Skocz do zawartości

draconis777

Forumowicze
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O draconis777

  • Ranga
    Hobbit
  • Urodziny 08.11.1991

Sposób kontaktu

  • AIM
    12455826
  • Strona WWW
    http://
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Zainteresowania
    Muzyka Trance<br />Seria Pro Evolution Soccer<br />Granie w piłkę nożną<br />Aktorstwo

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Pro Evolution Soccer Mafia Diablo Fable Suikoden (PS) Devil May Cry Call of Duty The Elder Scrolls Final Fantasy (PS) Gothic
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  1. draconis777

    Piłka Nożna II

    Po to w życiu jest podział na życie prywatne i publiczne, żeby trzymać te dwa 'obozy' z dala od siebie. To że media 'upubliczniły' (brzydkie slowo) życie prywatne Terry'ego to wielkie chamstwo. Jak dla mnie opaske powinien stracić tylko wtedy, gdy zacznie zawalać grę na boisku, a nie życie osobiste. To dwa światy. Jeżeli potrafi się przez 90 minut skupić na grze, a za życie prywatne brać się później, to dlaczego ma tracić przywilej, na który nomen omen (chyba tak sie pisze) w pełni zasłużył? Wina bojkotu medialnego - as always
  2. draconis777

    Piłka Nożna II

    Z wielką chęcią obejrzę ten mezyk bo zapowiada się tak samo ciekawie jak ACM -MU. Chociaż Inter nie pokazuje ostatnio żadnych rewelacji w LM to liczę, że nie da się łatwo anglikom i pokażą na co ich stać. Mourinho zna tylko piłkarzy z tamtąd, teraz w Chealsea jest inny trener i zapewne zmienił taktykę drużyny, czyli będzie Ciekawie. Becks, przeciwko drużynie, której sporo zawdzięcza. I Mourinho, który musi się zmierzyć z armią, którą sam kiedyś wykrerował i prowadził na wyżyny Premiership.
  3. draconis777

    Piłka Nożna II

    Vlado: Zespół, który włożył w swój klub takie pieniądze nie powinien miec takich problemów z Milanem, a w tamtym spotkaniu Milan wcale nie "zwyciężył" pod koniec. Nie wszedł w 80 minucie czy w drugiej połowie...Grali od początku i wygrali cały mecz strzelając otwierającą oraz zwycięską bramkę w ładnym stylu. Nie jestem przeciwnikiem Realu bo jest to dobry klub, który potrafi dobrze grać. Denerwuje mnie w nim tylko jego polityka. "Kupimy Christiano za kasę jakiej świat nie widział. Nikt tyle nie wyłozy." Potem Kaka' , Benzema, Alonso. Fajnie że mają kasę i mogą sobie pozwolić, ale po co później próby ściagania Ribery'ego, Rooneya, Villi? Szukają ładnych nazwisk na rezerwę? Osłabimy inne kluby, to nie będziemy mieli rywali... Ja to tak odbieram i możliwe że się mylę. bo nie znam prawdziwych intencji Pereza. Pozdro ;D
  4. draconis777

    Piłka Nożna II

    Miłym zaskoczeniem byłoby widzieć jak Milan gromi Manchester tak jak Real ostatnio (jak ja przeżywałem ten mecz w TV to poemat jest xD) Jeżeli chodzi o Bayern to po ostatnich błyśnięciach w poprzedniej LM liczyłem na powrót do europejskiej batalii chłopaków z Bayernu, ale chyba się nie zanosi. A cena którą żądają za Dżeko jest z lekka absurdalna Pytanie, czy chodzi o zatrzymanie go w klubie, czy o komercję w której prym wiedzie Real? Jestem w stanie zrozumieć, że w zamian za niego chcieliby sobie kupić godnego następcę, ale panowie na 40 mln wycenia się dziś lepszych piłkarzy...
  5. draconis777

    Piłka Nożna II

    No jak dla mnie to Krasic jest git Odnośnie LM, to ciekawe jak właśnie Milan poradzi sobie z ManU, bo od porażki w derbach z Interem (z Chealsea też bedzie dobry mecz ;p) to ma straszne problemy w spotkaniach ligowych...
  6. draconis777

