Jump to content

Madjack

Forumowicze
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Madjack

  • Birthday 07/16/1984

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array

Recent Profile Visitors

1,434 profile views
  1. Z tym musisz isc do trenera on tego naucza (no i miec xp na skila). Zgaduje, ze w tym problem.
  2. Spróbuj przyjsc do niego o innej godzinie, ewentualnie wyjdz z miasta i polaz po pustkowiach chwile. Pogadaj tez z mieszkancami jesli dobrze pamietam ktos (chyba lekarz) powinien wspomniec o tym, ze Tandi szuka kogos do zadania, moze to uaktywni Feargusona. Edit. Wczytaj save sprzed dotarcia do RNK, moze to cos da.
  3. 23 poziom w 4 rozdziale!? Chyba pominales polowe gry, dla porownania powiem, ze zaczalem sobie grac w NK i moja postac (mag) jest aktualnie w polowie 3 rozdzialu i mam 32 poziom. Masz zle rozwinieta postac, zakladam, ze wykorzystales kamienne tablice i smocze korzenie, wiec ze statami juz wiele nie poszalejesz. Moja rada jest taka, wracaj do Jarkendaru i wybij tam wszystkie stwory, potem do gorniczej doliny i wybij tam wszystko (smoki i jaszczuroludzi narazie mozesz zostawic), rozwin miecze do 100% i dopiero potem wracaj do Khorinis i czysc co sie da. Co do orkow, kup zwoje na deszcz ognia alb
  4. Zaczynajac Gornicza Doline powienienes byc na ok 12-14 poziomie po wykonaniu wszystkich misji i ubiciu wszytkiego w okolicy. Mozna to zrobic bez wiekszego problemu w 1 akcie (czasami trzeba pokombinowac). Jesli nie wykonales zadnych misji od najemnikow przed przystapieniem do strazy, no to straciles sporo expa. Kolejna wazna sprawa jest rozwoj postaci. Punkty potrzebne do rozwijania umiejetnosci zmnieniaja sie co 30, przykladowo do 30 mamy stosunek 1-1 (1pkt nauki za 1pkt umiejetnosci), ale powyzej 30 juz 2-1, potem 3-1 itd. dlatego pakujemy taka sile do 29 i ulepszamy o 5 tak aby zyskac te 4
  5. Jest to błąd, który lubił wyskakiwać na wersji gry z przed patcha 1.03. Najnowszy patch powinien eliminować ten bug.
  6. Jest sposób na mocny ekwipunek, wymaga tylko troche czasu. Poniższy opis proszę czytać (i stosować) tylko jeśli chcecie się pobawić, w przeciwnym wypadku stracicie sens gry. Do tej zabawy wymagane są, najlepiej rozwinięte na 100 + odpowiednie perki, następujące umiejętności: alchemy, enchanting, smithing. Zaczynamy od stworzenia sobie setu z enchantem zwiększającym umiejętność alchemii. Powinno w skład setu wchodzić (jeśli dobrze pamiętam): diadem, rękawice, pierścień, naszyjnik oraz Falmer Helmet (nie wiem jak w polskiej wersji się on nazywa, jest to hełm tych stworków z krasnoludzkich ruin
  7. Jak stworzyć niezniszczalnego maga bitewnego, recepta banalna, rozwijamy enchanting i destruction na 100, perki z destro dotyczące zmniejszania many można sobie darować. Zaklinamy ekwipunek tak aby dawał nam redukcje many czarów ofensywnych 100%, no i pakujemy każdy poziom w HP. Przy takiej konfiguracji mag ubija smoki zanim te wylądują i właściwie sam jest nie do ubicia. Problem w tym, że gra wtedy szybko się nudzi. Na dodatek można wypakować Light Armor na 100 i biegać w ulepszonym Scale Dragon Secie ale wtedy to już calkiem przesadna postać będzie.
  8. Teoretycznie broń z mniejszym magazynkiem powinna być mocniejsza. Z drugiej strony mając większy magazynek wystrzelisz więcej kul, tym samym zadasz większe obrażenia. Co do podstawki to broń znajdywana później powinna być lepsza, jeśli zaś chodzi o DLC, to nie widziałbym sesnu w wypuszczaniu zestawu dodatkowych broni, gorszych od tych podstawowych.
×
×
  • Create New...