanałów na YouTube chociaż jakby się poszperało to znajdzie się wiele perełek np gamefov
  2. Dobre MMO w postapokaliptycznym świecie. Dobra grafika, ciekawe questy oraz dobrze zoptymalizowana do mojego starocia
  3. Torchlight z GOGu, Amnesia, Urban Terror do rozluźnienia oraz czekam na Newerwinter. War Thundera mam zainstalowanego lecz czekam na aktualizację dodającą czołgi oraz World of Tanks gdzie czekam na cud.
  4. DayZ, The Walking Dead, Dead Island to są gnioty. Powinni się uczyć od twórców WarZ jak się tworzy porządne gry o zombiakach. Dobra idę dalej grać bo akurat godzina minęła.
  5. Któregoś pięknego wiosennego dnia wyżej wymieniona firma oznajmiła że kończy z pakietem Creative Suite na rzecz ich "genialnego" pomysłu Creative Cloud. Pewnie większość z was nie ma pojęcia o czym piszę lecz postaram wam się jak najlepiej to objaśnić. Creative Suite to nic innego jak osobny program lub pakiet programów dla osób zajmujących się szeroko rozumianą grafiką komputerową. Programy te można było kupić na dwa sposoby. Pierwszy to zwykłe fizyczne pudełko z płytą oraz kodem, a drugi sposób to zakup wersji cyfrowej. Najważniejszym aspektem tego pakietu było to że raz kupiony program jest twoją własnością i nie trzeba płacić za kolejne aktualizacje(chyba że wyszło kolejne wydanie lecz zakup nowszej wersji nie był obowiązkowy). Creative Cloud to w sumie to samo tylko że mamy dostęp do wszystkich programów Adobe, możliwość zapisywania prac w chmurze, integracja z serwisem Behance, synchronizacja ustawień pomiędzy poszczególnymi komputerami i jeszcze jedno, najważniejsze - należy płacić miesięcznie 61$. Teraz przejdźmy do konkretów. Wprowadzenie kreatywnej chmury jest moim zdaniem skutkiem monopolu oraz większym skokiem na pieniądze. Wykorzystali sytuację że nie mają żadnego konkurenta więc mogą sobie na to pozwolić ponieważ wiedzą że kienci nie odejdą gdyż nie mają alternatywy. Oczywiście wszyscy co posiadają pakiety CS mogą spać spokojnie bo nie zostaną te programy w żaden sposób im odebrane i nadal wolno będzie im z ich korzystać. Może i użytkownicy dostaną te wszystkie bajery lecz czy to nie jest uszczęśliwianie na siłę. Najciekawszą opcją jest tylko synchronizacja pomiędzy komputerami lecz tylko to ponieważ zapisywać dane w chmurze można w Dropboxie lub SkyDrive, integracja z serwisem Behance wciśnięta na siłę niepotrzebna lecz pewnie znajdą się tacy co się to spodoba, a dostęp do wszystkich programów Adobe to już inna bajka gdyż wielkie koncerny może i skorzystają na tym lecz mniejsi twórcy często pojedyncze osoby pójdą z torbami. 61$ miesięcznie to ogromny wydatek jeżeli spojrzymy na to przez większy odcinek czasu, a nie każda osoba która używa tylko Photoshopa będzie potrzebowała Premiere Pro, After Effects lub Dreamweavera. Po prostu im się to nigdy nie przyda, a płacić i tak będą musieli. W końcu nie mają wyjścia. Pewnie większość sobie myśli "przecież mogą zostać przy starszych wersjach i problem zniknie". Może i jest to prawda bo na przykład Adobe After Effects CS6 od CC się prawie niczym nie różni to za dwa lata będzie ogromny skok technologiczny i ludzie nie będą mieli wyboru. Do tego dojdzie brak wsparcia dla wcześniejszych wersji programu i skończy się sielanka. Nie będę bawił się w szczegóły, a więcej informacji znajdziecie wpisując w swoją wyszukiwarkę adobe creative cloud.
  6. Z jednej strony masz racje lecz z drugiej chcielibyśmy alby branża gier się rozwijała, a nie cofała
  7. Call of Duty to marka która pomimo fal narzekań oraz oburzeń które rozpływają się od graczy ze względu na zerowy postęp technologiczny sprzedaje się wyśmienicie. Każda kolejna część pobija rekord dochodowy poprzedniej produkcji. Ich najnowsza część powinna w końcu oddychać nowymi płucami ze względu na nowe konsole które pojawią się pod koniec tego roku. Dnia 21 maja na konferencji Microsoftu która zaprezentowała nową konsole XBOX One został przedstawiony trailer gry oraz dev-diary twórców nt ?nowego silnika?. Na pierwszy rzut oka pomyślałem sobie ?wreszcie nowy technologia napędza tą produkcję? lecz chwile po moim błędnym skojarzeniu wpatrzyłem się bardziej w monitor i zobaczyłem coś bardzo znajomego. Animacje, wybuchy, tylko podrasowane tekstury, skrypty. Ta myśl nie dawała mi spokoju: ?czy to na pewno gdzieś tego nie widzieliśmy??. Na drugi dzień ze spokojem obejrzałem sobie wszystkie materiały z konferencji i uświadomiłem sobie że to nie może być prawdą. Robią z nas ?w konia?, to jest ten sam silnik co napędzał wcześniejsze części gry. Kilka dni później moje domysły zostały potwierdzone. Według Zacha Volkera głównego animatora Infinity Ward w rozmowie z Official PlayStation Magazine przyznał że silnik Call of Duty: Ghost nie jest zbudowany od zera. Jak dodaje: Według niego jest niemożliwością zrobienia w 2 lata całego silnika od podstaw. I tu nasuwa się pytanie: czy koncern który zarabia co roku miliardy nie może wyodrębnić zespołu który wziąłby na swoje barki stworzenie kompletnie nowego silnika? Wtedy taka ekipa mogłaby bez problemu pracować przez dobre kilka lat i koncentrowała by całą swoją uwagę na zrobieniu naprawdę przyzwoitej technologii która mogłaby się równać z takimi klasami jak CryEngine 3, Frostbite 3 czy Unreal Engine 4. Nie chce wnikać jaką na jakiej strategii działają lecz pamiętajmy że kura która składa złote jajka także ma prawo złapać zadyszki, a wtedy może być za późno na ratowanie marki która przez wielu jest uznawana za kultową. Pamiętajmy że Guitar Hero legendarna produkcja ze stajni Activision także skończyła marnie mimo swojej niebagatelnej popularności. PS Jest to mój debiut jeżeli chodzi o karierę blogera. Prowadzę go także tutaj http://ptyczynski.tumblr.com/
×
×
  • Create New...