Skocz do zawartości

glorfindel3

Forumowicze
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

-7 Słaba

O glorfindel3

  • Ranga
    Ork
  • Urodziny 17.06.1991

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gwizdanów-Lubin-Wrocław
  • Zainteresowania
    Gry, gry, gry,;P A tak poza tym to S-F Historia (w szczególności II WŚ) Filmy Akcji/Wojenne no i oczywiście serial House M.D.;)

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Mass Effect, Wiedźmin, Company of Heroes, Medieval II Total War, KoTOR, HoMM3 King's Bounty, Spellforce...
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  • Konfiguracja komputera
    core2duo E6850, GF8800GT

Ostatnio na profilu byli

1613 wyświetleń profilu
  1. glorfindel3

    League of Legends

    Rzeczywiście wyraziłem się mało precyzyjnie, myślałem bardziej o sytuacji gdy Nasus próbuje uskutecznić szarże w strone twojego teamu/ADC a wy robicie disengage, unikając teamfightu. W takiej sytuacji CCki w napastnika rzucają wszyscy, niezależnie czy agresorem będzie pieseł czy ktoś inny. W samym TF natomiast, do peelowania wystarczy wspomniany przez ciebie support, o czym z resztą napisałem. Dodatkowo odpowiadając na twoje pytanie co jeśli Nasus idzie na ciebe? Zakładając że psowaty poszedł na topa, to dzieli was cała mapa, więc spotkacie się zapewne dopiero w późniejszych fazach gry. Jeżeli w late game łazisz solo to stajesz się łatwym celem nie tylko dla Nasusa. Jeśli masz natomiast przy sobie kompanów to ktoś pieseła będzie (a przynajmniej powinien) dla ciebie peelować.
  2. glorfindel3

    League of Legends

    @Santus Faustus I Fury of the Sands Now increases attack range by 50 and cast range by 100 while active. Mana cost reduced to 100 from 150. dodatkowo w patchu 3.01 Siphoning Strike: Permanent damage bonus is now doubled to 6 when killing a champion, large minion or large monster Zmiany wydają się niewielkie ale były dość znaczące. Zakup sheena na start sprawia że jesteś bardzo miękki na lini, ja pozwalam sobie na to wyłączne jeśli wygrywam totalnie linie lub przeciwnik mnie ignoruje (proxy singed <3). E Nasusa działa na tylko 1 cel więc jeżeli nie grasz przeciwko ziemniakom którzy szarżują bezmyślnie w pierwszej linii grając ADC to zeslowujesz najwyżej tanka a to zdecydowanie nie jest dobra inicjacja. Poza tym to nadal "tylko" slow więc niektóre postacie mogą sobie odejść jakby nic się nie stało (na ciebie patrze Riven!) @ DurnyZwierzak Jeżeli idziesz solo na nasusa, grając ADC, to chyba robisz coś źle. W TFach masz przy sobie 4 ludzi którzy mają cie bronić, a wystarczy ogarnięta Zyra, Janna, Leona czy Thresh żeby zatrzymać Nasusa. Do 9 lvl ward z trinketa trwa 60 sec a cd wynosi 120 sec. Dodatkowo taki ward jest 1 a jungler może przyjść z różnych stron. Poza tym Nasus nie ma żadnego esceape, więc jeżeli uda się go przyłapać w połowie lini to bardzo ciężko mu uciec.
  3. glorfindel3

    League of Legends

    Kocham takie posty. Amplituda win rateu (wg. lolking.net) w lolu wynosi obecnie ~14,5%. Biorąc pod uwagę to, że mamy do czynienia z grubo ponad 100 postaciami o różnych umiejętnościach, różnych stopniach trudności gry, różnej popularności i tysiącami graczy o różnych umiejętnościach to bardzo dobry wynik. Zwłaszcza że zaszły duże zmiany w przedsezonie, które nie zostały jeszcze do końca wybalansowane. (a twój "op Jax" ma niemal idealne 50% win rate) Jasne zignorujmy wesoło fakt że w patchu 3.02 dostał buffa po którym mocno zyskał, zaczął pojawiać się na LCS, co jeszcze bardziej go spopularyzowało. Ogólnie Nasus NIE jest w żadnym wypadku OP: ma słabe early, potrzebuje dużo czasu by wystackować q, nie ma żadnego gap closera, jest mega podatny na kiteowanie, ma tylko 1 CC na 1 osobe, brakuje mu mechanizmu inicjacji itd.
  4. glorfindel3

