Jump to content

Shavano

Forumowicze
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutralna

About Shavano

  • Rank
    Hobbit
    Hobbit

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na upartego mogę poczekać (zależy jak dlugo)jeśli ma byc jakas różnica między teraźniejszymi procesorami. Tylko to bedzie trzeba walczyć o procesory i o płyty Bo watpie, że będą latwo dostępne.. Co do karty to będę celował raczej w 3080 Ti, może stanieją jak wyjdą nowe procesory haha.
  2. Budżet na komputer: 15000zł-17000zł Części do kupienia: Wszystko Czy wliczyć system w cenę: Nie Zastosowanie komputera: W szczególności gry, nauka programowania. Streaming. Preferowany sklep: x-kom Model posiadanego monitora (rozdzielczość, posiadane złącza): Monitor będzie Asus rog swift pg259qnr Czy sprzęt będzie podkręcany: Tak Termin zakupu komputera: Jak najszybciej Dodatkowe uwagi: Siemanko, potrzebuję pomocy przy złożeniu komputera. Zależy mi na tym aby procesor był najlepiej od Intela, chyba ta i9 11th generacji.. Karta RTX 3080ti, a od jakiego producenta zdaje się na Was. Myślałem też żeby od razu wrzucic 4 kości ramu. I zasilacz platinum jakiś. Składał będę go sam jakbyście mogli dodać jakąś dobrą paste i chlodzenie wodne. Pod komputer będą podłączone dwa monitory. Czy wstrzymać się i czekać na nowe procesory Intela? z góry dzięki.
  3. A to karta graficzna z Intela wystarczy? I jeszcze jak można to dodajcie jakiś napęd na płyty. Pozdro
  4. Witam mam prośbę abyście pomogli mi złożyć kompa do 1000zł max do 1200. Chodzi mi głownie o to, aby nie zacinał się przy pisaniu mejli, czy pracy na programach typu office, word czy powerpoint. No i żeby nie zamulał na przeglądarce. Preferuje sklep morele, bo wydaje mi się, że stamtąd najlepiej. Sam komputer bez Windowsa, monitora, myszki i klawiatury. Komputer nie będzie podkręcany.
  5. Cześć, Zacznijmy może od moich podzespołów komputera. Karta: Nvidia GTX 770 Procesor: i5 4670K 3,4 GHz Płyta głowna: ASRock Z87 Extreme RAM: 8GB Chłodzenie: Thermalright HR-02 Otóż, mój problem jest taki, że grając w csgo mam spadki fpsów czasami nawet do 80 przy graniu na DM. Gdzie jest więcej osób. Nawet na faceit, czy mm. Stojąc na respie mam 299, 180, 140 i tak spadają i wzrastają. Monitor mam 144hz, ale to raczej nie jest ważne.. Komputer czyściłem chyba 100 razy, nie mam innych gier zainstalowanych niż csgo i bf3.. Jak to naprawić? Podkręcić kartę? Podkręcić procesor? Czy wyrzucić komputer przez okno i dać sobie spokój z graniem? Jeszcze dodam, że jakiś czas temu miałem po 400 - 500 fpsów w zwykłej grze. Czekam na pomoc i pozdrawiam wszystkich
  6. Ok to dzięki ponownie, zdecyduje się na ten TT. Temat można zamknąć, pozdrawiam.
  7. To może by coś dopłacić do zasilacza w cenie tamtego, czy można brać na 100 procent. Chodzi mi żeby się nie zepsuł.
  8. Witam, już zamówiłem komputer, ale dzisiaj dzwonili do mnie z morele. I powiedzieli, że nie mają zasilacza. Możecie polecić jeszcze jakiś zasilacz do tego zestawu? http://www.morele.net/inventory/info/UT0Sn/
  9. Ok dzięki za pomoc panowie temat do zamknięcia POZDRO!
  10. No to w takim razie Palita zamienię na Gigabyte. I czy ten zestaw będzie już ok.
  11. http://www.morele.net/inventory/info/XuRUpm/ Może być? Czy jednak coś zmienić
  12. Zastanawiam się własnie między tym MSI, a Gigabyte. To co brać?
  13. Budżet na komputer:4000 zł Części do kupienia:Wszystko. Czy wliczyć system w cenę:Nie. Zastosowanie komputera:Gry Preferowany sklep:morele.net Rozdzielczość monitora:Monitor to będzie Benq XL2411T Czy sprzęt będzie podkręcany:Tak Dodatkowe uwagi: Chciałbym aby w zestaw wchodził dysk SSD
×
×
  • Create New...