Jump to content

Kern3l

Forumowicze
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Kern3l

  • Birthday 09/19/1989

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    https://www.youtube.com/user/Kern3lly
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    P[r]oland
  • Zainteresowania
    Gram w gry i komentuję (= tworzę Zagrajmy): https://www.youtube.com/user/Kern3lly

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja
  1. Affirmative. (Jak coś wymyślę to puszczę w tym poście [edit])
  2. Hm, dziwne jest to, że spojrzałem przez google ("bioshock door bug") i zobaczyłem np.: http://www.techsupportforum.com/gaming-for...market-bug.html oraz http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=99282 (tego drugiego nie przeczytałem dogłębnie - tylko przejrzałem - więc może coś z tego wykopiesz). A co jest dziwne? Wszyscy mieli crashe w tym momencie. A Ty nie masz, eureka (; Prawdopodobnie przy patchu załatali crashe, ale widać nie załatali samego buga (spróbuj bez patcha (; ). BTW. Sam miałem właśnie crasha (w innym miejscu), więc z tym ich łataniem to bym nie przesadzał (;
  3. No więc tak, zebrałem materiały na ten Vector (nawet w nadmiarze), zrobiłem jego samego. Następnie udałem się do wyjścia, jeszcze przed śluzą dostałem napis, że ukończyłem goal "Return to Arcadia", oraz przy drzwiach mam takie coś: (jeśli nie działa link do screena to wystarczy wejść w screeny na moim profilu w xfire, link do niego w moim podpisie). I po naciśnięciu (...F15? To bug w grze, klawisz piąty myszki tak się nazywa (; ) pojawiłem się normalnie w Arkadii. Robiłeś dokładnie to samo?
  4. Kern3l

    Przycinanie Bioshock Na 9600gt

    Łatwo porównać samemu, nie trzeba restartować gry by zmiany zadziałały (; Przy shaderach 3.0 masz duże nasycenie otoczenia świateł, przy starszych mniejsze. Jeszcze kilka innych rzeczy jest, ale np. dla mnie jedynie zauważalne jest to, że kolorowe światła nie są AŻ tak wściekle nasycone xD
  5. Kern3l

    Przycinanie Bioshock Na 9600gt

    Mam tę samą kartę graficzną i dzieje się u mnie dokładnie to samo. Chodzi wyłącznie o shadery 3.0. Zwalnia w miejscach, gdzie wiele źródeł światła się miesza. Po prostu ustaw "High Detail Shaders" na "off" i będzie elegancko chodziło.
  6. Pewnie pb się zaktualizował, a u Ciebie jest stary. Zaktualizuj go RĘCZNIE: http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php - miałem dokładnie to samo co Ty i właśnie tylko taka aktualizacja podziałała.
  7. Właśnie gram i jestem jeszcze przed tą sytuacją, ale być może mogę pomóc. Pierwsze pytania: - czy masz zainstalowany najnowszy patch? - czy na pewno tędy masz iść? A może jakąś okrężną drogą? Dzisiaj/jutro tam dojdę i napiszę co i jak (;
×