Jump to content

ppibo

Forumowicze
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About ppibo

  • Rank
    Ork
  1. ppibo

    Problem z dyskiem

    http://www.iv.pl/images/10959215507968148069.png
  2. Witam. Komp za ok 3000 ale nie jestem w pełni zadowolony , żadna gra nie chodzi tak jak powinna nawet jakieś Ace of Spades ostatnio brat instalował i też coś przycinało. Myśle , że to ten dysk http://www.morele.net/dysk-western-digital-caviar-blue-3-5-500gb-sata-iii-7200rpm-wd5000aakx-oem-353686/ System sie uruchamia on chrupie , włączam przeglądarke chrupie ogółem prawie non-stop. Wysłać go na serwis standardowy w morele? Tylko taką opcje mam. Good Ram DDR3 4096MB PC1333 CL9 (GR1333D364L9/4G) x2 Intel CORE I5 2500K 3.3GHz LGA1155 + Fortis ASRock P67 PRO3 (B3) Intel P67 LGA 1155 SilentiumPC Brutus 410 Pure Black AT X/SSD (BT-410) Be Quiet! Pure Power BQT L8-CM-530W, 80 plus BRONZE, activePFC, 2xPCI-E (BN181) Sapphire HD7850 2G GDDR5 PCI-E DVI-I / HDMI / DUAL MINI DP 11200-00-20G Lite-On iHAS124 SATA CZARNY BULK (iHAS124-04-B) Karte graficzną wysyłałem bo piszczą cewki , ale odesłali że niby jest ok. Dzięki za odp
  3. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    [beeep] dało wyłączenie v-sync. Nawet głupie Brick-Force tnie ja [CIACH]... problem jest gdzie indziej tylko gdzie
  4. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    Jak może karta nie wyrabiać na średnich przy 1440x900... luzem każdą gre na rynku powinna
  5. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    Przecież na niskich nie bede gral :E
  6. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    Ale te Bety lepsze podobno
  7. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    Ok. Ale za chwile bede mial swiezy komp. Jakie walnąć stery te 12.10 ? Czy może 12.11 Beta 11
  8. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    U mnie i tak są domyślne Jakieś stery może polecacie od AMD ?
  9. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    Mam gr22 jak mi trzyma 60 to jest spoko płynnie zejdzie coś poniżej to już widać takie przymulanie.. oko ludzkie niby ma nie widzieć ja jednak widze
  10. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    Ciężko to wyjaśnić , ale myśle , że tak jak na tym filmie Kiedy nie mam 60 fps tylko poniżej to już nie czuć płynności Swoją drogą to ciekawe czy to zależy od sterowników
  11. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    No to nie wiem dla mnie obraz nie jest płynny
  12. ppibo

    Dota 2

    Dołączony
  13. ppibo

    Brak Plynnosci Gry

    1. Crystal http://iv.pl/images/14571281093110948096.png 2. Temp po 30 min grania w BF3 na wysokich ustawieniach http://iv.pl/images/52986023998566042921.png
  14. Witam. Mam problem kupiłem z 2 miechy temu kompa z morele wszystko by było ok , ale w każdej grze występują ścinki , sądziłem , że 3 tyśki starczy na komfortowe granie.. Stery najnowsze , Windowsy zmieniałem 7,8 nic nadal. W karcie graficznej piszczą cewki , dysk coś chrupie ogółem lipa. Chciałbym sprawdzić co powoduje ścinki. Karte graficzną wysyłałem do morele i napisali , że wszystko jest ok. To może dysk nie wyrabia?? Fps w grach mam 60 czasem spadnie do 55 i już widać ściny a niby od 30 jest płynnie.. o nagrywaniu można pomarzyć.Co robić? Good Ram DDR3 4096MB PC1333 CL9 x2 Western Digital Caviar Blue 500GB Intel CORE I5 2500K 3.3GHz + Fortis ASRock P67 PRO3 (B3) Be Quiet! BN181 Sapphire HD7850 2GB
×
×
  • Create New...