Jump to content

Madjack

Forumowicze
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Madjack

  • Birthday 07/16/1984

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  1. Z tym musisz isc do trenera on tego naucza (no i miec xp na skila). Zgaduje, ze w tym problem.
  2. Spróbuj przyjsc do niego o innej godzinie, ewentualnie wyjdz z miasta i polaz po pustkowiach chwile. Pogadaj tez z mieszkancami jesli dobrze pamietam ktos (chyba lekarz) powinien wspomniec o tym, ze Tandi szuka kogos do zadania, moze to uaktywni Feargusona. Edit. Wczytaj save sprzed dotarcia do RNK, moze to cos da.
  3. 23 poziom w 4 rozdziale!? Chyba pominales polowe gry, dla porownania powiem, ze zaczalem sobie grac w NK i moja postac (mag) jest aktualnie w polowie 3 rozdzialu i mam 32 poziom. Masz zle rozwinieta postac, zakladam, ze wykorzystales kamienne tablice i smocze korzenie, wiec ze statami juz wiele nie poszalejesz. Moja rada jest taka, wracaj do Jarkendaru i wybij tam wszystkie stwory, potem do gorniczej doliny i wybij tam wszystko (smoki i jaszczuroludzi narazie mozesz zostawic), rozwin miecze do 100% i dopiero potem wracaj do Khorinis i czysc co sie da. Co do orkow, kup zwoje na deszcz ognia albo jakies demony przyzwij i tak je zalatw jesli nadal nie bedziesz w stanie zabic ich normalnie. Jesli chodzi o taktyke walki, to podpowiem tylko, ze staniem w miejscu i machaniem prawo lewo z orkami nie wygrasz. Jesli wszystko rozegrasz dobrze to idac na smoki powienienes miec ok 40 poziom. Jeszcze jedna drobna rzecz, na youtubie ostatnio widzialem polski gameplay z gohica:nk, gosc mial 29 poziom i postac, ktorej nie mozna nawet nazwac niedorozwinieta w chwili wyplywania do Irdorath, odradzam wzorowac sie na takiej grze, chyba, ze przez 6 rodzial chcesz ogladac caly czas ekran ladowania. Przechodzilem ta gre kilkanascie razy i dobrze rozwinieta postac nie ma prawa zginac w ostatnim rozdziale.
  4. Zaczynajac Gornicza Doline powienienes byc na ok 12-14 poziomie po wykonaniu wszystkich misji i ubiciu wszytkiego w okolicy. Mozna to zrobic bez wiekszego problemu w 1 akcie (czasami trzeba pokombinowac). Jesli nie wykonales zadnych misji od najemnikow przed przystapieniem do strazy, no to straciles sporo expa. Kolejna wazna sprawa jest rozwoj postaci. Punkty potrzebne do rozwijania umiejetnosci zmnieniaja sie co 30, przykladowo do 30 mamy stosunek 1-1 (1pkt nauki za 1pkt umiejetnosci), ale powyzej 30 juz 2-1, potem 3-1 itd. dlatego pakujemy taka sile do 29 i ulepszamy o 5 tak aby zyskac te 4 pkt wg poprzedniej miary (to samo z mieczami). Wybor Gorniczej Doliny nie jest zly, mozna tam latwo podpakowac postac przy taranie i paru innych miejscach (znowu pokombinowac), tam tez kupisz lepszy pancerz. Pisze moze dosyc ogolnikowo ale nie chce dawac Ci gotowych rozwiazan, bo satysfakcja z samodzielnego przejscia NK jest dosyc spora. Dla przykaldu ja lubie grac magiem i przez cala gre nie wydaje ani jednego punktu na statystyki czy umiejetnosci walki niemagicznej i gra sie naprawde dobrze. Jakbys mial jakis problem jeszcze to pisz pm albo w tym temacie.
  5. Jest to błąd, który lubił wyskakiwać na wersji gry z przed patcha 1.03. Najnowszy patch powinien eliminować ten bug.
  6. Jest sposób na mocny ekwipunek, wymaga tylko troche czasu. Poniższy opis proszę czytać (i stosować) tylko jeśli chcecie się pobawić, w przeciwnym wypadku stracicie sens gry. Do tej zabawy wymagane są, najlepiej rozwinięte na 100 + odpowiednie perki, następujące umiejętności: alchemy, enchanting, smithing. Zaczynamy od stworzenia sobie setu z enchantem zwiększającym umiejętność alchemii. Powinno w skład setu wchodzić (jeśli dobrze pamiętam): diadem, rękawice, pierścień, naszyjnik oraz Falmer Helmet (nie wiem jak w polskiej wersji się on nazywa, jest to hełm tych stworków z krasnoludzkich ruin). Całość powinno się dać założyć jednocześnie, w tym oba nakrycia głowy. Przy powiedzmy +20% bonusie z pojedynczego przedmiotu, całość da nam juz jakiś konkret. Jak już mamy co trzeba zaczynamy zabawę. 1. Zakładamy nasz set do alchemii i tworzymy miksturke Fortify Restoration. 2. Zdejmujemy set, pijemy miksturkę i zakładamy znowu set. Nasze statystyki na przedmiotach powinny wzrosnąć 3. Tworzymy znowu miksturkę Fortify Restoration, powinna być mocniejsza od tej pierwszej. 4. Czekamy aż miksturka przestanie działać. Następnie powtarzamy kroki 2 do 4, pijąc nowo zrobioną miksturkę Kiedy dojdziemy do zadowalającej nas wartości, tworzymy kilka mikstur na zapas. Teraz możemy przejść do ulepszania sprzętu. Pijemy naszą miksturkę, zakładamy set do alchemii i robimy miksturki na Fortify Enchanting oraz Smithing i tyle. Ulepszamy broń oraz zbroje na wymarzone wartości. Warto również stworzyć mocniejszy set do alchemii, skróci to zabawę, jeśli najdzie nas ochota na późniejsze ulepszanie sprzętu. No i na koniec rzecz najwarzniejsza (poniekąd oczywista) zanim zaczniemy cała zabawe, zaopatrzmy się w wystarczający zapas składników, brak ich w trakcie bywa frustujący.
  7. Jak stworzyć niezniszczalnego maga bitewnego, recepta banalna, rozwijamy enchanting i destruction na 100, perki z destro dotyczące zmniejszania many można sobie darować. Zaklinamy ekwipunek tak aby dawał nam redukcje many czarów ofensywnych 100%, no i pakujemy każdy poziom w HP. Przy takiej konfiguracji mag ubija smoki zanim te wylądują i właściwie sam jest nie do ubicia. Problem w tym, że gra wtedy szybko się nudzi. Na dodatek można wypakować Light Armor na 100 i biegać w ulepszonym Scale Dragon Secie ale wtedy to już calkiem przesadna postać będzie.
  8. Teoretycznie broń z mniejszym magazynkiem powinna być mocniejsza. Z drugiej strony mając większy magazynek wystrzelisz więcej kul, tym samym zadasz większe obrażenia. Co do podstawki to broń znajdywana później powinna być lepsza, jeśli zaś chodzi o DLC, to nie widziałbym sesnu w wypuszczaniu zestawu dodatkowych broni, gorszych od tych podstawowych.
×
×
  • Create New...