Jump to content

Chmielok

Forumowicze
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Chmielok

  • Rank
    Krasnolud

Sposób kontaktu

  • AIM
    Array
  • Strona WWW
    Array
  • ICQ
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array
  1. Cześć, jako, że moja poprzednia mysz (Natec Genesis GX78) przeszła w stan spoczynku, szukam jej następcy z tymi paramterami: CENA: do 150zł (mogę trochę nagiąć, jeśli to coś zmieni) DO CZEGO: w kolejności priorytetów World of Warcraft Overwatch praca z tekstem (programowanie) Heroes of the Storm przeglądanie internetu MOJA DŁOŃ: wg tego poradnika mam Fingertip 14 cm - nie chcę jednak bardzo małej myszki, mam aktualnie Logitech M185 i jest to straszne maleństwo INTERFEJS: może być przewodowa, może być bezprzewodowa, bez różnicy dla mnie INNE: przydałoby mi się choć parę klawiszy dodatkowych do WoWa, w poprzedniej myszce miałem 4, ale użyteczne były tylko 2, teraz mam 0 i jest to męczące Z góry dzięki za pomoc.
  2. W sumie to mam możliwość zwiększenia budżetu, a te Encore wyglądają na bardzo przyzwoite. Dzięki za info ;).
  3. No dobra, w takim razie odpuszczam składanie. Cały czas zależy mi jednak, by były wokółuszne, tak jak te HD201 i żeby nie cisnęły bardzo. Już niekoniecznie zamknięte. Z HD201 byłem zadowolony, ale skoro teraz mam większy budżet, to pomyślałem, że może też znajdzie się coś ciekawszego. Co myślisz o HD330?
  4. Tzn. niekoniecznie muszą być składane. Chodzi mi głównie o to, by nie złamały się, gdy włożę je do plecaka i ścisnę. Tak niestety stało się z HD 201.
  5. Aktualnie posiadam zestaw "klasyczny", czyli Sennheiser HD201 z mikrofonem Zalmana. Niestety, słuchawki się rozwaliły i poszukuję aktualnie zamiennika. Specyfikacja wymagań krótka: - do 150zł - podobna/lepsza jakość dźwięku od HD201 - nauszne zamknięte (żeby nie uciskały ucha po prostu) - możliwość składania/"spłaszczenia" słuchawek (i to jest akurat ważne wymaganie, bo dość często podróżuję) Jeśli taki temat już istnieje to przepraszam, ale nie znalazłem go.
  6. Ale z tego, co widzę, to to jest 450W - nie za mało? Co do tej płyty głównej pytanie poniżej, co do ramu - jaka będzie poprawa wydajności 3200MHz CL16 vs. 2133MHz CL13? Nie ma jakichś dodatkowych "bonusów" z dopasowania taktowania CPU z RAM? A czym się taka płyta różni? Większa wytrzymałość, mniejsze opóźnienia, więcej miejsca, więcej złączy?
  7. Witam, dawno nie zaglądałem na to forum, ale praca zdobyta, więc można wydać w końcu coś na komputer . Sugerowałem się bardzo podobnym zestawem znajomego: CPU: Intel i5-6500 Chłodzenie: SilentiumPC Fera 3 GPU: MSI GTX 1070 RAM: RipjawsV 2x 8GB 3200MHz (CL 16-16-16, cokolwiek to znaczy) Płyta główna: MSI Z170A-G43 PLUS Zasilacz: Corsair CX Series 80 Plus Bronze 600W Dysk twardy: Obudowa: SilentiumPC Brutus M25 Choć pytanie tyczy się każdego elementu tego zestawu, interesują mnie przede wszystkim te przedmioty. Dodam, że OC mnie zbytnio nie interesuje, a koszt zestawu przewiduję na 5300 zł. Pytania: Czy chłodzenie wystarczy? Czy zasilacz utrzyma taką konfigurację? Domyślam się, że przy SLI raczej nie, ale to raczej nie kwestia najbliższych 2 lat. Szukam raczej HDD na razie, SSD dokupię, gdy będę miał fundusze. A więc: jakiś sensowny dysk 1TB? Co z resztą komponentów? Widzicie tu coś, co jest przewymiarowane albo niedoszacowane?
  8. Skoro nie napisalem nic o przekatnej i systemie, to znaczy, ze sa bez znaczenia . Glownymi zastosowaniami komputera beda programowanie i gry. Swoja droga, czy te obudowy MSI sa nadal tak badziewne jak kilka lat temu? Bo to jest glowny powod, dla ktorego nie chce miec zadnego wyrobu tej firmy
