Jump to content

ChocolatePope

Forumowicze
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About ChocolatePope

  • Rank
    Hobbit
  • Birthday 07/20/1987

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array
  1. @ KamilosD Opisuje śmierć jak najbardziej ogólnie. To znaczy, że nie daje samych poważnych gier o których można 'napisać coś mądrego'. Z resztą, to jest napisane tak 'przy okazji' opisywania gatunku platformówek.
  2. W ogóle wyobraźcie sobie takie coś w poważnej pracy naukowej: (o Super Mario Bros) Akcja oryginalnej gry na konsole Famicon ma miejsce w fikcyjnym Grzybowym Królestwie, gdzie zły Król Bowser Koopa, za pomocą swojej magii zamienił wszystkich mieszkańców w kamienie, cegły i rośliny, oraz uwięził jedyną osobę zdolną zdjąć urok - Księżniczkę Peach. Na jej ratunek rusza główny bohater: Mario. Na łącznie 32 poziomach gry pokonać on musi stające na jego drodze przeszkody, w tym wrogów, których pojedynczy dotyk jest dla niego śmiertelny. Większość pokonać można naskakując na nich - to właśnie podstawowa broń Mario. By gra nie była zbyt wymagająca twórcy wprowadzili do gry przedmioty zwiększające żywotność bohatera. Mowa o między innymi o grzybach, których znalezienie powiększa bohatera, co z kolei umożliwia mu między innymi na niszczenie niektórych cegiełek i pozwala na przyjęcie jednego ciosu (co natychmiast z powrotem zmniejsza Mario, kolejne uderzenie jest już śmiertelne). Gracz zaczyna z trzema życiami ? trzema szansami. Każda śmierć (czy przez dotknięcie wroga czy, upadek lub upłynięcie limitu czasu), zmniejsza liczbę żyć ? gdy ich liczba dojdzie do zera, gra kończy się porażką. Takie i bardzo podobne rozwiązania znaleźć można w niemal wszystkich grach platformowych (nawet dziś), których niemal ikonicznym przedstawicielem jest właśnie Super Mario Bros. Krótko: lol.
  3. Temat pracy wybrałem sam - nie wiem gdzie zadają ludziom od góry tematy na prace dyplomowe, ale nie na mojej uczelni. Nikt nie oczekuje ode mnie pisania, że gry są ZUE, jak to opisują ludzie z KULu w pracach takich jak Komputerowi mordercy. Tendencje konstruktywne i destruktywne u dzieci grających w ?agresywne" gry komputerowe autorstwa szanownej pani Ulfik-Jaworskiej. Czasy się na szczęście zmieniają i nikt już nie patrzy na pracę z zakresu gier jak na gorszą i niepoważną.
  4. Wiesz, ja mam 22 lata i jestem graczem, więc nie będę obsmarowywał swojego hobby. Dięki. BioShock please!
  5. Absolutnie. Staram się opisać mechanikę śmierci w grach. Z rozróżnieniem na gatunki, tryb dla jednego lub wielu graczy, poziom trudności. Analizuje motywacje, konsekwencje. Pisze słownik gracza a śmierć. Takie tam. ArturMilan, dziękować.
  6. Bardzo, BARDZO wszystkim dziękuje! Dokładnie to co mi potrzeba. Game Overy, zabijanie, bicie zabitym, śmierć tu i tam - idealnie nadaje sie do mojej pracy! Keep 'em coming!
  7. Już mam, wiem jak się kończy i dlatego nie mogło tego skrina zabraknąć... Pierwsze mało czytelne, drugie trochę zbyt dowcipne. Ale dzięki mimo wszystko. Prototypa już mnóstwo, bedzie z czego wybierać, X-Men dobrym przykładem post-filmówki a Conana i Lokiego mi jeszcze brakowało. Thx! *Troche* małe.
  8. Mało czytelny ten screen... Dzięki i tak. I to tyle? Help plox!
  9. Pasują, ale przydałby się komunikat w stylu 'GAME OVER'. Jest taki w Kronikach...? Postal jak zwykle niezawodny, jeżeli chodzi o sceny mordu. Oooo, bardzo dobre. Approved! Chodzi i o to i o to.
  10. Oczywiście, WoWa nigdy za mało. OOO, świetne - doskłądnie o to (między innymi) chodziło. Zuo. Ale sam screen bardzo wartościowy. Dobry skrin, jaky jeszcze był jakiś gameover, czy coś... Może 'uleczanie' się? Za to co jest i za przyszłe - thx! Rozumiem, że to jakaś gore-animu-przygodówka? Dobre, mocne, klimatyczne - approved! Zostańmy może przy tradycyjnych grach, k? Ale dam pewnie jako ciekawostkę.
  11. Dziękuje za odpowiedzi, wasze screeny na pewno pojawią się w mojej pracy!
  12. Witam, to mój pierwszy temat na tym forum, nie ukrywam, że zarejestrowałem się z bardzo konkretnego powodu... Otóż pisze sobie prace na ww temat i pomyślałem, że porposzę o pomoc on-line. Potrzebuje ekranów 'game over' z różnych gier. Tego i wszelkich klimatów związanych ze śmiercią: gibów, apteczek, (śmiertelnych) efektów działania broni i czarów, 'sztywnych' elementów gameplay'a (wszelkie zwłoki, także te będące elementami otoczenia), etc. Także odpalajcie gry, dajcie sie zabić i róbcie screeny. Zabijajcie i też róbcie screeny. Najmilej widziane MMORPGi i FPSy. Z góry dzięki!