    League of Legends v.3

    Niedawno udało mi się wbić teamowe złoto na 3v3. Ostatnie mecze graliśmy następującą kompozycją: Zac w jungli (boskie ganki dzięki skokowi którym pokonuje ściany, tons of cc, tons of damage), na liniach Nasus (słabe early nadrabia wytrzymałością, dużym dmg dzięki q i witherem który strasznie boli postacie opierające się na aa), oraz Lissandra (przenika przez ściany nie gorzej niż Zac, świetny dmg, możliwość bycia nietargetowalnym przez 5 sekund). Generalnie na 3v3 gra się przede wszystkim tym, czym na SR na topie/w jungli. Z adc można grać Vayne, jeżeli pozostała część teamu jest w stanie nie dopuścić do niej przeciwnika zrobi rzeź. Jungla jest oczywiście obowiązkowa z takiego samego powodu co na SR: jeżeli jest was 2 na linii musicie się dzielić goldem i doświadczeniem. Jeżeli chodzi o bany to wybieraliśmy takie postaci jak: Cho, Jarvan, Wukong, Singed czy Nunu.
  5. glorfindel3

    League of Legends v.3

    Po pierwsze zawsze staramy się wardować krzaki gdzie Leona siedzi (podobnie robimy w przypadku Blitza czy Thresha). Leona posiada bardzo potężny engage, kiteujemy więc ją gdy się tylko zbliży, nie ma heala ani poke, więc harrasujemy ją i jej adc kiedy mamy okazje. Jeżeli Leona spali E i R (nie robiąc nam krzywdy) to mamy idealną okazje do agresji. @ Maniutek7http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/League_of_Legends_terminology
  6. glorfindel3

    League of Legends v.3

    Ja podobnie jak Lewis mainuje supporty więc opierając się na moich doświadczeniach mogę powiedzieć że: Ulepszenie butów często olewam. Przeważnie brakuje kasy a inne itemy mają priorytet. Wyjątkami są Thresh/Blitz, korzyści z butów 5 na tych postaciach są zbyt duże by je można było zignorować. Jak już kupuje to wspomniane wyżej 5 albo merce. CDR mam z masterek i innych itemów. Co do konkretnych buildów to zaczynam z faerie charmem (rejuvenation bead na Threshu) wardami i potami. Potem philo i ulepszony sighstone. Dopiero gdy mam oba te przedmioty kupuje buty (zazwyczaj ograniczam się do jedynek). Kolejne itemy zależą od sytuacji/teamu ale moim ulubionym jest bulwark
  7. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @kwasny 1 Randuin to świetny item obronny dla ADC jeżeli przeciwnik ma full ad team, nawet na LCS zdarzyło się parę razy że grający ADC kupowali ten przedmiot. 2 BC na Vayne jest mało efektywny właśnie dlatego, że nakłada armour debuff wyłącznie przy jej AA (i E ale umówmy się to nie jest spamowalny skill, poza tym nie zawsze jesteśmy w odpowiedniej pozycji by go użyć), co oznacza, że do osiągnięcia pełnej 25% redukcji potrzebuje aż 5 AA. Słabo zwłaszcza że LW daje 35% przebicia pancerza zawsze. Dodajmy do tego to że Vayne potrzebuje przede wszystkim attack speed nie CDR. Z Varusem jest podobnie: AS>CDR (BTW: wybuchające stacki zadają magiczny dmg więc arm-pen nie zwiększy ich efektywności) Jeżeli budować BC na jakimś ADC to na MF(ze względu na jej ulti: każda fala kulek nakłada stack, więc możemy rozwalić armour całemu wrogiemu teamowi na raz), Dravenie (jego pasyw nakłada 4 stacki co oznacza że już po jednym AA możemy uzyskać pełną 25% redukcje pancerza), i może Sivir (Boomerang Blade i Ricochet szybko nakładają stacki na wiele celów, a i sama zainteresowana lubi się z CDR bardziej niż większość Carrych)
  8. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @UP oczywiście że Blitz jest najgorszym pullerem: w przeciwieństwie do pozostałej dwójki jego grab przyciąga wrogów dokładnie w miejsce w którym stoi, W umożliwia szybkie pozycjonowanie się do oddania strzału/dogonienie wroga celem wrażenia mu łapki w żyć, często sam widok biegnącego golema wymusza flash, a i jako jedyny przeciąga ludzi przez ściany. Cienizna panie!
  9. glorfindel3

