Jump to content

Dantei

Forumowicze
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About Dantei

  • Rank
    Krasnolud
  • Birthday 07/28/1995

Sposób kontaktu

  • Discord
    Array
  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Recent Profile Visitors

1,308 profile views
  1. Przetłumaczyłem sobie ostatnio dialogi z trybu Versus Guilty Gear Xrd i wyłapałem wszystkie teksty, także te najzabawniejsze. Zamieszczam trochę poniżej:
  2. Pytałem przed premierą, zapytam po premierze. Czy pójdzie mi Dragon's Dogma: Dark Arisen? Moje żelastwo: - Windows 7 32 bit - Intel Core 2 Duo E4500 2,20 Ghz - RAM: 2 GB - Radeon HD 5570 - internet 2 Mbps - chcę odpalić w 1400x1050, ale jakby co, zadowolę się 1024x768 Dodam, że gry na tym samym silniku (DMC4, RE5) chodziły na full bez zacięć, ale to pewnie żadna miara.
  3. Pierwszy boss z Devil May Cry 3 na poziomie Heaven or Hell. Tak, pierwszy, ta kostucha. Kiedy ona ma normalne HP, a Dante jest na jedno trafienie, walką z nią staje się irracjonalna. Sledge z Borderlands był chyba jedynym bossem, przy którym stosowałem taktykę - wbiec, wystrzelać z czego się da/wyrzucać granatów/użyć umiejek, a w razie śmierci... powtórzyć. Z Dragon Age ta pół-naga panna z wilkołakami. To była pierwsza lokacja od jakiej rozpocząłem swą wielką podróż i moje niedoświadczona drużyna zawsze padała tuż przed zadaniem jej tych ostatatniutkich obrażeń.
  4. Rozkminiłem, że te dodatkowe głosy to Announcer i... może nim być domyślny + wszystkie postacie z gry. I jest opcja Random, która sprawia, że co jakiś blok komentatorski (Character Select, ekran Versus, sama walka) zmienia się głos. Zato-1 odzywający się przy wyborze postaci, mówiący swoich charakterystycznym głosem "Aah, watashi da.", gdy wybierze się jego, potem Axl luźno wykrzykujący kto się bije i I-no z ponętnym Let's Rock! na sekundę przed rozpoczęciem walki - tak, tak i tak!!! To tak działa!
  5. Jakby ktoś się jeszcze wahał z zakupem, bo "mi nie pójdzie". Gra chodzi mi: 60 FPS w Menu 40-50 FPS na Character Select 58-60 FPS w czasie walki (Offline, nie gram po sieci) Mój komputer: Windows 7 32 bit Intel Core 2 Duo 2,2 Ghz Radeon HD 5570 (1GB pamięci) 2 GB RAM DDR2 No kurna, panowie. To się nazywa optymalizacja! Boli mnie, że nie można ustawić strzałek w sterowaniu, bo do tego jestem przyzwyczajony, ale to już problem mały, to ma zostać naprawione. Naprawdę, jeśli ktoś się waha, a ma komputer taki jak mój/trochę lepszy ---> DRAGON INSTALL!!! EDIT: Chrzanić strzałki, można grać jako Player 2 po lewej stronie ekranu (jest wybór kontrolera jak w SFxT). Tylko ta rozdzielczość... co to jest Fullscreen? Wiem, że mam monitor 4:3 i czarnych pasów się nie pozbędę, ale nie ma lepszych opcji a'propos rozdzielczości? Ktoś coś wie, grzebał może? W dodatku włączenie tego ostatniego filtrowania (SMAA) sprawia, że mam 50-60 klatek w gameplayu, ale w zasadzie nie widać różnicy. Post-efekty wyłączone, synchronizacja pionowa też. Post-efekty żrą połowę klatek. Faust boski jak zawsze, gra 10/10 <3 Potraktuję tę optymalizację jako mój prezent świąteczny~
  6. Można nim było grać w Alphach i w Super/Ultra Street Fighter IV.
