Jump to content

MSMW

Forumowicze
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

Recent Profile Visitors

956 profile views
  1. Chciałbym się przyłączyć do prośby Goblina. Kilka zdjęć redakcji (i najlepiej jakiś prosty szkic pokazujący kto ma gdzie swoje stanowisko pracy) by znacząco zwiększyło realizm i mogło by przyśpieszyć prace na niektórych etapach. Czy jest też jakaś baza danych okładek CDA? Najlepiej w jakimś formacie bezstratnym np .png i w miarę wysokiej rozdzielczości.
  2. Ja mam taki pomysł: przygodówka z ewentualnymi elementami akcji. Tytuł: Tajemnica trzech i pół cala. Postać gracza: Młody redaktor, tuż po maturze, świeżo zatrudniony w redakcji. Zapowiedź: Ktoś ukradł wszystkie dyskietki z redakcji i pozostawił jedną, inną nie należącą do nikogo z redakcji na samym środku biura. Podczas kiedy większość starej gwardii ignoruje zdarzenie (bo zdjęcia do artykułu o historii sprzętu już zostały wykonane) to nasz młody bohater bierze sprawę o wiele poważniej i wyrusza na odszukanie odpowiedzi. Kto ukradł dyskietki? Dlaczego? Co się znajduje na tej pozostawionej? Ile TB pojemności ma ten chip? Oraz co ma z tym wspólnego tajemniczy komputer stojący w podziemiach redakcji? Etapy gry: Nazwy tytułów będą inne napisane, inne odczytane Prolog - Terror w Redakcji (Terror w biurze) - przedstawienie postaci i dyskietek 1. Co kryje prawda (Co kryje dysk) - część polegająca na odczytaniu dyskietek 2. Spotkanie u szefa (wezwanie na dywan) - przedstawienie szokującej zawartości dyskietek i ustalenie dalszego planu działania 3. Druga prawda (Też prawda) - sprawdzenie stanu zawartości magazynów i innych rzeczy skradzionych. 4. Mroczna przestrzeń (gabinet naczelnego) - Znalezienie sprawcy kradzieży i miejsca gdzie się chowa. 5. Martwa przestrzeń (loch Smugglera) - odzyskanie skradzionych rzeczy 6. Ostateczna prawda (G*%$# prawda) - rozwiązanie zagadki. Epilog - Pokój w redakcji (biurko w redakcji) - zauważono że ktoś ukradł z redakcji cały zapas kart perforowanych... Cechy charakterystyczne gry: - Przygodówka point-and-click wykonana w Unity3D lub Adventure Game Studio (do ustalenia - ale wykorzystywałem te dwa silniki, więc tutaj mogę pracować nad grą nie ucząc się wszystkiego od zera, ewentualnie mam też licencję na RPG Maker VX Ace z 3 pakietami dodatkowych materiałów, ale to raczej nie pasuje do tej gry) - Cała muzyka wykonana na mniej więcej takich instrumentach: - o ile uda się zdobyć je na licencji zezwalającej na wykorzystanie w grze. - Pojedynki (o ile będzie czas na zakodowanie ich) będą się odbywać poprzez walkę na tęczowych kucykach za pomogą mieczy świetlnych - Redakcja będzie podzielona na dwie części - realistyczną (najlepiej w miarę dokładnie odtworzoną) i zaplecze wypełnione mieszaniną technologii futurystycznych i steampunkowych (np. trzeba będzie uruchomić prądnicę na silniku parowym aby zasilić systemy latającego spodka produkcji Brazylijskiej ukrytego w piwnicy w celu połączenia się z redaktorami na wakacjach w ośrodku wypoczynkowym na Kalisto, a obok gazeta będzie wytapiana w piecach hutniczych i automatycznych prasach parowych, przy fontannie iskier, płyty będą wyskakiwać z niewielkiej drukarki, stojącej gdzieś w rogu) - Przewidywana długość do 5 minut prolog i epilog, od 10 do 20 minut na rozdział. - Nie przewiduję aby gra była wykonana zupełnie na poważnie (o ile ktoś nie zgadł tego wcześniej) Co mogę zrobić, a co nie: - logika gry - jeżeli czas pozwoli to mogę to zrobić w 100% - Grafika - modele 3D wnętrz i wyposażenie nie stanowią problemu (chyba że z czasem) Wiele elementów można wykorzystać wielokrotnie (monitory, jednostki centralne, biurka, krzesła) w kilku wersjach kolorystycznych. Część z nich posiadam z Asset Stora, kilka kolejnych (nawet darmowych) można znaleźć. Resztę dorobię. Idealnie wyglądać to nie będzie, ale powinno wystarczyć. Gorzej z postaciami i ich animacją. Tutaj by mi się przydała pomoc. Zwłaszcza animacje są dużym problemem. Jeżeli zdecydujemy się na tryb 2D to być może (bardzo ważne - BYĆ MOŻE) uda mi się namówić jedną osobę do narysowania ręcznie wszystkich teł. - Dźwięk - może uda się mi zdobyć licencję na muzykę (napisałem do kilku osób w tej sprawie) ale jeżeli nie - no to nie mam nic. Potrafię zaprogramować odtwarzanie dźwięków, ale nagranie ich - inna sprawa. - Głosy postaci - mogę nagrać lektora i/lub głównego bohatera. Potrzeba ochotników do reszty. Niestety posiadam tylko mikrofon do zastosowań domowych - więc jakość będzie taka sobie. - Scenariusz/dialogi - Fabułę gry mam całą ułożoną, pozostało tylko spisać. (spróbuję w weekend - wolałbym nie udostępniać tego osobom nie włączonym w tworzenie projektu, tak aby niespodziewane zwroty akcji były naprawdę niespodziewane) Przydałby się ktoś do dopisania części dialogów.
×
×
  • Create New...