    League of Legends v.3

    Zarówno Pantheon jak i Nidalee są fatalni w roli supporta. Oboje potrzebują mnóstwo golda aby być użytecznymi, dodajmy do tego 0 cc u Nidalee i całkowity brak utility u Pantheona. Nunu po nerfach i zabraniu AS z Zeke'a jest dość słabym supportem, (ale nadal nieporównywalnie lepszym niż ww. dwójka!), od Nautilusa lepiej sprawdzą się Blitz i Thresh. Obydwoje wymagają trochę ćwiczeń, ale ogarnięci sieją popłoch na dolnej linii. Najprostsi do opanowania wydają się być Taric (co do jego manożerności mam zupełnie inne zdanie ta postać NIE spamuje skillami więc nie wyprztykamy się z many tak szybko jak np. Soną), Sona, i Soraka (wybierając Sorakę musisz być pewien swojego ADC, ta postać stwarza okazje do nieprzerwanego poke i skill spamu, dodatkowo możecie stać na linii niemal w nieskończoność, ale kosztem jest brak mocnego cc więc jeżeli dacie się złapać, macie marne szanse na ucieczkę).
  10. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @enderczek Poke Ezreala to niemal wyłącznie Mystic Shot i autoatak które zadają fizyczny dmg. Essence Fluxa się nie maksuje a dodatkowo bez ap ta umiejętność zadaje niemal zerowy dmg, (dodatkowo ADC ezreal nie ma m-pen, za to my mamy całkiem niezłe mr na start), Arcane Shift natomiast służy do ucieczki/pozycjonowania się. Ogólnie czerwone runy na armour to najlepszy wybór, a na suportach wbijających się we wrogów (Leona, Taric, Tresh, Alistar) są absolutnie niezastąpione. Jeżeli gramy intensywnie pokeującym się supportem (Lulu, Zyra, Elise) możemy zdecydować się na m-pen, (osobiście wole jednak dodatkowy pancerz)
  11. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @ UP W S2 grałem AD Kayle'ą na topie. Po ostatnich zmianach i przy obecnych itemach AP Kayle wydaje się najmocniejsza. Anielica jest na tyle uniwersalna że poradzi sobie zarówno na midzie jak i topie. Przed nerfami widziałem nawet junglującą Kayle, ale czy to wciąż działa? Nie mam pojęcia, jungla to kompletnie nie moja pozycja.
  12. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @aliven Oczywistym jest że supportem gry sam nie wygrasz.... Żadną inną postacią też. Tak jak pisałem: możesz robić perfekcyjne ganki, wspaniałe inicjacje, tons of damage i przegrać grę. (BTW. Shen, Karthus, TF itp. wymagają dużej kooperacji z teamem, jeżeli zakładasz że grasz z "nieogarami którzy stoją i nic nie robią po ulcie Sony", nie licz że wykorzystasz ich potencjał. Podobnie jest z baitem, czy split pushem.) W ramach rozluźnienia atmosfery na forum mam dla was kilka YouTubeowych Ciekawostek: http://www.youtube.c...r/Jumpinthepack Kanał z filmikami z lola szczególnie polecam serie top fails (jest też starsza seria top 5 fails, warta uwagi mimo że nie powstają już nowe odcinki), choć inne klipy też są świetne. Fantastyczny, komentarz (angielski) autora dodatkowo uprzyjemnia oglądanie. http://www.youtube.com/user/LoL9Songs Przeróbki znanych utworów na piosenki związane z LoLem. Jest przyjemnie i zabawnie. (moje ulubione to Gragas Style, Intervention, i Crit Runes Gangplank) http://www.youtube.com/user/RapGry I jeszcze kilka piosenek inspirowanych lolem, tym razem po polsku. EDIT: właśnie zauważyłem że w "muzycznym alfabecie lola" nie ma mojej ulubionej piosenki o Kennenie dorzucam ją więc osobno
  13. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @aliven Jeden grab Blitza ściągający wrogie ADC w czułe objęcia twojej drużyny, może wygrać grę, jedno epickie ulti Sony unieruchamiające 5 wrogów może wygrać grę. Z drugiej strony nawet gdy ztauntujesz Shenem 4 wrogów, a twoja drużyna nie pójdzie za tobą nic nie zrobisz, nawet przy perfekcyjnym ganku TFem możesz stać się freekillem jeżeli twoi sojusznicy będą beztrosko farmić zamiast ci pomóc. Co do wykorzystania ulti sony: wszystko zależy od sytuacji. Taki np. EdWard zasłynął świetnymi inicjacjami Flash+Ult, ale nie raz widziałem jak używał go defensywnie. Sam musisz wyczuć co w danym momencie będzie lepsze. Nie wiem dlaczego, ale tak strasznie chciałbym zobaczyć teraz jakiegoś moderatora, napominającego, że forum to nie chat Może lepiej skończę tą wypowiedź, grabienie sobie u moderatorów to głupi pomysł
  14. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @up http://www.lolking.n...18#ranked-stats (niemal wszystkie gry bruiserami były na twisted treeline) oto moje acc, które obala twoją teorie, jakoby niemożliwym było mainowanie supporta. W ramach ciekawostki dodam że w S2 golda wbiłem supportując właśnie.
  15. glorfindel3

    League of Legends v.3

    @UP Tak kiedyś za każdą poprawnie rozpatrzoną sprawę dostawało się 5 IP, ale Riot zlikwidował te nagrody. Argumentem było to, że nagrody przyciągały graczy, którzy "na pałę" wciskali ukaż przy każdej sprawie, a tym którzy chcą po prostu przysłużyć się społeczności nie są potrzebne takie zachęty.
×