    Piłka Nożna II

    Osobiście chodzi mi o szykowanie się na nieuniknione już starzenie się graczy. Wróci Pato to nie będzie Manciniego zapewne, zostanie sam Boriello, Ronnie ostatnio tylko z karnych strzela. Nie uważam tego za wadę, ale taki piłkarz powinien znacznie więcej. Gdzie ta finezja podań i rzutów wolnych Becksa (którego skąd inąd wielbię za to)? Gattuso- potężny agresor ze strony milanu, ale też nie najmłodszy. Dżeko jak najbardziej, zwłaszcza, że obiło mi się o uszy dopuszczenie transferu. Napewno duża zmiana linii pomocy. Seedorf już nie te lata, kiepści zagrania, gubi piłke. Ktoś napewno na wsparcie Ambrosiniego i Gattuso zdecydowanie by się nadał. Przydałby się jakiś zawodnik pokroju Iniesty (sorki nie jestem na bierząco w ogólnoświatowym footballu i nie wiem kto móglby przejść do Milanu). Chodzi mi o piłkarza, który by potrafił się przedrzeć przez środek, ewentualnie dokladnie i szybko zagrać piłkę na dobieg do szybkiego Pato i bramka murowana.
  7. draconis777

    Dramatyczne momenty w grach

    Fable - Akcja z matką bohatera DMC 4 - Kiedy Kyrie zostaje porwana (samo intro zklejone z całej gry przyprawia mnie o ciarki) Mafia- Śmierć Pauliego Nie mogłem sie powstrzymać jeszcze z konsoli ;p Suikoden 2 - Śmierć Nanami ;pp To tyle co na poczekaniu wymyśliłem
  8. draconis777

    Piłka Nożna II

    Wypożyczenie Manciniego to trochę dziwna opcja, ale Pato ktoś musi zastąpić (niestety). Boję sie, że stanie się łasy na kasę i skiepści się w jakimś kasiastym klubie. Nawiązując jeszcze do rossonerich, to co byście osobiście zmienili w tej drużynie? Osobiście uważam że potrzeba dobrego młodego bramkarza, który zacznie zastępować Didę, Storariego i Abiattiego. Sądzę, że jakiś chłopaszek, który zacznie powoli się wtapiać w pomoc zespołu (Pirlo, Seedorf [bo Gattuso nie daj Bóg może niedługo odejść]) również może być ciekawą opcją. Brak w milanie młodych graczy niestety...
  9. draconis777

    Mój Pierwszy Komputer.....

    CPU: AMD DURON 950 MHz GPU: GeForce Nvidia 440 MX // Wymienione na RADEON 9550 SE RAM: 2x 128MB + 256 MB ( firmy nie pamiętam ) ale chyba goodram DYSK: Quantum Fireball 40GB Brzmi to może strasznie, ale co dziwne da się na tym grać w PES 2009, Infernala, czy FEAR xD (Co prawda dopiero po wymienieniu na kartę z obsługą shaderów) ;p
  10. draconis777

    Xeon czy i5 750

    Teoretycznie to to samo. Osobiście testowałem kompa na i5 się trochę pocił przy 3dmarku. Ale dodatkowy twój konfig też moze odegrać dużą rolę.
  11. draconis777

    Rozwiązany: Gothic I, Problem z instalacją

    Wiem, że to głupie, ale miewam podobny problem z Gothic'iem II... a radzę sobie z nim zwijając instalację do paska xD nie wiedzieć czemu gierka się bezproblemowo instaluje, a gdy skończy pojawia się okienko o zakończeniu instalacji może to jakoś pomoże
  12. draconis777

    Napisz za nas Gamewalkera! :)

    Don Corleone lubi szybko słyszeć o złych nowinach, o tej napewno wie już od dawna
  13. draconis777

    Napisz za nas Gamewalkera! :)

    "... Na tym dokumencie znajdzie się twój podpis, albo twój mózg" -> panowie z EA nie pomyśleli że na siłę to można co najwyżej szafę przesunąć. A gracze zamiast delektować się konkretnym meblem to dostali starą komodę i to bez półek.
  14. Nie ukrywam że grałem w Fifki od 2000 do 2004 i stwierdziłem, że Fifa robi się strasznie schematyczna i nudna. Grałem wtedy równolegle w PESy, no i wyszło tak, że pozostałem przy produkcie konami (chociaż po wyjściu 6 się załamałem bo mi się strasznie nie podobała ) Jak wyszedł PES 2008, to z dystansem do niego podszedłem, chodź nie potrzebnie . Dużo sezonów Master League miałem za sobą. A po wyjściu demka 2009 i później pełnej wersji byłem w niebie . PES wciąga (poza 6 - jakoś się tak na nią uparłem xD) i ładnie wygląda, i nie ukrywam, że z dumą zakładam podkoszuleczkę z logiem i napisem PES 2009 naprawde polecam bo warto
  15. draconis777

    The Elder Scrolls (seria)

    Nie ukrywam, że za każdym razem jak odpalam Morrowinda to przesłuchuje cały motyw muzyczny z początku xD Co jak co, ale ogólnie muzyka z Morrka (a zwłaszcza ten główny motyw) zajmuje czołowe miejsce wśród muzyki z RPG-ów, jeżeli nie ze wszystkich gier:D
×