  7. Co tu dużo tłumaczyć, obrazek mówi sam za siebie. Nie spotkałem się z takimi artefaktami, gdy grałem na laptopie z Win XP na pokładzie i kartą zintegrowaną Intela. Mój komputer: - Windows XP - Intel Core 2 Duo E4500 2,20 Ghz - RAM: 2 GB - Radeon HD 5570 EDIT: Okej, panowie i panie, zmiana palety barw w opcjach graficznych ( z 32 bitów na 16) sprawia, że nieco "prostokątują" się cienie na obrzeżach nieodkrytej mapy, ale poza tym wszystko widać i w sumie da się tak grać. Oprócz tego włączyłem wszystkie inne rzeczy (lustrzane rysowanie i te podobne, są w opcjach graficznych obok siebie). Jestem w stanie dostrzec, co się dzieje na ekranie, bez większych problemów, a jak nie pada w grze deszcz to jest już w ogóle miodzio. Także jakby ktoś miał kiedyś jakieś glitche/artefakty jak ja, w załączonym obrazku, to zmiana palety barw na 16 powinna pomóc. Sam sobie pomogłem, rozwiązanie załączyłem, więc temat można zamknąć. Baldur.bmp
  8. Wiem, że gra nie miała jeszcze premiery, ale Wy może macie czuja w tych sprawach. Dragon's Dogma, podane wymagania minimalne: Minimum Requirements ? Recommended for 1280 x 720 Operating System: Windows 7 or 8 32 or 64 bit CPU: Intel Core 2 Duo E7600 3.06 GHz RAM: 2 Gb Graphics Card: Nvidia Geforce 8800 DirectX: DirectX 9.0c Hard Disk Space: 20 Gb Internet connection: ADSL 1 Mbps Moje żelastwo: - Windows 7 32 bit - Intel Core 2 Duo E4500 2,20 Ghz - RAM: 2 GB - Radeon HD 5570 - internet 2 Mbps - chcę odpalić w 1400x1050, ale jakby co, zadowolę się 1024x768 Śledzicie czasem jak to jest z tymi wymaganiami, więc mimo wszystko pytam, ale jak nikt nie będzie potrafił zgadnąć, to dodam posta po premierze. Z góry dzięki.
  9. Mam zaszczyt napisać, że... Ka-ka-ka-ka-karin breaker!!! Jej odświeżona w nowym stylu graficznym sylwetka wypadła lepiej niż R.Miko (IMO), a w dodatku spełniło się to, czego domyślały się setki ludzi... Yoshinori Trolo pokazaływał przecieki z jej Critical Arta, bo dostała coś w stylu jednego ze swoich Super Combosów z Alpha 3. PS: Rashid = Elfuerte confirmed, usłyszałem jego "Bakara~" po przegraniu walki...
  10. Gdyby to była Karin z movestem z Alpha 3 + dodane/podmienione kilka technik od Lili ze SFxT... Grałbym, grałbym mocno. Karin i Sunflower Lance <3
  11. Bardziej niż na Corkscrew Cross wygląda mi to na recykling animacji :v Obstawiam, że to kolejna nowa postać, bo zostały jeszcze dwie. Ewentualnie CAPCOM będzie chciał zamaskować to, że wyciek się potwierdza i da coś, co mieli odłożone na później.
  12. @goliat Rzeczywiście, to ma sens. Tsubasę oglądałem dość dawno temu i nie skojarzyłem tak tego. W każdym razie, dzięki.
  13. W Sam & Max: Sezon 1 jest postać epizodyczna, nazywająca się Superball. W "naszej" wersji jest to Agent Wakabayashi. To chyba jedyna rzecz, której nie rozumiem. Dlaczego? Coś, ktoś?
  14. Jak zobaczyłem screena, to pomyślałem - srogo. Jak zobaczyłem ten gameplay-trailer, to pomyślałem - kiepskawo. Super Art chałowaty, ale animacja po walce chyża, ładna, podoba mi się. W ogóle animacje ma ładne (płynne), ale czekam na ujawnienie listy ciosów i ich kombinacji. Liczę na coś podobnego do Gena, ale pewnie się przeliczę.
  15. Sonic Boom Tornado Guile'a ze Street Fighter EX3 http://vignette4.wikia.nocookie.net/streetfighter/images/1/1b/Mqdefault.jpg/revision/latest?cb=20140713175244 Criminal Upper Cody'ego http://vignette4.wikia.nocookie.net/streetfighter/images/a/a2/Criminalupperthumb.png/revision/latest?cb=20110715220908 Tanden Typhoon Setha http://vignette2.wikia.nocookie.net/streetfighter/images/5/5d/ImagesCAX048OH.jpg/revision/latest?cb=20121208014756 Nic mi więcej nie przychodzi do głowy. Chyba że to rzeczywiście nowa postać, a Yoshinori Ono to Yoshinori Trolo (nie byłbym zdziwiony). Ewentualnie wzięli jakąś starą postać i dorobili jej miotanie huraganami.
×
×
  • Create New...