Jump to content

Smokijus

Forumowicze
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutralna
  1. Zadrapania raczej nie są przypadkowe. Każde wskazuje na inną rzecz do odkrycia (Dwie postacie ukryte w wodzie, osoba w oknie.) Każdy może powiedzieć, że to tylko "siła sugestii", że to tylko zlepek kształtów "przypadkowo" wyglądających jak osoba/przedmiot. Gdyby tak było, to po co Ubi wysyłałoby pocztówkę ? Dalej kwestia "zawiłej reklamy". Proste reklamy entego proszku do prania XXX już się chyba przejadły. Dla większości reklama, która ma przykuwać uwagę, powinna być tajemnicza (Jednak nie zbytnio ). Obecnie chyba nie ma co spekulować nad znaczeniem symboli. Można je jedynie przyuważyć, lub pozostać ślepym :]
  2. Wrzucam "moją" wersje postrzegania zadrapania przy łodzi i wygląd ptaszka Chyba wyraźnie widać kolejną postać w wodzie. Ptak raczej nie wyraźnie (Co osoba to inny sposób postrzegania).
  3. Jeżeli mówisz o Assassynie to: Zamiast wskakiwać do gondoli na dzikusa, poczekałby (Zgubił pościg na chwilę). Dopiero wtedy wskoczyłby do gondoli :] Jeżeli mówisz o strażniku to: Assassyn na 100% nie wskoczyłby do łodzi, jeśli miałby kogoś na ogonie (Najwyżej wskoczyłby na nią by przeskoczyć na drugi brzeg ). W takim wypadku tylko GŁUPI strażnik niepotrzebnie ładowałby się do łodzi, bo kogo by tam znalazł?
  4. Dobra... Stara zasada mówi, że warto patrzeć z innej perspektywy :] Obracamy zdjęcie góra->dół i.... Edit. Ma ktoś linki do Wszystkich pocztówek (Nie tylko tych do CD-A) ?
×
×
  • Create New...