  9. To ja moze podepne sie do tematu, bo problem mam podobny. Poszukuje laptopa do 2500-2600zl o podanych parametrach: - GF 740M (lub lepszy) - 8GB ram (lub wiecej) - dysk >500GB - nie MSI Poza tym, mam jedno pytanie, czy faktycznie jest duza roznica w wydajnosci pomiedzy i5 a i3? Jezeli moje wymagania sa nierealne, to prosilbym chociaz o jakas bardziej realna specyfikacje.
  10. O chryste panie, ta gra to jakis ewenement. Nie przepadalem za GTA 4, choc i tak cenilem sobie poprawe fabuly w stosunku do reszty GTA. Za westernami tez nie przepadalem. A te gre bede wspominal jako jedna z najlepszych EVER (bo jednak nic nie pobije klimatu Fable 2, choc moze to sentyment ). Klimat ginacego dzikiego zachodu oddany po mistrzowsku, nawet ja sie w nim zakochalem. No i ta koncowka... mocna i dosadna, ale nie udziwniona jak w Mass Effect 3.
  11. Ostatnio zaczalem znowu grac w LoLa i mam pewne problemy techniczne. Gdy gram, w pewnym momencie z ok. 24 fps ich liczba spada do 3-4. Jest to cholernie irytujace. Pojawia sie to mniej wiecej co 10 min i trwa kilkanascie sekund. Po tym gra znow dziala plynnie. Czy wie ktos moze, co moze sprawiac problem? Nie mam zadnych pamieciozernych aplikacji w tle. Moj ram to 2GB i podlaczone 4GB ReadyBoost na pendrive'ie.
  12. @AAA Co innego coraz większe okrajanie przedmiotów ścisłych, a coraz większa ilość takich pań po marketingu. No i jakoś nigdy nie słyszałem tęskniących za jakąś lekturą, zwykle ludzie narzekali, jak to za ich czasów fajne były calki i pochodne, a teraz ich nie ma.
  13. Zaraz, ja nie zaprzeczylem, by go omawiac, zapytalem tylko po co tak wczesnie No i troche bez sensu porownywac zagadnienia z matematyki do lektur na polskim
  14. Takie mnie naszło rozważanie. Po co omawiać "Pana Tadeusza" w gimnazjum, skoro w liceum przerabia się go ponownie, a wiele osób dopiero wtedy zaczyna rozumieć o co w tej lekturze chodziło? Po co straszyć gimnazjalistów trudnym językiem tej powieści? Nie lepiej poczekać do szkoły średniej, gdy już większość będzie w stanie przebrnąć przez tonę archaizmów? Taki wniosek wyciągnąłem, czytając " Pana Tadeusza" po raz drugi. Co o tym sądzicie?
  15. Znowu stalo sie to, czego chcialem uniknac. Znowu mi blogasek zaslonily pajeczyny. Ah whatever. 2 klasa liceum. Cholercia, ostatni post wydany 1,5 roku temu Oj, no trudno. Przeciez wy mnie wszyscy tak koffacie, ze wybaczycie mi. Cos sie zmienilo? Nie. No moze oprocz tego, ze jestem 2 miesiace w tyle za CD Action i ciagle probuje nadazyc. Nie lubie czytac nastepnego numeru nie obcykajac wczesniej poprzedniego. Dobra, nie wiem o czym pisac. O, moze o moim bloku. Bloku, z ktorego wyprowadzilem sie 7,5 roku temu Przeszedlem sie tam wczoraj z psem, taka ladna pogoda byla. Spojrzalem na domofon od mojej klatki. Zdebialem. Moje nazwisko wciaz tam figuruje. Jednoczesnie dostrzeglem dosc przykra rzecz. Gdy dorastalem w tym bloku, zawsze na placu zabaw bylo sporo dzieciakow. Nie tylko z mojego budynku, ale rowniez z domkow jednorodzinnych kilkanascie metrow dalej. Cos sie zawsze dzialo, szczegolnie w wiosne i lato. A teraz cisza. Nawet na parkingu jakos luzniej sie zrobilo. Troche to przygnebiajace. Nie obwinialbym tu jednak gier. Podstawowym problemem jest... czas. Lokatorzy ci sami, zarowno w bloku jak i domkach. Po prostu dzieci dorosly, a nowych maluchow nie ma, bo mieszkancy juz za starzy.
×
×
  • Create New...