Jump to content

Youngie

Forumowicze
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Youngie

  • Rank
    Krasnolud

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Recent Profile Visitors

1,784 profile views
  1. Dziękuję Ci za odpowiedź! Obecnie używam 64 bitowego systemu Windows 7 i posiadam 6 GB pamięci RAM. Pamiętam, że kiedyś przenosiłem (niestety nie znam się na kwestiach informatycznych, więc wybacz mi mój potoczny język ) część pamięci wirtualnej na dysk D, więc dziwnym dla mnie wydaje się zapełnianie dysku C. Nie mniej jednak po przeczytaniu artykułu, który podesłałeś sytuacja stała się trochę jaśniejsza. Jeżeli nie stanowiło by to problemu, to mógłbyś podyktować w jaki sposób ustawić to wszystko tak, aby nie zżerało miejsca na dysku?
  2. Witam, cześć i czołem! Mam wysoce irytujący problem, który męczy mnie już od jakiegoś czasu. Otóż, mój dysk samoistnie się zapełnia. Wielokrotnie robiąc porządki i posiadając, załóżmy, zwolnione 9 GB miejsca, po jakiś 40 minutach zapełnia się z jakiegoś powodu 5 GB. Czyściłem wielokrotnie dysk CCleaner'em, ale nic to nie daje. Skan też odpada. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak się tego pozbyć raz na zawsze? Z góry dziękuję za pomoc!
  3. To atak hakerski, więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://www.cdaction.pl/news-47788/steam-wlasnie-wysiadl.html
  4. Loguję się poprzez Origina, a komunikat z treścią, to jakiś stary program sprawdzający konta EA. Na swoje konto, mogę się zalogować normalnie przez wszystkie możliwe przeglądarki internetowe. Niestety Andriu, ale problem dotyczy gry, mam najnowszą wersję Origina, jak i samego MoH:A.
  5. Czołem! Niedawno zakupiłem Medal of Honor: Airborne w sklepie Origin. Przy próbie uruchomienia gry wyskakuje komunikat z następującą treścią: "Proszę zalogować się na konto, by móc uruchomić grę na tym komputerze". No i ok. Podaję prawidłowe dane, próbuję się logować i nic. Za każdym razem występuje taki błąd: "Nie można połączyć się z serwerami. Spróbuj ponownie za kilka minut". Powtarzałem tą czynność wielokrotnie i za każdym razem nic. Postanowiłem skontaktować się z amerykańskim Live Chatem, ale nic nie pomogli, jedynie kazali zakładać nowe konta w jakiś ich nowych usługach... Przeglądałem również różna fora, w tym CD - Action, i niestety nie znalazłem rozwiązania. Bardzo proszę o pomoc!
  6. Problem został rozwiązany, pomogła reinstalacja gry wraz z instalacją najnowszej łatki. Temat do zamknięcia.
  7. Problem został rozwiązany, pomogła reinstalacja i zainstalowanie programu Steam na nowo. Temat do zamknięcia.
  8. Czołem! Zakupiłem niedawno kolekcjonerską antologię Fallout'a i chciałem zagrać w New Vegas. Niestety nad moim komputerem ciąży jakieś fatum i niestety już teraz, praktycznie każda gra się freezuje w bardzo irytujący sposób. "Proces" zawieszenia się wygląda następująco: gram przez 10 - 15 minut, po czym obraz się zawiesza a głosy dalej lecą w tle. Ctrl+alt+delete, klikam ponownie ikonkę gry i tak w kółko. Jest jakiś sposób, aby to naprawić? Sprawdzałem spójność plików, ale to nic nie dało. Specyfikacja PC - ta: Nvidia GeForce GTX 295 RAM: 6GB Windows 7 Home Premium 64 bity Intel Core i(7) 2.67 GHz
  9. Czołem! Tak jak w temacie, podczas grania program w pewnym momencie zawiesza się zmuszając mnie do wyjścia na pulpit. Szukałem rozwiązań, ale żadne z nich mi nie pomogło i mam tu na myśli ściągnięcie najnowszych sterowników graficznych, ściągnięcie najnowszego patcha do gry czy zmniejszenie detali. Samo zawieszenie się wygląda następująco: po kilku minutach grania program "freezuje" się, a dźwięki gry nadal słychać w tle. Aby wrócić do gry muszę wyjść na pulpit i kliknąć ponownie ikonę programu. Co do parametrów mojego sprzętu, aktualnie posiadam 64 bitowy system Windows 7, karta graficzną Nvidia GeForce GTX 295 z zainstalowanym DirectX 10.1 oraz 6 GB RAM'u. Bardzo proszę o pomoc!
  10. Czołem! Mój problem dotyczy programu DirectX 10.1. Podczas gry w jakiegokolwiek BF'a na Frostbite, po jakimś czasie rozgrywki program crashuje się i wyskakuje podany błąd: "DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_RESET ("The device failed due to a badly formed command. This is a run-time issue; The application should destroy and recreate the device,") GPU: "NVIDIA GeForce GTX 295", Driver: 34144. This error is usually caused by the graphics driver crashing; try installing the latest drivers. Also, make sure you have a supported graphics card with at least 512MB." Próbowałem instalowania/przeinstalowywania sterowników graficznych na nowsze/starsze i nic to nie dawało. Ten błąd zaczął mi dokuczać od niedawna. Moja karta grafiki to oczywiście GeForce GTX 295 od Nvidii. Zastanawiałem się również nad tym, czy przy tej karcie odpali Battlefield 1. Bardzo proszę o pomoc!
  11. Podaję rozwiązanie tego dosyć, niespotykanego problemu: Mnie pomogło przełączenie konsol pod inny telewizor, a potem podłączenie obu "maszynek do gier" pod pierwszy telewizor. Wymieniłem też kable HDMI. Mam nadzieję, że wszystko będzie działać tak jak należy. Temat do zamknięcia.
  12. Witam. Tak jak w temacie, mój problem dotyczy gry Half - Life, a dokładnie pewnej modyfikacji do tej gry o nazwie "Crack - Life". Aktualnie posiadam Half - Life'a z reedycji "Play - It" wraz z pierwszą wersją Counter - Strike'a. Według instrukcji od autora modyfikacji, folder z mod'em należy przerzucić do głównego katalogu gry. Tak też zrobiłem i po uruchomieniu modyfikacja nie była aktywna. Pytałem się mojego znajomego ( Speca od uniwersum Half - Life'a i wszelakich gier Valve ) co zrobić z tym fantem, i poradził utworzenie skrótu z odpowiednim parametrem startowym. Na niewiele to się zdało. Bardzo proszę o pomoc!
  13. Witam. Mój kolejny feralny problem polega na tym, iż tym razem po podłączeniu moich konsol za pomocą kabli HDMI do telewizora, nie następuje żadna "wizualizacja" obrazu/interfejsu konsoli po przełączeniu na kanały konsol. Innymi słowy mówiąc, nie ma sygnału, nie ma obrazu po podłączeniu do telewizora. Problem dotyczy konsol PlayStation 3 oraz Xbox 360. Próbowałem również podłączyć konsole za pomocą kabli AV, ale nie poskutkowało to w żaden sposób. Proszę o pomoc!
  14. Dziękuję Ci bardzo Otton za odpowiedź. Wypróbowałem ten program i muszę Ci powiedzieć... że dosłownie troszeczkę on pomógł, ale nie na tyle by gra chodziła CO NAJMNIEJ w 30 FPS'ach. W sumie, czego można było się spodziewać po karcie, której wsparcie zakończyło się na "osławionym" DirectX 10. Dziękuję Otton jeszcze raz za wyczerpującą odpowiedź, myślę, że nadeszła pora, by zakupić nową kartę graficzną... Bowiem "Gaming Experience" mnie do tego zmusza... Temat do zamknięcia. PS. Link do programu: https://msdn.microsoft.com/en-in/windows/hardware/hh852363.aspx
×
×
  • Create New...